Ik schreeuwde hardop.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef Paul99 het volgende:
dit ga je niet menen...zit ik vol spanning te kijken en denk YES Sasha gaat winnen!!! weten we het nog niet
Raak maar vlam is uit.. dus telt nietquote:Op donderdag 24 november 2011 21:43 schreef franklop het volgende:
maar hij schiet niet raak, want om maar 1 schot te laten zien volgende week is wel erg weinig
En: Ik kan wel een tactiek verzinnen maar ik doe dit voor het eerst.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef Goodbye het volgende:
Die Sascha![]()
Hij heeft wel zelfkennis! "In het tempo van een opaatje"
Ja belachelijk he..quote:Op donderdag 24 november 2011 21:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat een lijers heb je toch ook, met een mes steken
Gebeurt elke dag duizenden keren. De wereld wordt nou eenmaal steeds kutter....quote:Op donderdag 24 november 2011 21:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat een lijers heb je toch ook, met een mes steken
Ohja, ik heb Moordverhalen gemist.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef Moffol het volgende:
WTH. Wat er nu is? Een mes trekken... wat een tyfus debielen lopen er ook rond. Dat doktersprogramma.
Ja, met die big smile!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:45 schreef Nober het volgende:
[..]
En: Ik kan wel een tactiek verzinnen maar ik doe dit voor het eerst.
En het toch gebeurt tochquote:Op donderdag 24 november 2011 21:46 schreef franklop het volgende:
je weet dat het gebeurd, je hoopt dat het niet gebeurd, maar uiteraard deden ze het toch
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:46 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb behoefte aan een dikke vette spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:46 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb behoefte aan een dikke vette spoiler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |