SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef Cassandra87 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat je het bij houdt...
Natuurlijk heb je gelijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik weet dat nog omdat ik benieuwd was of ik gelijk had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of als ze maar een pijl p.p hadden en moesten gaan meten wie het dichtste bij kwam.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:17 schreef truedestiny het volgende:
Het zou pas leuk zijn als ze gewoon alle drie tegelijk konden schieten.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:20 schreef Nober het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik probeerde nog wel serieus te reageren.
Nee, dat zou Tanja zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:14 schreef Caland het volgende:
Sascha zou echt de meest onterechte winnaar ooit zijn.
Opzich wel toepasselijk bij de slechtste editie ooit.
Over een paar uur kan je het downloaden...quote:Op donderdag 24 november 2011 22:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik baal nog steeds van mijn 3-kwart aflevering
Seizoen 8 van Wie is de Mol?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:00 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Zie dat ik nog veel in te halen hebMaar eens alle Robinson, mol en peking express seizoennetjes zoeken
Van de mol ben ik vanaf het seizoen met Dennis als Mol (8 dus begrijp ik) live gaan kijken (gewoon een keer tijdens het zappen tegengekomen, afgekeken en meteen verkocht. Geniaal programma, nog steeds).quote:Op donderdag 24 november 2011 23:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Seizoen 8 van Wie is de Mol?
Met een geniale Patrick.
Ik heb alleen seizoen 11 gekeken zonder te weten wie de mol was .. de rest heb ik dit jaar pas gekeken. Alleen seizoen 1 en 2 moet ik nog.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:05 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Van de mol ben ik vanaf het seizoen met Dennis als Mol (8 dus begrijp ik) live gaan kijken (gewoon een keer tijdens het zappen tegengekomen, afgekeken en meteen verkocht. Geniaal programma, nog steeds).
Dat was ook direct een prachtseizoen, patrick was echt leuk daar en dennis was een heerlijke mol. (Dat met die opdrachten dat ze alle voorgaande opdrachten moesten raden, en met die pinata's, "we maken een G!") .
Daarnaast heb ik het seizoen met yvon jaspers al teruggekeken. Maar het was minder leuk als je de mol al wist.
Zou me niets verbazenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Er komt eerst een klein anderhalf uur geouwehoer en geterugblik en dan pas het schot.
Dit dusquote:Op donderdag 24 november 2011 23:14 schreef Paul het volgende:
Ik dacht dat dit de laatste aflevering was verdoemme!!!!!!!!!!!!!
NOG NIET DE WINNAAR BEKEND
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |