Dit. Dikheid is zelfmoord.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Niet zo gek dat hij een hartstilstand kreeg met zo'n buik.
Slecht eigenlijk dat het geen eigen topic heeft.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:50 schreef Djoezt het volgende:
Ennn reclame.
Hier zit Nikola er tenminste nog wel in.
Komt eraan!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:51 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Slecht eigenlijk dat het geen eigen topic heeft.
De Pfaffs #30 Waar den Nicolas eindelijk van z'n gat is opgestaanquote:Op donderdag 24 november 2011 21:51 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Slecht eigenlijk dat het geen eigen topic heeft.
Nicequote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef Djoezt het volgende:
[..]
Komt eraan!
EDIT: Jonge Dokters: waar Nikola tenminste niet weggestemd wordt
Dat bedoelde ik niet en daar post ik zelf al in.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
De Pfaffs #30 Waar den Nicolas eindelijk van z'n gat is opgestaan
Ja, Patrick.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:00 schreef Cassandra87 het volgende:
ik kijk via upc, met een vertraging van 20 minuten (pauzeknop) dondert upc eruit. Heeft er nog niemand gewonnen?
nopequote:Op donderdag 24 november 2011 22:00 schreef Cassandra87 het volgende:
ik kijk via upc, met een vertraging van 20 minuten (pauzeknop) dondert upc eruit. Heeft er nog niemand gewonnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:02 schreef zoem het volgende:
Nee, volgende week gaat het verder. Het eindigt met een cliffhanger vanDie terugblik duurt gewoon een uur, Sascha schiet zijn eerste pijl niet raak maar Tanja raakt vervolgens wel het bord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik gun het Niko echt het meest. Jammer dat hij nu zo loopt te klooien want ik zie Sascha of Tanja wel lucky raak schieten
Met een beetje hulp van de programmamakers ..quote:Op donderdag 24 november 2011 22:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Tanja ook want die bikkelt overal doorheen als semi dom blondje, en heeft ook heel tactisch gespeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |