quote:Nou Gao, als ze nog behoorlijke klachten heeft lijkt me een handbaltoernooitje nou niet de aangewezen bezigheid.. Hoe jammer ook, ik zou toch het zekere voor het onzekere kiezen.
Bah, naar hoor, zo'n ongeluk
quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:17 schreef Cooki het volgende:
ja heuj.. mag ik de puberdames vragen om nog vaker in kleuter/puber-topic te posten? prettyplease?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:21 schreef Spuuglokje het volgende:
Zoals dat ik me pijnlijk herken in die Syvia Witteman-column over die smsdienst als verlengde navelstreng?Vanmorgen ook weer, dochter had een bouwtekening van de zolder voor O&O vergeten, en omdat ze al in de trein zat heb ik dus hokjes zitten tellen en doorgegeven via sms. Nog verdomd lastig trouwens, een schaaltekening in woorden omschrijven.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:24 schreef Cooki het volgende:
[..]![]()
O&O, das toch technasium vak he?daar "stuur" ik oudste heen
![]()
mag ik je ff quoten voor in pubertopic ?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Quoten mag hoor.En idd, technasium.
heerlijk!quote:Op woensdag 23 november 2011 09:26 schreef Moonah het volgende:
Het gaat erg goed met hem Chaca, tnx.Zit lekker in zijn vel, is lief, leuk, gezellig, grappig, behulpzaam, beleefd, slim, praat steeds beter, eigenlijk nooit vervelend, knuffelig... ehm... need I say more?
![]()
Meike, wat cool en schattig!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Toen ze bij oma kwam en die vlag zag was ze natuurlijk heel verbaasd!! En als soort van held naar school terug.... Op de vraag hoe de andere kinderen reageerden zei ze: ze gingen er allemaal van springen haha!
Chacama, tof voor Fleur, super!quote:Op donderdag 24 november 2011 14:25 schreef chacama het volgende:
Fleur is vandaag op controle geweest in het ziekenhuis en in d'r dossier staat nu 100% functioneel! Dus helemaal genezen verklaard
Gao,.. das een boodschappen-behangrolquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:04 schreef Gaoxing het volgende:
Ze is thuis gebleven. Zieltje.
shoppen voor de overstromings-hulp-pakketjes
lekker Chris!quote:Op vrijdag 25 november 2011 06:44 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier gisteren 10-minuten gesprek. En alles gaat goed.
Stiemiequote:Op vrijdag 25 november 2011 09:34 schreef Stiemie het volgende:
Hier ook vorige week 10-minuten gesprekken gehad. Ons meisje doet het heel goed op school. . Ze heeft bv al veel interesse in rijmen, lezen, schrijven etc maar ze beginnen pas echt met de letters als ze 6 is.
Chaca, dat schrijven in een boekje van groep 3 lijkt me idd handig..quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:05 schreef chacama het volgende:
@Stiemie dat vind ik toch raar. Als je kindje er aan toe is, dan zou het toch fijner zijn als ze er mee bezig kan zijn. Hier in groep twee stempelen en letters zoeken in woorden. Fleur was in groep 1/2 ook bezig met schrijven, daar ben ik mee naar de juf gegaan. Die heeft d'r het schrijfletterboekje van groep 3 gegeven. Beter goed aan leren meteen, dan in groep 3 het weer afleren.
Bij de Action hebben ze leuke cijfer en schrijf dingen. Oa. kaartjes met woordjes op die ze kunnen schrijven (en weer uitwissen).
stempelen jahquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:39 schreef Deepfreeze het volgende:
Stiemie, ik zou het ook raar vinden als ze nog bijna 2 jaar geremd moet worden met de letters. Een beetje ontdekken kan toch geen kwaad? Liever ook op school met de goede methode, dan thuis/zelf en dan in groep 3 opnieuw moeten beginnen.
Maar Chris zit in een combi-klas op montessori, dus daar zijn een paar groep 2-ers al echt bezig met het lezen/stempelen/schrijven van basis woorden.. En Chris krijgt ook dingen mee, zoals nu lettergrepen/letters hakken+plakken, of de letter van de week..
Dat was het en dat is het af en toe nog steeds... Ik weet dat het de goede geweest isquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:59 schreef p_iglet het volgende:
Fijn dat dat zo goed uit pakt nu allemaal Sjeen, is vast een lastige beslissing geweest.
Lieve Livelink, ik ben een beetje bij gelezen. Als ik eruit ben wat ik je 'zeggen' wil dan PM ik je. ik weet niet precies wanneer dat zal zijn. Weet dat ik aan jullie denk. Niet dat je er wat aan hebt maar ik wens jullie zo veel goede hulp en alle goeds. Voor het hele gezin.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:27 schreef livelink het volgende:
Met Job gaat het redelijk. Hij komt voor de Kerst thuis en ik ben heel erg bang voor de toekomst. Voor zijn toekomst en voor onze toekomst. Het voelt niet veilig om hem los te laten in de maatschappij. Niet veilig voor hem en ook niet veilig voor de maatschappij. Mijn zorgen worden gedeeld, maar men kan er niet zoveel mee. En dus ploeteren we voort op hoop van zegen.
nee, hier pas vanaf groep 6 dit jaar. omdat er ook een combinatiegroep 4-5 is, en het voor groep 4 nog wat te vroeg is voor surprises, heeft men besloten dat de 'gewone' groep 5 ook nog een jaartje wacht. vind ik niet zo'n punt hoor, ze zouden er denk ik echt nog wel erg veel hulp bij nodig gehad hebben.quote:Op zondag 27 november 2011 14:35 schreef livelink het volgende:
Hoeft Willem nog niet aan de surprise op school, Trui?
heu, wat bedoel je precies? en wie zijn 'ze'?quote:Op zondag 27 november 2011 20:50 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben zo blij dat ik van die schoolterreur afben
de laatste keer presteerden ze het om luca's surprise uit te pakken en met een dikke viltstift de naam van de ontvanger op de surprise te kalken
de dames van de ouderraad. die hadden in al hun wijsheid besloten dat gecontroleerd moest worden of iedereen wel een deugdelijke surprise gemaakt had.quote:Op zondag 27 november 2011 21:26 schreef trui het volgende:
[..]
heu, wat bedoel je precies? en wie zijn 'ze'?
Niet echt wat aan de hand. Ze is herstellende van een blaasontsteking, maar daar heeft ze vorige week woensdag de laatste medicijnen van gehad en is verder erg aan het hoesten en heeft last van d'r oren, maar geen oorontsteking. Door het hoesten slaapt ze wel slecht en denk dat de goede sint ook wel een steentje bijdraagt qua lichamelijke spanning. Vanochtend voor de zekerheid nog een keer urine gebracht en oren laten controleren bij de HA, maar urine is schoon en oren zijn geiriteerd. Moet d'r wel even dagelijks tempen om de evt. ontsteking op tijd te zien. Maar d'r lichaam vraagt dus duidelijk voor rust en neemt dat gelukkig ook.quote:Op maandag 28 november 2011 16:36 schreef livelink het volgende:
Chacama, ik probeer terug te vinden wat er met je druppie aan de hand is, maar ik kan het niet vinden.
Beterschap in ieder geval!
haha, nee, helaas. Meisjes en D zijn nog niet zo'n goede combi. Wie weet komt dat nog ooitquote:Op maandag 28 november 2011 08:41 schreef snoopy het volgende:
Misschien vindt ze hem juist heel leuk Lily
Dat is dan toch een geweldige oplossing?quote:Op maandag 28 november 2011 09:45 schreef Stiemie het volgende:
Nu wil mijn moeder haar ook best op 1 dag uit school halen, maar ja die past al een hele dag in de week op de jongste en haalt de oudste die dag ook op van school. Aan de ene kant heel fijn, maar ik twijfel toch over die 2e dag. Het voelt een beetje alsof ik mijn moeder dan met mijn kinderen opzadel. Of moet ik er juist van genieten en doen nu het allemaal nog kan qua gezondheid en leeftijd van mijn moeder? Moet zeggen dat zowel de meiden als mijn moeder het helemaal fantastisch vinden dus dat is zeker het probleem niet.
hier precies hetzelfde!quote:Op maandag 28 november 2011 16:47 schreef livelink het volgende:
Stiemie, ik herken dit ook niet bij onze BSO. De leidsters zijn bij ons vaak druk bezig met helpen met knutselen en zo.
Bovendien hebben ze bij ons veel kamers en voor kinderen zoals Job voor wie het snel te druk kan zijn is dat wel lekker. Hij kan zich altijd terugtrekken naar een rustiger plek. In de praktijk zag je dat ook gebeuren. Job zit meestal met de wat rustiger kindjes lekker te spelen met de kapla, de autootjes en zo.
Katja is juist meer van het knutselen. Voor allebei is gelukkig ruimte.
kpz=kinder postzegelsquote:Op maandag 28 november 2011 19:24 schreef livelink het volgende:
Wat is kpz, ferrari?
Bij ons wordt niks gecontroleerd, volgens mij. Ik kan me niet voorstellen dat er kinderen zijn die geen surprise hebben gemaakt. En ja, sommige surprises zullen leuker zijn en anderen minder leuk. Op zo'n korte termijn kan je daar toch niks meer aan veranderen, lijkt me.
Want wat deden jullie dan als bij controle bleek dat er voor een kind geen surprise was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maud is weer naar school en heeft vannacht heerlijk geslapen onder haar nieuwe donse dekbed. Toen ze om drie uur vannacht naast me kwam liggen zei ze: mama, ik ben zo lekker warm en na een kus en een kroel kroop ze in me en viel heerlijk in slaap om na zevenen weer wakker te worden. Ze klaagt wel nog over oorpijn, maar vanochtend was ze nog koortsvrij. We wachten het af!
als dat zo hoor over die surprises dan ben ik toch blij met deze school. Hier in elk geval geen controle.
Dat dus.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:52 schreef Grijs het volgende:
Nou ja, maar de juf had het ook wel wat positiever kunnen brengen bij Fleur, denk ik. Iets in de trant van: "Ik denk dat jij het beter kan, Fleur!"
Dat was mijn gevoel gisteren ook. Het eerste wat ik dacht (want zeggen durfde ik het niet): als je Fleur zo goed denkt te kennen, dan weet je ook dat je dit niet tegen mijn kind kunt zeggen. Maar goed de uiteindelijke uitkomst ben ik dan wel weer blij mee, want ik roep al vanaf groep 2 (en de juf daar ook) dat weerbaarheid voor Fleur echt een issue is. Dus ookal ben ik niet blij met hoe het gegaan is, ben ik wel blij dat er nu wat mee gedaan gaat worden. En ik was eigenlijk ook wel blij dat Fleur dus zichzelf durfde te laten zien en de manier waarop haar vriendinnen in de klas daarop reageerde. Die stonden meteen bij d'r en keken de juf boos aan met een blik in hun ogen van: hoe kun je Fleur nu aan het huilen maken....quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:55 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik snap wel dat Fleur schrok van een dergelijke boute reactie...
Je weet in elk geval waar het vandaan komtquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:17 schreef chacama het volgende:
[..]
Dat was mijn gevoel gisteren ook. Het eerste wat ik dacht (want zeggen durfde ik het niet): als je Fleur zo goed denkt te kennen, dan weet je ook dat je dit niet tegen mijn kind kunt zeggen. Maar goed de uiteindelijke uitkomst ben ik dan wel weer blij mee, want ik roep al vanaf groep 2 (en de juf daar ook) dat weerbaarheid voor Fleur echt een issue is. Dus ookal ben ik niet blij met hoe het gegaan is, ben ik wel blij dat er nu wat mee gedaan gaat worden. En ik was eigenlijk ook wel blij dat Fleur dus zichzelf durfde te laten zien en de manier waarop haar vriendinnen in de klas daarop reageerde. Die stonden meteen bij d'r en keken de juf boos aan met een blik in hun ogen van: hoe kun je Fleur nu aan het huilen maken....
Opvoeden is voorleven...quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:17 schreef chacama het volgende:
[..]
Dat was mijn gevoel gisteren ook. Het eerste wat ik dacht (want zeggen durfde ik het niet): als je Fleur zo goed denkt te kennen, dan weet je ook dat je dit niet tegen mijn kind kunt zeggen.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:33 schreef chacama het volgende:
dat ik mezelf ook even weer een spiegel voorhoud.
Op zich is het iets anders, maar juist omdat ze leert op zulke dingen ook nee te zeggen - zonder dat ze het gevoel heeft dat ze me teleursteld - hoop ik dat ze met grote dingen ook die stap durft te zetten en zich minder 'gedwongen' voelt om iets te doen wat ze niet leuk vind of om te reageren op iemand op het moment dat ze zich in een moelijke situatie bevind.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:47 schreef trui het volgende:
ik vind zo'n verzoekje om boven iets te halen trouwens wel een ander genre. daar zal niemand spontaan ontzettend veel zin in hebben, toch?
Meimeltje, dat lijkt me idd fijn!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:54 schreef Meimeltje het volgende:
Ben wel blij dat er eindelijk wat meer duidelijkheid is.
Hier hadden ze net voor de zomervakantie besloten dat ze de kinderen van oktober t/m januari (4 kinderen) in groep 1 laten zitten (1-2) en zouden gaan observeren of ze klaar waren voor groep 3 in schooljaar 2012/2013.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:00 schreef snoopy het volgende:
Welke grens houden ze dan aan op school meimel? Hier is het 31 december dus zou Kyllian sowieso in groep 2 zitten.
Kyllian was helemaal blij dit te horen! Hij heeft altijd ontkend dat hij nog in groep 1 zat, hij was het er nooit mee eensquote:Op woensdag 30 november 2011 22:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Fijn dat jullie weten waar je aan toe bent meimeltje.
Kyllian vindt het ook wel prima?
Wat leuk dat je dat doet!!! Succes ermee!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:16 schreef ik80lll het volgende:
http://kind-baby.marktpla(...)98Pmwgdxw%3D%3D&df=1
Voor degene die nog een kinderfeestje moeten geven in de categorie prinsessen, en niet weten wat ze moeten doen; deze verhuur ik![]()
Ik wil ook nog andere kisten gaan verhuren, maar ik zoek een slachtoffer waarvoor ik het kan makenDus als je een kist wilt huren voor over een paar maanden, laat me weten, misschien wil ik het wel maken!
Nee, maar ik heb gisteren gebeld met de ouders van een meisje uit de klas en die heeft hem gewoon al een hele tijd thuis kwamen we achter.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:12 schreef chacama het volgende:
Ingrid, is het gelukt met het vriendenboek?
Super leuk!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:16 schreef ik80lll het volgende:
http://kind-baby.marktpla(...)98Pmwgdxw%3D%3D&df=1
Voor degene die nog een kinderfeestje moeten geven in de categorie prinsessen, en niet weten wat ze moeten doen; deze verhuur ik![]()
Ik wil ook nog andere kisten gaan verhuren, maar ik zoek een slachtoffer waarvoor ik het kan makenDus als je een kist wilt huren voor over een paar maanden, laat me weten, misschien wil ik het wel maken!
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef livelink het volgende:
Ik ben weer uit de vriendenboekjes. Katja is er te oud voor en Job doet er niet echt aan. Ik vind het niet zo erg, hoewel het een handig naslagboek is voor telefoonnummers.
'k Had laatst mijn poezie-albums aan Judith laten zien en nu wil ze er ook een. Heel leuk, maar ik zou niet weten waar je zoiets nog kunt kopen...quote:Op donderdag 1 december 2011 21:48 schreef Moonah het volgende:
[..]![]()
Ik vind die vriendenboekjes echt geen zak aan.
Waar zijn de good old poezie-albums gebleven?
Stiemie, wij hebben bij bezichtigingen regelmatig de achterbakken volgeplemptquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:52 schreef Stiemie het volgende:
In de eerste week van januari gaat ons appartement in de verkoop en ik zit dus echt niet te wachten op heel veel en groot speelgoed.
knip..
... en alvast te bedenken waar ik alles ga laten
edit: Karin,quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:53 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hier een heel verdrietig meiske met zwemles...
..toen ik haar tussendoor op het toilet even trooste zei ze ook dat ze het eng vond...
...
.tis wel veel allemaal vind ik. gelukkig hebben we de hele week om haar erop voor te bereiden, en ze hoeft alleen een tshirt aan.
Ik zou het niet doen, karin. Ze krijgt nog kansen genoeg om met kleren aan te zwemmen, het is echt niet erg als ze een keertje overslaat!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik heb nog nagevraagd of het echt moet, met kleren aan. Maar ja, dat was toch wel de bedoeling.... als het echt strijd werd hoefde het niet, maar liever toch wel.
ik heb wel gezegd dat ze net begint en het heel eng vindt, maar zo doen ze het altijd....
Dan vraag ik me af of ik te beschermend ben.....
Ik heb zoiets van: laat dat kind eerst eens watervrij worden. rustig wennen..... maar goed, zij hebben ervoor geleerd, ik niet
quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:12 schreef DJMO het volgende:
bah, ik heb ineens even een emo-momentje .. het is tien over twaalf, en ik besef me ineens dat m'n dochter dertien is. Morgen mag ik haar wel twee hele uurtjes zien en that's it. mijn kleine meisje is gewoon een puberende tiener .. en al wat ik er van mee mag maken van Jeugdzorg is haar een cadeautje brengen en voor de rest vooral de planning van het pleeggezin niet in de war schoppen
Vertrouw op je intuïtie Karin! je hebt niet voor niets een moedergevoel...quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
i
Ik heb zoiets van: laat dat kind eerst eens watervrij worden. rustig wennen..... maar goed, zij hebben ervoor geleerd, ik niet
lieve DJMOquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:12 schreef DJMO het volgende:
bah, ik heb ineens even een emo-momentje .. het is tien over twaalf, en ik besef me ineens dat m'n dochter dertien is. Morgen mag ik haar wel twee hele uurtjes zien en that's it. mijn kleine meisje is gewoon een puberende tiener .. en al wat ik er van mee mag maken van Jeugdzorg is haar een cadeautje brengen en voor de rest vooral de planning van het pleeggezin niet in de war schoppen
Karin, t klinkt een beetje weird ms, maar gisteravond kwamen de woorden "pedagogische-boekenkast-gelezen en "jij bent de mama" bij me op... (nadat ik hier had gepost)quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:03 schreef Moonah het volgende:
Vertrouw op je intuïtie Karin! je hebt niet voor niets een moedergevoel...
De zwemjuf/-meester heeft vast een module pedagogisch handelen gehad, maar jíj kent Meike door en door. Zij kennen haar (nog) helemaal niet.
We hebben geen auto en ik heb kleine fietstassenquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:54 schreef Cooki het volgende:
[..]
Stiemie, wij hebben bij bezichtigingen regelmatig de achterbakken volgeplemptmet zooi (ja ook speelgoed ja
)
ms idee?
of als sinterkerstcadeau van je (schoon) ouders een paar maanden een holbox abbo vragen?
o jakkesquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:52 schreef Stiemie het volgende:
Slim bedacht Meike !
Oef ik vind dat sintgebeuren altijd al een gedoe, maar dit jaar helemaal. In de eerste week van januari gaat ons appartement in de verkoop en ik zit dus echt niet te wachten op heel veel en groot speelgoed. Ik heb zelf dus voor allebei maar 5 pakjes (waaronder allebei een boek, een klein spelletje en een dvd) maar ik vrees dat er voor beide meiden meer dan 20 pakjes per persoon zijn morgenMet dank aan moederklaas en schoonmoederklaas...
Nou ja ik probeer het maar gewoon van me af te laten glijden... en alvast te bedenken waar ik alles ga laten
nou dat eigenlijk. hoe vaak moet je jezelf nog bewijzen? ik begrijp ook wel dat ze niet van het één op het andere moment naadloos in je gezin kan integreren, maar er zit ook geen greintje vooruitgang in, lijkt het.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh DJMO gefeliciteerd! En dit klinkt vast meer cru dan ik het bedoel maar wat had je dan verwacht? Hoe had jij het graag gezien? Is er ruimte om dat aan te geven? Ik bedoel het dus meer als: wat zijn jouw rechten? Het feit dat het zo goed gaat met Jan en Geert kan je daar ook iets mee richting jeugdzorg? Natuurlijk heeft het pleeggezin ook rechten in deze, qua tijdsindeling maar is er nergens ruimte voor meer?
Hopelijk heb je een hele fijne tijd met je jarige grote!
ik weet niet wat er is afgesproken over het doel/perspectief van DJMO's dochter. vaak is 'terug naar huis' het streven, maar niet altijd. Soms is dat gewoon een gepasseerd station. En dan geeft duidelijkheid daarover ook rust voor alle betrokkenen. Dat betekent natuurlijk niet dat je geen rol in haar leven hebt als biologische ouder, maar wel dat die rol duidelijk begrensd is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou dat eigenlijk. hoe vaak moet je jezelf nog bewijzen? ik begrijp ook wel dat ze niet van het één op het andere moment naadloos in je gezin kan integreren, maar er zit ook geen greintje vooruitgang in, lijkt het.
ik ben zo blij dat ik ze af heb kunnen schudden.
nou sorry hoor, maar een paar uurtjes voor een verjaardag vind ik dan wel erg karig.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:37 schreef trui het volgende:
[..]
ik weet niet wat er is afgesproken over het doel/perspectief van DJMO's dochter. vaak is 'terug naar huis' het streven, maar niet altijd. Soms is dat gewoon een gepasseerd station. En dan geeft duidelijkheid daarover ook rust voor alle betrokkenen. Dat betekent natuurlijk niet dat je geen rol in haar leven hebt als biologische ouder, maar wel dat die rol duidelijk begrensd is.
Haha, dat zou ik dus ook zo aanpakken! Leukquote:Op zondag 4 december 2011 08:18 schreef Rewimo het volgende:
Hier een elfjarige die gisteren drie liedjes zong bij de kachel en zijn schoenWant ja, ook al geloof je niet, als je iets in je schoen wilt hebben, moet je er wel wat voor doen
Hier roept er 1 tegenwoordig " abc,ik kap ermee" om na 2 tellen " abc,ik doe weer mee" te roepen.quote:Op zondag 4 december 2011 20:20 schreef Troel het volgende:
Ruben heeft het af en toe ook over stop hou opMeestal als hij net iets gedaan heeft en iets terug verwacht. Jochem kan het uiteraard nog niet zeggen, dus tja
Dan waren ze vast vergeten om de vlag uit te hangen.....en kon die beste man het echt niet vinden. Hier gelukkig al jaren een Sint die om de hoek van de school woont.quote:Op maandag 5 december 2011 12:22 schreef Spuuglokje het volgende:
Hahahaha Stiemie wat grappig!![]()
En van dat stop hou op heb ik nog nooit gehoord.
Hier hadden we ook iets leuks vanmorgen. Alle kinderen stonden op school buiten te zingen. Vanaf 8 uur. De directeur die zoals ieder jaar de boel aan elkaar praat, blaasorkestje erbij, wat Pieten die samen zingen met de kinderen. En af en toe luid roepen "Sinterklaaahaaaas". En maar wachten, en zingen, en dansen en wachten. Waar gaat dit verhaal naartoe? Sint kwam niet opdagen.Dus alle kinderen weer naar binnen. Wachtende vaders en moeders dropen af. Echt erg!
![]()
![]()
Heel sneu voor de kleintjes.
Later hoorde ik van een andere moeder dat Sint na ruim een uur arriveerde, want hij was verdwaald geraakt. Echt!
Misschien had hij wat vertraging. Hij was natuurlijk eerst nog bij ons, en het is toch wel een eindje doorgalopperen.quote:Op maandag 5 december 2011 12:22 schreef Spuuglokje het volgende:
Hahahaha Stiemie wat grappig!![]()
En van dat stop hou op heb ik nog nooit gehoord.
Hier hadden we ook iets leuks vanmorgen. Alle kinderen stonden op school buiten te zingen. Vanaf 8 uur. De directeur die zoals ieder jaar de boel aan elkaar praat, blaasorkestje erbij, wat Pieten die samen zingen met de kinderen. En af en toe luid roepen "Sinterklaaahaaaas". En maar wachten, en zingen, en dansen en wachten. Waar gaat dit verhaal naartoe? Sint kwam niet opdagen.Dus alle kinderen weer naar binnen. Wachtende vaders en moeders dropen af. Echt erg!
![]()
![]()
Heel sneu voor de kleintjes.
Later hoorde ik van een andere moeder dat Sint na ruim een uur arriveerde, want hij was verdwaald geraakt. Echt!
zei hij dat?quote:Op donderdag 8 december 2011 09:14 schreef MeNicole2 het volgende:
Mikael is ziek.
Hij had zoooooo'nnnn hoofdpijn enzo. Hij wilde vandaag liever een dagje thuis ziijn
Nee dat denk ik ook. En ik snap ook best dat ie gedacht heeft dat ie thuis kon blijven want ik had het van de week al paar keer aangegeven. En vandaag moest Leander naar de psz dus zou ie lekker alleen zijn. Kon ie mooi op de bank tv kijken en lekker niks. Maar ja mama heeft de donderdag juist altijd vanalles te doen omdat hij dan normaal bij zijn vader is! Dus dat had ie niet verwacht!quote:Op donderdag 8 december 2011 10:17 schreef trui het volgende:
ach, ik denk dat een dagje lekker oma-aandacht heus geen kwaad kan.
quote:Op donderdag 8 december 2011 10:26 schreef chacama het volgende:
En bij Fleur was het ook alleen in groep 1/2 het meest en ik geloof dat ze in groep 3 één zo'n dag gehad heeft, maar daar vond ze toen echt geen klap meer aan. Niets mogen en jezelf toch goed voelen.
pyjama chilldagjes: heerlijkquote:Op donderdag 8 december 2011 10:30 schreef jessie het volgende:
Zou me ook lullig voelen als ik zeg ga maar proberen en ik moet ze dan een uur later ziek van school halen.
Maar wij hebben nu allemaal een in pyama chilldagje
ik begrijp dat wel MeNicolequote:Op donderdag 8 december 2011 10:38 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik ben dan misschien ook te makkelijk hoor. Want als ik hem weer op had moeten halen had ik weer Matthias mee moeten nemen enzoIk vind dat altijd al zo'n gedoe met die fietskar en dat de kleine dan de hele weg de boel bij elkaar schreeuwt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |