abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar vrijdag 2 december 2011 @ 15:10:25 #176
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_105097953
Iets met rolstoelpiet, was woensdag in siterklaasjournaal.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_105098145
O die ja, lollig is die!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_105114934
:D Slim bedacht Meike !

Oef ik vind dat sintgebeuren altijd al een gedoe, maar dit jaar helemaal. In de eerste week van januari gaat ons appartement in de verkoop en ik zit dus echt niet te wachten op heel veel en groot speelgoed. Ik heb zelf dus voor allebei maar 5 pakjes (waaronder allebei een boek, een klein spelletje en een dvd) maar ik vrees dat er voor beide meiden meer dan 20 pakjes per persoon zijn morgen :X Met dank aan moederklaas en schoonmoederklaas...

Nou ja ik probeer het maar gewoon van me af te laten glijden... en alvast te bedenken waar ik alles ga laten :X

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 02-12-2011 21:58:35 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 2 december 2011 @ 21:53:55 #179
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105115043
is het een idee om schoonmoeder op te zadelen met een deel van de cadeaus? zo van: joh, dan hebben ze bij jou iets (niewus) om mee te spelen?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_105115277
Uh ik vrees van niet. Zei tegen mijn moeder al "goh da's ook leuk voor bij jou!" maar dat was niet echt de bedoeling geloof ik :D Nou ja we zullen het wel overleven denk ik en het zijn vast leuke dingen voor de meiden. En voor ons een lekkere goedkope sinterklaas ;)
pi_105118619
succes dan maar morgen stiemie!

hier een heel verdrietig meiske met zwemles...
ze moest in het 2e badje, doen ze eens in de zoveel tijd, dan gaan ze oefenen in het volgende bad... alleen is ze pas vorige week begonnen, dus dat gaat voor meike te snel...(ze gingen met het hele groepje)
toen ik haar tussendoor op het toilet even trooste zei ze ook dat ze het eng vond...
en dan moet je je kind toch weer terugsturen....
het liefst had ik haar eruit gehaald en plat geknuffeld, ik vond het zo zielig....

en nu moet ze volgende week met kleren aan zwemmen. ook eens in de zoveel tijd....
tis wel veel allemaal vind ik. gelukkig hebben we de hele week om haar erop voor te bereiden, en ze hoeft alleen een tshirt aan.
pi_105118668
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:52 schreef Stiemie het volgende:
In de eerste week van januari gaat ons appartement in de verkoop en ik zit dus echt niet te wachten op heel veel en groot speelgoed.
knip..
... en alvast te bedenken waar ik alles ga laten :X
Stiemie, wij hebben bij bezichtigingen regelmatig de achterbakken volgeplempt :D met zooi (ja ook speelgoed ja :X )
ms idee?
of als sinterkerstcadeau van je (schoon) ouders een paar maanden een holbox abbo vragen?
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:53 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hier een heel verdrietig meiske met zwemles...
..toen ik haar tussendoor op het toilet even trooste zei ze ook dat ze het eng vond...
...
.tis wel veel allemaal vind ik. gelukkig hebben we de hele week om haar erop voor te bereiden, en ze hoeft alleen een tshirt aan.
edit: Karin, -O- das ook niet leuk... wel fijn dat je Meike tussendoor ff kon troosten.. en vasthouden... *; en achteraf overladen met complimenten, ze doet t toch maar allemaal, je grote meid O+
  vrijdag 2 december 2011 @ 23:05:55 #183
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_105119220
ik vind dat ook wel veel en snel, karin!!

(wij hebben wel De Vlag hangen. :D )

[ Bericht 63% gewijzigd door trui op 02-12-2011 23:30:34 ]
in de haak.
pi_105119559
ik heb nog nagevraagd of het echt moet, met kleren aan. Maar ja, dat was toch wel de bedoeling.... als het echt strijd werd hoefde het niet, maar liever toch wel.
ik heb wel gezegd dat ze net begint en het heel eng vindt, maar zo doen ze het altijd....

Dan vraag ik me af of ik te beschermend ben.....

Ik heb zoiets van: laat dat kind eerst eens watervrij worden. rustig wennen..... maar goed, zij hebben ervoor geleerd, ik niet
  vrijdag 2 december 2011 @ 23:16:34 #185
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_105119665
Kan het zijn dat ze er gewoon nog niet aan toe is?
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 2 december 2011 @ 23:17:08 #186
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_105119685
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik heb nog nagevraagd of het echt moet, met kleren aan. Maar ja, dat was toch wel de bedoeling.... als het echt strijd werd hoefde het niet, maar liever toch wel.
ik heb wel gezegd dat ze net begint en het heel eng vindt, maar zo doen ze het altijd....

Dan vraag ik me af of ik te beschermend ben.....

Ik heb zoiets van: laat dat kind eerst eens watervrij worden. rustig wennen..... maar goed, zij hebben ervoor geleerd, ik niet
Ik zou het niet doen, karin. Ze krijgt nog kansen genoeg om met kleren aan te zwemmen, het is echt niet erg als ze een keertje overslaat!
Toen Judith op zwemles zat was er ook maandelijks (ofzo) zwemmen met kleding aan. Als ze net naar een volgend badje ging, sloeg ik meestal ook over.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_105120429
Er aan toe....tja weet ik niet.
Zwemmen vind ze wel leuk, hoofd in het water vind ze eng.

ik denk dat de tijd van het jaar ook wel meespeelt.
Ze is zo moe, en vol spanning door Sinterklaas.

Maar toen ik vroeg of ze nog een paar weekjes kon wachten met beginnen zeiden ze dat ze dan opnieuw op de wachtlijst kwam, wat ik ook wel snap....
Nou ja, niet meteen opgeven.
Het komt een beetje klote uit dat ze meteen dit soort dingen hebben.
En er liep ook nog een zwarte piet rondom het zwembad.....dat maakt het ook niet makkelijker
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 3 december 2011 @ 00:04:08 #188
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105121856
en wel gewoon de lessen volgen, maar het met kleding aan gewoon nog even skippen Karin? En als ze echt moeilijk doen, zou ik de tijd van het jaar mee laten spelen. Sorry ze heeft griep ... ze kan deze les niet komen hoor. Nood breekt wetten ...
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 3 december 2011 @ 00:12:03 #189
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105122132
bah, ik heb ineens even een emo-momentje .. het is tien over twaalf, en ik besef me ineens dat m'n dochter dertien is. Morgen mag ik haar wel twee hele uurtjes zien en that's it. mijn kleine meisje is gewoon een puberende tiener .. en al wat ik er van mee mag maken van Jeugdzorg is haar een cadeautje brengen en voor de rest vooral de planning van het pleeggezin niet in de war schoppen :X

zaterdag 3 december 2011 @ 08:17:51 #190
35189 Troel
scherp en bot
pi_105126237
quote:
12s.gif Op zaterdag 3 december 2011 00:12 schreef DJMO het volgende:
bah, ik heb ineens even een emo-momentje .. het is tien over twaalf, en ik besef me ineens dat m'n dochter dertien is. Morgen mag ik haar wel twee hele uurtjes zien en that's it. mijn kleine meisje is gewoon een puberende tiener .. en al wat ik er van mee mag maken van Jeugdzorg is haar een cadeautje brengen en voor de rest vooral de planning van het pleeggezin niet in de war schoppen :X
:*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 3 december 2011 @ 08:35:28 #191
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_105126314
Moeilijk DJMO. Ik hoop voor je dat het vandaag in ieder geval leuk wordt met het cadeautje brengen :*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 3 december 2011 @ 08:49:31 #192
144006 chacama
Ondernemend!
pi_105126393
DJMO, gefeliciteerd met je puber! :*

Karin, ik vind het nogal wat. Ik moet eerlijk bekennen dat ik erg blij was toen ik Maud afgelopen donderdag ziek kon melden - daar kwamen nl. ook pieten bij het zwembad. Het is allemaal zo veel voor ze.

En met kleren aan al zo vroeg. Het zal we een nieuwe methode zijn....maar ik ga mee in je gevoel van eerst watervrij en de rest komt later.

Op school, op zwem, bij gym, bij de bso enz. enz. ik ben zo blij dat ik het heb kunnen beperken tot bso en school en morgen thuis.
  zaterdag 3 december 2011 @ 09:03:38 #193
11682 Moonah
Jolie femme
pi_105126483
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
i
Vertrouw op je intuïtie Karin! je hebt niet voor niets een moedergevoel...
De zwemjuf/-meester heeft vast een module pedagogisch handelen gehad, maar jíj kent Meike door en door. Zij kennen haar (nog) helemaal niet.

Ik was vorige week bij een lezing over prikkelgevoelige kinderen (superinteressant!!). Die werd o.a. gegeven door een dame die PMT'er is (psycho-motorisch therapeut). Zij geeft ook zwemles. En ik moet er tzt een half uur voor reizen, maar zeker weten dat Thies van haar zwemles gaat krijgen. Niks forceren, maar het kind volgen is haar (en mijn) devies.

DJMO, van harte gefeliciteerd, en een fijne middag gewenst samen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 3 december 2011 @ 09:13:04 #194
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_105126551
Bij ons beginnen ze de zwemles altijd met een heel groepje tegelijkertijd. Ik begrijp dat Meike dus als nieuweling al in een bestaand groepje dat al langer les heeft terecht is gekomen?
Met zoiets als zwemles lijkt me dat niet zo prettig. Het is toch wel behoorlijk spannend en als je dan meteen op je tenen moet gaan lopen om met de anderen mee te kunnen...
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_105126581
quote:
12s.gif Op zaterdag 3 december 2011 00:12 schreef DJMO het volgende:
lieve DJMO
gefeliciteerd met je puberdochter!!! *;
:* en wat je schrijft, dat is ook prut...
wat livelink zegt: ik hoop dat t toch een leuke date wordt O+
en veel foto's (laten) maken van je momentjes met je puber *O*
heej... en jij bent dr moeder hoor, dat verandert nooit.. :*
pi_105126641
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:03 schreef Moonah het volgende:
Vertrouw op je intuïtie Karin! je hebt niet voor niets een moedergevoel...
De zwemjuf/-meester heeft vast een module pedagogisch handelen gehad, maar jíj kent Meike door en door. Zij kennen haar (nog) helemaal niet.
Karin, t klinkt een beetje weird ms, maar gisteravond kwamen de woorden "pedagogische-boekenkast-gelezen en "jij bent de mama" bij me op... (nadat ik hier had gepost)

en nu zegt moonah t weer zo mooi (en veel beter dan ik met mn botte teksten kan doen)! dat dus :Y

en jij hebt de keus en beslissende stem hoor! ze kan toch gewoon griep hebben oid :Y ik zou de confrontatie ms wel of niet aan gaan, dat ligt aan de sfeer daar bij de zwemclub... :@ en aan mn eigen gevoel...

o en... is t ms een idee om thuis in bad/douche te oefenen? en er een gek spel van te maken?
want sommige kinderen vinden t zonde van hun kleren enzo he...
sorry als ik me teveel bemoei... maar ik denk graag mee ;)
  † In Memoriam † zaterdag 3 december 2011 @ 10:26:57 #197
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105127395
gefeliciteerd djmo!
maak er maar mooie quality-time uren van

jeugdzorg :r
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:34:54 #198
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105127506
Aan de andere kant Karin, bij 'onze' zwemles oefenen ze bijna niet met kleren. Dus door vakantie en gedoe moest jongste het nog leren 1(!!!)week voor diplomazwemmen. En toen durfde hij niet :X en toen moest ik dus for the sake of the diploma, aan de kant staan viswijven en dreigen met in het water duwen :@ ik wist dat ie het kon, maar ja, hij nog niet. En een goed gesprek werkt niet bij mijn dwarskopje.

Bij de oudsten was het een keer in de zoveel weken meezwemles, en dan moesten ze een t-shirt aan. En in het laatste groepje elke zwemles kleren aan. Dus vanaf het begin hoorde het er bij. Ik vond dat veel fijner eigenlijk. Waarom vind Meike het vervelend? Misschien thuis eens een T-shirt in bad/onder de douche? Ik snap dat je haar niet wilt forceren, omdat ze dan wellicht de greep op zwemles verliest voor haar gevoel (en ze dan misschien wel juist niet met haar hoofd onder water gaat omdat ze daar wel macht over heeft?) ik zou het dus verkopen als iets dat er bij hoort, maar haar de regie laten houden
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:41:37 #199
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_105127594
daar zit ook wel wat in. het is alleen dat ze echt pas NET 1 week geleden begonnen is ofzo, dat vind ik wel heel erg snel op elkaar. maar dat het zo gewoon mogelijk gebracht wordt dat ze dit eens in de zoveel lessen doen lijkt me op zich inderdaad wel heel goed. in dat licht is het weer niet handig als je er als moeder zo'n heel punt van maakt, dan voelt het voor Meike ook weer zwaarder. lastig! heb je al besloten hoe je 't aanpakt, karin?
in de haak.
pi_105127628
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:54 schreef Cooki het volgende:

[..]

Stiemie, wij hebben bij bezichtigingen regelmatig de achterbakken volgeplempt :D met zooi (ja ook speelgoed ja :X )
ms idee?
of als sinterkerstcadeau van je (schoon) ouders een paar maanden een holbox abbo vragen?

We hebben geen auto en ik heb kleine fietstassen :D ;)

Karin misschien volgende week gewoon een keertje thuishouden anders? Dit klinkt wel heel zielig voor haar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')