Stiemie, wij hebben bij bezichtigingen regelmatig de achterbakken volgeplemptquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:52 schreef Stiemie het volgende:
In de eerste week van januari gaat ons appartement in de verkoop en ik zit dus echt niet te wachten op heel veel en groot speelgoed.
knip..
... en alvast te bedenken waar ik alles ga laten
edit: Karin,quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:53 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hier een heel verdrietig meiske met zwemles...
..toen ik haar tussendoor op het toilet even trooste zei ze ook dat ze het eng vond...
...
.tis wel veel allemaal vind ik. gelukkig hebben we de hele week om haar erop voor te bereiden, en ze hoeft alleen een tshirt aan.
Ik zou het niet doen, karin. Ze krijgt nog kansen genoeg om met kleren aan te zwemmen, het is echt niet erg als ze een keertje overslaat!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik heb nog nagevraagd of het echt moet, met kleren aan. Maar ja, dat was toch wel de bedoeling.... als het echt strijd werd hoefde het niet, maar liever toch wel.
ik heb wel gezegd dat ze net begint en het heel eng vindt, maar zo doen ze het altijd....
Dan vraag ik me af of ik te beschermend ben.....
Ik heb zoiets van: laat dat kind eerst eens watervrij worden. rustig wennen..... maar goed, zij hebben ervoor geleerd, ik niet
quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:12 schreef DJMO het volgende:
bah, ik heb ineens even een emo-momentje .. het is tien over twaalf, en ik besef me ineens dat m'n dochter dertien is. Morgen mag ik haar wel twee hele uurtjes zien en that's it. mijn kleine meisje is gewoon een puberende tiener .. en al wat ik er van mee mag maken van Jeugdzorg is haar een cadeautje brengen en voor de rest vooral de planning van het pleeggezin niet in de war schoppen
Vertrouw op je intuïtie Karin! je hebt niet voor niets een moedergevoel...quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
i
Ik heb zoiets van: laat dat kind eerst eens watervrij worden. rustig wennen..... maar goed, zij hebben ervoor geleerd, ik niet
lieve DJMOquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:12 schreef DJMO het volgende:
bah, ik heb ineens even een emo-momentje .. het is tien over twaalf, en ik besef me ineens dat m'n dochter dertien is. Morgen mag ik haar wel twee hele uurtjes zien en that's it. mijn kleine meisje is gewoon een puberende tiener .. en al wat ik er van mee mag maken van Jeugdzorg is haar een cadeautje brengen en voor de rest vooral de planning van het pleeggezin niet in de war schoppen
Karin, t klinkt een beetje weird ms, maar gisteravond kwamen de woorden "pedagogische-boekenkast-gelezen en "jij bent de mama" bij me op... (nadat ik hier had gepost)quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:03 schreef Moonah het volgende:
Vertrouw op je intuïtie Karin! je hebt niet voor niets een moedergevoel...
De zwemjuf/-meester heeft vast een module pedagogisch handelen gehad, maar jíj kent Meike door en door. Zij kennen haar (nog) helemaal niet.
We hebben geen auto en ik heb kleine fietstassenquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:54 schreef Cooki het volgende:
[..]
Stiemie, wij hebben bij bezichtigingen regelmatig de achterbakken volgeplemptmet zooi (ja ook speelgoed ja
)
ms idee?
of als sinterkerstcadeau van je (schoon) ouders een paar maanden een holbox abbo vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |