Lieve Livelink, ik ben een beetje bij gelezen. Als ik eruit ben wat ik je 'zeggen' wil dan PM ik je. ik weet niet precies wanneer dat zal zijn. Weet dat ik aan jullie denk. Niet dat je er wat aan hebt maar ik wens jullie zo veel goede hulp en alle goeds. Voor het hele gezin.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:27 schreef livelink het volgende:
Met Job gaat het redelijk. Hij komt voor de Kerst thuis en ik ben heel erg bang voor de toekomst. Voor zijn toekomst en voor onze toekomst. Het voelt niet veilig om hem los te laten in de maatschappij. Niet veilig voor hem en ook niet veilig voor de maatschappij. Mijn zorgen worden gedeeld, maar men kan er niet zoveel mee. En dus ploeteren we voort op hoop van zegen.
nee, hier pas vanaf groep 6 dit jaar. omdat er ook een combinatiegroep 4-5 is, en het voor groep 4 nog wat te vroeg is voor surprises, heeft men besloten dat de 'gewone' groep 5 ook nog een jaartje wacht. vind ik niet zo'n punt hoor, ze zouden er denk ik echt nog wel erg veel hulp bij nodig gehad hebben.quote:Op zondag 27 november 2011 14:35 schreef livelink het volgende:
Hoeft Willem nog niet aan de surprise op school, Trui?
heu, wat bedoel je precies? en wie zijn 'ze'?quote:Op zondag 27 november 2011 20:50 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben zo blij dat ik van die schoolterreur afben
de laatste keer presteerden ze het om luca's surprise uit te pakken en met een dikke viltstift de naam van de ontvanger op de surprise te kalken
de dames van de ouderraad. die hadden in al hun wijsheid besloten dat gecontroleerd moest worden of iedereen wel een deugdelijke surprise gemaakt had.quote:Op zondag 27 november 2011 21:26 schreef trui het volgende:
[..]
heu, wat bedoel je precies? en wie zijn 'ze'?
Niet echt wat aan de hand. Ze is herstellende van een blaasontsteking, maar daar heeft ze vorige week woensdag de laatste medicijnen van gehad en is verder erg aan het hoesten en heeft last van d'r oren, maar geen oorontsteking. Door het hoesten slaapt ze wel slecht en denk dat de goede sint ook wel een steentje bijdraagt qua lichamelijke spanning. Vanochtend voor de zekerheid nog een keer urine gebracht en oren laten controleren bij de HA, maar urine is schoon en oren zijn geiriteerd. Moet d'r wel even dagelijks tempen om de evt. ontsteking op tijd te zien. Maar d'r lichaam vraagt dus duidelijk voor rust en neemt dat gelukkig ook.quote:Op maandag 28 november 2011 16:36 schreef livelink het volgende:
Chacama, ik probeer terug te vinden wat er met je druppie aan de hand is, maar ik kan het niet vinden.
Beterschap in ieder geval!
haha, nee, helaas. Meisjes en D zijn nog niet zo'n goede combi. Wie weet komt dat nog ooitquote:Op maandag 28 november 2011 08:41 schreef snoopy het volgende:
Misschien vindt ze hem juist heel leuk Lily
Dat is dan toch een geweldige oplossing?quote:Op maandag 28 november 2011 09:45 schreef Stiemie het volgende:
Nu wil mijn moeder haar ook best op 1 dag uit school halen, maar ja die past al een hele dag in de week op de jongste en haalt de oudste die dag ook op van school. Aan de ene kant heel fijn, maar ik twijfel toch over die 2e dag. Het voelt een beetje alsof ik mijn moeder dan met mijn kinderen opzadel. Of moet ik er juist van genieten en doen nu het allemaal nog kan qua gezondheid en leeftijd van mijn moeder? Moet zeggen dat zowel de meiden als mijn moeder het helemaal fantastisch vinden dus dat is zeker het probleem niet.
hier precies hetzelfde!quote:Op maandag 28 november 2011 16:47 schreef livelink het volgende:
Stiemie, ik herken dit ook niet bij onze BSO. De leidsters zijn bij ons vaak druk bezig met helpen met knutselen en zo.
Bovendien hebben ze bij ons veel kamers en voor kinderen zoals Job voor wie het snel te druk kan zijn is dat wel lekker. Hij kan zich altijd terugtrekken naar een rustiger plek. In de praktijk zag je dat ook gebeuren. Job zit meestal met de wat rustiger kindjes lekker te spelen met de kapla, de autootjes en zo.
Katja is juist meer van het knutselen. Voor allebei is gelukkig ruimte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |