o jakkesquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:52 schreef Stiemie het volgende:
Slim bedacht Meike !
Oef ik vind dat sintgebeuren altijd al een gedoe, maar dit jaar helemaal. In de eerste week van januari gaat ons appartement in de verkoop en ik zit dus echt niet te wachten op heel veel en groot speelgoed. Ik heb zelf dus voor allebei maar 5 pakjes (waaronder allebei een boek, een klein spelletje en een dvd) maar ik vrees dat er voor beide meiden meer dan 20 pakjes per persoon zijn morgenMet dank aan moederklaas en schoonmoederklaas...
Nou ja ik probeer het maar gewoon van me af te laten glijden... en alvast te bedenken waar ik alles ga laten
nou dat eigenlijk. hoe vaak moet je jezelf nog bewijzen? ik begrijp ook wel dat ze niet van het één op het andere moment naadloos in je gezin kan integreren, maar er zit ook geen greintje vooruitgang in, lijkt het.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh DJMO gefeliciteerd! En dit klinkt vast meer cru dan ik het bedoel maar wat had je dan verwacht? Hoe had jij het graag gezien? Is er ruimte om dat aan te geven? Ik bedoel het dus meer als: wat zijn jouw rechten? Het feit dat het zo goed gaat met Jan en Geert kan je daar ook iets mee richting jeugdzorg? Natuurlijk heeft het pleeggezin ook rechten in deze, qua tijdsindeling maar is er nergens ruimte voor meer?
Hopelijk heb je een hele fijne tijd met je jarige grote!
ik weet niet wat er is afgesproken over het doel/perspectief van DJMO's dochter. vaak is 'terug naar huis' het streven, maar niet altijd. Soms is dat gewoon een gepasseerd station. En dan geeft duidelijkheid daarover ook rust voor alle betrokkenen. Dat betekent natuurlijk niet dat je geen rol in haar leven hebt als biologische ouder, maar wel dat die rol duidelijk begrensd is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou dat eigenlijk. hoe vaak moet je jezelf nog bewijzen? ik begrijp ook wel dat ze niet van het één op het andere moment naadloos in je gezin kan integreren, maar er zit ook geen greintje vooruitgang in, lijkt het.
ik ben zo blij dat ik ze af heb kunnen schudden.
nou sorry hoor, maar een paar uurtjes voor een verjaardag vind ik dan wel erg karig.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:37 schreef trui het volgende:
[..]
ik weet niet wat er is afgesproken over het doel/perspectief van DJMO's dochter. vaak is 'terug naar huis' het streven, maar niet altijd. Soms is dat gewoon een gepasseerd station. En dan geeft duidelijkheid daarover ook rust voor alle betrokkenen. Dat betekent natuurlijk niet dat je geen rol in haar leven hebt als biologische ouder, maar wel dat die rol duidelijk begrensd is.
Haha, dat zou ik dus ook zo aanpakken! Leukquote:Op zondag 4 december 2011 08:18 schreef Rewimo het volgende:
Hier een elfjarige die gisteren drie liedjes zong bij de kachel en zijn schoenWant ja, ook al geloof je niet, als je iets in je schoen wilt hebben, moet je er wel wat voor doen
Hier roept er 1 tegenwoordig " abc,ik kap ermee" om na 2 tellen " abc,ik doe weer mee" te roepen.quote:Op zondag 4 december 2011 20:20 schreef Troel het volgende:
Ruben heeft het af en toe ook over stop hou opMeestal als hij net iets gedaan heeft en iets terug verwacht. Jochem kan het uiteraard nog niet zeggen, dus tja
Dan waren ze vast vergeten om de vlag uit te hangen.....en kon die beste man het echt niet vinden. Hier gelukkig al jaren een Sint die om de hoek van de school woont.quote:Op maandag 5 december 2011 12:22 schreef Spuuglokje het volgende:
Hahahaha Stiemie wat grappig!![]()
En van dat stop hou op heb ik nog nooit gehoord.
Hier hadden we ook iets leuks vanmorgen. Alle kinderen stonden op school buiten te zingen. Vanaf 8 uur. De directeur die zoals ieder jaar de boel aan elkaar praat, blaasorkestje erbij, wat Pieten die samen zingen met de kinderen. En af en toe luid roepen "Sinterklaaahaaaas". En maar wachten, en zingen, en dansen en wachten. Waar gaat dit verhaal naartoe? Sint kwam niet opdagen.Dus alle kinderen weer naar binnen. Wachtende vaders en moeders dropen af. Echt erg!
![]()
![]()
Heel sneu voor de kleintjes.
Later hoorde ik van een andere moeder dat Sint na ruim een uur arriveerde, want hij was verdwaald geraakt. Echt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |