abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105127649
DJMO gefeliciteerd met je grote dochter *O* Probeer van de tijd die je hebt toch iets moois te maken ondanks de beperkte tijd :*
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:45:50 #202
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_105127667
DJMO, inderdaad, gefeliciteerd met je dertienjarige!
in de haak.
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:03:21 #203
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_105127984
DJMO van harte!

Zwemles, ik zou het ook niet forceren, en anders alleen een hempje aandoen? dan heeft ze wel iets aan?
Het is gewoon een gek gevoel zwemmen met kleren aan, als je ze daar vroeg aan laat wennen merken ze het ineens niet meer.
Nu Lotte op zwemles zit ben ik zelf ook weer de pineut, dus ik mag ook weer een uur per week zwemles geven, fijn hoor hahaha ach het is weer wat anders dan een kleuterklas. Alleen funest voor mijn stem maar gelukkig hebben we wat assistenten erbij staan die ook de les kunnen draaien.
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:39:48 #204
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105128677
Oh DJMO gefeliciteerd! En dit klinkt vast meer cru dan ik het bedoel maar wat had je dan verwacht? Hoe had jij het graag gezien? Is er ruimte om dat aan te geven? Ik bedoel het dus meer als: wat zijn jouw rechten? Het feit dat het zo goed gaat met Jan en Geert kan je daar ook iets mee richting jeugdzorg? Natuurlijk heeft het pleeggezin ook rechten in deze, qua tijdsindeling maar is er nergens ruimte voor meer?

Hopelijk heb je een hele fijne tijd met je jarige grote!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † zaterdag 3 december 2011 @ 11:40:34 #205
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105128696
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:52 schreef Stiemie het volgende:
:D Slim bedacht Meike !

Oef ik vind dat sintgebeuren altijd al een gedoe, maar dit jaar helemaal. In de eerste week van januari gaat ons appartement in de verkoop en ik zit dus echt niet te wachten op heel veel en groot speelgoed. Ik heb zelf dus voor allebei maar 5 pakjes (waaronder allebei een boek, een klein spelletje en een dvd) maar ik vrees dat er voor beide meiden meer dan 20 pakjes per persoon zijn morgen :X Met dank aan moederklaas en schoonmoederklaas...

Nou ja ik probeer het maar gewoon van me af te laten glijden... en alvast te bedenken waar ik alles ga laten :X
o jakkes :X ik hoop dat het snel verkocht is.
ik herinner me bij iedere bezichting weer een opruimsessie
vreselijk vond ik het, om niet mijn eigen rommelige zelf te kunnen zijn voor een onbepaalde tijd.
  † In Memoriam † zaterdag 3 december 2011 @ 11:45:23 #206
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105128785
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh DJMO gefeliciteerd! En dit klinkt vast meer cru dan ik het bedoel maar wat had je dan verwacht? Hoe had jij het graag gezien? Is er ruimte om dat aan te geven? Ik bedoel het dus meer als: wat zijn jouw rechten? Het feit dat het zo goed gaat met Jan en Geert kan je daar ook iets mee richting jeugdzorg? Natuurlijk heeft het pleeggezin ook rechten in deze, qua tijdsindeling maar is er nergens ruimte voor meer?

Hopelijk heb je een hele fijne tijd met je jarige grote!
nou dat eigenlijk. hoe vaak moet je jezelf nog bewijzen? ik begrijp ook wel dat ze niet van het één op het andere moment naadloos in je gezin kan integreren, maar er zit ook geen greintje vooruitgang in, lijkt het.

ik ben zo blij dat ik ze af heb kunnen schudden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 december 2011 @ 12:28:53 #207
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_105129589
DJMO, wat een rotsituatie is het toch, zeker met zulke dagen -O-

Geniet in elk geval van de tijd die je met haar hebt, en van harte gefeliciteerd! :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:37:58 #208
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_105129780
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:45 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

nou dat eigenlijk. hoe vaak moet je jezelf nog bewijzen? ik begrijp ook wel dat ze niet van het één op het andere moment naadloos in je gezin kan integreren, maar er zit ook geen greintje vooruitgang in, lijkt het.

ik ben zo blij dat ik ze af heb kunnen schudden.
ik weet niet wat er is afgesproken over het doel/perspectief van DJMO's dochter. vaak is 'terug naar huis' het streven, maar niet altijd. Soms is dat gewoon een gepasseerd station. En dan geeft duidelijkheid daarover ook rust voor alle betrokkenen. Dat betekent natuurlijk niet dat je geen rol in haar leven hebt als biologische ouder, maar wel dat die rol duidelijk begrensd is.
in de haak.
  † In Memoriam † zaterdag 3 december 2011 @ 13:25:25 #209
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105130986
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:37 schreef trui het volgende:

[..]

ik weet niet wat er is afgesproken over het doel/perspectief van DJMO's dochter. vaak is 'terug naar huis' het streven, maar niet altijd. Soms is dat gewoon een gepasseerd station. En dan geeft duidelijkheid daarover ook rust voor alle betrokkenen. Dat betekent natuurlijk niet dat je geen rol in haar leven hebt als biologische ouder, maar wel dat die rol duidelijk begrensd is.
nou sorry hoor, maar een paar uurtjes voor een verjaardag vind ik dan wel erg karig.
en heeft het kind er zelf eigenlijk niks in te zeggen?

in mijn geval heeft mijn dwarsharkje er wel zelf een stem in gehad (omdat hij de 12 voorbij was)
en dat is nog gehonoreerd ook tot mijn verbazing
pi_105131655
De dochter van DJMO heeft dacht ik een stoornis in het autistische spectrum. De begeleiding die ze nodig heeft kan DJMO haar niet geven, volgens jeugdzorg.
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:30:58 #211
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_105132890
dat weet ik niet, wel is ze volgens mij al op zeer jonge leeftijd uit huis geplaatst, toch DJMO?
in de haak.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 3 december 2011 @ 17:08:21 #212
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105137413
zo. ik ben weer thuis .. dank iedereen voor de felicitaties :* om even snel antwoord te geven voor ik de kids ga douchen:

Trui: ze is uithuisgeplaatst toen ze ca. een jaar was.

Buurvrouw: Voorgaande jaren mochten haar vader en ik haar samen meenemen naar bv zuidplein om bv. bij de mac iets te gaan eten. Ook duurde het extra bezoek dan drie uur. Dit jaar had de gezinsvoogd het onzalige plan opgevat om mij, mijn man, schoonvader, zwager en schoontante, + vader en zijn zus en haar vriend uit te nodigen op één en hetzelfde bezoekmoment bij haar thuis. Onder het mom van : een gezellig verjaardagspartijtje. Dat hebben zowel vader als ik meteen afgeketst, wij wilden gewoon hetzelfde als andere jaren, maar dat kon niet want dit was allemaal al zo geregeld en er waren plannen rondom haar verjaardag enzo. Ik ga zeker nog een schriftelijke klacht indienen, want het gaat er op deze manier alleen maar op achteruit ipv vooruit.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 3 december 2011 @ 17:21:40 #213
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_105137797
Alsnog van harte DJMO met je 13 jarige ! :)
Hou je sterk! :*

Wat is Jeugdzorg toch zo corrupt als het maar kan zijn zeg!
Als alles maar op hun manier gaat is het goed..

Dat herinnert mij eraan dat ik ooit een vrij heftige documentaire met Jeugdzorg erin heb gezien..

Lost Mother heet tie ..
En is hier terug te zien
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:12:06 #214
11682 Moonah
Jolie femme
pi_105139223
Ik vind dat er erg kort door de bocht wordt gereageerd op Jeugdzorg.
Ja, er zullen (inschattings)fouten gemaakt worden. Immers, mensenwerk. En nee, dat zou niet mogen gebeuren. Maar dat houdt niet in dat alles dat zij doen slecht zou zijn. Kom zeg. :{
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:22:37 #215
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105139532
Oh, ik bedoelde het ook niet slecht naar jeugdzorg Moonah, mijn wat had je dan verwacht was ook aan DJMO gericht. Ze heeft niet meer zelf het gezag, dus mja.m

Wat ik een beetje mis in het geheel is wat de dochter zelf wil? Misschien heeft zij wel aangegeven zo'n groot feest te willen. En dan vind ik het wel cru dat de biologische ouders dat afketsen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 3 december 2011 @ 18:43:10 #216
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105140159
Ik weet niet wat m´n dochter zelf had gewild Buurvrouw, dat heeft ze ook niet gezegd verder, overigens heb ik nog steeds zelf het gezag over haar. Ik moet ook voor alles tekenen wat bjz wil voor haar (zo heb ik ook moeten tekenen voor de aanvraag cluster4 voor haar). Wat mij stoort is dat bjz uitspraken van de rechter naast zich neerlegt, of anders interpreteert en mijn dochter als een klein kind behandelt. ("ze heeft geen inschattingsvermogen, dus mag ze niet achter hyves" < hallo .. dat kind zal het toch óóit moeten leren, anders is ze op haar 18e straks helemaal een prooi voor loverboys etc). En dan vraag ik me af, waarom kon het nu ineens niet zoals het al jaren gaat?

nog een voorbeeld: wij hebben altijd het laatste weekend van de maand bezoek. Prima, maar als er dan iets bijzonders te doen is zoals koninginnedag, kan het zonder probleem een weekend naar voren gehaald worden, maar heb ik iets bijzonders zoals dat ik een week in dld zit, moet ik hemel en aarde bewegen om het bezoek verplaatst te krijgen "want de hele vakantie zit al volgepland met dagjes uit, vakantie's en weet ik het wat allemaal nog meer". Dat ik uiteindelijk compensatie heb gehad doordat ze oppas zochten voor haar omdat pleegmoeder naar het ziekenhuis moest voor 'n bestraling mag geen naam hebben :') )

Zo ook de belafspraken; altijd op maandagavond .. ineens moest dat naar de dinsdag (zonder overleg!) omdat ze op maandagavond naar catechesatie (of hoe je dat ook schrijft) wil (of moet? ik denk er het mijne van :X )

Ik begrijp heus wel dat ze daar een ander leven heeft dan ik me voor ogen had toen ze geboren werd, maar verdorie, er wordt in ons geval vrijwel nóóit rekening gehouden met biologische ouders, en de wensen van pleegouders staan voorop.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

† In Memoriam † zaterdag 3 december 2011 @ 18:58:58 #217
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105140656
als ik het dus goed begrijp, zal je de voogdij over je oudste nooit meer terugkrijgen?
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:05:35 #218
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105140832
T zal, ben ik bang, vast te maken hebben met de reden waarom ze uit huis geplaatst is? Ik vind het vervelend voor je dat keuzes die je in het verleden hebt gemaakt zo lang voor je doorwerken. Waarschijnlijk wegen de minnen van toen zwaarder dan de plussen van nu. Is het niet ook zo dat je dochter nu ze 13 is ook een zwaardere stem krijgt in alles?

Ik hoop dat jullie er naar ieders zin uitkomen, met als grootste belang wat dochter wil. Misschien kan je haar vragen wat ze wil, qua bezoek en verjaarsinvulling? En dat je haar leert dat ze dit zélf ook kenbaar kan en mag maken bij JZ. Zelfs als dit in jou 'nadeel' zou zijn. Maar da's misschien teveel Salomon ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 3 december 2011 @ 19:06:58 #219
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105140864
ik heb de voogdij nog steeds lady-wrb; ze staat alleen onder toezicht en is uithuisgeplaatst. In principe staat de weg naar huis dus gewoon open, alleen bjz wil daar niet aan meewerken, ondanks dat tijdens de laatste rechtszitting is uitgepsroken door de rechtbank dat dat wél bekeken moet worden en is er gezegd dat het nalatig is geweest van jeugdzorg dat ze daar niet eerder naar gekeken hebben. Omdat ik dus de voogdij nog heb, moet er elk jaar opnieuw bekeken worden of de OTS en de uithuisplaatsing nog nodig zijn. Als ik geen voogdij zou hebben zou dat niet (meer) nodig zijn.

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 3 december 2011 @ 19:10:20 #220
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105140957
straks in 't fototopic nog wat meer foto's:

Ze vond dat Jan mocht mee-uitblazen van de kaarsjes O+

† In Memoriam † zaterdag 3 december 2011 @ 19:19:12 #221
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105141617
DJMO gefeliciteerd! *O*

Wij zijn officieel van jz af! Alleen voor Kims Zorg in Natura zijn we bij hun.
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:33:41 #223
144006 chacama
Ondernemend!
pi_105141627
Djmo, niet makkelijk dus. Ik vind het raar dat jz een uitspraak van de rechter zo naast zich neer legt. Hoop voor jullie dat er snel minder onrust is. Mooie foto!
  † In Memoriam † zaterdag 3 december 2011 @ 19:52:46 #224
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105142181
tja, de wegen van bureau jeugdzorg zijn ondoorgrondelijk :{
breek me de bek niet open
pi_105142988
Dank allemaal, voor het meedenken, ik voel me soms zo'n weekdier.... Ik zou het liefst wat rustiger aan doen, ik weet dat dat voor meike beter werkt. Als meike zin heeft duik ik morgen nog ff met haar het zwembad in, voor de leuk, en dan zie ik hoogstwaarschijnlijk haar zwemjuf en ga ik vragen of meike zonder kleren mag zwemmen, omdat het voor haar te spannend is zo. Ik vond het zo zielig....mijn meisje huilend en overstuur door dat zwembad getrokken te zien worden...en even later stond ze bij me bij het raam, helemaal over de rooie, zo sneu. Getroost, gezegd dat ze nu niet meer moest huilen "maar dat probeer ik ook steeds" ...ze moet vertrouwen op de badjuf, maar meikes vertrouwen moet je echt winnen. Wat ik ook snap....want het is een volslagen vreemde.

Ik zet haar thuis nog wel met shirt en al in bad, kan ze vast voelen hoe dat is.

Livelink, ze is inderdaad in een bestaande groep gekomen, wel samen met een vriendinnetje. Daar heeft ze ook wel steun aan...

Djmo, gefeliciteerd met je dochter, wat erg dat het op deze manier moet gaan.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 3 december 2011 @ 20:21:36 #226
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105143219
de beloofde foto-spam!

Karin, ik denk dat je het op die manier goed aanpakt, gewoon in haar eigen tempo laten wennen!

zaterdag 3 december 2011 @ 20:32:39 #227
144006 chacama
Ondernemend!
pi_105143603
Karin ik denk dat je het helemaal goed aanpakt en met de juf bespreken lijkt me een goed plan dan kan je meteen uitleggen hoe meike in elkaar steekt.

Hier net cadeaus geteld ze krijgen er elk 13, waarvan er vijf niet van ons komen...dus voor mij ook een verrassing. Gelukkig veel kleintjes en een aantal tactische Zoals sloffen.
  † In Memoriam † zaterdag 3 december 2011 @ 21:19:47 #228
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105145424
ik heb van de week toch zo gelachen.
dat kind van mij is gek op sommetjes en raadsels
mijn vriend was van de week aan het zwoegen op een bepaalde manier van behangen om te berekenen hoeveel rollen er nodig waren. hij kwam er maar niet uit.
tot zijn grote frustratie had L. het aantal in een oogwenk uitgerekend (en uit zijn hoofd dus)
hij heeft het zeker nog drie keer nagerekend en het klopte echt!

_O-

om maar niet te zeggen dat ik het best knap vind. ik had er toch echt een rekenmachine bij nodig.
  zaterdag 3 december 2011 @ 22:16:06 #229
144006 chacama
Ondernemend!
pi_105147946
Dat is gewoon zo heerlijk lady. Gewoon overtroefd worden. Ik geniet er al van als ik lees van jou.
pi_105148417
Haha lady, wat cool voor je zoon! Wat zal hij zich groot hebben gevoeld! Slimmer dan papa....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 4 december 2011 @ 00:34:53 #231
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_105153483
heel knap inderdaad, ladywrb!
in de haak.
pi_105156926
DJMO wat een naar gedoe met jeugdzorg! Helaas kan ik er tegenwoordig over mee praten hoe rommelig ze zijn en wat een puinhoop ze er van kunnen maken, sterkte ermee :*

Lwrb wat knap!!! Echt super!!!

Hier een zoon (7) die alles,maar dan ook alles wil lezen,zo ook brieven van school over sintviering :o het is het laatste jaar van geloven en gelukkig hadden we het op tijd door dat hij die brief aan het lezen was :@
Puber is inmiddels 6 weken uit huis. Het is stil,leeg en mis haar verschrikkelijk. Maar nu vertoont ze daar het gedrag wat ze de laatste jaren hier deed en weten wij dat we de goede beslissing hebben genomen voor haar toekomst
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 december 2011 @ 08:18:24 #233
13151 crew  Rewimo
pi_105157906
Jee Anitra, het huis uit? Dat zal wel heftig zijn allemaal voor jullie. Sterkte! En geniet van je kleine lezer :)

lady-wrb, wat knap van L en ik kan me voorstellen dat C zich wel even achter zijn oren moest krabben en het drie keer narekenen :D

Hier een elfjarige die gisteren drie liedjes zong bij de kachel en zijn schoen :D Want ja, ook al geloof je niet, als je iets in je schoen wilt hebben, moet je er wel wat voor doen ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_105157977
Knap Lady!

Heftig Anitra! :*

Christan en wat leuks gekregen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 december 2011 @ 09:02:12 #235
13151 crew  Rewimo
pi_105158090
Chocolademunten (en zijn beren hadden ook hun schoen gezet, die hadden een kikker ;) )
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 4 december 2011 @ 16:49:33 #236
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_105171386
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 08:18 schreef Rewimo het volgende:
Hier een elfjarige die gisteren drie liedjes zong bij de kachel en zijn schoen :D Want ja, ook al geloof je niet, als je iets in je schoen wilt hebben, moet je er wel wat voor doen ;)
Haha, dat zou ik dus ook zo aanpakken! Leuk :).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 december 2011 @ 17:03:50 #237
13151 crew  Rewimo
pi_105171956
We hebben net kruidnootjes gebakken samen, ze staan nu in de oven :Y)
  zondag 4 december 2011 @ 19:17:06 #238
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_105177412
Klinkt lekker Rewimo!

Hier gingen de kinderen net richting bad en bed.
"Mam, mogen we samen in bad?" "Ja, als jullie maar geen ruzie gaan maken :( "
"Nee, doen we echt niet. En als we toch ruzie krijgen moet Job gewoon uit bad".
"Neeee, dan moet jij uit bad" "Nee, jij"

En zo hadden we al ruzie voordat ze in bad zaten. }:|
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 4 december 2011 @ 20:16:14 #239
144006 chacama
Ondernemend!
pi_105180203
Oh livelink, dat klinkt bekend. Hier heb ik de stoptekst van school ingevoerd. Stop hou op i.p.v. Nouhou fleuheur.
Anitra, net op tijd met de brief. Heftig van je dochter..

Sint was geslaagd. Twee blije meiden. Vooral de mini loco bij maud en de leesboeken bij fleur waren een succes.
  zondag 4 december 2011 @ 20:20:49 #240
35189 Troel
scherp en bot
pi_105180445
Ruben heeft het af en toe ook over stop hou op :P Meestal als hij net iets gedaan heeft en iets terug verwacht. Jochem kan het uiteraard nog niet zeggen, dus tja :')
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 4 december 2011 @ 20:39:06 #241
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_105181508
Wow knap zeg lady wbr!

Linde zegt: "stop hou op, dikke drop" waarop haar zusje een poging doet het laatste te herhalen met "fikke dop" en dat klinkt helaas meestal als "flikker op" :X Geeft leuke blikken als ze op straat ruzie hebben :@
  † In Memoriam † zondag 4 december 2011 @ 21:20:12 #242
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105184122
haha stiemie ik zie het helemaal voor me _O-
  zondag 4 december 2011 @ 21:44:17 #243
144006 chacama
Ondernemend!
pi_105185726
dat is een flimpje waard.
  zondag 4 december 2011 @ 22:20:09 #244
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_105188146
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:20 schreef Troel het volgende:
Ruben heeft het af en toe ook over stop hou op :P Meestal als hij net iets gedaan heeft en iets terug verwacht. Jochem kan het uiteraard nog niet zeggen, dus tja :')
Hier roept er 1 tegenwoordig " abc,ik kap ermee" om na 2 tellen " abc,ik doe weer mee" te roepen.

Morgen goddank de laatste Sintdag,ben er helemaal klaar mee.
pi_105198426
Stiemie :D

Stop hou op is hier ook ingeburgerd en idd vaak gebruikt als hij zelf iets uitgehaald heeft.

Laatst bij de action pinkeltje boeken gekocht,kan niet wachten om die met hem te gaan lezen O+
  maandag 5 december 2011 @ 12:22:39 #246
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_105203889
Hahahaha Stiemie wat grappig! :D :D

En van dat stop hou op heb ik nog nooit gehoord.

Hier hadden we ook iets leuks vanmorgen. Alle kinderen stonden op school buiten te zingen. Vanaf 8 uur. De directeur die zoals ieder jaar de boel aan elkaar praat, blaasorkestje erbij, wat Pieten die samen zingen met de kinderen. En af en toe luid roepen "Sinterklaaahaaaas". En maar wachten, en zingen, en dansen en wachten. Waar gaat dit verhaal naartoe? Sint kwam niet opdagen. :o Dus alle kinderen weer naar binnen. Wachtende vaders en moeders dropen af. Echt erg! :o :D :@ Heel sneu voor de kleintjes.

Later hoorde ik van een andere moeder dat Sint na ruim een uur arriveerde, want hij was verdwaald geraakt. Echt! 8)7
  maandag 5 december 2011 @ 12:24:16 #247
144006 chacama
Ondernemend!
pi_105203937
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:22 schreef Spuuglokje het volgende:
Hahahaha Stiemie wat grappig! :D :D

En van dat stop hou op heb ik nog nooit gehoord.

Hier hadden we ook iets leuks vanmorgen. Alle kinderen stonden op school buiten te zingen. Vanaf 8 uur. De directeur die zoals ieder jaar de boel aan elkaar praat, blaasorkestje erbij, wat Pieten die samen zingen met de kinderen. En af en toe luid roepen "Sinterklaaahaaaas". En maar wachten, en zingen, en dansen en wachten. Waar gaat dit verhaal naartoe? Sint kwam niet opdagen. :o Dus alle kinderen weer naar binnen. Wachtende vaders en moeders dropen af. Echt erg! :o :D :@ Heel sneu voor de kleintjes.

Later hoorde ik van een andere moeder dat Sint na ruim een uur arriveerde, want hij was verdwaald geraakt. Echt! 8)7
Dan waren ze vast vergeten om de vlag uit te hangen.....en kon die beste man het echt niet vinden. Hier gelukkig al jaren een Sint die om de hoek van de school woont.
  maandag 5 december 2011 @ 13:10:29 #248
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_105205543
hahaha spuuglokje, ik vind het wel een realisme-verhogend verhaal, sluit mooi aan bij het paard dat weg was enzo. of is dat alweer teruggevonden (zal toch wel? maar ik heb na vrijdag geen sinterklaasjournaal meer gezien. :o)

"stop hou op, ik vind het niet meer leuk!"
en "ABC ik kap ermee"

heel bekende leuzen hier. :) Cato werd laatst 'in het zonnetje' gezet, wat inhoudt dat kinderen haar dan complimenten geven die bij wijze van zonnestralen om een zonnetje worden geplakt waar haar naam in staat. hele mooie complimenten zaten erbij. O+ en ook een waarop stond 'Cato kan heel goed 'stop hou op' zeggen. :o klopt, dat kan ze ook. maar helaas past ze het niet altijd efficiënt toe en laat ze anderen op momenten enorm over haar grenzen heenlopen.
in de haak.
  Licht Ontvlambaar maandag 5 december 2011 @ 13:24:20 #249
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_105206073
stop hou op heb ik hier nog nooit gehoord, nouhouuu helaas wel :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 5 december 2011 @ 13:26:16 #250
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_105206157
Job roept altijd heel graag naar anderen: Stop! hou op en verwacht dan ook dat ze ophouden. Maar als anderen het tegen hem zeggen voelt hij zich totaal niet aangesproken.
Wat dat betreft weet hij zijn eigen grenzen dus goed te bewaken en walst hij over andermans grenzen heen. :{

Dus ik blijf hem proberen aan zijn verstand te krijgen dat het twee kanten op werkt en ben tegelijkertijd al een beetje allergisch voor de hele term.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')