kpz=kinder postzegelsquote:Op maandag 28 november 2011 19:24 schreef livelink het volgende:
Wat is kpz, ferrari?
Bij ons wordt niks gecontroleerd, volgens mij. Ik kan me niet voorstellen dat er kinderen zijn die geen surprise hebben gemaakt. En ja, sommige surprises zullen leuker zijn en anderen minder leuk. Op zo'n korte termijn kan je daar toch niks meer aan veranderen, lijkt me.
Want wat deden jullie dan als bij controle bleek dat er voor een kind geen surprise was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maud is weer naar school en heeft vannacht heerlijk geslapen onder haar nieuwe donse dekbed. Toen ze om drie uur vannacht naast me kwam liggen zei ze: mama, ik ben zo lekker warm en na een kus en een kroel kroop ze in me en viel heerlijk in slaap om na zevenen weer wakker te worden. Ze klaagt wel nog over oorpijn, maar vanochtend was ze nog koortsvrij. We wachten het af!
als dat zo hoor over die surprises dan ben ik toch blij met deze school. Hier in elk geval geen controle.
Dat dus.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:52 schreef Grijs het volgende:
Nou ja, maar de juf had het ook wel wat positiever kunnen brengen bij Fleur, denk ik. Iets in de trant van: "Ik denk dat jij het beter kan, Fleur!"
Dat was mijn gevoel gisteren ook. Het eerste wat ik dacht (want zeggen durfde ik het niet): als je Fleur zo goed denkt te kennen, dan weet je ook dat je dit niet tegen mijn kind kunt zeggen. Maar goed de uiteindelijke uitkomst ben ik dan wel weer blij mee, want ik roep al vanaf groep 2 (en de juf daar ook) dat weerbaarheid voor Fleur echt een issue is. Dus ookal ben ik niet blij met hoe het gegaan is, ben ik wel blij dat er nu wat mee gedaan gaat worden. En ik was eigenlijk ook wel blij dat Fleur dus zichzelf durfde te laten zien en de manier waarop haar vriendinnen in de klas daarop reageerde. Die stonden meteen bij d'r en keken de juf boos aan met een blik in hun ogen van: hoe kun je Fleur nu aan het huilen maken....quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:55 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik snap wel dat Fleur schrok van een dergelijke boute reactie...
Je weet in elk geval waar het vandaan komtquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:17 schreef chacama het volgende:
[..]
Dat was mijn gevoel gisteren ook. Het eerste wat ik dacht (want zeggen durfde ik het niet): als je Fleur zo goed denkt te kennen, dan weet je ook dat je dit niet tegen mijn kind kunt zeggen. Maar goed de uiteindelijke uitkomst ben ik dan wel weer blij mee, want ik roep al vanaf groep 2 (en de juf daar ook) dat weerbaarheid voor Fleur echt een issue is. Dus ookal ben ik niet blij met hoe het gegaan is, ben ik wel blij dat er nu wat mee gedaan gaat worden. En ik was eigenlijk ook wel blij dat Fleur dus zichzelf durfde te laten zien en de manier waarop haar vriendinnen in de klas daarop reageerde. Die stonden meteen bij d'r en keken de juf boos aan met een blik in hun ogen van: hoe kun je Fleur nu aan het huilen maken....
Opvoeden is voorleven...quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:17 schreef chacama het volgende:
[..]
Dat was mijn gevoel gisteren ook. Het eerste wat ik dacht (want zeggen durfde ik het niet): als je Fleur zo goed denkt te kennen, dan weet je ook dat je dit niet tegen mijn kind kunt zeggen.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:33 schreef chacama het volgende:
dat ik mezelf ook even weer een spiegel voorhoud.
Op zich is het iets anders, maar juist omdat ze leert op zulke dingen ook nee te zeggen - zonder dat ze het gevoel heeft dat ze me teleursteld - hoop ik dat ze met grote dingen ook die stap durft te zetten en zich minder 'gedwongen' voelt om iets te doen wat ze niet leuk vind of om te reageren op iemand op het moment dat ze zich in een moelijke situatie bevind.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:47 schreef trui het volgende:
ik vind zo'n verzoekje om boven iets te halen trouwens wel een ander genre. daar zal niemand spontaan ontzettend veel zin in hebben, toch?
Meimeltje, dat lijkt me idd fijn!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:54 schreef Meimeltje het volgende:
Ben wel blij dat er eindelijk wat meer duidelijkheid is.
Hier hadden ze net voor de zomervakantie besloten dat ze de kinderen van oktober t/m januari (4 kinderen) in groep 1 laten zitten (1-2) en zouden gaan observeren of ze klaar waren voor groep 3 in schooljaar 2012/2013.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:00 schreef snoopy het volgende:
Welke grens houden ze dan aan op school meimel? Hier is het 31 december dus zou Kyllian sowieso in groep 2 zitten.
Kyllian was helemaal blij dit te horen! Hij heeft altijd ontkend dat hij nog in groep 1 zat, hij was het er nooit mee eensquote:Op woensdag 30 november 2011 22:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Fijn dat jullie weten waar je aan toe bent meimeltje.
Kyllian vindt het ook wel prima?
Wat leuk dat je dat doet!!! Succes ermee!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:16 schreef ik80lll het volgende:
http://kind-baby.marktpla(...)98Pmwgdxw%3D%3D&df=1
Voor degene die nog een kinderfeestje moeten geven in de categorie prinsessen, en niet weten wat ze moeten doen; deze verhuur ik![]()
Ik wil ook nog andere kisten gaan verhuren, maar ik zoek een slachtoffer waarvoor ik het kan makenDus als je een kist wilt huren voor over een paar maanden, laat me weten, misschien wil ik het wel maken!
Nee, maar ik heb gisteren gebeld met de ouders van een meisje uit de klas en die heeft hem gewoon al een hele tijd thuis kwamen we achter.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:12 schreef chacama het volgende:
Ingrid, is het gelukt met het vriendenboek?
Super leuk!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:16 schreef ik80lll het volgende:
http://kind-baby.marktpla(...)98Pmwgdxw%3D%3D&df=1
Voor degene die nog een kinderfeestje moeten geven in de categorie prinsessen, en niet weten wat ze moeten doen; deze verhuur ik![]()
Ik wil ook nog andere kisten gaan verhuren, maar ik zoek een slachtoffer waarvoor ik het kan makenDus als je een kist wilt huren voor over een paar maanden, laat me weten, misschien wil ik het wel maken!
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef livelink het volgende:
Ik ben weer uit de vriendenboekjes. Katja is er te oud voor en Job doet er niet echt aan. Ik vind het niet zo erg, hoewel het een handig naslagboek is voor telefoonnummers.
'k Had laatst mijn poezie-albums aan Judith laten zien en nu wil ze er ook een. Heel leuk, maar ik zou niet weten waar je zoiets nog kunt kopen...quote:Op donderdag 1 december 2011 21:48 schreef Moonah het volgende:
[..]![]()
Ik vind die vriendenboekjes echt geen zak aan.
Waar zijn de good old poezie-albums gebleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |