7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.quote:
Ik moest wel lachen. Hij post gewoon bijna 2 uur niet en dan even een vermelding dat hij gaat eten en straks terug is.quote:
Hahaha sorry hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen. Hij post gewoon bijna 2 uur niet en dan even een vermelding dat hij gaat eten en straks terug is.
Jouw humor is ook niet meer wat het ooit was he?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:09 schreef Supersoep het volgende:
Ik moest wel lachen. Hij post gewoon bijna 2 uur niet en dan even een vermelding dat hij gaat eten en straks terug is.
Hoe voelt dat? En wat is de reden? Dat je opnieuw gefriendzoned bent na je outcome?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:10 schreef heloef het volgende:
Ik voel me echt dood van binnen.
Ik kan niet eens zeggen hoe ik me voel.
Hoi, Skyrim. Tell me more.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Waarom wilde je eigenlijk per sé vertellen van je gevoelens, terwijl je al wist dat het waarschijnlijk toch niets zou worden?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:10 schreef heloef het volgende:
Ik voel me echt dood van binnen.
Ik kan niet eens zeggen hoe ik me voel.
Leuk spel, maar heeft ook z'n mindere kanten. Je kan er aan voorbij gaan als je wil, geen must-have. Al zullen fanboys het niet met me eens zijn. Ik vind het op sommige vlakken gewoonweg slecht uitgewerkt, maar misschien dat modifications dat binnenkort kunnen verhelpen.quote:
Ik weet eigenlijk niet eens hoeveel het kost. Laat ik daar eerst maar eens naar kijken.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Leuk spel, maar heeft ook z'n mindere kanten. Je kan er aan voorbij gaan als je wil, geen must-have. Al zullen fanboys het niet met me eens zijn. Ik vind het op sommige vlakken gewoonweg slecht uitgewerkt, maar misschien dat modifications dat binnenkort kunnen verhelpen.
44 euro voor de PC dacht ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens hoeveel het kost. Laat ik daar eerst maar eens naar kijken.
Het is het geld niet waard. Torrentenquote:Op woensdag 23 november 2011 18:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens hoeveel het kost. Laat ik daar eerst maar eens naar kijken.
Knuffel terug voor je rotdagquote:Op woensdag 23 november 2011 18:14 schreef benzin het volgende:
Ik heb ook echt even een rotdag, ben kapot.
Maar ik had beloofd een tijd niet negatief te posten als ik me rot voelde, dus knuffels voor iedereen
Vreemd. Nee dat is eigenlijk al een paar dagen zo.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe voelt dat? En wat is de reden? Dat je opnieuw gefriendzoned bent na je outcome?
Zie DM. Ik heb een linkje voor je.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:14 schreef benzin het volgende:
Maar ik had beloofd een tijd niet negatief te posten als ik me rot voelde, dus knuffels voor iedereen
Het luchtte gewoon op.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom wilde je eigenlijk per sé vertellen van je gevoelens, terwijl je al wist dat het waarschijnlijk toch niets zou worden?
Ja zou ook kunnen.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het is het geld niet waard. Torrenten
Probeer eens te beschrijven hoe dood voelt. Voelt het leeg of koud of donker of uitzichtloos, of wanhopig, of onverschillig? En probeer dan eens alle verschillende soorten muziek te luisteren en ga dan kijken op welke je gevoel reageertquote:Op woensdag 23 november 2011 18:15 schreef heloef het volgende:
Vreemd. Nee dat is eigenlijk al een paar dagen zo.
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:14 schreef benzin het volgende:
Nou het is eigenlijk heel simpel pak alle emoties kriebels, geluk, verdriet en nog wat meuk, stop dat in de blender, je krijgt een enorme mix van gevoelens dat je niet meer weet wat je nou eigenlijk bent.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Probeer eens te beschrijven hoe dood voelt. Voelt het leeg of koud of donker of uitzichtloos, of wanhopig, of onverschillig? En probeer dan eens alle verschillende soorten muziek te luisteren en ga dan kijken op welke je gevoel reageert
Zeg het maar. Jij bent de vrouw.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus, anale seks. Doen of niet doen?
Tuurlijk, kom maar hier heen.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus, anale seks. Doen of niet doen?
Het zou grappig zijn als ze met een enorme strap-on kwam aanzettenquote:Op woensdag 23 november 2011 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, kom maar hier heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat van die blender heb ik de hele tijdquote:Op woensdag 23 november 2011 18:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou het is eigenlijk heel simpel pak alle emoties kriebels, geluk, verdriet en nog wat meuk, stop dat in de blender, je krijgt een enorme mix van gevoelens dat je niet meer weet wat je nou eigenlijk bent.
Zo voel ik me.
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Het zou grappig zijn als ze met een enorme strap-on kwam aanzetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Welkomquote:Op woensdag 23 november 2011 18:31 schreef SiIk het volgende:
Hallon. Ik kom ook even een uitstapje maken.
Welkom. Huidige topichosselaars zijn Kaneelstokje, dawg en stefanhaan. Serieuze vragen kunnen tussen 10 en 12 's avonds worden gedeponeerd en verder zijn er geen regels eigenlijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Benzin toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wees welkomquote:Op woensdag 23 november 2011 18:31 schreef SiIk het volgende:
Okquote:Op woensdag 23 november 2011 18:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Welkom. Huidige topichosselaars zijn Kaneelstokje, dawg en stefanhaan. Serieuze vragen kunnen tussen 10 en 12 's avonds worden gedeponeerd en verder zijn er geen regels eigenlijk.
Hey, jij bent van de radioreeks. Welkom en zo.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:31 schreef SiIk het volgende:
Ja, iedereen van hier kwam uitstapjes daar maken. Ik dacht, laat ik ook eens wat rondtrekken.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hey, jij bent van de radioreeks. Welkom en zo.
Volgens mij kunnen op dat tijdstip juist niet de serieuze vragen gesteld worden.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Welkom. Huidige topichosselaars zijn Kaneelstokje, dawg en stefanhaan. Serieuze vragen kunnen tussen 10 en 12 's avonds worden gedeponeerd en verder zijn er geen regels eigenlijk.
Haiquote:Op woensdag 23 november 2011 18:31 schreef SiIk het volgende:
Je vindt het wel grappigquote:
Ik wist het.quote:
Is optioneel. Ik vind alles best, maar dan moet jij wel betalen voor aanschaf:quote:Op woensdag 23 november 2011 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan het glijmiddel dus weer opbergen?
Kom maar met je eisenlijstjequote:Op woensdag 23 november 2011 18:40 schreef SiIk het volgende:
Zijn hier nog leuke jongens ook die ik kan versieren?
Of is dat niet het idee?
Benzin. Hij is zeer gewild maar wacht op de juiste persoon. DM hem maar.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:40 schreef SiIk het volgende:
Of is dat niet het idee?
Dat moet je hier niet zeggen schat.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:40 schreef SiIk het volgende:
Of is dat niet het idee?
Hangt af van je leeftijd. Er zit hier vanalles.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:40 schreef SiIk het volgende:
Of is dat niet het idee?
Ze is 19 en heel leuk.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hangt af van je leeftijd. Er zit hier vanalles.
Als je graag een lieve jongen van 21 wil hebben dan ben ik de man.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:40 schreef SiIk het volgende:
Of is dat niet het idee?
Beetje jong voor mij helaasquote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is 19 en heel leuk.
Dus jongens sla je slag.
Damnit benzin. Ik speel het net 'cool' voor je. Nu is het weer verpest.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Als je graag een lieve jongen van 21 wil hebben dan ben ik de man.![]()
Helaas moet ik nu net eten en als ik terug ben hebben vast andere jongens hier je al gehosseld
Niks voor jou heloef?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is 19 en heel leuk.
Dus jongens sla je slag.
Hihi, ik word gewoon aangeprijstquote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is 19 en heel leuk.
Dus jongens sla je slag.
Je hebt geen concurrentie van mij.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Als je graag een lieve jongen van 21 wil hebben dan ben ik de man.![]()
Helaas moet ik nu net eten en als ik terug ben hebben vast andere jongens hier je al gehosseld
Hangt er van af wat je zoekt.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:40 schreef SiIk het volgende:
Of is dat niet het idee?
Wauw, hij is de aanbieding.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is optioneel. Ik vind alles best, maar dan moet jij wel betalen voor aanschaf:
Link
He heloef, ga nou niet lopen cockblocken.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat moet je hier niet zeggen schat.![]()
Flies around shit
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Damnit benzin. Ik speel het net 'cool' voor je. Nu is het weer verpest.
Neuh, andersom ook niet.quote:
Lekkerquote:Op woensdag 23 november 2011 18:42 schreef stefanhaan het volgende:
Strak strak strak in mijn pakkie pak pak pak
Heb je eigenlijk niet nodig maar goed.quote:
RN had gelijk.quote:
Mannelijkquote:Op woensdag 23 november 2011 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Silk, waar blijft je eisenlijstje? Waaraan moet hij (of zij) voldoen?
baard afgeschoten. Dit datquote:
De eerste persoon die dat achter zijn eisenlijstje zet.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mannelijk
19-25 jaar
1.75 - 1.90
Lief.
Lekker.
Leuk.
En als je dat niet bent maar ik word toch verliefd is het ook goed.
Helaas, ik ben totaal niet leukquote:Op woensdag 23 november 2011 18:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mannelijk
19-25 jaar
1.75 - 1.90
Lief.
Lekker.
Leuk.
QFTquote:Op woensdag 23 november 2011 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
De eerste persoon die dat achter zijn eisenlijstje zet.
Hulde.
Ik ben niet lekker en te jong.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Helaas, ik ben totaal niet leuk
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mannelijk. Check.
19-25 jaar Check
1.75 - 1.90 Check
Lief. Check![]()
Lekker. Moonwalk vindt van wel.
Leuk. Check
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je haar lijkt een beetje op stro.
Is dit niet fijner eigenlijk?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is optioneel. Ik vind alles best, maar dan moet jij wel betalen voor aanschaf:
Link
same here, ik zou vandaag naar de kapper gaan maar ik ben gewoon te luiquote:Op woensdag 23 november 2011 18:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Tis beetje te lang. Moet geknipt worden
Maar jij bent niet meer versierbaar, toch?quote:
Waarom zou ik dat niet zijn? Ik ben al 9 weken single.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar jij bent niet meer versierbaar, toch?
Oh. Dan heb ik dat verkeerd begrepenquote:Op woensdag 23 november 2011 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet zijn? Ik ben al 9 weken single.
Damn, je bent echt lekker.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Tis beetje te lang. Moet geknipt worden
Zeggen ze nou nooit over mij.quote:
Ik heb gezegd dat je een lleuk hoofd hebt hoor!quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:54 schreef heloef het volgende:
Oeh ik krijg net shoarma aangereikt, toedeloe.
En wil je dit artikel meenemen, of wil je verder winkelen?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh. Dan heb ik dat verkeerd begrepen
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:52 schreef heloef het volgende:
Kaneelstokje is echt heel aardig hoor.
Toen die troll van Faye en VH aan de gang was vroeg of het allemaal wel goed ging.
En hij woont niet eens zover weg.
Maar vertel eens, wie maakte het uit? Ben je er al overheen, heb je alweer behoefte aan iets nieuws?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet zijn? Ik ben al 9 weken single.
Ik vind 9 weken wel heel snel om over iemand heen te komen. Maar dat ligt dan weer aan mij denk ikquote:Op woensdag 23 november 2011 18:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar vertel eens, wie maakte het uit? Ben je er al overheen, heb je alweer behoefte aan iets nieuws?
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wil je dit artikel meenemen, of wil je verder winkelen?
Ligt eraan, als je vanaf je 16e tot je 25e met iemand samen bent zou ik 9 weken ook niet zo lang vinden om over iemand heen te zijn. Maar anders valt het wel meequote:Op woensdag 23 november 2011 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind 9 weken wel heel snel om over iemand heen te komen. Maar dat ligt dan weer aan mij denk ik
Das 2 maanden
Zij maakte het uit, ze vond dat we niet meer dichter naar elkaar groeiden. Iets dat nodig is om samen te leven.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar vertel eens, wie maakte het uit? Ben je er al overheen, heb je alweer behoefte aan iets nieuws?
Dan ben je net zo lief als ikquote:Op woensdag 23 november 2011 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zij maakte het uit, ze vond dat we niet meer dichter naar elkaar groeiden. Iets dat nodig is om samen te leven.
Ik ben over haar heen, de relatie was niet zo best meer de laatste tijd. Ik denk dat ik behoefte heb aan iets nieuws. Iets anders. Iemand die ik kan vasthouden en knuffelen en uren naar kan kijken als ze slaapt.
Dat vind ik ook jaquote:Op woensdag 23 november 2011 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind 9 weken wel heel snel om over iemand heen te komen. Maar dat ligt dan weer aan mij denk ik
Das 2 maanden
En stomende seks, hoe denk je daar over?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zij maakte het uit, ze vond dat we niet meer dichter naar elkaar groeiden. Iets dat nodig is om samen te leven.
Ik ben over haar heen, de relatie was niet zo best meer de laatste tijd. Ik denk dat ik behoefte heb aan iets nieuws. Iets anders. Iemand die ik kan vasthouden en knuffelen en uren naar kan kijken als ze slaapt.
Daar houdt ie niet zo vanquote:Op woensdag 23 november 2011 19:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
En stomende seks, hoe denk je daar over?
Dat kan ik ten zeerste waarderen, op zijn tijd.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
En stomende seks, hoe denk je daar over?
Ik had ook shoarma moeten etenquote:
Maar genoeg over mij, laten we het hebben over jou.quote:
Ik kreeg in het radio-topic de briljante tip om een ava passende bij mijn nickname te nemen. Ik had serieus nog niet aan de optie gedacht om een ava van Heathcliff te nemen. Soms leg ik linken niet.quote:
ik ook niet. en nog steeds niet, vwb mijn ava.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:13 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik kreeg in het radio-topic de briljante tip om een ava passende bij mijn nickname te nemen. Ik had serieus nog niet aan de optie gedacht om een ava van Heathcliff te nemen. Soms leg ik linken niet.
Nee dat niet hoor, mijn moeder heeft het toevallig meegenomen.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een emotie-eter zijt gij?
Mijn ava heeft anders niks met een magnetron te maken hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 19:14 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ook niet. en nog steeds niet, vwb mijn ava.
Ja, nog eens ja, en eh. Moeilijke vraag altijd. Ik beoefen momenteel geen sport ofzo, hoewel ik mezelf toch niet onsportief zou noemen. Verder ben ik in m'n vrije tijd bijna altijd achter m'n pc te vinden. Fokken enzo. EIgenlijk heb ik best een saai levenquote:Op woensdag 23 november 2011 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar genoeg over mij, laten we het hebben over jou.
Ben je tussen de 18 en 25? Woon je in de Randstad? Wat zijn je interesses?
En wat voor werk doe je? (:P)quote:Op woensdag 23 november 2011 19:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, nog eens ja, en eh. Moeilijke vraag altijd. Ik beoefen momenteel geen sport ofzo, hoewel ik mezelf toch niet onsportief zou noemen. Verder ben ik in m'n vrije tijd bijna altijd achter m'n pc te vinden. Fokken enzo. EIgenlijk heb ik best een saai leven
mijne ook niet met mij. al lijk ik wel een heel klein beetje op hem als je een pic van me neemt op grote afstand.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn ava heeft anders niks met een magnetron te maken hoor
ben je dik?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, nog eens ja, en eh. Moeilijke vraag altijd. Ik beoefen momenteel geen sport ofzo, hoewel ik mezelf toch niet onsportief zou noemen. Verder ben ik in m'n vrije tijd bijna altijd achter m'n pc te vinden. Fokken enzo. EIgenlijk heb ik best een saai leven
Ik ben een scholiere in eindexamenjaar. Daarnaast werk ik voor studentenwerk. Jij dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En wat voor werk doe je? (:P)
Hahhaah!quote:Op woensdag 23 november 2011 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En wat voor werk doe je? (:P)
Ik ben via omwegen uiteindelijk in de wajong terechtgekomen. Heb wel m'n middelbare school afgemaakt maar daarna wou het niet zo vlotten (to say the leastquote:Op woensdag 23 november 2011 19:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben een scholiere in eindexamenjaar. Daarnaast werk ik voor studentenwerk. Jij dan?
Haha, ik vroeg er zelf omquote:
Je hebt vroeger wel sport gedaan? Wat deed je voor sport?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Aaah ik vrees dat je stoel nu naar achteren wordt getrokken en kaneel overblijft.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben via omwegen uiteindelijk in de wajong terechtgekomen. Heb wel m'n middelbare school afgemaakt maar daarna wou het niet zo vlotten (to say the least).
Deze vraag laat ik aan heloef over om te beantwoorden.quote:
21quote:Op woensdag 23 november 2011 18:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mannelijk
19-25 jaar
1.75 - 1.90
Lief.
Lekker.
Leuk.
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Walvis dus.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Deze vraag laat ik aan heloef over om te beantwoorden.
19 en 33 vind ik sowiese wel een behoorlijk leeftijdsverschil. Ik zoek liever iemand wat meer mijn leeftijd (maar die hebben meestal kinderenquote:Op woensdag 23 november 2011 19:20 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Aaah ik vrees dat je stoel nu naar achteren wordt getrokken en kaneel overblijft.
Nee man, vergeleken bij haar ben ik een fucking walrus.quote:
Ben aan het oefenen, o great moonleaderquote:Op woensdag 23 november 2011 19:22 schreef Moonwalk het volgende:
Magnetron wat doe je nou !![]()
Je gooit mijn tip in de wind
Gewoon zo.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:21 schreef benzin het volgende:
[..]
21
1.78
Ultralief
Sommige mensen zeggen van wel
Best wel leuk
zegt me nog steeds niks. maar nvmd, moonwalkchick is er weer.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee man, vergeleken bij haar ben ik een fucking walrus.
Ik ben een succesvol wetenschapper en toekomstig leraar.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:20 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Aaah ik vrees dat je stoel nu naar achteren wordt getrokken en kaneel overblijft.
Heloefje, we hebben je foto gezien.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee man, vergeleken bij haar ben ik een fucking walrus.
Ik ben een walrus zij is een graspiet.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:23 schreef dawg het volgende:
[..]
zegt me nog steeds niks. maar nvmd, moonwalkchick is er weer.![]()
Ahh, net niet een rijmquote:Op woensdag 23 november 2011 19:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben een walrus zij is een graspiet.
Dus nee ze is niet dik.
ik zou in jouw geval (ookal ken ik de details niet echt) het eerder wat sarcastisch brengen, wat zelfspottend of zo. in elk geval niet zo droog zo'n negatief antwoord geven.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben aan het oefenen, o great moonleader
Maar ik ben droog!quote:Op woensdag 23 november 2011 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou in jouw geval (ookal ken ik de details niet echt) het eerder wat sarcastisch brengen, wat zelfspottend of zo. in elk geval niet zo droog zo'n negatief antwoord geven.
Silk is slank en ik ben dikquote:
oki. ze is te jong. zo dan.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben een walrus zij is een graspiet.
Dus nee ze is niet dik.
Dat neukt niet anders.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
19 en 33 vind ik sowiese wel een behoorlijk leeftijdsverschil. Ik zoek liever iemand wat meer mijn leeftijd (maar die hebben meestal kinderen)
Subtiel +5quote:Op woensdag 23 november 2011 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Silk is slank en ik ben dik
Maar ik heb ter compensatie een enorme pik.
Zo goed?
Die had je altijd al.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Je ziet het; ik heb de heloef-seal-of-approval
Bankhangen is best fijn. Maar niet altijd en alleen maar. 's Weekends lekker los op de dansvloerquote:Op woensdag 23 november 2011 19:21 schreef benzin het volgende:
[..]![]()
Wat vind je van op de bank hangen?
Maar ik wil ook een klik hebben. Bovendien weet ik niet of zij nou zit te wachten op iemand van 33quote:
nu nog een pica posten en iedereen kan vannacht weer rustig slapen.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Bankhangen is best fijn. Maar niet altijd en alleen maar. 's Weekends lekker los op de dansvloer
Grapjas.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:26 schreef dawg het volgende:
[..]
nu nog een pica posten en iedereen kan vannacht weer rustig slapen.
Pics van Silk, ik heb ze.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:26 schreef dawg het volgende:
[..]
nu nog een pica posten en iedereen kan vannacht weer rustig slapen.
Ik zou zeggen, kijk even of het met kaneel of benzin klikt. Je bent toch echt een tikkeltje te jong voor mij en ik denk niet dat ik veel te bieden heb, behalve dan je eisenlijstje (-de leeftijd) en bankhangenquote:
Natuurlijk wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar ik wil ook een klik hebben. Bovendien weet ik niet of zij nou zit te wachten op iemand van 33
Er moet toch wel 'iets' van mijn leeftijd bestaand zijn?...
Je moet niet voor andere hosselen.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:28 schreef Heathcliff80 het volgende:
Silk, wil je een keer met kaneelstokje uit?
Ben daar niet zo goed, maar misschien kan je me leren dansen?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Bankhangen is best fijn. Maar niet altijd en alleen maar. 's Weekends lekker los op de dansvloer
Traantjes van geluk.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben daar niet zo goed, maar misschien kan je me leren dansen?
Oei, ik weet niet of je dan aan mij de juiste hebt hoor. Als er iemand niet kan dansen... Maar gelukkig boeit dat na een paar bier niet meerquote:Op woensdag 23 november 2011 19:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij danst prima hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oei, ik weet niet of je dan aan mij de juiste hebt hoor. Als er iemand niet kan dansen... Maar gelukkig boeit dat na een paar bier niet meer
Je hoeft toch ook niet alles samen te doen?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet niet voor andere hosselen.
Dat moet je laten ontstaan.
Veel vrouwen kunnen best aardig dansen, maar denken dat ze het niet kunnenquote:Op woensdag 23 november 2011 19:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oei, ik weet niet of je dan aan mij de juiste hebt hoor. Als er iemand niet kan dansen... Maar gelukkig boeit dat na een paar bier niet meer
Dat legt er zo'n druk op.quote:
Precies, een dansende vrouw is altijd mooiquote:Op woensdag 23 november 2011 19:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Veel vrouwen kunnen best aardig dansen, maar denken dat ze het niet kunnen
Silk is er duidelijk een van.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Veel vrouwen kunnen best aardig dansen, maar denken dat ze het niet kunnen
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:31 schreef benzin het volgende:
[..]
VeelWeinig Nederlandse vrouwen kunnen best aardig dansen, maar denken dat ze het nietecht kunnen
Daar houd ik je aan.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom een keer dansen in de Next. Dolle pret.
Jij leienaar, hoe oud ben je?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom een keer dansen in de Next. Dolle pret.
Jij hebt gewoon een hekel aan vrouwelijk Nederland.quote:
Als ik dalijk terug ben (als ik gewonnen hebquote:
Nou Silk, je hoort hetquote:Op woensdag 23 november 2011 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Silk is er duidelijk een van.
Cursusje doen bij haar is dan ook een heel goed idee.
Nah, gewoon een drankje en jouw gezelligheidquote:Op woensdag 23 november 2011 19:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Nou Silk, je hoort het![]()
Is een lesje bij je duur?
Hihi, dat wil je wel weten he.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij leienaar, hoe oud ben je?Wat studeer je?
Dat klinkt zeker goed genoegquote:Op woensdag 23 november 2011 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, gewoon een drankje en jouw gezelligheid
Neuh, integendeel. Zat leuke vrouwen, maar dansen staan nederlandse vrouwen bij mij niet geweldig positief bekend om als je het vergelijkt met bijvoorbeeld een zuid-amerikaanse vrouw. Dan zie je pas echt...quote:Op woensdag 23 november 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een hekel aan vrouwelijk Nederland.
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi, dat wil je wel weten he.
Pas op dat ze je theedrink kleren niet mee neemt!quote:Op woensdag 23 november 2011 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, gewoon een drankje en jouw gezelligheid
[..]
BweheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je absoluut gelijk in mijn beste.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Neuh, integendeel. Zat leuke vrouwen, maar dansen staan nederlandse vrouwen bij mij niet geweldig positief bekend om als je het vergelijkt met bijvoorbeeld een zuid-amerikaanse vrouw. Dan zie je pas echt...
Wel om onafhankelijkheid en directheid bijvoorbeeld weer.
Voor de eerste les volstaat een drankje. Daarna kunnen we verder praten over of er nog behoefte is aan een volgende lesquote:Op woensdag 23 november 2011 19:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Mooi! Ik ga er vanuit dat ik je lessen wel met een etentje kan terugbetalen toch?
Deal!quote:Op woensdag 23 november 2011 19:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Voor de eerste les volstaat een drankje. Daarna kunnen we verder praten over of er nog behoefte is aan een volgende les
Ik ben geen vrouw.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
Is er hier nog iemand die ik kan proberen te hosselen?
Hey sannequote:Op woensdag 23 november 2011 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw.
Je mag wel op me oefenen anders.
Ik heet vanaf nu Sanne ben 21 jaar en dol op experimenteren.
Ik geloof dat alleen moonwalk nog over is als vrouw nuquote:Op woensdag 23 november 2011 19:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja kom maar door hoor, ik help graag.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hey sanne
Mag ik ook op je oefenen?
Eeey duushi, fawaka?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw.
Je mag wel op me oefenen anders.
Ik heet vanaf nu Sanne ben 21 jaar en dol op experimenteren.
Dus moonwalk en ik zijn de enige vrouwen in dit topic?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik geloof dat alleen moonwalk nog over is als vrouw nu
Nee je hebt ook nog Lokasenna, gewoonfaye, moneyfornothing, Cactus1, formerjellybean, Strawberry.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:44 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dus moonwalk en ik zijn de enige vrouwen in dit topic?
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:44 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Die nu aanwezig zijn, geloof ik. Of Cactus/Myra lurken mee.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:44 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Kaneelstokje doet anders ook hard z'n best hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die nu aanwezig zijn, geloof ik. Of Cactus/Myra lurken mee.
En Silk
Maar Silk is nu met Benzin
Van dat dansen word je vanzelfsprekend wel dorstig, dus een drankje achteraf kom je sowieso niet onderuitquote:Op woensdag 23 november 2011 19:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Wil je dat drankje doen voor of na die les?
Ga je me versieren?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:45 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Oja tuurlijk, ik ben echt niet helder vandaag. Ik DM je net.
Screw dat, jij bepaald. Like a bawssquote:Op woensdag 23 november 2011 19:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Wil je dat drankje doen voor of na die les?
je mag mij proberen te hosselen. moet je wel oppassen voor moonwalkchickie.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
nee, want heteroquote:Op woensdag 23 november 2011 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik geloof dat alleen moonwalk nog over is als vrouw nu
Ga je me zo hard laten werken dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Van dat dansen word je vanzelfsprekend wel dorstig, dus een drankje achteraf kom je sowieso niet onderuit
JAHA! Dat weet ik nu wel, kom eens met iets origineels.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:50 schreef mrk.n het volgende:
Heathcliff je bent 30/31? Je ziet er imo niet uit als 16 maar ook zeker niet als 30.
Nog een locatie in gedachten?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ga je me zo hard laten werken dan?![]()
We kunnen ook alvast een keer een kennismakingsdrankje doen om te kijken of ik je als lerares zie zitten
Hmm, volgens mij was het wel een leuke foto.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:52 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
JAHA! Dat weet ik nu wel, kom eens met iets origineels.
En al iemand gehosseld?quote:
Dat denk ik ook altijd.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:55 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar de aanhouder wint, denk ik.
Ik ookquote:Op woensdag 23 november 2011 19:55 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
als mannen dat doen worden ze als stalkers gezien.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:55 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Heatclif een vrijwilligster meldt zichquote:
Je moet het ook niet telkens bij dezelfde vrouw proberen.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:56 schreef dawg het volgende:
[..]
als mannen dat doen worden ze als stalkers gezien.
Bezet door zo'n misbaksel met een piemel en heel veel haar.quote:
je vergeetquote:Op woensdag 23 november 2011 19:58 schreef mrk.n het volgende:
Late reactie inderdaad. Ik heb het gewoon iedere dag druk met van alles. Ik heb twee baantjes.Maar zoek jij in een serieuze relatie meer een man of toch een vrouw?
Ik kan nu ineens niet meer quoten en nu ook niet meer de smileys openen, echt, hoe kan dit? Ik ken maar drie smileys uit mijn hoofd:![]()
![]()
Ja, dat wilde ik net zeggen.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet het ook niet telkens bij dezelfde vrouw proberen.
Goeie tipquote:Op woensdag 23 november 2011 19:59 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik net zeggen.
Ik zoek geen relatie, maar gewoon een friends with benefits achtig iets met een vrouw.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:58 schreef mrk.n het volgende:
Late reactie inderdaad. Ik heb het gewoon iedere dag druk met van alles. Ik heb twee baantjes.Maar zoek jij in een serieuze relatie meer een man of toch een vrouw?
Ik kan nu ineens niet meer quoten en nu ook niet meer de smileys openen, echt, hoe kan dit? Ik ken maar drie smileys uit mijn hoofd:![]()
![]()
dan is het ook geen aanhouder meer.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet het ook niet telkens bij dezelfde vrouw proberen.
De aanhouder kan ook zijn om vrouwen in het algemeen heur.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:01 schreef dawg het volgende:
[..]
dan is het ook geen aanhouder meer.
Ja, vertel mij wat!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:00 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens lastig, als homo of lesbi iemand versieren.
Als je adblocker en firefox gebruikt moet je fok even bij de uitzonderingslijst doen. Als dat niet werkt adblocker helemaal uitzetten.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:58 schreef mrk.n het volgende:
![]()
Maar als dat voort komt uit zo vriendschap is dat natuurlijk mooi meegenomenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:01 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik zoek geen relatie, maar gewoon een friends with benefits achtig iets met een vrouw.
Zoiets als gisteren in GTST was. Ja, ik blijf het noemen, die scene gaf me gewoon hoop dat het zo ook kan. Dat het mogelijk is.
was die hoop weg dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:01 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik zoek geen relatie, maar gewoon een friends with benefits achtig iets met een vrouw.
Zoiets als gisteren in GTST was. Ja, ik blijf het noemen, die scene gaf me gewoon hoop dat het zo ook kan. Dat het mogelijk is.
Ja misschien wel. Homo's zijn meestal volgens mij wel gewilligquote:Op woensdag 23 november 2011 20:01 schreef mrk.n het volgende:
Lijkt mij juist easy, gewoon naar een homo tent gaan en hoppa.
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:03 schreef mrk.n het volgende:
Friends with benefits met een vrouw, moet te doen zijn. Wat was er gisteren in gtst? Ik kijk dat niet. Onbegrijpelijk trouwens dat heel Nederland daar nog steeds zo van in de ban is.
Dat is ook een beetje een vooroordeel. Ik ga regelmatig stappen in de plaatselijke homotent, maar heb nooit gewillige kerels aan mijn kont hangen. Kan ook zijn dat de gaydar bij mij niet af gaat natuurlijk, daar ik geen homo benquote:Op woensdag 23 november 2011 20:03 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja misschien wel. Homo's zijn meestal volgens mij wel gewillig.
Maar als er geen homotent is, je woont niet in de randstad, dan lijkt het me moeilijk.
Ja, ik denk ook steeds dat het te doen moet zijn, maar is toch nog niet gelukt.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:03 schreef mrk.n het volgende:
Friends with benefits met een vrouw, moet te doen zijn. Wat was er gisteren in gtst? Ik kijk dat niet. Onbegrijpelijk trouwens dat heel Nederland daar nog steeds zo van in de ban is.
Ja, maar veel vooroordelen zijn ook wel gewoon waar hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje een vooroordeel.
Als hetero zou ik dat ook wel willenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:04 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook steeds dat het te doen moet zijn, maar is toch nog niet gelukt.
Gisteren in GTST zoenden er twee vrouwen met elkaar, die eigenlijk gewoon vriendinnen waren.
Not to rain on your parade, maar je weet dat GTST nogal fictief is?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:04 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Gisteren in GTST zoenden er twee vrouwen met elkaar, die eigenlijk gewoon vriendinnen waren.
Dat doen meisjes wel vakerquote:Op woensdag 23 november 2011 20:04 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Het kan, ik krijg daar binnenkort het bewijs van.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als hetero zou ik dat ook wel willen
Deze niet. Als er iets waar is dan is het dat homo's wat seksueler zijn ingesteld. Dat is niet per sé gewillig.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja, maar veel vooroordelen zijn ook wel gewoon waar hoor.
Probeer het daarna nog maar eens terug te draaien naar friends.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:03 schreef mrk.n het volgende:
Friends with benefits met een vrouw, moet te doen zijn.
Seksdate voor heloef?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kan, ik krijg daar binnenkort het bewijs van.
Ok, ik zou het eerlijk gezegd niet weten, niet echt veel homo's in mijn omgeving.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Deze niet. Als er iets waar is dan is het dat homo's wat seksueler zijn ingesteld. Dat is niet per sé gewillig.
Of nietquote:Op woensdag 23 november 2011 20:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Probeer het daarna nog maar eens terug te draaien naar friends.
Nee geen seksdate.quote:
Jijquote:Op woensdag 23 november 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kan, ik krijg daar binnenkort het bewijs van.
Zoenen is slechts één van de benefits, m'n waarde.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee geen seksdate.
Het ging toch over zoenen?
Hele, hele oude afspraak tussen ons twee.quote:
Die andere benefits ga ik echter niet meemaken mijn beste.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zoenen is slechts één van de benefits, m'n waarde.
Volgens mij ook ja.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:03 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja misschien wel. Homo's zijn meestal volgens mij wel gewillig.
Maar als er geen homotent is, je woont niet in de randstad, dan lijkt het me moeilijk.
Oh ja dat is waar.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Hele, hele oude afspraak tussen ons twee.
En ik ben een man van mijn woord he.
Ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Andere optie is relatie.
Wie wil dat nou?
Ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Andere optie is relatie.
Wie wil dat nou?
En jouw vriendin dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:12 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik.
Het is erg jammer dat ik single ben.
Sinds wanneer is het uit?!?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:13 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ex. Die is ook single, natuurlijk.
Ik tel de dagen niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het uit?!?
Je bent mannen een beetje zat nu?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:15 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik ben juist helemaal niet seksgericht.
Wil gewoon een vrouw in mijn armen.
Dat hoeft toch ook helemaal niet?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:15 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja. Ik zou anders met haar nu in een hotel zitten, allemaal niet doorgegaan omdat drama's.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Enkele dagen is het uit nu?
heb je al eens om tips gevraagd in het lesbeau-topic?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:15 schreef Heathcliff80 het volgende:
Nee, maar ik wil me nu gewoon richten op een vrouw.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent mannen een beetje zat nu?
Nee, het is definitief over. Dat is pas met de kerst trouwens.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Huh parijs gaat niet meer door? Dat las ik een paar dagen geleden nog/
Is hier ook al een lesbo topic?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:17 schreef dawg het volgende:
[..]
heb je al eens om tips gevraagd in het lesbeau-topic?
heb ik al eens gevraagd maar nu nog maar eens.
Op zich heb ik al random heel veel tips verzameld, hier, in dat topic, in het dagelijks leven etc.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:17 schreef dawg het volgende:
[..]
heb je al eens om tips gevraagd in het lesbeau-topic?
heb ik al eens gevraagd maar nu nog maar eens.
Jaquote:Op woensdag 23 november 2011 20:17 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee, het is definitief over. Dat is pas met de kerst trouwens.
[..]
Is hier ook al een lesbo topic?
Herkenbaar.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:15 schreef Heathcliff80 het volgende:
Nou, lekker dan -_-quote:Op woensdag 23 november 2011 20:18 schreef Myraela het volgende:
Tering, ga ik slapen omdat ik zoveel honger heb en geen zin heb om te wachten. Maken mijn ouders alleen hun eigen eten want ik sliep toch.
Sterkte dan. Misschien wel beter zoquote:Op woensdag 23 november 2011 20:17 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee, het is definitief over. Dat is pas met de kerst trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |