Veel vrouwen kunnen best aardig dansen, maar denken dat ze het niet kunnenquote:Op woensdag 23 november 2011 19:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oei, ik weet niet of je dan aan mij de juiste hebt hoor. Als er iemand niet kan dansen... Maar gelukkig boeit dat na een paar bier niet meer
Dat legt er zo'n druk op.quote:
Precies, een dansende vrouw is altijd mooiquote:Op woensdag 23 november 2011 19:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Veel vrouwen kunnen best aardig dansen, maar denken dat ze het niet kunnen
Silk is er duidelijk een van.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Veel vrouwen kunnen best aardig dansen, maar denken dat ze het niet kunnen
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:31 schreef benzin het volgende:
[..]
VeelWeinig Nederlandse vrouwen kunnen best aardig dansen, maar denken dat ze het nietecht kunnen
Daar houd ik je aan.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom een keer dansen in de Next. Dolle pret.
Jij leienaar, hoe oud ben je?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom een keer dansen in de Next. Dolle pret.
Jij hebt gewoon een hekel aan vrouwelijk Nederland.quote:
Als ik dalijk terug ben (als ik gewonnen hebquote:
Nou Silk, je hoort hetquote:Op woensdag 23 november 2011 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Silk is er duidelijk een van.
Cursusje doen bij haar is dan ook een heel goed idee.
Nah, gewoon een drankje en jouw gezelligheidquote:Op woensdag 23 november 2011 19:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Nou Silk, je hoort het![]()
Is een lesje bij je duur?
Hihi, dat wil je wel weten he.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij leienaar, hoe oud ben je?Wat studeer je?
Dat klinkt zeker goed genoegquote:Op woensdag 23 november 2011 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, gewoon een drankje en jouw gezelligheid
Neuh, integendeel. Zat leuke vrouwen, maar dansen staan nederlandse vrouwen bij mij niet geweldig positief bekend om als je het vergelijkt met bijvoorbeeld een zuid-amerikaanse vrouw. Dan zie je pas echt...quote:Op woensdag 23 november 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een hekel aan vrouwelijk Nederland.
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi, dat wil je wel weten he.
Pas op dat ze je theedrink kleren niet mee neemt!quote:Op woensdag 23 november 2011 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, gewoon een drankje en jouw gezelligheid
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Het zou grappig zijn als ze met een enorme strap-on kwam aanzetten
BweheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je absoluut gelijk in mijn beste.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Neuh, integendeel. Zat leuke vrouwen, maar dansen staan nederlandse vrouwen bij mij niet geweldig positief bekend om als je het vergelijkt met bijvoorbeeld een zuid-amerikaanse vrouw. Dan zie je pas echt...
Wel om onafhankelijkheid en directheid bijvoorbeeld weer.
Voor de eerste les volstaat een drankje. Daarna kunnen we verder praten over of er nog behoefte is aan een volgende lesquote:Op woensdag 23 november 2011 19:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Mooi! Ik ga er vanuit dat ik je lessen wel met een etentje kan terugbetalen toch?
Deal!quote:Op woensdag 23 november 2011 19:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Voor de eerste les volstaat een drankje. Daarna kunnen we verder praten over of er nog behoefte is aan een volgende les
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |