quote:Op woensdag 23 november 2011 18:54 schreef heloef het volgende:
Oeh ik krijg net shoarma aangereikt, toedeloe.
En wil je dit artikel meenemen, of wil je verder winkelen?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh. Dan heb ik dat verkeerd begrepen
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:52 schreef heloef het volgende:
Kaneelstokje is echt heel aardig hoor.
Toen die troll van Faye en VH aan de gang was vroeg of het allemaal wel goed ging.
En hij woont niet eens zover weg.
Maar vertel eens, wie maakte het uit? Ben je er al overheen, heb je alweer behoefte aan iets nieuws?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet zijn? Ik ben al 9 weken single.
Ik vind 9 weken wel heel snel om over iemand heen te komen. Maar dat ligt dan weer aan mij denk ikquote:Op woensdag 23 november 2011 18:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar vertel eens, wie maakte het uit? Ben je er al overheen, heb je alweer behoefte aan iets nieuws?
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wil je dit artikel meenemen, of wil je verder winkelen?
Ligt eraan, als je vanaf je 16e tot je 25e met iemand samen bent zou ik 9 weken ook niet zo lang vinden om over iemand heen te zijn. Maar anders valt het wel meequote:Op woensdag 23 november 2011 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind 9 weken wel heel snel om over iemand heen te komen. Maar dat ligt dan weer aan mij denk ik
Das 2 maanden
Zij maakte het uit, ze vond dat we niet meer dichter naar elkaar groeiden. Iets dat nodig is om samen te leven.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar vertel eens, wie maakte het uit? Ben je er al overheen, heb je alweer behoefte aan iets nieuws?
Dan ben je net zo lief als ikquote:Op woensdag 23 november 2011 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zij maakte het uit, ze vond dat we niet meer dichter naar elkaar groeiden. Iets dat nodig is om samen te leven.
Ik ben over haar heen, de relatie was niet zo best meer de laatste tijd. Ik denk dat ik behoefte heb aan iets nieuws. Iets anders. Iemand die ik kan vasthouden en knuffelen en uren naar kan kijken als ze slaapt.
Dat vind ik ook jaquote:Op woensdag 23 november 2011 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind 9 weken wel heel snel om over iemand heen te komen. Maar dat ligt dan weer aan mij denk ik
Das 2 maanden
En stomende seks, hoe denk je daar over?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zij maakte het uit, ze vond dat we niet meer dichter naar elkaar groeiden. Iets dat nodig is om samen te leven.
Ik ben over haar heen, de relatie was niet zo best meer de laatste tijd. Ik denk dat ik behoefte heb aan iets nieuws. Iets anders. Iemand die ik kan vasthouden en knuffelen en uren naar kan kijken als ze slaapt.
Daar houdt ie niet zo vanquote:Op woensdag 23 november 2011 19:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
En stomende seks, hoe denk je daar over?
Dat kan ik ten zeerste waarderen, op zijn tijd.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
En stomende seks, hoe denk je daar over?
Ik had ook shoarma moeten etenquote:
Maar genoeg over mij, laten we het hebben over jou.quote:
Ik kreeg in het radio-topic de briljante tip om een ava passende bij mijn nickname te nemen. Ik had serieus nog niet aan de optie gedacht om een ava van Heathcliff te nemen. Soms leg ik linken niet.quote:
ik ook niet. en nog steeds niet, vwb mijn ava.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:13 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik kreeg in het radio-topic de briljante tip om een ava passende bij mijn nickname te nemen. Ik had serieus nog niet aan de optie gedacht om een ava van Heathcliff te nemen. Soms leg ik linken niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |