quote:Op woensdag 23 november 2011 19:31 schreef benzin het volgende:
[..]
VeelWeinig Nederlandse vrouwen kunnen best aardig dansen, maar denken dat ze het nietecht kunnen
Daar houd ik je aan.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom een keer dansen in de Next. Dolle pret.
Jij leienaar, hoe oud ben je?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom een keer dansen in de Next. Dolle pret.
Jij hebt gewoon een hekel aan vrouwelijk Nederland.quote:
Als ik dalijk terug ben (als ik gewonnen hebquote:
Nou Silk, je hoort hetquote:Op woensdag 23 november 2011 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Silk is er duidelijk een van.
Cursusje doen bij haar is dan ook een heel goed idee.
Nah, gewoon een drankje en jouw gezelligheidquote:Op woensdag 23 november 2011 19:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Nou Silk, je hoort het![]()
Is een lesje bij je duur?
Hihi, dat wil je wel weten he.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij leienaar, hoe oud ben je?Wat studeer je?
Dat klinkt zeker goed genoegquote:Op woensdag 23 november 2011 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, gewoon een drankje en jouw gezelligheid
Neuh, integendeel. Zat leuke vrouwen, maar dansen staan nederlandse vrouwen bij mij niet geweldig positief bekend om als je het vergelijkt met bijvoorbeeld een zuid-amerikaanse vrouw. Dan zie je pas echt...quote:Op woensdag 23 november 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een hekel aan vrouwelijk Nederland.
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi, dat wil je wel weten he.
Pas op dat ze je theedrink kleren niet mee neemt!quote:Op woensdag 23 november 2011 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, gewoon een drankje en jouw gezelligheid
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Het zou grappig zijn als ze met een enorme strap-on kwam aanzetten
BweheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je absoluut gelijk in mijn beste.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Neuh, integendeel. Zat leuke vrouwen, maar dansen staan nederlandse vrouwen bij mij niet geweldig positief bekend om als je het vergelijkt met bijvoorbeeld een zuid-amerikaanse vrouw. Dan zie je pas echt...
Wel om onafhankelijkheid en directheid bijvoorbeeld weer.
Voor de eerste les volstaat een drankje. Daarna kunnen we verder praten over of er nog behoefte is aan een volgende lesquote:Op woensdag 23 november 2011 19:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Mooi! Ik ga er vanuit dat ik je lessen wel met een etentje kan terugbetalen toch?
Deal!quote:Op woensdag 23 november 2011 19:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Voor de eerste les volstaat een drankje. Daarna kunnen we verder praten over of er nog behoefte is aan een volgende les
Ik ben geen vrouw.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
Is er hier nog iemand die ik kan proberen te hosselen?
Hey sannequote:Op woensdag 23 november 2011 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw.
Je mag wel op me oefenen anders.
Ik heet vanaf nu Sanne ben 21 jaar en dol op experimenteren.
Ik geloof dat alleen moonwalk nog over is als vrouw nuquote:Op woensdag 23 november 2011 19:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja kom maar door hoor, ik help graag.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hey sanne
Mag ik ook op je oefenen?
Eeey duushi, fawaka?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw.
Je mag wel op me oefenen anders.
Ik heet vanaf nu Sanne ben 21 jaar en dol op experimenteren.
Dus moonwalk en ik zijn de enige vrouwen in dit topic?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik geloof dat alleen moonwalk nog over is als vrouw nu
Nee je hebt ook nog Lokasenna, gewoonfaye, moneyfornothing, Cactus1, formerjellybean, Strawberry.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:44 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dus moonwalk en ik zijn de enige vrouwen in dit topic?
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:44 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Die nu aanwezig zijn, geloof ik. Of Cactus/Myra lurken mee.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:44 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Kaneelstokje doet anders ook hard z'n best hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die nu aanwezig zijn, geloof ik. Of Cactus/Myra lurken mee.
En Silk
Maar Silk is nu met Benzin
Van dat dansen word je vanzelfsprekend wel dorstig, dus een drankje achteraf kom je sowieso niet onderuitquote:Op woensdag 23 november 2011 19:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Wil je dat drankje doen voor of na die les?
Ga je me versieren?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:45 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Oja tuurlijk, ik ben echt niet helder vandaag. Ik DM je net.
Screw dat, jij bepaald. Like a bawssquote:Op woensdag 23 november 2011 19:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Wil je dat drankje doen voor of na die les?
je mag mij proberen te hosselen. moet je wel oppassen voor moonwalkchickie.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
nee, want heteroquote:Op woensdag 23 november 2011 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik geloof dat alleen moonwalk nog over is als vrouw nu
Ga je me zo hard laten werken dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Van dat dansen word je vanzelfsprekend wel dorstig, dus een drankje achteraf kom je sowieso niet onderuit
JAHA! Dat weet ik nu wel, kom eens met iets origineels.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:50 schreef mrk.n het volgende:
Heathcliff je bent 30/31? Je ziet er imo niet uit als 16 maar ook zeker niet als 30.
Nog een locatie in gedachten?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ga je me zo hard laten werken dan?![]()
We kunnen ook alvast een keer een kennismakingsdrankje doen om te kijken of ik je als lerares zie zitten
Hmm, volgens mij was het wel een leuke foto.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:52 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
JAHA! Dat weet ik nu wel, kom eens met iets origineels.
En al iemand gehosseld?quote:
Dat denk ik ook altijd.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:55 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar de aanhouder wint, denk ik.
Ik ookquote:Op woensdag 23 november 2011 19:55 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
als mannen dat doen worden ze als stalkers gezien.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:55 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Heatclif een vrijwilligster meldt zichquote:
Je moet het ook niet telkens bij dezelfde vrouw proberen.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:56 schreef dawg het volgende:
[..]
als mannen dat doen worden ze als stalkers gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |