Nee dat niet hoor, mijn moeder heeft het toevallig meegenomen.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een emotie-eter zijt gij?
Mijn ava heeft anders niks met een magnetron te maken hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 19:14 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ook niet. en nog steeds niet, vwb mijn ava.
Ja, nog eens ja, en eh. Moeilijke vraag altijd. Ik beoefen momenteel geen sport ofzo, hoewel ik mezelf toch niet onsportief zou noemen. Verder ben ik in m'n vrije tijd bijna altijd achter m'n pc te vinden. Fokken enzo. EIgenlijk heb ik best een saai levenquote:Op woensdag 23 november 2011 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar genoeg over mij, laten we het hebben over jou.
Ben je tussen de 18 en 25? Woon je in de Randstad? Wat zijn je interesses?
En wat voor werk doe je? (:P)quote:Op woensdag 23 november 2011 19:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, nog eens ja, en eh. Moeilijke vraag altijd. Ik beoefen momenteel geen sport ofzo, hoewel ik mezelf toch niet onsportief zou noemen. Verder ben ik in m'n vrije tijd bijna altijd achter m'n pc te vinden. Fokken enzo. EIgenlijk heb ik best een saai leven
mijne ook niet met mij. al lijk ik wel een heel klein beetje op hem als je een pic van me neemt op grote afstand.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn ava heeft anders niks met een magnetron te maken hoor
ben je dik?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, nog eens ja, en eh. Moeilijke vraag altijd. Ik beoefen momenteel geen sport ofzo, hoewel ik mezelf toch niet onsportief zou noemen. Verder ben ik in m'n vrije tijd bijna altijd achter m'n pc te vinden. Fokken enzo. EIgenlijk heb ik best een saai leven
Ik ben een scholiere in eindexamenjaar. Daarnaast werk ik voor studentenwerk. Jij dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En wat voor werk doe je? (:P)
Hahhaah!quote:Op woensdag 23 november 2011 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En wat voor werk doe je? (:P)
Ik ben via omwegen uiteindelijk in de wajong terechtgekomen. Heb wel m'n middelbare school afgemaakt maar daarna wou het niet zo vlotten (to say the leastquote:Op woensdag 23 november 2011 19:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben een scholiere in eindexamenjaar. Daarnaast werk ik voor studentenwerk. Jij dan?
Haha, ik vroeg er zelf omquote:
Je hebt vroeger wel sport gedaan? Wat deed je voor sport?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Aaah ik vrees dat je stoel nu naar achteren wordt getrokken en kaneel overblijft.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben via omwegen uiteindelijk in de wajong terechtgekomen. Heb wel m'n middelbare school afgemaakt maar daarna wou het niet zo vlotten (to say the least).
Deze vraag laat ik aan heloef over om te beantwoorden.quote:
21quote:Op woensdag 23 november 2011 18:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mannelijk
19-25 jaar
1.75 - 1.90
Lief.
Lekker.
Leuk.
En als je dat niet bent maar ik word toch verliefd is het ook goed.
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Walvis dus.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Deze vraag laat ik aan heloef over om te beantwoorden.
19 en 33 vind ik sowiese wel een behoorlijk leeftijdsverschil. Ik zoek liever iemand wat meer mijn leeftijd (maar die hebben meestal kinderenquote:Op woensdag 23 november 2011 19:20 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Aaah ik vrees dat je stoel nu naar achteren wordt getrokken en kaneel overblijft.
Nee man, vergeleken bij haar ben ik een fucking walrus.quote:
Ben aan het oefenen, o great moonleaderquote:Op woensdag 23 november 2011 19:22 schreef Moonwalk het volgende:
Magnetron wat doe je nou !![]()
Je gooit mijn tip in de wind
Gewoon zo.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:21 schreef benzin het volgende:
[..]
21
1.78
Ultralief
Sommige mensen zeggen van wel
Best wel leuk
zegt me nog steeds niks. maar nvmd, moonwalkchick is er weer.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee man, vergeleken bij haar ben ik een fucking walrus.
Ik ben een succesvol wetenschapper en toekomstig leraar.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:20 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Aaah ik vrees dat je stoel nu naar achteren wordt getrokken en kaneel overblijft.
Heloefje, we hebben je foto gezien.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee man, vergeleken bij haar ben ik een fucking walrus.
Ik ben een walrus zij is een graspiet.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:23 schreef dawg het volgende:
[..]
zegt me nog steeds niks. maar nvmd, moonwalkchick is er weer.![]()
Ahh, net niet een rijmquote:Op woensdag 23 november 2011 19:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben een walrus zij is een graspiet.
Dus nee ze is niet dik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |