Damnit benzin. Ik speel het net 'cool' voor je. Nu is het weer verpest.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Als je graag een lieve jongen van 21 wil hebben dan ben ik de man.![]()
Helaas moet ik nu net eten en als ik terug ben hebben vast andere jongens hier je al gehosseld
Niks voor jou heloef?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is 19 en heel leuk.
Dus jongens sla je slag.
Hihi, ik word gewoon aangeprijstquote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is 19 en heel leuk.
Dus jongens sla je slag.
Je hebt geen concurrentie van mij.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Als je graag een lieve jongen van 21 wil hebben dan ben ik de man.![]()
Helaas moet ik nu net eten en als ik terug ben hebben vast andere jongens hier je al gehosseld
Hangt er van af wat je zoekt.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:40 schreef SiIk het volgende:
Zijn hier nog leuke jongens ook die ik kan versieren?
Of is dat niet het idee?
Wauw, hij is de aanbieding.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is optioneel. Ik vind alles best, maar dan moet jij wel betalen voor aanschaf:
Link
He heloef, ga nou niet lopen cockblocken.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat moet je hier niet zeggen schat.![]()
Flies around shit
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Damnit benzin. Ik speel het net 'cool' voor je. Nu is het weer verpest.
Neuh, andersom ook niet.quote:
Lekkerquote:Op woensdag 23 november 2011 18:42 schreef stefanhaan het volgende:
Strak strak strak in mijn pakkie pak pak pak
Heb je eigenlijk niet nodig maar goed.quote:
RN had gelijk.quote:
Mannelijkquote:Op woensdag 23 november 2011 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Silk, waar blijft je eisenlijstje? Waaraan moet hij (of zij) voldoen?
baard afgeschoten. Dit datquote:
De eerste persoon die dat achter zijn eisenlijstje zet.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mannelijk
19-25 jaar
1.75 - 1.90
Lief.
Lekker.
Leuk.
En als je dat niet bent maar ik word toch verliefd is het ook goed.
Helaas, ik ben totaal niet leukquote:Op woensdag 23 november 2011 18:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mannelijk
19-25 jaar
1.75 - 1.90
Lief.
Lekker.
Leuk.
QFTquote:Op woensdag 23 november 2011 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
De eerste persoon die dat achter zijn eisenlijstje zet.
Hulde.
Ik ben niet lekker en te jong.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Helaas, ik ben totaal niet leuk
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mannelijk. Check.
19-25 jaar Check
1.75 - 1.90 Check
Lief. Check![]()
Lekker. Moonwalk vindt van wel.
Leuk. Check
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je haar lijkt een beetje op stro.
Is dit niet fijner eigenlijk?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is optioneel. Ik vind alles best, maar dan moet jij wel betalen voor aanschaf:
Link
same here, ik zou vandaag naar de kapper gaan maar ik ben gewoon te luiquote:Op woensdag 23 november 2011 18:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Tis beetje te lang. Moet geknipt worden
Maar jij bent niet meer versierbaar, toch?quote:
Waarom zou ik dat niet zijn? Ik ben al 9 weken single.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar jij bent niet meer versierbaar, toch?
Oh. Dan heb ik dat verkeerd begrepenquote:Op woensdag 23 november 2011 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet zijn? Ik ben al 9 weken single.
Damn, je bent echt lekker.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Tis beetje te lang. Moet geknipt worden
Zeggen ze nou nooit over mij.quote:
Ik heb gezegd dat je een lleuk hoofd hebt hoor!quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:54 schreef heloef het volgende:
Oeh ik krijg net shoarma aangereikt, toedeloe.
En wil je dit artikel meenemen, of wil je verder winkelen?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh. Dan heb ik dat verkeerd begrepen
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:52 schreef heloef het volgende:
Kaneelstokje is echt heel aardig hoor.
Toen die troll van Faye en VH aan de gang was vroeg of het allemaal wel goed ging.
En hij woont niet eens zover weg.
Maar vertel eens, wie maakte het uit? Ben je er al overheen, heb je alweer behoefte aan iets nieuws?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet zijn? Ik ben al 9 weken single.
Ik vind 9 weken wel heel snel om over iemand heen te komen. Maar dat ligt dan weer aan mij denk ikquote:Op woensdag 23 november 2011 18:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar vertel eens, wie maakte het uit? Ben je er al overheen, heb je alweer behoefte aan iets nieuws?
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wil je dit artikel meenemen, of wil je verder winkelen?
Ligt eraan, als je vanaf je 16e tot je 25e met iemand samen bent zou ik 9 weken ook niet zo lang vinden om over iemand heen te zijn. Maar anders valt het wel meequote:Op woensdag 23 november 2011 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind 9 weken wel heel snel om over iemand heen te komen. Maar dat ligt dan weer aan mij denk ik
Das 2 maanden
Zij maakte het uit, ze vond dat we niet meer dichter naar elkaar groeiden. Iets dat nodig is om samen te leven.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar vertel eens, wie maakte het uit? Ben je er al overheen, heb je alweer behoefte aan iets nieuws?
Dan ben je net zo lief als ikquote:Op woensdag 23 november 2011 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zij maakte het uit, ze vond dat we niet meer dichter naar elkaar groeiden. Iets dat nodig is om samen te leven.
Ik ben over haar heen, de relatie was niet zo best meer de laatste tijd. Ik denk dat ik behoefte heb aan iets nieuws. Iets anders. Iemand die ik kan vasthouden en knuffelen en uren naar kan kijken als ze slaapt.
Dat vind ik ook jaquote:Op woensdag 23 november 2011 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind 9 weken wel heel snel om over iemand heen te komen. Maar dat ligt dan weer aan mij denk ik
Das 2 maanden
En stomende seks, hoe denk je daar over?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zij maakte het uit, ze vond dat we niet meer dichter naar elkaar groeiden. Iets dat nodig is om samen te leven.
Ik ben over haar heen, de relatie was niet zo best meer de laatste tijd. Ik denk dat ik behoefte heb aan iets nieuws. Iets anders. Iemand die ik kan vasthouden en knuffelen en uren naar kan kijken als ze slaapt.
Daar houdt ie niet zo vanquote:Op woensdag 23 november 2011 19:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
En stomende seks, hoe denk je daar over?
Dat kan ik ten zeerste waarderen, op zijn tijd.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
En stomende seks, hoe denk je daar over?
Ik had ook shoarma moeten etenquote:
Maar genoeg over mij, laten we het hebben over jou.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |