Ik wist het.quote:
Is optioneel. Ik vind alles best, maar dan moet jij wel betalen voor aanschaf:quote:Op woensdag 23 november 2011 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan het glijmiddel dus weer opbergen?
Kom maar met je eisenlijstjequote:Op woensdag 23 november 2011 18:40 schreef SiIk het volgende:
Zijn hier nog leuke jongens ook die ik kan versieren?
Of is dat niet het idee?
Benzin. Hij is zeer gewild maar wacht op de juiste persoon. DM hem maar.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:40 schreef SiIk het volgende:
Of is dat niet het idee?
Dat moet je hier niet zeggen schat.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:40 schreef SiIk het volgende:
Of is dat niet het idee?
Hangt af van je leeftijd. Er zit hier vanalles.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:40 schreef SiIk het volgende:
Of is dat niet het idee?
Ze is 19 en heel leuk.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hangt af van je leeftijd. Er zit hier vanalles.
Als je graag een lieve jongen van 21 wil hebben dan ben ik de man.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:40 schreef SiIk het volgende:
Of is dat niet het idee?
Beetje jong voor mij helaasquote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is 19 en heel leuk.
Dus jongens sla je slag.
Damnit benzin. Ik speel het net 'cool' voor je. Nu is het weer verpest.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Als je graag een lieve jongen van 21 wil hebben dan ben ik de man.![]()
Helaas moet ik nu net eten en als ik terug ben hebben vast andere jongens hier je al gehosseld
Niks voor jou heloef?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is 19 en heel leuk.
Dus jongens sla je slag.
Hihi, ik word gewoon aangeprijstquote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is 19 en heel leuk.
Dus jongens sla je slag.
Je hebt geen concurrentie van mij.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Als je graag een lieve jongen van 21 wil hebben dan ben ik de man.![]()
Helaas moet ik nu net eten en als ik terug ben hebben vast andere jongens hier je al gehosseld
Hangt er van af wat je zoekt.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:40 schreef SiIk het volgende:
Of is dat niet het idee?
Wauw, hij is de aanbieding.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is optioneel. Ik vind alles best, maar dan moet jij wel betalen voor aanschaf:
Link
He heloef, ga nou niet lopen cockblocken.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat moet je hier niet zeggen schat.![]()
Flies around shit
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Damnit benzin. Ik speel het net 'cool' voor je. Nu is het weer verpest.
Neuh, andersom ook niet.quote:
Lekkerquote:Op woensdag 23 november 2011 18:42 schreef stefanhaan het volgende:
Strak strak strak in mijn pakkie pak pak pak
Heb je eigenlijk niet nodig maar goed.quote:
RN had gelijk.quote:
Mannelijkquote:Op woensdag 23 november 2011 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Silk, waar blijft je eisenlijstje? Waaraan moet hij (of zij) voldoen?
baard afgeschoten. Dit datquote:
De eerste persoon die dat achter zijn eisenlijstje zet.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mannelijk
19-25 jaar
1.75 - 1.90
Lief.
Lekker.
Leuk.
En als je dat niet bent maar ik word toch verliefd is het ook goed.
Helaas, ik ben totaal niet leukquote:Op woensdag 23 november 2011 18:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mannelijk
19-25 jaar
1.75 - 1.90
Lief.
Lekker.
Leuk.
QFTquote:Op woensdag 23 november 2011 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
De eerste persoon die dat achter zijn eisenlijstje zet.
Hulde.
Ik ben niet lekker en te jong.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Helaas, ik ben totaal niet leuk
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mannelijk. Check.
19-25 jaar Check
1.75 - 1.90 Check
Lief. Check![]()
Lekker. Moonwalk vindt van wel.
Leuk. Check
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je haar lijkt een beetje op stro.
Is dit niet fijner eigenlijk?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is optioneel. Ik vind alles best, maar dan moet jij wel betalen voor aanschaf:
Link
same here, ik zou vandaag naar de kapper gaan maar ik ben gewoon te luiquote:Op woensdag 23 november 2011 18:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Tis beetje te lang. Moet geknipt worden
Maar jij bent niet meer versierbaar, toch?quote:
Waarom zou ik dat niet zijn? Ik ben al 9 weken single.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar jij bent niet meer versierbaar, toch?
Oh. Dan heb ik dat verkeerd begrepenquote:Op woensdag 23 november 2011 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet zijn? Ik ben al 9 weken single.
Damn, je bent echt lekker.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Tis beetje te lang. Moet geknipt worden
Zeggen ze nou nooit over mij.quote:
Ik heb gezegd dat je een lleuk hoofd hebt hoor!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |