7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.quote:
Ik moest wel lachen. Hij post gewoon bijna 2 uur niet en dan even een vermelding dat hij gaat eten en straks terug is.quote:
Hahaha sorry hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen. Hij post gewoon bijna 2 uur niet en dan even een vermelding dat hij gaat eten en straks terug is.
Jouw humor is ook niet meer wat het ooit was he?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:09 schreef Supersoep het volgende:
Ik moest wel lachen. Hij post gewoon bijna 2 uur niet en dan even een vermelding dat hij gaat eten en straks terug is.
Hoe voelt dat? En wat is de reden? Dat je opnieuw gefriendzoned bent na je outcome?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:10 schreef heloef het volgende:
Ik voel me echt dood van binnen.
Ik kan niet eens zeggen hoe ik me voel.
Hoi, Skyrim. Tell me more.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Waarom wilde je eigenlijk per sé vertellen van je gevoelens, terwijl je al wist dat het waarschijnlijk toch niets zou worden?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:10 schreef heloef het volgende:
Ik voel me echt dood van binnen.
Ik kan niet eens zeggen hoe ik me voel.
Leuk spel, maar heeft ook z'n mindere kanten. Je kan er aan voorbij gaan als je wil, geen must-have. Al zullen fanboys het niet met me eens zijn. Ik vind het op sommige vlakken gewoonweg slecht uitgewerkt, maar misschien dat modifications dat binnenkort kunnen verhelpen.quote:
Ik weet eigenlijk niet eens hoeveel het kost. Laat ik daar eerst maar eens naar kijken.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Leuk spel, maar heeft ook z'n mindere kanten. Je kan er aan voorbij gaan als je wil, geen must-have. Al zullen fanboys het niet met me eens zijn. Ik vind het op sommige vlakken gewoonweg slecht uitgewerkt, maar misschien dat modifications dat binnenkort kunnen verhelpen.
44 euro voor de PC dacht ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens hoeveel het kost. Laat ik daar eerst maar eens naar kijken.
Het is het geld niet waard. Torrentenquote:Op woensdag 23 november 2011 18:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens hoeveel het kost. Laat ik daar eerst maar eens naar kijken.
Knuffel terug voor je rotdagquote:Op woensdag 23 november 2011 18:14 schreef benzin het volgende:
Ik heb ook echt even een rotdag, ben kapot.
Maar ik had beloofd een tijd niet negatief te posten als ik me rot voelde, dus knuffels voor iedereen
Vreemd. Nee dat is eigenlijk al een paar dagen zo.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe voelt dat? En wat is de reden? Dat je opnieuw gefriendzoned bent na je outcome?
Zie DM. Ik heb een linkje voor je.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:14 schreef benzin het volgende:
Maar ik had beloofd een tijd niet negatief te posten als ik me rot voelde, dus knuffels voor iedereen
Het luchtte gewoon op.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom wilde je eigenlijk per sé vertellen van je gevoelens, terwijl je al wist dat het waarschijnlijk toch niets zou worden?
Ja zou ook kunnen.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het is het geld niet waard. Torrenten
Probeer eens te beschrijven hoe dood voelt. Voelt het leeg of koud of donker of uitzichtloos, of wanhopig, of onverschillig? En probeer dan eens alle verschillende soorten muziek te luisteren en ga dan kijken op welke je gevoel reageertquote:Op woensdag 23 november 2011 18:15 schreef heloef het volgende:
Vreemd. Nee dat is eigenlijk al een paar dagen zo.
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:14 schreef benzin het volgende:
Nou het is eigenlijk heel simpel pak alle emoties kriebels, geluk, verdriet en nog wat meuk, stop dat in de blender, je krijgt een enorme mix van gevoelens dat je niet meer weet wat je nou eigenlijk bent.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Probeer eens te beschrijven hoe dood voelt. Voelt het leeg of koud of donker of uitzichtloos, of wanhopig, of onverschillig? En probeer dan eens alle verschillende soorten muziek te luisteren en ga dan kijken op welke je gevoel reageert
Zeg het maar. Jij bent de vrouw.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus, anale seks. Doen of niet doen?
Tuurlijk, kom maar hier heen.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus, anale seks. Doen of niet doen?
Het zou grappig zijn als ze met een enorme strap-on kwam aanzettenquote:Op woensdag 23 november 2011 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, kom maar hier heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat van die blender heb ik de hele tijdquote:Op woensdag 23 november 2011 18:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou het is eigenlijk heel simpel pak alle emoties kriebels, geluk, verdriet en nog wat meuk, stop dat in de blender, je krijgt een enorme mix van gevoelens dat je niet meer weet wat je nou eigenlijk bent.
Zo voel ik me.
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Het zou grappig zijn als ze met een enorme strap-on kwam aanzetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Welkomquote:Op woensdag 23 november 2011 18:31 schreef SiIk het volgende:
Hallon. Ik kom ook even een uitstapje maken.
Welkom. Huidige topichosselaars zijn Kaneelstokje, dawg en stefanhaan. Serieuze vragen kunnen tussen 10 en 12 's avonds worden gedeponeerd en verder zijn er geen regels eigenlijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:31 schreef SiIk het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Het zou grappig zijn als ze met een enorme strap-on kwam aanzetten
Benzin toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wees welkomquote:Op woensdag 23 november 2011 18:31 schreef SiIk het volgende:
Okquote:Op woensdag 23 november 2011 18:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Welkom. Huidige topichosselaars zijn Kaneelstokje, dawg en stefanhaan. Serieuze vragen kunnen tussen 10 en 12 's avonds worden gedeponeerd en verder zijn er geen regels eigenlijk.
Hey, jij bent van de radioreeks. Welkom en zo.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:31 schreef SiIk het volgende:
Ja, iedereen van hier kwam uitstapjes daar maken. Ik dacht, laat ik ook eens wat rondtrekken.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hey, jij bent van de radioreeks. Welkom en zo.
Volgens mij kunnen op dat tijdstip juist niet de serieuze vragen gesteld worden.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Welkom. Huidige topichosselaars zijn Kaneelstokje, dawg en stefanhaan. Serieuze vragen kunnen tussen 10 en 12 's avonds worden gedeponeerd en verder zijn er geen regels eigenlijk.
Haiquote:Op woensdag 23 november 2011 18:31 schreef SiIk het volgende:
Je vindt het wel grappigquote:
Ik wist het.quote:
Is optioneel. Ik vind alles best, maar dan moet jij wel betalen voor aanschaf:quote:Op woensdag 23 november 2011 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan het glijmiddel dus weer opbergen?
Kom maar met je eisenlijstjequote:Op woensdag 23 november 2011 18:40 schreef SiIk het volgende:
Zijn hier nog leuke jongens ook die ik kan versieren?
Of is dat niet het idee?
Benzin. Hij is zeer gewild maar wacht op de juiste persoon. DM hem maar.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:40 schreef SiIk het volgende:
Of is dat niet het idee?
Dat moet je hier niet zeggen schat.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:40 schreef SiIk het volgende:
Of is dat niet het idee?
Hangt af van je leeftijd. Er zit hier vanalles.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:40 schreef SiIk het volgende:
Of is dat niet het idee?
Ze is 19 en heel leuk.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hangt af van je leeftijd. Er zit hier vanalles.
Als je graag een lieve jongen van 21 wil hebben dan ben ik de man.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:40 schreef SiIk het volgende:
Of is dat niet het idee?
Beetje jong voor mij helaasquote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is 19 en heel leuk.
Dus jongens sla je slag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |