Die andere benefits ga ik echter niet meemaken mijn beste.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zoenen is slechts één van de benefits, m'n waarde.
Volgens mij ook ja.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:03 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja misschien wel. Homo's zijn meestal volgens mij wel gewillig.
Maar als er geen homotent is, je woont niet in de randstad, dan lijkt het me moeilijk.
Oh ja dat is waar.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Hele, hele oude afspraak tussen ons twee.
En ik ben een man van mijn woord he.
Ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Andere optie is relatie.
Wie wil dat nou?
Ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Andere optie is relatie.
Wie wil dat nou?
En jouw vriendin dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:12 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik.
Het is erg jammer dat ik single ben.
Sinds wanneer is het uit?!?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:13 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ex. Die is ook single, natuurlijk.
Ik tel de dagen niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het uit?!?
Je bent mannen een beetje zat nu?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:15 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik ben juist helemaal niet seksgericht.
Wil gewoon een vrouw in mijn armen.
Dat hoeft toch ook helemaal niet?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:15 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja. Ik zou anders met haar nu in een hotel zitten, allemaal niet doorgegaan omdat drama's.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Enkele dagen is het uit nu?
heb je al eens om tips gevraagd in het lesbeau-topic?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:15 schreef Heathcliff80 het volgende:
Nee, maar ik wil me nu gewoon richten op een vrouw.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent mannen een beetje zat nu?
Nee, het is definitief over. Dat is pas met de kerst trouwens.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Huh parijs gaat niet meer door? Dat las ik een paar dagen geleden nog/
Is hier ook al een lesbo topic?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:17 schreef dawg het volgende:
[..]
heb je al eens om tips gevraagd in het lesbeau-topic?
heb ik al eens gevraagd maar nu nog maar eens.
Op zich heb ik al random heel veel tips verzameld, hier, in dat topic, in het dagelijks leven etc.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:17 schreef dawg het volgende:
[..]
heb je al eens om tips gevraagd in het lesbeau-topic?
heb ik al eens gevraagd maar nu nog maar eens.
Jaquote:Op woensdag 23 november 2011 20:17 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee, het is definitief over. Dat is pas met de kerst trouwens.
[..]
Is hier ook al een lesbo topic?
Herkenbaar.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:15 schreef Heathcliff80 het volgende:
Nou, lekker dan -_-quote:Op woensdag 23 november 2011 20:18 schreef Myraela het volgende:
Tering, ga ik slapen omdat ik zoveel honger heb en geen zin heb om te wachten. Maken mijn ouders alleen hun eigen eten want ik sliep toch.
Sterkte dan. Misschien wel beter zoquote:Op woensdag 23 november 2011 20:17 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee, het is definitief over. Dat is pas met de kerst trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |