donequote:Op woensdag 23 november 2011 10:17 schreef MissVanity het volgende:
Hilversum. Bastard, zou jij dat misschien in de OP willen zetten? Of een modje? Dankje
quote:Op woensdag 23 november 2011 08:53 schreef Bastard het volgende:
Hier verder
Glaasje draaien meeting!!
26 november a.s. bij MissVanity thuis. (Hilversum)
Aanwezig:
Enneacanthus_Obesus
Atmosphere82
MissVanity
Spiky-Hair
Whiskey
Vind het lief dat je dat zegt! Dank daarvoorquote:Op woensdag 23 november 2011 11:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Enneacanthus, ik moet zeggen dat ik respect hebt dat je gaat. Ik heb met jou behoorlijk in de clinch gelegen elders op dit forum omdat ik jou te rigide vind in je opvattingen. Toch doe je hier wel aan mee (al zou ik het fenomeen glaasje-draaien zelf niet aanraden).
Als het zover is, ga ik schuilen bij Lavenderr als het mag (ik vind dit eng).
Ja. Ik zou het zelf nooit doen!quote:Op woensdag 23 november 2011 11:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Vind het lief dat je dat zegt! Dank daarvoor
Vind je het echt zo eng?
Ja, want ik ben een held op dat gebiedquote:Op woensdag 23 november 2011 11:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Enneacanthus, ik moet zeggen dat ik respect hebt dat je gaat. Ik heb met jou behoorlijk in de clinch gelegen elders op dit forum omdat ik jou te rigide vind in je opvattingen. Toch doe je hier wel aan mee (al zou ik het fenomeen glaasje-draaien zelf niet aanraden).
Als het zover is, ga ik schuilen bij Lavenderr als het mag (ik vind dit eng).
Boca bidt, ik brand een lekkere geurkaars voor jullie.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Als jij en Lavenderr een kaarsje voor ons branden, kan er niks mis gaan.
[..]
Nou, meer kunnen we niet doen he? All bases are coveredquote:Op woensdag 23 november 2011 15:41 schreef Bastard het volgende:
Ik drink op afstand ook Wiskey, voor de zekerheid!
Ja, dat is best een goed idee. Ik meen dat E_O dat al van plan is.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:50 schreef Manke het volgende:
Maak ook een geluidsopname, kijken of er wat te horen is zoals EVPs.
Dus jij hebt er slechte ervaringen mee?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:00 schreef Jaapo het volgende:
Hoi,
Is dit serieus? Ik zou jullie echt afraden om dit te doen.
Om welke redenen doen jullie dit? Vragen jullie je af of er echt geesten bestaan of hebben jullie bepaalde vragen?
In beide gevallen zou ik gewoon naar een goede paragnost gaan. Glaasje raden is STERK af te raden!!
Er zijn namelijk ook negatieve entiteiten die via deze weg de kans krijgen om allerlei dingen te doen waar men niet blij van wordt.
Iedereen, maar dan ook echt iedereen die verstand heeft en betrokken is in het paranormale zat sterk afraden om glaasje te gaan draaien.
Doe wat jullie zelf willen, maar ik zag dit topic en ik moest hier gewoon even op reageren. Het is jullie eigen verantwoordelijkheid, maar wel erg, erg, erg dom.
Thanks, het is meerdere keren aangegeven inderdaad maar de nieuwsgierigheid won het van het verstand..quote:Op woensdag 23 november 2011 16:00 schreef Jaapo het volgende:
Hoi,
Is dit serieus? Ik zou jullie echt afraden om dit te doen.
Om welke redenen doen jullie dit? Vragen jullie je af of er echt geesten bestaan of hebben jullie bepaalde vragen?
In beide gevallen zou ik gewoon naar een goede paragnost gaan. Glaasje raden is STERK af te raden!!
Er zijn namelijk ook negatieve entiteiten die via deze weg de kans krijgen om allerlei dingen te doen waar men niet blij van wordt.
Iedereen, maar dan ook echt iedereen die verstand heeft en betrokken is in het paranormale zat sterk afraden om glaasje te gaan draaien.
Doe wat jullie zelf willen, maar ik zag dit topic en ik moest hier gewoon even op reageren. Het is jullie eigen verantwoordelijkheid, maar wel erg, erg, erg dom.
Een nieuwe geestrijke aanwezige: whisk(e)yquote:
Dat zeiden ze in de jaren '30 ook... Meneertje Chamberlain, Britse premier in de jaren '30: 'Peace In Our Time!'quote:
Ik heb maar een klein huisje. Dus nee. Sorryquote:Op woensdag 23 november 2011 18:07 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hee MissVanity, heb je geen andere kamers waar wij als gasten kunnen slapen?
Oké, dan zal ik de nodige grondverzachtende zaken mee nemen. Persoonlijk ben ik wel wat gewend, talloze festivals bezocht enzo.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:16 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik heb maar een klein huisje. Dus nee. Sorry
Nee, eigenlijk niet. Momenteel alleen maar boosquote:Op woensdag 23 november 2011 18:18 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Oké, dan zal ik de nodige grondverzachtende zaken mee nemen. Persoonlijk ben ik wel wat gewend, talloze festivals bezocht enzo.![]()
En al bang?
Oh jee, dat klinkt niet best.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:20 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Momenteel alleen maar boosIk ga ook maar weer van FOK! af. Straks ga ik in deze bui nog dingen zeggen waar ik spijt van krijg
Boos, om mij of iemand anders toch niet hier hopelijk?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:20 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Momenteel alleen maar boosIk ga ook maar weer van FOK! af. Straks ga ik in deze bui nog dingen zeggen waar ik spijt van krijg
FOK is niet zoals het echte leven hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 18:20 schreef MissVanity het volgende:
[..]
U hoeft maar op de topictitel in de topic zijnde bovenaan te klikken!quote:Op woensdag 23 november 2011 19:05 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik vind het moedig van jullie, vroeger als tiener ook weleens gedaan voor de grap, nooit iets gebeurd natuurlijk, daar waren wij veel te melig voor. Ik zou het nu niet meer durven, maar ben stiekem benieuwd naar jullie belevenis. (iemand een linkje van de drie vorige topics)
Topicreeks: Glaasje draaien, de spanning en het gevaarquote:Op woensdag 23 november 2011 19:05 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik vind het moedig van jullie, vroeger als tiener ook weleens gedaan voor de grap, nooit iets gebeurd natuurlijk, daar waren wij veel te melig voor. Ik zou het nu niet meer durven, maar ben stiekem benieuwd naar jullie belevenis. (iemand een linkje van de drie vorige topics)
ohh, dat wist ik niet, weer wat geleerd vandaag, thx!quote:Op woensdag 23 november 2011 19:07 schreef datisstom het volgende:
[..]
U hoeft maar op de topictitel in de topic zijnde bovenaan te klikken!
Thx! (Dit is wel makkelijkerquote:Op woensdag 23 november 2011 19:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Topicreeks: Glaasje draaien, de spanning en het gevaar
[ afbeelding ] klikken
Duurde bij mij ook even eer ik het doorhadquote:Op woensdag 23 november 2011 19:12 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Thx! (Dit is wel makkelijker)
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Boca bidt, ik brand een lekkere geurkaars voor jullie.
Boos op de wereldquote:Op woensdag 23 november 2011 18:29 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Boos, om mij of iemand anders toch niet hier hopelijk?Anders: sorry.
quote:Op donderdag 24 november 2011 08:52 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Boos op de wereld![]()
Het gaat wel weer hoor
Ik had gewoon een slechte dag gister en had zin om op iedereen boos te worden. Maar ervaring leert dat boos worden op mensen die niks misdaan hebben niet helpt
Dat sowieso!quote:Op donderdag 24 november 2011 09:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
oh das kut.. Maar zaterdag compenseert.
Het gaat gezellig worden.
[..]
Nee joh! Of iemand anders moet daarvoor zorgen.. Dat van de EVP's was grappig bedoeld. Alleen als er werkelijk iets bijzonders gebeurt, zal ik eventueel een filmpje maken met mijn telefoon.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:43 schreef CoiLive het volgende:
Ik geloof helemaal niet in dit soort zaken (vaak genoeg vroeger geprobeerd, nooit iets aan de hand; verder geloof ik er sowieso niet in), maar ik ben wel benieuwd naar de opnames
Hebben jullie een goede kwaliteit camera en / of audio recorder?
Het uur U nadert!quote:
Het wordt vast tof!!!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Nog maar twee nachtjes slapen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben als een CD... Geen A en B kanten.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:27 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Het uur U nadert!![]()
Ik ben nu in tweestrijd met mezelf, kant A. heeft er erg veel zin in, kant B. vraagt zich af
waarom kant A. dit eigenlijk gaat doen...![]()
Komt SpikeyHair nog?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ben als een CD... Geen A en B kanten.
Denk er anders nog maar eens goed over na... Je moet niks doen wat je niet wil!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:27 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Het uur U nadert!![]()
Ik ben nu in tweestrijd met mezelf, kant A. heeft er erg veel zin in, kant B. vraagt zich af
waarom kant A. dit eigenlijk gaat doen...![]()
WhoooooooHoooooquote:Op donderdag 24 november 2011 20:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Nog maar twee nachtjes slapen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb werkelijk geen idee.... Ik ken haar totaal nietquote:Op donderdag 24 november 2011 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt SpikeyHair nog?
Heb haar al een poosje niet zien posten.
Anders zijn jullie maar met zijn drietjes . Nou ja, is ook knus natuurlijkquote:Op donderdag 24 november 2011 20:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee.... Ik ken haar totaal niet
Wie weet wie er in de geest allemaal aanwezig is.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Anders zijn jullie maar met zijn drietjes . Nou ja, is ook knus natuurlijk
Dat kan ook inderdaadquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wie weet wie er in de geest allemaal aanwezig is.
Nog maar één nachtje slapen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En daarna ms.wel nooit meer rustig slapen... Muhahaha
hahaquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:29 schreef kingtoppie het volgende:
Wie zijn nummer mag ik om te bellen morgenavond?
Ik heb nog nooit zo makkelijk een nummer gescoordquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:30 schreef MissVanity het volgende:
[..]
hahaMijn nimmer mag je! Pm maar
Er is natuurlijk verschil tussen spiritualiën en spiritualtiteit...quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:47 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik denk dat we straks MissVanity tegen haarzelf in bescherming moeten nemen met
al die alcohol!Nee, hoor geintje!
En..is ze al wakker ?quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Er is natuurlijk verschil tussen spiritualiën en spiritualtiteit...
Ik hoop trouwens wel dat Miss Vanity vroeg genoeg uit haar coma ontwaakt zal om nog even haar nr. door te geven en de tijd waarop ze ons van het station oppikt..
quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:32 schreef Bastard het volgende:
Ik ga voor de zekerheid wat bescherming vragen voor jullie vanavond.
Je houdt van uniformen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die zien er ga..ik bedoel vrolijk uit
Oh een collega gaat weg? Of heb je ontslag?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:59 schreef MissVanity het volgende:
Ik leef weerEmotioneel afscheid op het werk.
Ik heb niet echt een kater want ik heb heel veel water gedronken vannacht!
Zin in vanavond!!
Ik heb ontslag genomenquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh een collega gaat weg? Of heb je ontslag?
Ik heb ook zin in vanavond!
Stripes.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je houdt van uniformen?
Uit welke film komt dat ook weer?
Ik ken wel stoerderenquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stripes.
Ja vind uniformen wel stoer hoor, vooral die van de MacDonalds
quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:04 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ken wel stoerderenPolitieagenten met dikke pistolen bijvoorbeeld
Maar mannen in pak doen me meer
Vergeet het pistool... Die hebben een geweer!quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Ik vind militairen er wel stoer uitzien
Hier is het ook een zooi... Gelukkig krijg ik geen visite, maar ik ga toch even aan de slagquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:03 schreef MissVanity het volgende:
Ik ga even aan de schoonmaak hier
3 a 4 dacht ik, leuk clubje danquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Met z'n hoevelen zijn jullie vanavond?
Nee.. geen idee.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
3 a 4 dacht ik, leuk clubje dan
Weten jullie wel 'hoe' het werkt? Basis van oproepen zeg maar?
Eerst het netnummer draaien natuurlijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
3 a 4 dacht ik, leuk clubje dan
Weten jullie wel 'hoe' het werkt? Basis van oproepen zeg maar?
In a way.. ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eerst het netnummer draaien natuurlijk
Idd dat maakt het bijkomend spannend altijd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nee.. geen idee.
Vind het wel spannend, maar dat is meer omdat ik mensen ga ontmoeten die ik nog nooit eerder heb gezien, dan dat ik bang ben voor geesten...
Denk ik ook.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Idd dat maakt het bijkomend spannend altijd.
Gelukkig is Miss_V een lieverd volgens mij.
Ik hoop het maar.. Als ze zich ontpopt als psychotische moordenares, dan zit ik er wel de hele nacht mee opgescheept he?quote:
Nee hoor, dan heb je geen idee meer of het dag of nacht is moehahahahaquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik hoop het maar.. Als ze zich ontpopt als psychotische moordenares, dan zit ik er wel de hele nacht mee opgescheept he?
En een man in de rol van 'Queen of Scream' zie ik niet zo zitten.. hoewel het beslist origineel is.
Om het glas in onder te dompelen als het klaar is of uit de hand loopt.quote:
Aha, wist ik niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Om het glas in onder te dompelen als het klaar is of uit de hand loopt.
Waarschijnlijk wel.. maar glaasje draaien is niks voor mij, te onzuiver, word overal afgeraden. Schrijven met een gids daarentegenquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Aha, wist ik niet.
Ze hebben jou daar nodig!
Dat lijkt me zo bijzonder.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.. maar glaasje draaien is niks voor mij, te onzuiver, word overal afgeraden. Schrijven met een gids daarentegen
Gewoon eens proberenquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo bijzonder.
Heb dat topic wat daarover ging met belangstelling gelezen, interessante materie.
Wat leuk!quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:38 schreef MissVanity het volgende:
Zometeen E_O ophalenEn rond 8 uur Atmos ophalen
Waar moet je vandaan komen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik ben bijna in Utrecht. Wheee!![]()
Spannend!
Uiteraardquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat leuk!
Ben zo benieuwd hoe het gaat vanavond![]()
Houden jullie ons op de hoogte?
Leuk*! <- Mijn kat liep over het toetsenbordquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:51 schreef Bastard het volgende:
Als jullie de volgende keer geen glaasje draaien kom ik ook
Doet je kat ook mee met glaasjedraaien? Die zien vaak eerder dingen dan mensen zeggen ze.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:53 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Leuk*! <- Mijn kat liep over het toetsenbord
Ik heb wat met kattenquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:53 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Leuk*! <- Mijn kat liep over het toetsenbord
Oh dat is wel een stukje dan. Woon er binnendoor een half uurtje vandaan geloof ikquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ik reis vanuit Arnhem.
[..]
Als Leo daar rond zweeft, dan kom ik ook!quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:43 schreef Laysa het volgende:
Waarom heb ik het beeld voor ogen dat het huis van MV lijkt op die van Charmed
Leoquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Leo daar rond zweeft, dan kom ik ook!
quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:36 schreef StevenTerpstra het volgende:
Ik hoop dat dit niet gigantisch misgaat. Jullie hebben echt geen idee waar je
mee bezig gaat......
Hey meis!quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:31 schreef Laysa het volgende:
Ik volg dit topic ook al even,
ik wil jullie veel succes wensen en ook ik ben heel benieuwd!
kom eens wat vaker langs hierquote:
ik lees vaak meequote:Op zaterdag 26 november 2011 18:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
kom eens wat vaker langs hier![]()
spannend he, vanavond. Is de eerste keer(denk ik) dat we dit zo live hier mee kunnen maken en ik hoop dat alles goed gaat en er geen nare dingen gebeuren.
Jij gaat bidden he?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Lieve mensen, alvast succes voor vanavond
Ervaringsdeskundige dus.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik lees vaak mee![]()
Ik heb het ooit gedaan, maar doe het nooit meer...Ben wel benieuwd hoe ze het gaan ervaren
met grote nieuwsgierigheid!quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige dus.
Dan kijk je hier ook met andere ogen naar denk ik.
Patatje Jopiequote:Op zaterdag 26 november 2011 18:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of er komt een plaaggeest, met als eerste letter een J
Sssssssssssspannendquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Patatje Popu of Popie, kan ook
stronken?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ik snap er niets meer van.. Maar ja, Atmos is er nog niet en wij zijn alvast stonded..
Atmos zou toch later komen? Dus dat klopt dan toch wel?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ik snap er niets meer van.. Maar ja, Atmos is er nog niet en wij zijn alvast stonded..
Ja ik ook....iemand moet er nuchter zijn en toezicht houdenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik eis dat er een cam wordt aangezet!
Ja, wij!.................. op een veilige afstand..quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja ik ook....iemand moet er nuchter zijn en toezicht houden
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, wij!.................. op een veilige afstand..
Het is niet de beste combi voor zoiets he? Of juist wel?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja ik ook....iemand moet er nuchter zijn en toezicht houden
Ik denk van niet neequote:Op zaterdag 26 november 2011 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is niet de beste combi voor zoiets he? Of juist wel?
Weet je niet, misschien komt Herman Brood wel door.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is niet de beste combi voor zoiets he? Of juist wel?
Broodjenuchterquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weet je niet, misschien komt Herman Brood wel door.
Nou leg de luiers dan vast maar klaarquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weet je niet, misschien komt Herman Brood wel door.
en een papagaai op je hoofdquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou leg de luiers dan vast maar klaar
*adem inhoudtquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Atmos is er nu ook .. Zometeen wat eten. Daarna gaat het gebeuren, denk ik.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je doet er ook echt alles aan om daar bij hun als geest te verschijnen
7 minuten , ja, is best lang hequote:
Ik zal bidden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij gaat bidden he?
Komt goed dan
Doe mij cole maarquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Leo daar rond zweeft, dan kom ik ook!
Ik zit er al onder, maar schuif wel een stukje opquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik zal bidden.
p.s. waar is je sprei? Ik kan 'm niet vinden, wil er onder duiken...
voor de juiste Atmos...feerquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
dat is niet zo aardig, laat die homo's toch gaan johquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
*draait van buro weg en slaat de pootjes in elkaar*
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
dat is niet zo aardig, laat die homo's toch gaan joh
Fijn idee, hoop dat het helptquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb een kort gebedje gedaan.
Phihihihihquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja bij mij ook hoor.
* Bastard bijschenkt.
Wat zei die dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
we hebben een geest, maar die slaat alleen wartaal uit. Hehe. Even een pauze voor de whiskey.
Kwestie van afstemmen nog.. het begin is moeilijk..quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
we hebben een geest, maar die slaat alleen wartaal uit. Hehe. Even een pauze voor de whiskey.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja bij mij ook hoor.
* Bastard bijschenkt.
Ja, daar kunnen we geen chocola van maken hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
auwe ute j vja zsurysao a paup xr cvjuj yx
[..]
Heeft iemand daar een pauper-auto misschien?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar kunnen we geen chocola van maken hoor.
Vraag eens of hij wat beter kan ar-ti-cu-le-ren óf in het Nederlands kan praten
die zeikt?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heeft iemand daar een pauper-auto misschien?
Dat zou fijn zijn, mijn ogen vallen bijna dichtquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat blijft het stil... jongens, een korte update, kan dat?
Ik ben al de hele avond aan het bidden voor jullie.......jullie hebben geenquote:Op zondag 27 november 2011 00:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Op de vraag of wie de geest verbood te praten zei hij 'god'
quote:Op zondag 27 november 2011 01:24 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Ik ben al de hele avond aan het bidden voor jullie.......jullie hebben geen
idee waar je mee bezig bent!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 27 november 2011 01:48 schreef kingtoppie het volgende:
Geef je MissVanity een kusje van me? (Goed excuus ook om haar zelf een kusje te geven) Want volgens mij is ze wel lief. (is ze lief?)
Hmm tjah.....quote:Op zondag 27 november 2011 02:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
er is wel iets opmerkelijks: onze geest wist de tweede naam van Miss V..
Verder kraamt ie vooral onzin uit.
Jullie zijn inmiddels afgerond denk ik?quote:Op zondag 27 november 2011 02:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
er is wel iets opmerkelijks: onze geest wist de tweede naam van Miss V..
Verder kraamt ie vooral onzin uit.
quote:Op zondag 27 november 2011 08:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jullie zijn inmiddels afgerond denk ik?
Ben heel benieuwd! En zijn jullie ook uitgenodigd door ze om terug te komen?quote:Op zondag 27 november 2011 08:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
yup, was een opmerkelijke avond. Verslag volgt.
[..]
quote:Op zondag 27 november 2011 08:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd! En zijn jullie ook uitgenodigd door ze om terug te komen?
Wel lekker op tijd wakker zeg.. tijd voor eieren met spek zou ik zeggen
quote:Op zondag 27 november 2011 08:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd! En zijn jullie ook uitgenodigd door ze om terug te komen?
Wel lekker op tijd wakker zeg.. tijd voor eieren met spek zou ik zeggen
quote:Op zondag 27 november 2011 09:38 schreef Bastard het volgende:
Ik heb net de laatste plakjes spek opgebakken.
quote:Op zondag 27 november 2011 09:38 schreef Bastard het volgende:
Ik heb net de laatste plakjes spek opgebakken.
Klinkt allemaal zo spannend E_O.quote:Op zondag 27 november 2011 09:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ik doe een moord voor een een omelet met spek en een kop sterke koffie.. Maar de rest is nog wat comateus..
Onze geest had humor en was speels en zeer levensbeschouwelijk. Ik denk dat het het leukst is als ieder straks zijn eigen verhaal verteld.
[..]
quote:Op zondag 27 november 2011 09:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt allemaal zo spannend E_O.
Ben zo benieuwd naar jullie verslagen.
En goeiemorgen, ben je niet brak na gisteren?
quote:Op zondag 27 november 2011 09:53 schreef datisstom het volgende:
Ik ben hier gvd de hele nacht voor opgebleven en jullie liggen te ronken!!!!!!
heb wat vertalingen gedaanquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
auwe ute j vja zsurysao a paup xr cvjuj yx
[..]
quote:Op zondag 27 november 2011 12:04 schreef 3-voud het volgende:
Wil het ook met koffiekopjes?
Draai me suf hier...
quote:Op zondag 27 november 2011 11:56 schreef Manke het volgende:
Interessante antwoorden, gelukkig niks aan de hand verder
Zijn er zaken die je wilt delen? Of wil je nog even wachten (vermoedelijk zit je nu mobiel)quote:Op zondag 27 november 2011 12:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
je hebt geen idee.. We hebben zoveel interessants te horen gekregen.
[..]
Waar staat dat?quote:Op zondag 27 november 2011 12:24 schreef 3-voud het volgende:
Als je weet dat het een vereiste is dat je hierin moet geloven voor het werkt, weet je toch ook dat het onzin is?
Ik zou me ervoor schamen mezelf zo de gek aan te steken...
quote:Op zondag 27 november 2011 12:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zijn er zaken die je wilt delen? Of wil je nog even wachten (vermoedelijk zit je nu mobiel)
Is het bewezen dat het echt is dan?quote:
Why the fuzz?quote:Op zondag 27 november 2011 13:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is het bewezen dat het echt is dan?
Het enige wat we weten is dat het altijd enkel werkt als de deelnemers erin geloven. Sceptici zorgen altijd voor een mislukt resultaat.
Wat denk je zelf?
Oh, je wil het niet weten. Wegstoppen.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 13:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oh, je wil het niet weten. Wegstoppen.
Das ook een manier.
Ik denk dat jij je wel heel erg druk maakt hierover. Angst?quote:Op zondag 27 november 2011 13:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het enige wat we weten is dat het altijd enkel werkt als de deelnemers erin geloven. Sceptici zorgen altijd voor een mislukt resultaat.
Wat denk je zelf?
Die slapen nog.quote:Op zondag 27 november 2011 12:24 schreef datisstom het volgende:
Zijn de anderen dood? Waarom posten zij niet hier?
Wut?quote:Op zondag 27 november 2011 13:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je wel heel erg druk maakt hierover. Angst?
Oh, je wil het niet weten. Wegstoppen.quote:
Reverse psychology... werkt niet bij mij.quote:Op zondag 27 november 2011 13:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh, je wil het niet weten. Wegstoppen.
Das ook een manier.
Je moet er ook in geloven, anders bestaat het niet.quote:Op zondag 27 november 2011 13:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Reverse psychology... werkt niet bij mij.
Je geeft dus toe dat geesten niet bestaan.quote:Op zondag 27 november 2011 13:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet er ook in geloven, anders bestaat het niet.
Ik geef toe dat ik jou een hele vreemde gedachtegang vind hebben.quote:Op zondag 27 november 2011 13:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat geesten niet bestaan.
Zeg anders ga je terug naar NWS/POL tussen de andere zuurpruimen zitten, houden we het hier over het gezellige glaasjedraai avondje ipv het bestaan-van-geesten-onzin.quote:Op zondag 27 november 2011 13:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat geesten niet bestaan.
Waarvan ik vind dat we zo onderhand wel eens een update verdiend hebben. WAKKER WORDEN!!! Het is ver in de middag!!quote:Op zondag 27 november 2011 14:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeg anders ga je terug naar NWS/POL tussen de andere zuurpruimen zitten, houden we het hier over het gezellige glaasjedraai avondje ipv het bestaan-van-geesten-onzin.
quote:Op zondag 27 november 2011 13:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Ojee, het gaat niet zoals je wilt, dus oprotten.quote:Op zondag 27 november 2011 14:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeg anders ga je terug naar NWS/POL tussen de andere zuurpruimen zitten, houden we het hier over het gezellige glaasjedraai avondje ipv het bestaan-van-geesten-onzin.
Ik zie het als topic kapen door een dreinend kind inderdaad maar verwacht niet zoveel zelfreflectie van je hoorquote:Op zondag 27 november 2011 14:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ojee, het gaat niet zoals je wilt, dus oprotten.
Als ik mensen de realiteit kan laten inzien wat hun leven opwaardeert, laat ik dat niet na. Zie het als naastenliefde.
Die opbouw van spanningquote:Op zondag 27 november 2011 14:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat was dus een van de thema's.. Echt heel intrigrerend. Ik zal zsm uitgebreider posten..
Miss V zal zo wel gaan posten, denk ik.
Atmos is erg druk, dus het kan even duren.
[..]
Dat komt omdat je alles graag wilt sturen omdat realiteit je tijdverdrijf in gevaar brengt. Dat probleem is je eigen probleem. Zaken waar je niet mee overweg kunt moet je nooit wegmoffelen.quote:Op zondag 27 november 2011 14:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zie het als topic kapen door een dreinend kind inderdaad maar verwacht niet zoveel zelfreflectie van je hoor
Ok, hier een lolliequote:Op zondag 27 november 2011 14:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat komt omdat je alles graag wilt sturen omdat realiteit je tijdverdrijf in gevaar brengt. Dat probleem is je eigen probleem. Zaken waar je niet mee overweg kunt moet je nooit wegmoffelen.
Driftkikker uithangen is dan meestal het gevolg inderdaad.quote:Op zondag 27 november 2011 14:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok, hier een lollieNou lief gaan spelen hoor.
Interessant.quote:Op zondag 27 november 2011 14:09 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben enorm onder de indrukHet was werkelijk schitterend!
Heel veel antwoorden gekregenIk zal het nooit vergeten!
We hadden trouwens geen contact met een geestMaar met ons eigen onderbewustzijn.
Wagak B was een projectie van ons onderbewustzijn. Hij antwoordde snel en vloeiend.
Waarom zijn mensen die erin geloven zoals jij, altijd direct zo giftig bij tegengeluid?quote:Op zondag 27 november 2011 14:12 schreef mousy31 het volgende:
waarom komen die lui die niet geloven in het paranormale toch hier altijd zeiken dat t niet bestaat, blijf dan lekker weg ofzo, maar nee stiekum toch nieuwsgierig naar t paranormale maar dat niet willen toegeven dus ff een sneer in de richting van de mensen die gewoon weg weten dat het bestaat, of die er tenminste een gemeende interesse hebben
Onderbewustzijn als in een innerlijke gids idee denk je? Als het spreken tegen iets dat je ziel al langer kent?quote:Op zondag 27 november 2011 14:09 schreef MissVanity het volgende:
We hadden trouwens geen contact met een geestMaar met ons eigen onderbewustzijn.
Wagak B was een projectie van ons onderbewustzijn. Hij antwoordde snel en vloeiend.
nee omdat we het gezeik van mensen die er niks vanaf weten en hun oordeel al klaar hebben zat zijnquote:Op zondag 27 november 2011 14:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waarom mensen die erin geloven zoals jij, altijd direct zo giftig bij tegen geluid?
Is dat omdat je diep in jezelf twijfelt maar het weg probeert te stoppen? Niet eraan herinnert wilt worden?
Ozo, dus alleen als je erin gelooft weet je er wat vanaf.quote:Op zondag 27 november 2011 14:15 schreef mousy31 het volgende:
[..]
nee omdat we het gezeik van mensen die er niks vanaf weten
Ik heb er veel aan gehad. Ik geloofde de laatste tijd nergens meer in. Dit zet me weer aan het denken.quote:Op zondag 27 november 2011 14:12 schreef mousy31 het volgende:
ja klinkt leuk en heb je er veel aan gehad miss?
Hoe maak je dat onderscheid Missy?quote:Op zondag 27 november 2011 14:09 schreef MissVanity het volgende:
Geen idee. Ik houd het simpelquote:Op zondag 27 november 2011 14:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Onderbewustzijn als in een innerlijke gids idee denk je? Als het spreken tegen iets dat je ziel al langer kent?
dat maak jij ervan ik zei die woorden niet en ik stop met deze zinloze discussiequote:Op zondag 27 november 2011 14:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ozo, dus alleen als je erin gelooft weet je er wat vanaf.
Nou nou... je schakelt dus mensen uit omdat je ze niet moet. Mooie medemens gedachte die goed past bij het paranormale.
Hij heeft ons uitgelegd dat hij een projectie was van ons onderbewustzijn.quote:Op zondag 27 november 2011 14:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe maak je dat onderscheid Missy?
grappig dat ik die verzinsels dan zie lopen hihiquote:Op zondag 27 november 2011 14:17 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Hij heeft ons uitgelegd dat hij een projectie was van ons onderbewustzijn.
Ook heeft hij ons verteld dat geesten niet bestaan maar zijn verzonnen door mensen.
Er valt niets anders van te maken. Ontkennen maakt het geen onzin.quote:Op zondag 27 november 2011 14:17 schreef mousy31 het volgende:
[..]
dat maak jij ervan ik zei die woorden niet en ik stop met deze zinloze discussie
Bastard k denk dat de lolly te klein was k stop dr wel een kurk inquote:Op zondag 27 november 2011 14:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Er valt niets anders van te maken. Ontkennen maakt het geen onzin.
Ik heb de wijsheid niet in pacht. Wil dus absoluut niet beweren dat wat je ziet niet echt is.quote:Op zondag 27 november 2011 14:18 schreef mousy31 het volgende:
[..]
grappig dat ik die verzinsels dan zie lopen hihi
Dus eigenlijk was alles wat daar op papier stond door jullie zelf bedacht? Zonder dat jullie dat wisten?quote:Op zondag 27 november 2011 14:17 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Hij heeft ons uitgelegd dat hij een projectie was van ons onderbewustzijn.
Ook heeft hij ons verteld dat geesten niet bestaan maar zijn verzonnen door mensen.
Sorryquote:Op zondag 27 november 2011 14:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
maar dat was het bijzondere dus. Een geest die ontkent dat hij een geest is. Alleen dat had ik als laatste willen zeggen ivm de spanningsopbouw.
Dat is zeker bijzonder dat een geest zoiets zegt. Nee, jullie zeiden het dus zélf.quote:Op zondag 27 november 2011 14:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
maar dat was het bijzondere dus. Een geest die ontkent dat hij een geest is. Alleen dat had ik als laatste willen zeggen ivm de spanningsopbouw.
quote:The greatest trick the Devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.
en ditquote:Op zondag 27 november 2011 14:21 schreef mousy31 het volgende:
k ben blij iig dat er niks engs gebeurt is en dat jullie t leuk gehad hebben.
Als het vanuit jezelf komt hoef je er ook niet veel van te verwachten natuurlijk.quote:Op zondag 27 november 2011 14:25 schreef mousy31 het volgende:
[..]
en hopen natuurlijk dat het zo blijft , rustig
een geest die geestig is dusquote:Op zondag 27 november 2011 14:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
heerlijke paradox ook.. Eerst stelde hij zich voor als een overleden persoon..
Later zei hij dat hij niet bestond. Dat verklaarde ook waarom veel dingen onzin bleken te zijn of gewoon niet werkten.
Ik had veel praktische dingen gevraagd. Laat de kat eens schrikken ofzo.
Dat was ook wel een mooie indicator: zolang de katten rustig zijn, is er niks aan de hand. Ze sprongen regelmatig op het bord. Dus dat zat wel goed.
Dus je denkt aan toch een geest die niet doorhad dat hij een geest was?quote:Op zondag 27 november 2011 14:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Heb je daar bewijs van?quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 14:31 schreef MissVanity het volgende:
Grappig was hij zeker. Met zijn hahahahaha de hele tijd
Ik zal trouwens binnenkort een verslag maken. Ik ben nu te brak
Hóórden jullie hem lachen?quote:Op zondag 27 november 2011 14:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
wagak moest regelmatig lachen ja.
[..]
quote:Op zondag 27 november 2011 14:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus je denkt aan toch een geest die niet doorhad dat hij een geest was?
Wat ik zie is dat er enerzijds contact was met je innerlijk, er werden vast vragen beantwoord waarvan je het antwoord zelf wist. En er werd bevestigend gecommuniceerd, ik bedoel als jij niet in geesten gelooft of denkt dat ze niet bestaan word je daarin bevestigd en gerustgesteld..
Ja, dat werd geschreven. Hij zei ook een aantal keer aiaiaiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |