Klinkt allemaal zo spannend E_O.quote:Op zondag 27 november 2011 09:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ik doe een moord voor een een omelet met spek en een kop sterke koffie.. Maar de rest is nog wat comateus..
Onze geest had humor en was speels en zeer levensbeschouwelijk. Ik denk dat het het leukst is als ieder straks zijn eigen verhaal verteld.
[..]
quote:Op zondag 27 november 2011 09:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt allemaal zo spannend E_O.
Ben zo benieuwd naar jullie verslagen.
En goeiemorgen, ben je niet brak na gisteren?
quote:Op zondag 27 november 2011 09:53 schreef datisstom het volgende:
Ik ben hier gvd de hele nacht voor opgebleven en jullie liggen te ronken!!!!!!
heb wat vertalingen gedaanquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
auwe ute j vja zsurysao a paup xr cvjuj yx
[..]
quote:Op zondag 27 november 2011 12:04 schreef 3-voud het volgende:
Wil het ook met koffiekopjes?
Draai me suf hier...
quote:Op zondag 27 november 2011 11:56 schreef Manke het volgende:
Interessante antwoorden, gelukkig niks aan de hand verder
Zijn er zaken die je wilt delen? Of wil je nog even wachten (vermoedelijk zit je nu mobiel)quote:Op zondag 27 november 2011 12:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
je hebt geen idee.. We hebben zoveel interessants te horen gekregen.
[..]
Waar staat dat?quote:Op zondag 27 november 2011 12:24 schreef 3-voud het volgende:
Als je weet dat het een vereiste is dat je hierin moet geloven voor het werkt, weet je toch ook dat het onzin is?
Ik zou me ervoor schamen mezelf zo de gek aan te steken...
quote:Op zondag 27 november 2011 12:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zijn er zaken die je wilt delen? Of wil je nog even wachten (vermoedelijk zit je nu mobiel)
Is het bewezen dat het echt is dan?quote:
Why the fuzz?quote:Op zondag 27 november 2011 13:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is het bewezen dat het echt is dan?
Het enige wat we weten is dat het altijd enkel werkt als de deelnemers erin geloven. Sceptici zorgen altijd voor een mislukt resultaat.
Wat denk je zelf?
Oh, je wil het niet weten. Wegstoppen.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 13:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oh, je wil het niet weten. Wegstoppen.
Das ook een manier.
Ik denk dat jij je wel heel erg druk maakt hierover. Angst?quote:Op zondag 27 november 2011 13:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is het bewezen dat het echt is dan?
Het enige wat we weten is dat het altijd enkel werkt als de deelnemers erin geloven. Sceptici zorgen altijd voor een mislukt resultaat.
Wat denk je zelf?
Die slapen nog.quote:Op zondag 27 november 2011 12:24 schreef datisstom het volgende:
Zijn de anderen dood? Waarom posten zij niet hier?
Wut?quote:Op zondag 27 november 2011 13:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je wel heel erg druk maakt hierover. Angst?
Oh, je wil het niet weten. Wegstoppen.quote:
Reverse psychology... werkt niet bij mij.quote:Op zondag 27 november 2011 13:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh, je wil het niet weten. Wegstoppen.
Das ook een manier.
Je moet er ook in geloven, anders bestaat het niet.quote:Op zondag 27 november 2011 13:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Reverse psychology... werkt niet bij mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |