Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, wij!.................. op een veilige afstand..
Het is niet de beste combi voor zoiets he? Of juist wel?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja ik ook....iemand moet er nuchter zijn en toezicht houden
Ik denk van niet neequote:Op zaterdag 26 november 2011 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is niet de beste combi voor zoiets he? Of juist wel?
Weet je niet, misschien komt Herman Brood wel door.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is niet de beste combi voor zoiets he? Of juist wel?
Broodjenuchterquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weet je niet, misschien komt Herman Brood wel door.
Nou leg de luiers dan vast maar klaarquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weet je niet, misschien komt Herman Brood wel door.
en een papagaai op je hoofdquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou leg de luiers dan vast maar klaar
*adem inhoudtquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Atmos is er nu ook .. Zometeen wat eten. Daarna gaat het gebeuren, denk ik.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je doet er ook echt alles aan om daar bij hun als geest te verschijnen
7 minuten , ja, is best lang hequote:
Ik zal bidden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij gaat bidden he?
Komt goed dan
Doe mij cole maarquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Leo daar rond zweeft, dan kom ik ook!
Ik zit er al onder, maar schuif wel een stukje opquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik zal bidden.
p.s. waar is je sprei? Ik kan 'm niet vinden, wil er onder duiken...
voor de juiste Atmos...feerquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
dat is niet zo aardig, laat die homo's toch gaan johquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
*draait van buro weg en slaat de pootjes in elkaar*
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
dat is niet zo aardig, laat die homo's toch gaan joh
Fijn idee, hoop dat het helptquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb een kort gebedje gedaan.
Phihihihihquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja bij mij ook hoor.
* Bastard bijschenkt.
Wat zei die dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
we hebben een geest, maar die slaat alleen wartaal uit. Hehe. Even een pauze voor de whiskey.
Kwestie van afstemmen nog.. het begin is moeilijk..quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
we hebben een geest, maar die slaat alleen wartaal uit. Hehe. Even een pauze voor de whiskey.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja bij mij ook hoor.
* Bastard bijschenkt.
Ja, daar kunnen we geen chocola van maken hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
auwe ute j vja zsurysao a paup xr cvjuj yx
[..]
Heeft iemand daar een pauper-auto misschien?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar kunnen we geen chocola van maken hoor.
Vraag eens of hij wat beter kan ar-ti-cu-le-ren óf in het Nederlands kan praten
die zeikt?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heeft iemand daar een pauper-auto misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |