Om het glas in onder te dompelen als het klaar is of uit de hand loopt.quote:
Aha, wist ik niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Om het glas in onder te dompelen als het klaar is of uit de hand loopt.
Waarschijnlijk wel.. maar glaasje draaien is niks voor mij, te onzuiver, word overal afgeraden. Schrijven met een gids daarentegenquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Aha, wist ik niet.
Ze hebben jou daar nodig!
Dat lijkt me zo bijzonder.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.. maar glaasje draaien is niks voor mij, te onzuiver, word overal afgeraden. Schrijven met een gids daarentegen
Gewoon eens proberenquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo bijzonder.
Heb dat topic wat daarover ging met belangstelling gelezen, interessante materie.
Wat leuk!quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:38 schreef MissVanity het volgende:
Zometeen E_O ophalenEn rond 8 uur Atmos ophalen
Waar moet je vandaan komen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik ben bijna in Utrecht. Wheee!![]()
Spannend!
Uiteraardquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat leuk!
Ben zo benieuwd hoe het gaat vanavond![]()
Houden jullie ons op de hoogte?
Leuk*! <- Mijn kat liep over het toetsenbordquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:51 schreef Bastard het volgende:
Als jullie de volgende keer geen glaasje draaien kom ik ook
Doet je kat ook mee met glaasjedraaien? Die zien vaak eerder dingen dan mensen zeggen ze.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:53 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Leuk*! <- Mijn kat liep over het toetsenbord
Ik heb wat met kattenquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:53 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Leuk*! <- Mijn kat liep over het toetsenbord
Oh dat is wel een stukje dan. Woon er binnendoor een half uurtje vandaan geloof ikquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ik reis vanuit Arnhem.
[..]
Als Leo daar rond zweeft, dan kom ik ook!quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:43 schreef Laysa het volgende:
Waarom heb ik het beeld voor ogen dat het huis van MV lijkt op die van Charmed
Leoquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Leo daar rond zweeft, dan kom ik ook!
quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:36 schreef StevenTerpstra het volgende:
Ik hoop dat dit niet gigantisch misgaat. Jullie hebben echt geen idee waar je
mee bezig gaat......
Hey meis!quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:31 schreef Laysa het volgende:
Ik volg dit topic ook al even,
ik wil jullie veel succes wensen en ook ik ben heel benieuwd!
kom eens wat vaker langs hierquote:
ik lees vaak meequote:Op zaterdag 26 november 2011 18:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
kom eens wat vaker langs hier![]()
spannend he, vanavond. Is de eerste keer(denk ik) dat we dit zo live hier mee kunnen maken en ik hoop dat alles goed gaat en er geen nare dingen gebeuren.
Jij gaat bidden he?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Lieve mensen, alvast succes voor vanavond
Ervaringsdeskundige dus.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik lees vaak mee![]()
Ik heb het ooit gedaan, maar doe het nooit meer...Ben wel benieuwd hoe ze het gaan ervaren
met grote nieuwsgierigheid!quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige dus.
Dan kijk je hier ook met andere ogen naar denk ik.
Patatje Jopiequote:Op zaterdag 26 november 2011 18:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of er komt een plaaggeest, met als eerste letter een J
Sssssssssssspannendquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Patatje Popu of Popie, kan ook
stronken?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ik snap er niets meer van.. Maar ja, Atmos is er nog niet en wij zijn alvast stonded..
Atmos zou toch later komen? Dus dat klopt dan toch wel?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ik snap er niets meer van.. Maar ja, Atmos is er nog niet en wij zijn alvast stonded..
Ja ik ook....iemand moet er nuchter zijn en toezicht houdenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik eis dat er een cam wordt aangezet!
Ja, wij!.................. op een veilige afstand..quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja ik ook....iemand moet er nuchter zijn en toezicht houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |