Er is natuurlijk verschil tussen spiritualiën en spiritualtiteit...quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:47 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik denk dat we straks MissVanity tegen haarzelf in bescherming moeten nemen met
al die alcohol!Nee, hoor geintje!
En..is ze al wakker ?quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Er is natuurlijk verschil tussen spiritualiën en spiritualtiteit...
Ik hoop trouwens wel dat Miss Vanity vroeg genoeg uit haar coma ontwaakt zal om nog even haar nr. door te geven en de tijd waarop ze ons van het station oppikt..
quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:32 schreef Bastard het volgende:
Ik ga voor de zekerheid wat bescherming vragen voor jullie vanavond.
Je houdt van uniformen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die zien er ga..ik bedoel vrolijk uit
Oh een collega gaat weg? Of heb je ontslag?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:59 schreef MissVanity het volgende:
Ik leef weerEmotioneel afscheid op het werk.
Ik heb niet echt een kater want ik heb heel veel water gedronken vannacht!
Zin in vanavond!!
Ik heb ontslag genomenquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh een collega gaat weg? Of heb je ontslag?
Ik heb ook zin in vanavond!
Stripes.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je houdt van uniformen?
Uit welke film komt dat ook weer?
Ik ken wel stoerderenquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stripes.
Ja vind uniformen wel stoer hoor, vooral die van de MacDonalds
quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:04 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ken wel stoerderenPolitieagenten met dikke pistolen bijvoorbeeld
Maar mannen in pak doen me meer
Vergeet het pistool... Die hebben een geweer!quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Ik vind militairen er wel stoer uitzien
Hier is het ook een zooi... Gelukkig krijg ik geen visite, maar ik ga toch even aan de slagquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:03 schreef MissVanity het volgende:
Ik ga even aan de schoonmaak hier
3 a 4 dacht ik, leuk clubje danquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Met z'n hoevelen zijn jullie vanavond?
Nee.. geen idee.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
3 a 4 dacht ik, leuk clubje dan
Weten jullie wel 'hoe' het werkt? Basis van oproepen zeg maar?
Eerst het netnummer draaien natuurlijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
3 a 4 dacht ik, leuk clubje dan
Weten jullie wel 'hoe' het werkt? Basis van oproepen zeg maar?
In a way.. ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eerst het netnummer draaien natuurlijk
Idd dat maakt het bijkomend spannend altijd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nee.. geen idee.
Vind het wel spannend, maar dat is meer omdat ik mensen ga ontmoeten die ik nog nooit eerder heb gezien, dan dat ik bang ben voor geesten...
Denk ik ook.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Idd dat maakt het bijkomend spannend altijd.
Gelukkig is Miss_V een lieverd volgens mij.
Ik hoop het maar.. Als ze zich ontpopt als psychotische moordenares, dan zit ik er wel de hele nacht mee opgescheept he?quote:
Nee hoor, dan heb je geen idee meer of het dag of nacht is moehahahahaquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik hoop het maar.. Als ze zich ontpopt als psychotische moordenares, dan zit ik er wel de hele nacht mee opgescheept he?
En een man in de rol van 'Queen of Scream' zie ik niet zo zitten.. hoewel het beslist origineel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |