Nee joh! Of iemand anders moet daarvoor zorgen.. Dat van de EVP's was grappig bedoeld. Alleen als er werkelijk iets bijzonders gebeurt, zal ik eventueel een filmpje maken met mijn telefoon.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:43 schreef CoiLive het volgende:
Ik geloof helemaal niet in dit soort zaken (vaak genoeg vroeger geprobeerd, nooit iets aan de hand; verder geloof ik er sowieso niet in), maar ik ben wel benieuwd naar de opnames
Hebben jullie een goede kwaliteit camera en / of audio recorder?
Het uur U nadert!quote:
Het wordt vast tof!!!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Nog maar twee nachtjes slapen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben als een CD... Geen A en B kanten.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:27 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Het uur U nadert!![]()
Ik ben nu in tweestrijd met mezelf, kant A. heeft er erg veel zin in, kant B. vraagt zich af
waarom kant A. dit eigenlijk gaat doen...![]()
Komt SpikeyHair nog?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ben als een CD... Geen A en B kanten.
Denk er anders nog maar eens goed over na... Je moet niks doen wat je niet wil!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:27 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Het uur U nadert!![]()
Ik ben nu in tweestrijd met mezelf, kant A. heeft er erg veel zin in, kant B. vraagt zich af
waarom kant A. dit eigenlijk gaat doen...![]()
WhoooooooHoooooquote:Op donderdag 24 november 2011 20:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Nog maar twee nachtjes slapen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb werkelijk geen idee.... Ik ken haar totaal nietquote:Op donderdag 24 november 2011 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt SpikeyHair nog?
Heb haar al een poosje niet zien posten.
Anders zijn jullie maar met zijn drietjes . Nou ja, is ook knus natuurlijkquote:Op donderdag 24 november 2011 20:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee.... Ik ken haar totaal niet
Wie weet wie er in de geest allemaal aanwezig is.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Anders zijn jullie maar met zijn drietjes . Nou ja, is ook knus natuurlijk
Dat kan ook inderdaadquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wie weet wie er in de geest allemaal aanwezig is.
Nog maar één nachtje slapen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En daarna ms.wel nooit meer rustig slapen... Muhahaha
hahaquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:29 schreef kingtoppie het volgende:
Wie zijn nummer mag ik om te bellen morgenavond?
Ik heb nog nooit zo makkelijk een nummer gescoordquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:30 schreef MissVanity het volgende:
[..]
hahaMijn nimmer mag je! Pm maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |