Je geeft dus toe dat geesten niet bestaan.quote:Op zondag 27 november 2011 13:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet er ook in geloven, anders bestaat het niet.
Ik geef toe dat ik jou een hele vreemde gedachtegang vind hebben.quote:Op zondag 27 november 2011 13:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat geesten niet bestaan.
Zeg anders ga je terug naar NWS/POL tussen de andere zuurpruimen zitten, houden we het hier over het gezellige glaasjedraai avondje ipv het bestaan-van-geesten-onzin.quote:Op zondag 27 november 2011 13:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat geesten niet bestaan.
Waarvan ik vind dat we zo onderhand wel eens een update verdiend hebben. WAKKER WORDEN!!! Het is ver in de middag!!quote:Op zondag 27 november 2011 14:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeg anders ga je terug naar NWS/POL tussen de andere zuurpruimen zitten, houden we het hier over het gezellige glaasjedraai avondje ipv het bestaan-van-geesten-onzin.
quote:Op zondag 27 november 2011 13:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is het bewezen dat het echt is dan?
Het enige wat we weten is dat het altijd enkel werkt als de deelnemers erin geloven. Sceptici zorgen altijd voor een mislukt resultaat.
Wat denk je zelf?
Ojee, het gaat niet zoals je wilt, dus oprotten.quote:Op zondag 27 november 2011 14:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeg anders ga je terug naar NWS/POL tussen de andere zuurpruimen zitten, houden we het hier over het gezellige glaasjedraai avondje ipv het bestaan-van-geesten-onzin.
Ik zie het als topic kapen door een dreinend kind inderdaad maar verwacht niet zoveel zelfreflectie van je hoorquote:Op zondag 27 november 2011 14:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ojee, het gaat niet zoals je wilt, dus oprotten.
Als ik mensen de realiteit kan laten inzien wat hun leven opwaardeert, laat ik dat niet na. Zie het als naastenliefde.
Die opbouw van spanningquote:Op zondag 27 november 2011 14:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat was dus een van de thema's.. Echt heel intrigrerend. Ik zal zsm uitgebreider posten..
Miss V zal zo wel gaan posten, denk ik.
Atmos is erg druk, dus het kan even duren.
[..]
Dat komt omdat je alles graag wilt sturen omdat realiteit je tijdverdrijf in gevaar brengt. Dat probleem is je eigen probleem. Zaken waar je niet mee overweg kunt moet je nooit wegmoffelen.quote:Op zondag 27 november 2011 14:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zie het als topic kapen door een dreinend kind inderdaad maar verwacht niet zoveel zelfreflectie van je hoor
Ok, hier een lolliequote:Op zondag 27 november 2011 14:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat komt omdat je alles graag wilt sturen omdat realiteit je tijdverdrijf in gevaar brengt. Dat probleem is je eigen probleem. Zaken waar je niet mee overweg kunt moet je nooit wegmoffelen.
Driftkikker uithangen is dan meestal het gevolg inderdaad.quote:Op zondag 27 november 2011 14:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok, hier een lollieNou lief gaan spelen hoor.
Interessant.quote:Op zondag 27 november 2011 14:09 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben enorm onder de indrukHet was werkelijk schitterend!
Heel veel antwoorden gekregenIk zal het nooit vergeten!
We hadden trouwens geen contact met een geestMaar met ons eigen onderbewustzijn.
Wagak B was een projectie van ons onderbewustzijn. Hij antwoordde snel en vloeiend.
Waarom zijn mensen die erin geloven zoals jij, altijd direct zo giftig bij tegengeluid?quote:Op zondag 27 november 2011 14:12 schreef mousy31 het volgende:
waarom komen die lui die niet geloven in het paranormale toch hier altijd zeiken dat t niet bestaat, blijf dan lekker weg ofzo, maar nee stiekum toch nieuwsgierig naar t paranormale maar dat niet willen toegeven dus ff een sneer in de richting van de mensen die gewoon weg weten dat het bestaat, of die er tenminste een gemeende interesse hebben
Onderbewustzijn als in een innerlijke gids idee denk je? Als het spreken tegen iets dat je ziel al langer kent?quote:Op zondag 27 november 2011 14:09 schreef MissVanity het volgende:
We hadden trouwens geen contact met een geestMaar met ons eigen onderbewustzijn.
Wagak B was een projectie van ons onderbewustzijn. Hij antwoordde snel en vloeiend.
nee omdat we het gezeik van mensen die er niks vanaf weten en hun oordeel al klaar hebben zat zijnquote:Op zondag 27 november 2011 14:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waarom mensen die erin geloven zoals jij, altijd direct zo giftig bij tegen geluid?
Is dat omdat je diep in jezelf twijfelt maar het weg probeert te stoppen? Niet eraan herinnert wilt worden?
Ozo, dus alleen als je erin gelooft weet je er wat vanaf.quote:Op zondag 27 november 2011 14:15 schreef mousy31 het volgende:
[..]
nee omdat we het gezeik van mensen die er niks vanaf weten
Ik heb er veel aan gehad. Ik geloofde de laatste tijd nergens meer in. Dit zet me weer aan het denken.quote:Op zondag 27 november 2011 14:12 schreef mousy31 het volgende:
ja klinkt leuk en heb je er veel aan gehad miss?
Hoe maak je dat onderscheid Missy?quote:Op zondag 27 november 2011 14:09 schreef MissVanity het volgende:
Geen idee. Ik houd het simpelquote:Op zondag 27 november 2011 14:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Onderbewustzijn als in een innerlijke gids idee denk je? Als het spreken tegen iets dat je ziel al langer kent?
dat maak jij ervan ik zei die woorden niet en ik stop met deze zinloze discussiequote:Op zondag 27 november 2011 14:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ozo, dus alleen als je erin gelooft weet je er wat vanaf.
Nou nou... je schakelt dus mensen uit omdat je ze niet moet. Mooie medemens gedachte die goed past bij het paranormale.
Hij heeft ons uitgelegd dat hij een projectie was van ons onderbewustzijn.quote:Op zondag 27 november 2011 14:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe maak je dat onderscheid Missy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |