grappig dat ik die verzinsels dan zie lopen hihiquote:Op zondag 27 november 2011 14:17 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Hij heeft ons uitgelegd dat hij een projectie was van ons onderbewustzijn.
Ook heeft hij ons verteld dat geesten niet bestaan maar zijn verzonnen door mensen.
Er valt niets anders van te maken. Ontkennen maakt het geen onzin.quote:Op zondag 27 november 2011 14:17 schreef mousy31 het volgende:
[..]
dat maak jij ervan ik zei die woorden niet en ik stop met deze zinloze discussie
Bastard k denk dat de lolly te klein was k stop dr wel een kurk inquote:Op zondag 27 november 2011 14:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Er valt niets anders van te maken. Ontkennen maakt het geen onzin.
Ik heb de wijsheid niet in pacht. Wil dus absoluut niet beweren dat wat je ziet niet echt is.quote:Op zondag 27 november 2011 14:18 schreef mousy31 het volgende:
[..]
grappig dat ik die verzinsels dan zie lopen hihi
Dus eigenlijk was alles wat daar op papier stond door jullie zelf bedacht? Zonder dat jullie dat wisten?quote:Op zondag 27 november 2011 14:17 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Hij heeft ons uitgelegd dat hij een projectie was van ons onderbewustzijn.
Ook heeft hij ons verteld dat geesten niet bestaan maar zijn verzonnen door mensen.
Sorryquote:Op zondag 27 november 2011 14:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
maar dat was het bijzondere dus. Een geest die ontkent dat hij een geest is. Alleen dat had ik als laatste willen zeggen ivm de spanningsopbouw.
Dat is zeker bijzonder dat een geest zoiets zegt. Nee, jullie zeiden het dus zélf.quote:Op zondag 27 november 2011 14:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
maar dat was het bijzondere dus. Een geest die ontkent dat hij een geest is. Alleen dat had ik als laatste willen zeggen ivm de spanningsopbouw.
quote:The greatest trick the Devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.
en ditquote:Op zondag 27 november 2011 14:21 schreef mousy31 het volgende:
k ben blij iig dat er niks engs gebeurt is en dat jullie t leuk gehad hebben.
Als het vanuit jezelf komt hoef je er ook niet veel van te verwachten natuurlijk.quote:Op zondag 27 november 2011 14:25 schreef mousy31 het volgende:
[..]
en hopen natuurlijk dat het zo blijft , rustig
een geest die geestig is dusquote:Op zondag 27 november 2011 14:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
heerlijke paradox ook.. Eerst stelde hij zich voor als een overleden persoon..
Later zei hij dat hij niet bestond. Dat verklaarde ook waarom veel dingen onzin bleken te zijn of gewoon niet werkten.
Ik had veel praktische dingen gevraagd. Laat de kat eens schrikken ofzo.
Dat was ook wel een mooie indicator: zolang de katten rustig zijn, is er niks aan de hand. Ze sprongen regelmatig op het bord. Dus dat zat wel goed.
Dus je denkt aan toch een geest die niet doorhad dat hij een geest was?quote:Op zondag 27 november 2011 14:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Heb je daar bewijs van?quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 14:31 schreef MissVanity het volgende:
Grappig was hij zeker. Met zijn hahahahaha de hele tijd
Ik zal trouwens binnenkort een verslag maken. Ik ben nu te brak
Hóórden jullie hem lachen?quote:Op zondag 27 november 2011 14:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
wagak moest regelmatig lachen ja.
[..]
quote:Op zondag 27 november 2011 14:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus je denkt aan toch een geest die niet doorhad dat hij een geest was?
Wat ik zie is dat er enerzijds contact was met je innerlijk, er werden vast vragen beantwoord waarvan je het antwoord zelf wist. En er werd bevestigend gecommuniceerd, ik bedoel als jij niet in geesten gelooft of denkt dat ze niet bestaan word je daarin bevestigd en gerustgesteld..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |