donequote:Op woensdag 23 november 2011 10:17 schreef MissVanity het volgende:
Hilversum. Bastard, zou jij dat misschien in de OP willen zetten? Of een modje? Dankje
quote:Op woensdag 23 november 2011 08:53 schreef Bastard het volgende:
Hier verder
Glaasje draaien meeting!!
26 november a.s. bij MissVanity thuis. (Hilversum)
Aanwezig:
Enneacanthus_Obesus
Atmosphere82
MissVanity
Spiky-Hair
Whiskey
Vind het lief dat je dat zegt! Dank daarvoorquote:Op woensdag 23 november 2011 11:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Enneacanthus, ik moet zeggen dat ik respect hebt dat je gaat. Ik heb met jou behoorlijk in de clinch gelegen elders op dit forum omdat ik jou te rigide vind in je opvattingen. Toch doe je hier wel aan mee (al zou ik het fenomeen glaasje-draaien zelf niet aanraden).
Als het zover is, ga ik schuilen bij Lavenderr als het mag (ik vind dit eng).
Ja. Ik zou het zelf nooit doen!quote:Op woensdag 23 november 2011 11:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Vind het lief dat je dat zegt! Dank daarvoor
Vind je het echt zo eng?
Ja, want ik ben een held op dat gebiedquote:Op woensdag 23 november 2011 11:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Enneacanthus, ik moet zeggen dat ik respect hebt dat je gaat. Ik heb met jou behoorlijk in de clinch gelegen elders op dit forum omdat ik jou te rigide vind in je opvattingen. Toch doe je hier wel aan mee (al zou ik het fenomeen glaasje-draaien zelf niet aanraden).
Als het zover is, ga ik schuilen bij Lavenderr als het mag (ik vind dit eng).
Boca bidt, ik brand een lekkere geurkaars voor jullie.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Als jij en Lavenderr een kaarsje voor ons branden, kan er niks mis gaan.
[..]
Nou, meer kunnen we niet doen he? All bases are coveredquote:Op woensdag 23 november 2011 15:41 schreef Bastard het volgende:
Ik drink op afstand ook Wiskey, voor de zekerheid!
Ja, dat is best een goed idee. Ik meen dat E_O dat al van plan is.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:50 schreef Manke het volgende:
Maak ook een geluidsopname, kijken of er wat te horen is zoals EVPs.
Dus jij hebt er slechte ervaringen mee?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:00 schreef Jaapo het volgende:
Hoi,
Is dit serieus? Ik zou jullie echt afraden om dit te doen.
Om welke redenen doen jullie dit? Vragen jullie je af of er echt geesten bestaan of hebben jullie bepaalde vragen?
In beide gevallen zou ik gewoon naar een goede paragnost gaan. Glaasje raden is STERK af te raden!!
Er zijn namelijk ook negatieve entiteiten die via deze weg de kans krijgen om allerlei dingen te doen waar men niet blij van wordt.
Iedereen, maar dan ook echt iedereen die verstand heeft en betrokken is in het paranormale zat sterk afraden om glaasje te gaan draaien.
Doe wat jullie zelf willen, maar ik zag dit topic en ik moest hier gewoon even op reageren. Het is jullie eigen verantwoordelijkheid, maar wel erg, erg, erg dom.
Thanks, het is meerdere keren aangegeven inderdaad maar de nieuwsgierigheid won het van het verstand..quote:Op woensdag 23 november 2011 16:00 schreef Jaapo het volgende:
Hoi,
Is dit serieus? Ik zou jullie echt afraden om dit te doen.
Om welke redenen doen jullie dit? Vragen jullie je af of er echt geesten bestaan of hebben jullie bepaalde vragen?
In beide gevallen zou ik gewoon naar een goede paragnost gaan. Glaasje raden is STERK af te raden!!
Er zijn namelijk ook negatieve entiteiten die via deze weg de kans krijgen om allerlei dingen te doen waar men niet blij van wordt.
Iedereen, maar dan ook echt iedereen die verstand heeft en betrokken is in het paranormale zat sterk afraden om glaasje te gaan draaien.
Doe wat jullie zelf willen, maar ik zag dit topic en ik moest hier gewoon even op reageren. Het is jullie eigen verantwoordelijkheid, maar wel erg, erg, erg dom.
Een nieuwe geestrijke aanwezige: whisk(e)yquote:
Dat zeiden ze in de jaren '30 ook... Meneertje Chamberlain, Britse premier in de jaren '30: 'Peace In Our Time!'quote:
Ik heb maar een klein huisje. Dus nee. Sorryquote:Op woensdag 23 november 2011 18:07 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hee MissVanity, heb je geen andere kamers waar wij als gasten kunnen slapen?
Oké, dan zal ik de nodige grondverzachtende zaken mee nemen. Persoonlijk ben ik wel wat gewend, talloze festivals bezocht enzo.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:16 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik heb maar een klein huisje. Dus nee. Sorry
Nee, eigenlijk niet. Momenteel alleen maar boosquote:Op woensdag 23 november 2011 18:18 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Oké, dan zal ik de nodige grondverzachtende zaken mee nemen. Persoonlijk ben ik wel wat gewend, talloze festivals bezocht enzo.![]()
En al bang?
Oh jee, dat klinkt niet best.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:20 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Momenteel alleen maar boosIk ga ook maar weer van FOK! af. Straks ga ik in deze bui nog dingen zeggen waar ik spijt van krijg
Boos, om mij of iemand anders toch niet hier hopelijk?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:20 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Momenteel alleen maar boosIk ga ook maar weer van FOK! af. Straks ga ik in deze bui nog dingen zeggen waar ik spijt van krijg
FOK is niet zoals het echte leven hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 18:20 schreef MissVanity het volgende:
[..]
U hoeft maar op de topictitel in de topic zijnde bovenaan te klikken!quote:Op woensdag 23 november 2011 19:05 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik vind het moedig van jullie, vroeger als tiener ook weleens gedaan voor de grap, nooit iets gebeurd natuurlijk, daar waren wij veel te melig voor. Ik zou het nu niet meer durven, maar ben stiekem benieuwd naar jullie belevenis. (iemand een linkje van de drie vorige topics)
Topicreeks: Glaasje draaien, de spanning en het gevaarquote:Op woensdag 23 november 2011 19:05 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik vind het moedig van jullie, vroeger als tiener ook weleens gedaan voor de grap, nooit iets gebeurd natuurlijk, daar waren wij veel te melig voor. Ik zou het nu niet meer durven, maar ben stiekem benieuwd naar jullie belevenis. (iemand een linkje van de drie vorige topics)
ohh, dat wist ik niet, weer wat geleerd vandaag, thx!quote:Op woensdag 23 november 2011 19:07 schreef datisstom het volgende:
[..]
U hoeft maar op de topictitel in de topic zijnde bovenaan te klikken!
Thx! (Dit is wel makkelijkerquote:Op woensdag 23 november 2011 19:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Topicreeks: Glaasje draaien, de spanning en het gevaar
[ afbeelding ] klikken
Duurde bij mij ook even eer ik het doorhadquote:Op woensdag 23 november 2011 19:12 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Thx! (Dit is wel makkelijker)
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Boca bidt, ik brand een lekkere geurkaars voor jullie.
Boos op de wereldquote:Op woensdag 23 november 2011 18:29 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Boos, om mij of iemand anders toch niet hier hopelijk?Anders: sorry.
quote:Op donderdag 24 november 2011 08:52 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Boos op de wereld![]()
Het gaat wel weer hoor
Ik had gewoon een slechte dag gister en had zin om op iedereen boos te worden. Maar ervaring leert dat boos worden op mensen die niks misdaan hebben niet helpt
Dat sowieso!quote:Op donderdag 24 november 2011 09:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
oh das kut.. Maar zaterdag compenseert.
Het gaat gezellig worden.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |