Owwww.... dat gaat nog wel een aantal weken duren hoor. Geen nieuws dusquote:
Is er gebatst?quote:
Nou...dan ga ik maar slapen in mijn igloquote:
Super, echt beste keus in mijn levenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alles prima hier
Hoe was je trip?
Hehe. Is goed. Slaap lekker.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou...dan ga ik maar slapen in mijn iglo
Neuj, dat was nog naar Barbusse, maar ik moest echt even nadenken hoe je dat nu ook alweer schreef (voordat er iets heel anders komt te staan).quote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:21 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Super, echt beste keus in mijn leven
Embrassez-moi, je parle francais.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Neuj, dat was nog naar Barbusse, maar ik moest echt even nadenken hoe je dat nu ook alweer schreef (voordat er iets heel anders komt te staan).
Ben begonnen in San Francisco, daarna zijn we naar Yosemite gegaan waar we hebben gekampeerd, was echt heel gaaf, alleen super koud.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mooi zo
Wat heb je allemaal gedaan/gezien?
Ja! Dat was het! Ow.... dat vind ik echt super sexyquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Embrassez-moi, je parle francais.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:30 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ben begonnen in San Francisco, daarna zijn we naar Yosemite gegaan waar we hebben gekampeerd, was echt heel gaaf, alleen super koud.Dag erna door gereden naar beneden en in het plaatsje ' Bisshop' gekampeerd. Toen doorgereden naar Death Valley en zo naar Las Vegas, daar de nacht doorgrebracht wat echt geniaal was
De dag erna waren we ook nog in Las Vegas, nu by day dus lekker in de volle zon over de LV boulevard gelopen. De dag erna vroeg op om richting de Grand Canyon te vertrekken, daar helikoptervlucht gemaakt van een uur over de Canyon. Toen in de Grand Canyon gekampeerd. After that doorgereden naar een plaats aan de Colorado river waar we hebben gekampeerd. Dag erna naar Joshua Tree Park en zo naar Los Angeles. De dag daarna vertrok ik weer naar Nederland.
Echt, het was ZO verschrikkelijk geweldig, de groep was ook onwijs leuk en de tourguide was zo goed in vertellen.
Oooow ja je was met die ene organisatie meequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:30 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ben begonnen in San Francisco, daarna zijn we naar Yosemite gegaan waar we hebben gekampeerd, was echt heel gaaf, alleen super koud.Dag erna door gereden naar beneden en in het plaatsje ' Bisshop' gekampeerd. Toen doorgereden naar Death Valley en zo naar Las Vegas, daar de nacht doorgrebracht wat echt geniaal was
De dag erna waren we ook nog in Las Vegas, nu by day dus lekker in de volle zon over de LV boulevard gelopen. De dag erna vroeg op om richting de Grand Canyon te vertrekken, daar helikoptervlucht gemaakt van een uur over de Canyon. Toen in de Grand Canyon gekampeerd. After that doorgereden naar een plaats aan de Colorado river waar we hebben gekampeerd. Dag erna naar Joshua Tree Park en zo naar Los Angeles. De dag daarna vertrok ik weer naar Nederland.
Echt, het was ZO verschrikkelijk geweldig, de groep was ook onwijs leuk en de tourguide was zo goed in vertellen.
Die ken ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:28 schreef MNR het volgende:
Ow CL, die film waar ik het vorige week over had, "Perfume", komt morgenavond op Veronica om 20.30u. Vrij bizarre film. Kun je nog opnemen als je nog wat van je harddisc hebt afgegooid
Volgens mij moet het met één s trouwens.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Neuj, dat was nog naar Barbusse, maar ik moest echt even nadenken hoe je dat nu ook alweer schreef (voordat er iets heel anders komt te staan).
Ow echr? Ik vond de film wel okay, maar het boek echt bijzonder.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ken ik
Vond er geen zak aanheb het boek ook gelezen, vond ik ook niet zo
Same herequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ken ik
Vond er geen zak aanheb het boek ook gelezen, vond ik ook niet zo
Frans was mn favo vak! Nu 10 jaar niets mee gedaan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij moet het met één s trouwens.
Gaat goed met m'n Frans. Ook zonde van al die uren les.
Ik ga twee keer per jaar naar frankrijk voor werk dus ik hou het enigszins bij.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Frans was mn favo vak! Nu 10 jaar niets mee gedaan.
Je hebt Highway 1 gemist? Zonde!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:30 schreef Rupsebeest het volgende:
Neuj.quote:Op woensdag 23 november 2011 08:20 schreef Barbusse het volgende:
Goedezonnigemorgen![]()
Is het raar dat ik dit heul graag een keer wil doen?
Die gaan met het OV.quote:Op woensdag 23 november 2011 08:30 schreef Spezza19 het volgende:
Morgen maar het OV proberen. Geen mist, krijg je 2 afgesloten rijbanen ivm een ongeluk. Mensen die niet kunnen rijden moeten gewoon eens thuis blijven.
Nog steeds last van! Ik heb ze gisteren ook nog ff getraind, dus dubbelop nu.quote:Op woensdag 23 november 2011 08:49 schreef MNR het volgende:
Nouk, heb nog steeds spierpijn van maandag! Hoest met jouw buikspieren?
Oi! Ik ga vanavond ook zware training doen. Morgen ben ik met jequote:Op woensdag 23 november 2011 08:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog steeds last van! Ik heb ze gisteren ook nog ff getraind, dus dubbelop nu.
Vandaag neem ik een rustdag en denk er sterk aan om om 7 uur mijn bed in te kruipen...quote:Op woensdag 23 november 2011 08:52 schreef MNR het volgende:
Oi! Ik ga vanavond ook zware training doen. Morgen ben ik met je
Wat ben je toch goed bezig Noukquote:Op woensdag 23 november 2011 08:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vandaag neem ik een rustdag en denk er sterk aan om om 7 uur mijn bed in te kruipen...
Als ik ondertussen alles vreet wat los en vast zit, ben ik niet zo goed bezig hoorquote:
Seriemoordenaar... zoveel doden in 1 keer...quote:
ik heb het een paar keer gedaan, niet deze baan trouwens, is erg gaaf om te doen. Tenzij er een Angst haas voor je zit, dat is stront vervelendquote:Op woensdag 23 november 2011 08:20 schreef Barbusse het volgende:
Goedezonnigemorgen![]()
Is het raar dat ik dit heul graag een keer wil doen?
quote:Op woensdag 23 november 2011 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan Bon Jovi. Ongelofelijk. De Amerikaanse Kane.
Niet luisteren is de optiequote:Op woensdag 23 november 2011 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan Bon Jovi. Ongelofelijk. De Amerikaanse Kane.
Andere zender opzoekenquote:Op woensdag 23 november 2011 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het komt allemaal door Q Music.
Natuurlijk kan dat best leuk zijnquote:Op woensdag 23 november 2011 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch vind ik zo'n top 1000 wel leukAlleen soms...
![]()
Ik vind dat ze best een paar aardige nummers hebbenquote:Op woensdag 23 november 2011 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch vind ik zo'n top 1000 wel leukAlleen soms...
![]()
Ja, die is wel lekker. 'Wanted Dead Or Alive' ook oké...quote:Op woensdag 23 november 2011 10:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bad Medicine is echt wel een favoriet van mij. Wel een beetje een guilty pleasure.
Wynona's Big Brown Beaver! John the Fisherman! Jerry was a Race Car Driver!quote:Op woensdag 23 november 2011 10:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, die is wel lekker. 'Wanted Dead Or Alive' ook oké...
Voor de rest niet mijn ding, dat Bon Jovi. Mij doe je meer plezier metPrimus.
Dat zijn ze zeker.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wynona's Big Brown Beaver! John the Fisherman! Jerry was a Race Car Driver!
Wat een helden
Nee, koffie. Dat staat er toch?quote:
Koffiequote:Op woensdag 23 november 2011 11:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, koffie. Dat staat er toch?![]()
Chagerijnige mensenquote:
Vind ik ook.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 11:07 schreef Tally het volgende:
Koffie drink ik alleen als ik niet kan op de plee.
That´s a little bit too much information, my love....quote:Op woensdag 23 november 2011 11:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Die mensen moeten ze afschieten!
Koffie drink ik alleen als ik niet kan op de plee.
Ik niEt!quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 11:20 schreef HeatWave het volgende:
https://www.facebook.com/NokiaNederland
De tandjes, gewoon Pedobear in je reclamecampagne gebruiken.
wtfquote:Op woensdag 23 november 2011 11:20 schreef HeatWave het volgende:
https://www.facebook.com/NokiaNederland
De tandjes, gewoon Pedobear in je reclamecampagne gebruiken.
Moet jij geen Frans gaan leren?quote:Op woensdag 23 november 2011 11:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook echt niet lekker
Ik ben bezig met een cursus "Information Security Awareness", dat vind ik wel voldoendequote:Op woensdag 23 november 2011 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet jij geen Frans gaan leren?
Maar hoe ga jij je Jean-Luc-Francois-de l´Amour dan duidelijk maken dat je zijn bouteille in je fromage wilt?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een cursus "Information Security Awareness", dat vind ik wel voldoende
Kaas???quote:Op woensdag 23 november 2011 12:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar hoe ga jij je Jean-Luc-Francois-de l´Amour dan duidelijk maken dat je zijn bouteille in je fromage wilt?
Laat maarquote:
Ik ga voor je zingen: "droog je traantjes Pierro, oh Pierro"quote:
Hoe jong denk je dat ik ben?quote:
Je bent ouder dan ik! 1 of 2 jaar (ik herinner het me nu).quote:
Is Barb 40?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Je bent ouder dan ik! 1 of 2 jaar (ik herinner het me nu).
Ja, ikke toch nie? Ja, nu welquote:Op woensdag 23 november 2011 12:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Barb een lekker ding is!
Nee, ´75quote:
quote:
Die drie jaar van zijn leven krijgt hij anders nooit meer terug.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, zat ik er niet zo heel ver naast!
De vorige keer zei Godt dat 25 te jong voor hem was, nu ben ik 38... Dus hij moet iets minder gaan liegen of werken aan z'n lange termijn geheugenquote:Op woensdag 23 november 2011 12:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]Doen ze dat bij jou nu ook al?
Oude mensen zijn jullie gewoonquote:Op woensdag 23 november 2011 12:41 schreef missbehavin het volgende:
Dat moet je er in neuken. Anders vergeet ik alles weer.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:43 schreef MNR het volgende:
[..]
De vorige keer zei Godt dat 25 te jong voor hem was, nu ben ik 38... Dus hij moet iets minder gaan liegen of werken aan z'n lange termijn geheugenHe Godtje
Nou MNR, grijp je kans!quote:Op woensdag 23 november 2011 12:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat moet je er in neuken. Anders vergeet ik alles weer.
quote:
Ze zijn gewoon jaloers op ons geweldige bouwjaarquote:Op woensdag 23 november 2011 12:41 schreef missbehavin het volgende:
Wel Franse woordjes in haar oor fluisteren, Godt. Anders lukt het niet.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon jaloers op ons geweldige bouwjaar
omelette du fromagequote:Op woensdag 23 november 2011 12:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel Franse woordjes in haar oor fluisteren, Godt. Anders lukt het niet.
"Je voudrais vous voir a poil!" zal beter werken denk ik, tenzij ze echt honger heeft.quote:
omelette du fromagequote:Op woensdag 23 november 2011 12:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Je voudrais vous voir a poil!" zal beter werken denk ik, tenzij ze echt honger heeft.
Ik zou uitvallen als ik jou was. Dan kunnen we misschien wat popcorn klaar maken.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:55 schreef MNR het volgende:
Ik zit me ondertussen te denken of ik gigantisch uit ga vallen tegen Godt of er echt klaar mee ben. Je doet me denken aan mijn moeder GodtDat is echt alles behalve een compliment.
Wel erg pittig voor MNR! Denk je dat ze dat zal durven?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:56 schreef HeatWave het volgende:
Nou, ik kan idd niet wachten opde "jij verdraaide vlegel, stop er subiet mee of ik lees je posts niet meer"
Waarom doe je nou zo?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel erg pittig voor MNR! Denk je dat ze dat zal durven?
Tu avont a particulièrement belle yeux ... vert comme la forêt sur une journée de printemps ... profond que la mer ... et un esprit aussi fort comme un couteau.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:55 schreef missbehavin het volgende:
Het maakt toch helemaal niet uit wat hij in haar oor fluistert?
You smooth talker youquote:Op woensdag 23 november 2011 13:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tu avont a particulièrement belle yeux ... vert comme la forêt sur une journée de printemps ... profond que la mer ... et un esprit aussi fort comme un couteau.![]()
Pour une femme qui est aussi ravissante que vous êtes, seul le meilleur est assez bon.quote:
Hm, afgaande op de woorden die ik begrijp..quote:Op woensdag 23 november 2011 13:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pour une femme qui est aussi ravissante que vous êtes, seul le meilleur est assez bon.
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm, afgaande op de woorden die ik begrijp..
Die wist ik dan net weer welquote:Op woensdag 23 november 2011 13:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Voor een vrouw zo .... als jij bent, is alleen het beste goed genoeg..
(ravissante weet ik niet meer)
Salut, bordel?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm, afgaande op de woorden die ik begrijp..
Damn, je bent echt ...quote:
Nee, je lokt het gelukkig ook niet uit met je libelle-gedrag de hele tijdquote:Op woensdag 23 november 2011 13:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Damn, je bent echt ...
Ik vind dit echt zo''n saai, suf spelletje.
Jij had Sams weggepest toch?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat arrogant!![]()
Je hebt Rival ook weg gepest trouwens. Eerst Samss en nu Rival
Ik heb echt geen IDEE waar jij het over hebt..quote:Op woensdag 23 november 2011 13:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je lokt het gelukkig ook niet uit met je libelle-gedrag de hele tijd.
Uhu.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik niet gekkie! Ik ben gek op Samss
Dat is op zich niet zo heel moeilijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik poste laatst nog met dr in hetzelfde topic
Wat zullen we nou krijgen? Vlegel!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:29 schreef Kluts het volgende:
Wat een ouwe lullen hier trouwens, ben ik nu echt zo'n jonkie?
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:29 schreef Kluts het volgende:
Wat een ouwe lullen hier trouwens, ben ik nu echt zo'n jonkie?
Bordeel, pardon?quote:
Voor mij welquote:Op woensdag 23 november 2011 13:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is op zich niet zo heel moeilijk.
Sorry pa.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat zullen we nou krijgen? Vlegel!
quote:
Nee, dat geloof ik op je woordquote:Op woensdag 23 november 2011 13:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb echt geen IDEE waar jij het over hebt..
Het is ook niet echt dat je er verder moeite voor doet om het toe te lichten. Dus kan ik ook niet eht iets met die informatie..quote:Op woensdag 23 november 2011 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik op je woord.
Dat staat er nietquote:
Bijna welquote:
In zijn geheel nietquote:
Staat er nietquote:
quote:
Neen.quote:
Neen.quote:
Comme l'amour vrai, elle ne veut me comprendre pas....quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Comme l'amour vrai, elle ne veut me comprendre pas....
Met allemaal letters enzo!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]Jij maakt het zo ingewikkeld!
Ja, dat is dan lekker lullig!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Comme l'amour vrai, elle ne veut me comprendre pas....
Jaquote:
omelette du fromagequote:Op woensdag 23 november 2011 13:48 schreef Kluts het volgende:
Hou eens op met dat Frans, ik krijg allemaal flashbacks naar de passé composé en dat soort meuk.
monsieur, dessinez-moi un mouton!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:48 schreef Kluts het volgende:
Hou eens op met dat Frans, ik krijg allemaal flashbacks naar de passé composé en dat soort meuk.
Jij zou ook de moeite kunnen nemen. Maar jij ontwijkt dan.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit nog op HW te wachten die MNR het gaat uitleggen.
Oh God, dat was ik gewon vergetenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:48 schreef Kluts het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
monsieur, dessinez-moi un mouton!
ofzo.
Klopt! Anders heb ik het weer gedaan.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Jij zou ook de moeite kunnen nemen. Maar jij ontwijkt dan.
[..]
Oh God, dat was ik gewon vergeten
Wohw! Ga je me nu vertellen dat je je mond niet opentrekt omdat ik anders jou erop aankijk??quote:Op woensdag 23 november 2011 13:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt! Anders heb ik het weer gedaan.
En net moest ik nog ophouden en was je het zatquote:Op woensdag 23 november 2011 13:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Wohw! Ga je me nu vertellen dat je je mond niet opentrekt omdat ik anders jou erop aankijk??
Yeah sure Godt, lul nog maar ff lekker door.
Ik hou al opquote:Op woensdag 23 november 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]Jij maakt het zo ingewikkeld!
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
monsieur, dessinez-moi un mouton!
ofzo.
Ja, met dat domme, lame gelul!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
En net moest ik nog ophouden en was je het zat![]()
Ik ben in de war.
Jij had het toch altijd gedaan?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt! Anders heb ik het weer gedaan.
Jaquote:Op woensdag 23 november 2011 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij had het toch altijd gedaan?
Dan nog beter Bon Joviquote:Op woensdag 23 november 2011 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Waarom kan ik helemaal meezingen met BSBIk was er geeneens fan van
Bon Jovi?quote:
Ja mama. Sorry mama, Ik zal het niet meer doen mama!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:58 schreef Kluts het volgende:
Kinders, nu weer allemaal lief tegen mekaar zijn, verdomme!
Barb begonquote:Op woensdag 23 november 2011 13:58 schreef Kluts het volgende:
Kinders, nu weer allemaal lief tegen mekaar zijn, verdomme!
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben altijd lief tegen iedereenbehalve Spazza.
Anders gaan jullie allemaal op the naughty chair!quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Anders gaan jullie allemaal op the naughty chair!
Godt is af en toe gewoon een Dennis the Menace, moet je je geen reet van aantrekken.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief, behalve als iemand niet lief tegen mij doet. Voila!
Zolang je maar niet in het Frans begint, want dan schijn je mensen voor hoer uit te makenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja![]()
Terwijl ik niks ben begonnen. Ik hou van iedereen.
Dat is heel makkelijk in het Frans.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang je maar niet in het Frans begint, want dan schijn je mensen voor hoer uit te maken
Ik was niet stom tegen dr.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Godt is af en toe gewoon een Dennis the Menace, moet je je geen reet van aantrekken.
quote:
Ik was heul lief, jij begrijpt me opzettelijk verkeerd, salope!quote:
Terecht!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Joh, ik heb geen idee waar het over gaat man.quote:
Nou..quote:Op woensdag 23 november 2011 14:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Anders gaan jullie allemaal op the naughty chair!
Nee niks, het lag aan jou.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was heul lief, jij begrijpt me opzettelijk verkeerd, salope!
Je bedoelt Bolderbast?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Als je nou zou moeten kiezen? Sophie's choice.quote:
BSB!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je nou zou moeten kiezen? Sophie's choice.
Iemand sluit je de rest van je leven op en gaat 24/7 1 band draaien. Je mag kiezen tussen Bon Jovi en BSB!
Oke, dan toch BSB.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je nou zou moeten kiezen? Sophie's choice.
Iemand sluit je de rest van je leven op en gaat 24/7 1 band draaien. Je mag kiezen tussen Bon Jovi en BSB!
Zeggu.... ben al jaren lang thuis de oudste en wijste geweest, nu echt geen zin meer in. Hij krijgt gewoon van hetzelfde laken een pak.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Godt is af en toe gewoon een Dennis the Menace, moet je je geen reet van aantrekken.
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:05 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb zo'n godsgruwelijke hekel aan Bon Jovi
Ja ho, ik moest kiezen van godt, BSB zijn niet veel beter...quote:
Pffff, va te faire foutre, conasse!quote:
Waar dan? Nou? nou? Nou?quote:
Misschien heeft ze wel een pittig kapsel.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar dan? Nou? nou? Nou?
We vonden je alleen niet zo pittig. Dat is een constatering en ik durf te beweren eentje die de meeste hier zullen delen.
Als jij dat als negatief ziet....
*proestquote:Op woensdag 23 november 2011 14:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar dan? Nou? nou? Nou?
We vonden je alleen niet zo pittig. Dat is een constatering en ik durf te beweren eentje die de meeste hier zullen delen.
Als jij dat als negatief ziet....
Jij met je Neukenquote:
Ho! Jij hebt niets gezegd over naar ze moeten kijken!quote:
Ik word in ieder geval IRL altijd afgeschilderd als "pittig"quote:Op woensdag 23 november 2011 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een pittig kapsel.
Woon je bij de nonnetjes?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik word in ieder geval IRL altijd afgeschilderd als "pittig"
Whaha! Maar ik ga er hier ook echt bewust niet op in.quote:
Dat is dan wel weer wat flauw.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Whaha! Maar ik ga er hier ook echt bewust niet op in.
Neuj, ik heb mezelf echt bewust afgeleerd om dat te doen. Zeker bij Godt. En al die andere opmerkingen zijn vaak zo makkelijk te ondervangen dat ik er totaal geen uitdaging in zie.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Tering, is het open deur-dag ofzo, straks kan je van seks nog zwanger worden ofzo.
KUN JE VAN SEKS ZWANGER WORDEN?!?!?!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Tering, is het open deur-dag ofzo, straks kan je van seks nog zwanger worden ofzo.
Ik ben nog niet zwanger geweest hoor!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
KUN JE VAN SEKS ZWANGER WORDEN?!?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
Jij niet barbje, jij nietquote:Op woensdag 23 november 2011 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
KUN JE VAN SEKS ZWANGER WORDEN?!?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]"Over de uitslag van het onderzoek kan niet worden gediscussieerd"
Je moet het allemaal niet zo serieus nemen joh.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Neuj, ik heb mezelf echt bewust afgeleerd om dat te doen. Zeker bij Godt. En al die andere opmerkingen zijn vaak zo makkelijk te ondervangen dat ik er totaal geen uitdaging in zie.
Ja, zonder discussie heb ik ook altijd gelijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:14 schreef missbehavin het volgende:
Het was vast een manquote:Op woensdag 23 november 2011 14:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, zonder discussie heb ik ook altijd gelijk.
gewoon terecht.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:14 schreef missbehavin het volgende:
Verpest het nou niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je moet het allemaal niet zo serieus nemen joh.
Pfoei, das een opluchting. Want tig kleine Barbjes op deze planeet, das de apocalyps.quote:
En wat is de laatste keer dat jij seks hebt gehad?quote:
Ja, ik vind het een beetje gemuts, dit.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wat is de laatste keer dat jij seks hebt gehad?
Dat zijn we dan roerend eens!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een beetje gemuts, dit.
Volgens mij begrijp je me verkeerd.quote:
Ja zucht! Ik doe er ook even geen moeite meer voor hoor!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je me verkeerd.
Laat maar idd.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja zucht! Ik doe er ook even geen moeite meer voor hoor!
Nee. Leg eens uit?quote:
Ik bedoel maar, als dat artikel klopt, dan lul je iedere vrouw zó het bed in natuurlijk.quote:
Jij moet daarvoor eerst discussies voeren?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, als dat artikel klopt, dan lul je iedere vrouw zó het bed in natuurlijk.
Nu vind ik een beetje discussie wel aantrekkelijk...quote:Op woensdag 23 november 2011 14:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij moet daarvoor eerst discussies voeren?
Als je er argumenten tegenaan moet gooien om een vrouw je bed in te krijgen, lijkt mij niks.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu vind ik een beetje discussie wel aantrekkelijk...
Jij wordt liever vanaf de straat aan je haren iemands grot in getrokken zonder dat er ook maar één woord gesproken is?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij moet daarvoor eerst discussies voeren?
Nee niet in het frans. Maar daar is barb wel achter inmiddels denk ikquote:Op woensdag 23 november 2011 14:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je er argumenten tegenaan moet gooien om een vrouw je bed in te krijgen, lijkt mij niks.
Daarnaast, discussieren in het Frans, ja daaaag.
Een discussie is wat anders dan een gesprek.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij wordt liever vanaf de straat aan je haren iemands grot in getrokken zonder dat er ook maar één woord gesproken is?
One trick ponyquote:
Ja, duh, waarom denk je dat ik dat zeg. Dat zegt DeeDee dan toch de hele tijd.quote:
MNR heeft godt duidelijk uitgeput.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, duh, waarom denk je dat ik dat zeg. Dat zegt DeeDee dan toch de hele tijd.
Gaan we nu daar weer over miereneuken/mierenneuken?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een discussie is wat anders dan een gesprek.
Ik zeg al niks meer tegen je, jij denkt toch alleen maar dat ik je voor hoer uitmaak.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niet in het frans. Maar daar is barb wel achter inmiddels denk ik
Ik dacht dat mannen 75% van de tijd gelijk hadden, maar blijkbaar is dit een 25% momentje.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaan we nu daar weer over miereneuken/mierenneuken?
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zeg al niks meer tegen je, jij denkt toch alleen maar dat ik je voor hoer uitmaak.
Klinkt als mijn jeugd met een broertje en zusje die die aflevering uit hun hoofd kenden.quote:
Goed maken...quote:Op woensdag 23 november 2011 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee je zal het goed proberen te maken..
1 out of 4. This might be your lucky day.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik dacht dat mannen 75% van de tijd gelijk hadden, maar blijkbaar is dit een 25% momentje.
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wat is de laatste keer dat jij seks hebt gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ga een discussie hierover aan met een vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Koester hetquote:Op woensdag 23 november 2011 14:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik dacht dat mannen 75% van de tijd gelijk hadden, maar blijkbaar is dit een 25% momentje.
dank je feestelijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga een discussie hierover aan met een vrouw.
Feestelijk nog wel?quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga een discussie hierover aan met een vrouw.
Sorry, hij heeft feestelijk bedankt.quote:
Hahahaha!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, hij heeft feestelijk bedankt.
OEwwww. Ik altijd aan heel pittig eten in Thailand! Te gek!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:57 schreef Barbusse het volgende:
Ik moet bij "pittig" altijd aan die muffe supermarkt-curry´s denken....
Joe wil wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:06 schreef HeatWave het volgende:
Leuke gesprekken.
Iemand neuken?.
oja?quote:
ik vraag me gewoon af waaruit jij de conclusie trekt dat ik wel wil.quote:
Lekker belangrijk! Gewoon doen waar je zin in hebt!quote:Op woensdag 23 november 2011 15:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik vraag me gewoon af waaruit jij de conclusie trekt dat ik wel wil.
Behalve dan dat ik er nu de discussie over aanga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |