Gaan we nu daar weer over miereneuken/mierenneuken?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een discussie is wat anders dan een gesprek.
Ik zeg al niks meer tegen je, jij denkt toch alleen maar dat ik je voor hoer uitmaak.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niet in het frans. Maar daar is barb wel achter inmiddels denk ik
Ik dacht dat mannen 75% van de tijd gelijk hadden, maar blijkbaar is dit een 25% momentje.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaan we nu daar weer over miereneuken/mierenneuken?
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zeg al niks meer tegen je, jij denkt toch alleen maar dat ik je voor hoer uitmaak.
Klinkt als mijn jeugd met een broertje en zusje die die aflevering uit hun hoofd kenden.quote:
Goed maken...quote:Op woensdag 23 november 2011 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee je zal het goed proberen te maken..
1 out of 4. This might be your lucky day.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik dacht dat mannen 75% van de tijd gelijk hadden, maar blijkbaar is dit een 25% momentje.
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wat is de laatste keer dat jij seks hebt gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ga een discussie hierover aan met een vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Koester hetquote:Op woensdag 23 november 2011 14:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik dacht dat mannen 75% van de tijd gelijk hadden, maar blijkbaar is dit een 25% momentje.
dank je feestelijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga een discussie hierover aan met een vrouw.
Feestelijk nog wel?quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga een discussie hierover aan met een vrouw.
Sorry, hij heeft feestelijk bedankt.quote:
Hahahaha!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, hij heeft feestelijk bedankt.
OEwwww. Ik altijd aan heel pittig eten in Thailand! Te gek!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:57 schreef Barbusse het volgende:
Ik moet bij "pittig" altijd aan die muffe supermarkt-curry´s denken....
Joe wil wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:06 schreef HeatWave het volgende:
Leuke gesprekken.
Iemand neuken?.
oja?quote:
ik vraag me gewoon af waaruit jij de conclusie trekt dat ik wel wil.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |