Dat is heel makkelijk in het Frans.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang je maar niet in het Frans begint, want dan schijn je mensen voor hoer uit te maken
Ik was niet stom tegen dr.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Godt is af en toe gewoon een Dennis the Menace, moet je je geen reet van aantrekken.
quote:
Ik was heul lief, jij begrijpt me opzettelijk verkeerd, salope!quote:
Terecht!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben altijd lief tegen iedereenbehalve Spazza.
Joh, ik heb geen idee waar het over gaat man.quote:
Nou..quote:Op woensdag 23 november 2011 14:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Anders gaan jullie allemaal op the naughty chair!
Nee niks, het lag aan jou.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was heul lief, jij begrijpt me opzettelijk verkeerd, salope!
Je bedoelt Bolderbast?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben altijd lief tegen iedereenbehalve Spazza.
Als je nou zou moeten kiezen? Sophie's choice.quote:
BSB!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je nou zou moeten kiezen? Sophie's choice.
Iemand sluit je de rest van je leven op en gaat 24/7 1 band draaien. Je mag kiezen tussen Bon Jovi en BSB!
Oke, dan toch BSB.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je nou zou moeten kiezen? Sophie's choice.
Iemand sluit je de rest van je leven op en gaat 24/7 1 band draaien. Je mag kiezen tussen Bon Jovi en BSB!
Zeggu.... ben al jaren lang thuis de oudste en wijste geweest, nu echt geen zin meer in. Hij krijgt gewoon van hetzelfde laken een pak.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Godt is af en toe gewoon een Dennis the Menace, moet je je geen reet van aantrekken.
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:05 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb zo'n godsgruwelijke hekel aan Bon Jovi
Ja ho, ik moest kiezen van godt, BSB zijn niet veel beter...quote:
Pffff, va te faire foutre, conasse!quote:
Waar dan? Nou? nou? Nou?quote:
Misschien heeft ze wel een pittig kapsel.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar dan? Nou? nou? Nou?
We vonden je alleen niet zo pittig. Dat is een constatering en ik durf te beweren eentje die de meeste hier zullen delen.
Als jij dat als negatief ziet....
*proestquote:Op woensdag 23 november 2011 14:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar dan? Nou? nou? Nou?
We vonden je alleen niet zo pittig. Dat is een constatering en ik durf te beweren eentje die de meeste hier zullen delen.
Als jij dat als negatief ziet....
Jij met je Neukenquote:
Ho! Jij hebt niets gezegd over naar ze moeten kijken!quote:
Ik word in ieder geval IRL altijd afgeschilderd als "pittig"quote:Op woensdag 23 november 2011 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een pittig kapsel.
Woon je bij de nonnetjes?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik word in ieder geval IRL altijd afgeschilderd als "pittig"
Whaha! Maar ik ga er hier ook echt bewust niet op in.quote:
Dat is dan wel weer wat flauw.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Whaha! Maar ik ga er hier ook echt bewust niet op in.
Neuj, ik heb mezelf echt bewust afgeleerd om dat te doen. Zeker bij Godt. En al die andere opmerkingen zijn vaak zo makkelijk te ondervangen dat ik er totaal geen uitdaging in zie.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Tering, is het open deur-dag ofzo, straks kan je van seks nog zwanger worden ofzo.
KUN JE VAN SEKS ZWANGER WORDEN?!?!?!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Tering, is het open deur-dag ofzo, straks kan je van seks nog zwanger worden ofzo.
Ik ben nog niet zwanger geweest hoor!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
KUN JE VAN SEKS ZWANGER WORDEN?!?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
Jij niet barbje, jij nietquote:Op woensdag 23 november 2011 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
KUN JE VAN SEKS ZWANGER WORDEN?!?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]"Over de uitslag van het onderzoek kan niet worden gediscussieerd"
Je moet het allemaal niet zo serieus nemen joh.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Neuj, ik heb mezelf echt bewust afgeleerd om dat te doen. Zeker bij Godt. En al die andere opmerkingen zijn vaak zo makkelijk te ondervangen dat ik er totaal geen uitdaging in zie.
Ja, zonder discussie heb ik ook altijd gelijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:14 schreef missbehavin het volgende:
Het was vast een manquote:Op woensdag 23 november 2011 14:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, zonder discussie heb ik ook altijd gelijk.
gewoon terecht.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:14 schreef missbehavin het volgende:
Verpest het nou niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je moet het allemaal niet zo serieus nemen joh.
Pfoei, das een opluchting. Want tig kleine Barbjes op deze planeet, das de apocalyps.quote:
En wat is de laatste keer dat jij seks hebt gehad?quote:
Ja, ik vind het een beetje gemuts, dit.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wat is de laatste keer dat jij seks hebt gehad?
Dat zijn we dan roerend eens!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een beetje gemuts, dit.
Volgens mij begrijp je me verkeerd.quote:
Ja zucht! Ik doe er ook even geen moeite meer voor hoor!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je me verkeerd.
Laat maar idd.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja zucht! Ik doe er ook even geen moeite meer voor hoor!
Nee. Leg eens uit?quote:
Ik bedoel maar, als dat artikel klopt, dan lul je iedere vrouw zó het bed in natuurlijk.quote:
Jij moet daarvoor eerst discussies voeren?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, als dat artikel klopt, dan lul je iedere vrouw zó het bed in natuurlijk.
Nu vind ik een beetje discussie wel aantrekkelijk...quote:Op woensdag 23 november 2011 14:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij moet daarvoor eerst discussies voeren?
Als je er argumenten tegenaan moet gooien om een vrouw je bed in te krijgen, lijkt mij niks.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu vind ik een beetje discussie wel aantrekkelijk...
Jij wordt liever vanaf de straat aan je haren iemands grot in getrokken zonder dat er ook maar één woord gesproken is?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij moet daarvoor eerst discussies voeren?
Nee niet in het frans. Maar daar is barb wel achter inmiddels denk ikquote:Op woensdag 23 november 2011 14:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je er argumenten tegenaan moet gooien om een vrouw je bed in te krijgen, lijkt mij niks.
Daarnaast, discussieren in het Frans, ja daaaag.
Een discussie is wat anders dan een gesprek.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij wordt liever vanaf de straat aan je haren iemands grot in getrokken zonder dat er ook maar één woord gesproken is?
One trick ponyquote:
Ja, duh, waarom denk je dat ik dat zeg. Dat zegt DeeDee dan toch de hele tijd.quote:
MNR heeft godt duidelijk uitgeput.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, duh, waarom denk je dat ik dat zeg. Dat zegt DeeDee dan toch de hele tijd.
Gaan we nu daar weer over miereneuken/mierenneuken?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een discussie is wat anders dan een gesprek.
Ik zeg al niks meer tegen je, jij denkt toch alleen maar dat ik je voor hoer uitmaak.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niet in het frans. Maar daar is barb wel achter inmiddels denk ik
Ik dacht dat mannen 75% van de tijd gelijk hadden, maar blijkbaar is dit een 25% momentje.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaan we nu daar weer over miereneuken/mierenneuken?
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zeg al niks meer tegen je, jij denkt toch alleen maar dat ik je voor hoer uitmaak.
Klinkt als mijn jeugd met een broertje en zusje die die aflevering uit hun hoofd kenden.quote:
Goed maken...quote:Op woensdag 23 november 2011 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee je zal het goed proberen te maken..
1 out of 4. This might be your lucky day.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik dacht dat mannen 75% van de tijd gelijk hadden, maar blijkbaar is dit een 25% momentje.
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wat is de laatste keer dat jij seks hebt gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ga een discussie hierover aan met een vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Koester hetquote:Op woensdag 23 november 2011 14:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik dacht dat mannen 75% van de tijd gelijk hadden, maar blijkbaar is dit een 25% momentje.
dank je feestelijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga een discussie hierover aan met een vrouw.
Feestelijk nog wel?quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga een discussie hierover aan met een vrouw.
Sorry, hij heeft feestelijk bedankt.quote:
Hahahaha!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, hij heeft feestelijk bedankt.
OEwwww. Ik altijd aan heel pittig eten in Thailand! Te gek!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:57 schreef Barbusse het volgende:
Ik moet bij "pittig" altijd aan die muffe supermarkt-curry´s denken....
Joe wil wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:06 schreef HeatWave het volgende:
Leuke gesprekken.
Iemand neuken?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |