Ik was niet stom tegen dr.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Godt is af en toe gewoon een Dennis the Menace, moet je je geen reet van aantrekken.
quote:
Ik was heul lief, jij begrijpt me opzettelijk verkeerd, salope!quote:
Terecht!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben altijd lief tegen iedereenbehalve Spazza.
Joh, ik heb geen idee waar het over gaat man.quote:
Nou..quote:Op woensdag 23 november 2011 14:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Anders gaan jullie allemaal op the naughty chair!
Nee niks, het lag aan jou.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was heul lief, jij begrijpt me opzettelijk verkeerd, salope!
Je bedoelt Bolderbast?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben altijd lief tegen iedereenbehalve Spazza.
Als je nou zou moeten kiezen? Sophie's choice.quote:
BSB!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je nou zou moeten kiezen? Sophie's choice.
Iemand sluit je de rest van je leven op en gaat 24/7 1 band draaien. Je mag kiezen tussen Bon Jovi en BSB!
Oke, dan toch BSB.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je nou zou moeten kiezen? Sophie's choice.
Iemand sluit je de rest van je leven op en gaat 24/7 1 band draaien. Je mag kiezen tussen Bon Jovi en BSB!
Zeggu.... ben al jaren lang thuis de oudste en wijste geweest, nu echt geen zin meer in. Hij krijgt gewoon van hetzelfde laken een pak.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Godt is af en toe gewoon een Dennis the Menace, moet je je geen reet van aantrekken.
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:05 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb zo'n godsgruwelijke hekel aan Bon Jovi
Ja ho, ik moest kiezen van godt, BSB zijn niet veel beter...quote:
Pffff, va te faire foutre, conasse!quote:
Waar dan? Nou? nou? Nou?quote:
Misschien heeft ze wel een pittig kapsel.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar dan? Nou? nou? Nou?
We vonden je alleen niet zo pittig. Dat is een constatering en ik durf te beweren eentje die de meeste hier zullen delen.
Als jij dat als negatief ziet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |