Nee, ´75quote:
quote:
Die drie jaar van zijn leven krijgt hij anders nooit meer terug.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, zat ik er niet zo heel ver naast!
De vorige keer zei Godt dat 25 te jong voor hem was, nu ben ik 38... Dus hij moet iets minder gaan liegen of werken aan z'n lange termijn geheugenquote:Op woensdag 23 november 2011 12:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]Doen ze dat bij jou nu ook al?
Oude mensen zijn jullie gewoonquote:Op woensdag 23 november 2011 12:41 schreef missbehavin het volgende:
Dat moet je er in neuken. Anders vergeet ik alles weer.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:43 schreef MNR het volgende:
[..]
De vorige keer zei Godt dat 25 te jong voor hem was, nu ben ik 38... Dus hij moet iets minder gaan liegen of werken aan z'n lange termijn geheugenHe Godtje
Nou MNR, grijp je kans!quote:Op woensdag 23 november 2011 12:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat moet je er in neuken. Anders vergeet ik alles weer.
quote:
Ze zijn gewoon jaloers op ons geweldige bouwjaarquote:Op woensdag 23 november 2011 12:41 schreef missbehavin het volgende:
Wel Franse woordjes in haar oor fluisteren, Godt. Anders lukt het niet.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon jaloers op ons geweldige bouwjaar
omelette du fromagequote:Op woensdag 23 november 2011 12:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel Franse woordjes in haar oor fluisteren, Godt. Anders lukt het niet.
"Je voudrais vous voir a poil!" zal beter werken denk ik, tenzij ze echt honger heeft.quote:
omelette du fromagequote:Op woensdag 23 november 2011 12:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Je voudrais vous voir a poil!" zal beter werken denk ik, tenzij ze echt honger heeft.
Ik zou uitvallen als ik jou was. Dan kunnen we misschien wat popcorn klaar maken.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:55 schreef MNR het volgende:
Ik zit me ondertussen te denken of ik gigantisch uit ga vallen tegen Godt of er echt klaar mee ben. Je doet me denken aan mijn moeder GodtDat is echt alles behalve een compliment.
Wel erg pittig voor MNR! Denk je dat ze dat zal durven?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:56 schreef HeatWave het volgende:
Nou, ik kan idd niet wachten opde "jij verdraaide vlegel, stop er subiet mee of ik lees je posts niet meer"
Waarom doe je nou zo?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel erg pittig voor MNR! Denk je dat ze dat zal durven?
Tu avont a particulièrement belle yeux ... vert comme la forêt sur une journée de printemps ... profond que la mer ... et un esprit aussi fort comme un couteau.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:55 schreef missbehavin het volgende:
Het maakt toch helemaal niet uit wat hij in haar oor fluistert?
You smooth talker youquote:Op woensdag 23 november 2011 13:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tu avont a particulièrement belle yeux ... vert comme la forêt sur une journée de printemps ... profond que la mer ... et un esprit aussi fort comme un couteau.![]()
Pour une femme qui est aussi ravissante que vous êtes, seul le meilleur est assez bon.quote:
Hm, afgaande op de woorden die ik begrijp..quote:Op woensdag 23 november 2011 13:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pour une femme qui est aussi ravissante que vous êtes, seul le meilleur est assez bon.
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm, afgaande op de woorden die ik begrijp..
Die wist ik dan net weer welquote:Op woensdag 23 november 2011 13:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Voor een vrouw zo .... als jij bent, is alleen het beste goed genoeg..
(ravissante weet ik niet meer)
Salut, bordel?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm, afgaande op de woorden die ik begrijp..
Damn, je bent echt ...quote:
Nee, je lokt het gelukkig ook niet uit met je libelle-gedrag de hele tijdquote:Op woensdag 23 november 2011 13:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Damn, je bent echt ...
Ik vind dit echt zo''n saai, suf spelletje.
Jij had Sams weggepest toch?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat arrogant!![]()
Je hebt Rival ook weg gepest trouwens. Eerst Samss en nu Rival
Ik heb echt geen IDEE waar jij het over hebt..quote:Op woensdag 23 november 2011 13:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je lokt het gelukkig ook niet uit met je libelle-gedrag de hele tijd.
Uhu.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik niet gekkie! Ik ben gek op Samss
Dat is op zich niet zo heel moeilijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik poste laatst nog met dr in hetzelfde topic
Wat zullen we nou krijgen? Vlegel!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:29 schreef Kluts het volgende:
Wat een ouwe lullen hier trouwens, ben ik nu echt zo'n jonkie?
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:29 schreef Kluts het volgende:
Wat een ouwe lullen hier trouwens, ben ik nu echt zo'n jonkie?
Bordeel, pardon?quote:
Voor mij welquote:Op woensdag 23 november 2011 13:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is op zich niet zo heel moeilijk.
Sorry pa.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat zullen we nou krijgen? Vlegel!
quote:
Nee, dat geloof ik op je woordquote:Op woensdag 23 november 2011 13:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb echt geen IDEE waar jij het over hebt..
Het is ook niet echt dat je er verder moeite voor doet om het toe te lichten. Dus kan ik ook niet eht iets met die informatie..quote:Op woensdag 23 november 2011 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik op je woord.
Dat staat er nietquote:
Bijna welquote:
In zijn geheel nietquote:
Staat er nietquote:
quote:
Neen.quote:
Neen.quote:
Comme l'amour vrai, elle ne veut me comprendre pas....quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Comme l'amour vrai, elle ne veut me comprendre pas....
Met allemaal letters enzo!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]Jij maakt het zo ingewikkeld!
Ja, dat is dan lekker lullig!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Comme l'amour vrai, elle ne veut me comprendre pas....
Jaquote:
omelette du fromagequote:Op woensdag 23 november 2011 13:48 schreef Kluts het volgende:
Hou eens op met dat Frans, ik krijg allemaal flashbacks naar de passé composé en dat soort meuk.
monsieur, dessinez-moi un mouton!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:48 schreef Kluts het volgende:
Hou eens op met dat Frans, ik krijg allemaal flashbacks naar de passé composé en dat soort meuk.
Jij zou ook de moeite kunnen nemen. Maar jij ontwijkt dan.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit nog op HW te wachten die MNR het gaat uitleggen.
Oh God, dat was ik gewon vergetenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:48 schreef Kluts het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
monsieur, dessinez-moi un mouton!
ofzo.
Klopt! Anders heb ik het weer gedaan.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Jij zou ook de moeite kunnen nemen. Maar jij ontwijkt dan.
[..]
Oh God, dat was ik gewon vergeten
Wohw! Ga je me nu vertellen dat je je mond niet opentrekt omdat ik anders jou erop aankijk??quote:Op woensdag 23 november 2011 13:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt! Anders heb ik het weer gedaan.
En net moest ik nog ophouden en was je het zatquote:Op woensdag 23 november 2011 13:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Wohw! Ga je me nu vertellen dat je je mond niet opentrekt omdat ik anders jou erop aankijk??
Yeah sure Godt, lul nog maar ff lekker door.
Ik hou al opquote:Op woensdag 23 november 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]Jij maakt het zo ingewikkeld!
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
monsieur, dessinez-moi un mouton!
ofzo.
Ja, met dat domme, lame gelul!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
En net moest ik nog ophouden en was je het zat![]()
Ik ben in de war.
Jij had het toch altijd gedaan?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt! Anders heb ik het weer gedaan.
Jaquote:Op woensdag 23 november 2011 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij had het toch altijd gedaan?
Dan nog beter Bon Joviquote:Op woensdag 23 november 2011 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Waarom kan ik helemaal meezingen met BSBIk was er geeneens fan van
Bon Jovi?quote:
Ja mama. Sorry mama, Ik zal het niet meer doen mama!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:58 schreef Kluts het volgende:
Kinders, nu weer allemaal lief tegen mekaar zijn, verdomme!
Barb begonquote:Op woensdag 23 november 2011 13:58 schreef Kluts het volgende:
Kinders, nu weer allemaal lief tegen mekaar zijn, verdomme!
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben altijd lief tegen iedereenbehalve Spazza.
Anders gaan jullie allemaal op the naughty chair!quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Anders gaan jullie allemaal op the naughty chair!
Godt is af en toe gewoon een Dennis the Menace, moet je je geen reet van aantrekken.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief, behalve als iemand niet lief tegen mij doet. Voila!
Zolang je maar niet in het Frans begint, want dan schijn je mensen voor hoer uit te makenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja![]()
Terwijl ik niks ben begonnen. Ik hou van iedereen.
Dat is heel makkelijk in het Frans.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang je maar niet in het Frans begint, want dan schijn je mensen voor hoer uit te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |