Staat er nietquote:
quote:
Neen.quote:
Neen.quote:
Comme l'amour vrai, elle ne veut me comprendre pas....quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Comme l'amour vrai, elle ne veut me comprendre pas....
Met allemaal letters enzo!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]Jij maakt het zo ingewikkeld!
Ja, dat is dan lekker lullig!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Comme l'amour vrai, elle ne veut me comprendre pas....
Jaquote:
omelette du fromagequote:Op woensdag 23 november 2011 13:48 schreef Kluts het volgende:
Hou eens op met dat Frans, ik krijg allemaal flashbacks naar de passé composé en dat soort meuk.
monsieur, dessinez-moi un mouton!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:48 schreef Kluts het volgende:
Hou eens op met dat Frans, ik krijg allemaal flashbacks naar de passé composé en dat soort meuk.
Jij zou ook de moeite kunnen nemen. Maar jij ontwijkt dan.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit nog op HW te wachten die MNR het gaat uitleggen.
Oh God, dat was ik gewon vergetenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:48 schreef Kluts het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
monsieur, dessinez-moi un mouton!
ofzo.
Klopt! Anders heb ik het weer gedaan.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Jij zou ook de moeite kunnen nemen. Maar jij ontwijkt dan.
[..]
Oh God, dat was ik gewon vergeten
Wohw! Ga je me nu vertellen dat je je mond niet opentrekt omdat ik anders jou erop aankijk??quote:Op woensdag 23 november 2011 13:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt! Anders heb ik het weer gedaan.
En net moest ik nog ophouden en was je het zatquote:Op woensdag 23 november 2011 13:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Wohw! Ga je me nu vertellen dat je je mond niet opentrekt omdat ik anders jou erop aankijk??
Yeah sure Godt, lul nog maar ff lekker door.
Ik hou al opquote:Op woensdag 23 november 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]Jij maakt het zo ingewikkeld!
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
monsieur, dessinez-moi un mouton!
ofzo.
Ja, met dat domme, lame gelul!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
En net moest ik nog ophouden en was je het zat![]()
Ik ben in de war.
Jij had het toch altijd gedaan?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt! Anders heb ik het weer gedaan.
Jaquote:Op woensdag 23 november 2011 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij had het toch altijd gedaan?
Dan nog beter Bon Joviquote:Op woensdag 23 november 2011 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Waarom kan ik helemaal meezingen met BSBIk was er geeneens fan van
Bon Jovi?quote:
Ja mama. Sorry mama, Ik zal het niet meer doen mama!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:58 schreef Kluts het volgende:
Kinders, nu weer allemaal lief tegen mekaar zijn, verdomme!
Barb begonquote:Op woensdag 23 november 2011 13:58 schreef Kluts het volgende:
Kinders, nu weer allemaal lief tegen mekaar zijn, verdomme!
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben altijd lief tegen iedereenbehalve Spazza.
Anders gaan jullie allemaal op the naughty chair!quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Anders gaan jullie allemaal op the naughty chair!
Godt is af en toe gewoon een Dennis the Menace, moet je je geen reet van aantrekken.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief, behalve als iemand niet lief tegen mij doet. Voila!
Zolang je maar niet in het Frans begint, want dan schijn je mensen voor hoer uit te makenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja![]()
Terwijl ik niks ben begonnen. Ik hou van iedereen.
Dat is heel makkelijk in het Frans.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang je maar niet in het Frans begint, want dan schijn je mensen voor hoer uit te maken
Ik was niet stom tegen dr.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Godt is af en toe gewoon een Dennis the Menace, moet je je geen reet van aantrekken.
quote:
Ik was heul lief, jij begrijpt me opzettelijk verkeerd, salope!quote:
Terecht!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Joh, ik heb geen idee waar het over gaat man.quote:
Nou..quote:Op woensdag 23 november 2011 14:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Anders gaan jullie allemaal op the naughty chair!
Nee niks, het lag aan jou.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was heul lief, jij begrijpt me opzettelijk verkeerd, salope!
Je bedoelt Bolderbast?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:59 schreef CherryLips het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |