Nee, dat geloof ik op je woordquote:Op woensdag 23 november 2011 13:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb echt geen IDEE waar jij het over hebt..
Het is ook niet echt dat je er verder moeite voor doet om het toe te lichten. Dus kan ik ook niet eht iets met die informatie..quote:Op woensdag 23 november 2011 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik op je woord.
Dat staat er nietquote:
Bijna welquote:
In zijn geheel nietquote:
Staat er nietquote:
quote:
Neen.quote:
Neen.quote:
Comme l'amour vrai, elle ne veut me comprendre pas....quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Comme l'amour vrai, elle ne veut me comprendre pas....
Met allemaal letters enzo!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]Jij maakt het zo ingewikkeld!
Ja, dat is dan lekker lullig!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Comme l'amour vrai, elle ne veut me comprendre pas....
Jaquote:
omelette du fromagequote:Op woensdag 23 november 2011 13:48 schreef Kluts het volgende:
Hou eens op met dat Frans, ik krijg allemaal flashbacks naar de passé composé en dat soort meuk.
monsieur, dessinez-moi un mouton!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:48 schreef Kluts het volgende:
Hou eens op met dat Frans, ik krijg allemaal flashbacks naar de passé composé en dat soort meuk.
Jij zou ook de moeite kunnen nemen. Maar jij ontwijkt dan.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit nog op HW te wachten die MNR het gaat uitleggen.
Oh God, dat was ik gewon vergetenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:48 schreef Kluts het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
monsieur, dessinez-moi un mouton!
ofzo.
Klopt! Anders heb ik het weer gedaan.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Jij zou ook de moeite kunnen nemen. Maar jij ontwijkt dan.
[..]
Oh God, dat was ik gewon vergeten
Wohw! Ga je me nu vertellen dat je je mond niet opentrekt omdat ik anders jou erop aankijk??quote:Op woensdag 23 november 2011 13:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt! Anders heb ik het weer gedaan.
En net moest ik nog ophouden en was je het zatquote:Op woensdag 23 november 2011 13:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Wohw! Ga je me nu vertellen dat je je mond niet opentrekt omdat ik anders jou erop aankijk??
Yeah sure Godt, lul nog maar ff lekker door.
Ik hou al opquote:Op woensdag 23 november 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]Jij maakt het zo ingewikkeld!
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
monsieur, dessinez-moi un mouton!
ofzo.
Ja, met dat domme, lame gelul!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
En net moest ik nog ophouden en was je het zat![]()
Ik ben in de war.
Jij had het toch altijd gedaan?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt! Anders heb ik het weer gedaan.
Jaquote:Op woensdag 23 november 2011 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij had het toch altijd gedaan?
Dan nog beter Bon Joviquote:Op woensdag 23 november 2011 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Waarom kan ik helemaal meezingen met BSBIk was er geeneens fan van
Bon Jovi?quote:
Ja mama. Sorry mama, Ik zal het niet meer doen mama!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:58 schreef Kluts het volgende:
Kinders, nu weer allemaal lief tegen mekaar zijn, verdomme!
Barb begonquote:Op woensdag 23 november 2011 13:58 schreef Kluts het volgende:
Kinders, nu weer allemaal lief tegen mekaar zijn, verdomme!
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben altijd lief tegen iedereenbehalve Spazza.
Anders gaan jullie allemaal op the naughty chair!quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Anders gaan jullie allemaal op the naughty chair!
Godt is af en toe gewoon een Dennis the Menace, moet je je geen reet van aantrekken.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief, behalve als iemand niet lief tegen mij doet. Voila!
Zolang je maar niet in het Frans begint, want dan schijn je mensen voor hoer uit te makenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja![]()
Terwijl ik niks ben begonnen. Ik hou van iedereen.
Dat is heel makkelijk in het Frans.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang je maar niet in het Frans begint, want dan schijn je mensen voor hoer uit te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |