You smooth talker youquote:Op woensdag 23 november 2011 13:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tu avont a particulièrement belle yeux ... vert comme la forêt sur une journée de printemps ... profond que la mer ... et un esprit aussi fort comme un couteau.![]()
Pour une femme qui est aussi ravissante que vous êtes, seul le meilleur est assez bon.quote:
Hm, afgaande op de woorden die ik begrijp..quote:Op woensdag 23 november 2011 13:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pour une femme qui est aussi ravissante que vous êtes, seul le meilleur est assez bon.
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm, afgaande op de woorden die ik begrijp..
Die wist ik dan net weer welquote:Op woensdag 23 november 2011 13:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Voor een vrouw zo .... als jij bent, is alleen het beste goed genoeg..
(ravissante weet ik niet meer)
Salut, bordel?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm, afgaande op de woorden die ik begrijp..
Damn, je bent echt ...quote:
Nee, je lokt het gelukkig ook niet uit met je libelle-gedrag de hele tijdquote:Op woensdag 23 november 2011 13:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Damn, je bent echt ...
Ik vind dit echt zo''n saai, suf spelletje.
Jij had Sams weggepest toch?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat arrogant!![]()
Je hebt Rival ook weg gepest trouwens. Eerst Samss en nu Rival
Ik heb echt geen IDEE waar jij het over hebt..quote:Op woensdag 23 november 2011 13:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je lokt het gelukkig ook niet uit met je libelle-gedrag de hele tijd.
Uhu.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik niet gekkie! Ik ben gek op Samss
Dat is op zich niet zo heel moeilijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik poste laatst nog met dr in hetzelfde topic
Wat zullen we nou krijgen? Vlegel!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:29 schreef Kluts het volgende:
Wat een ouwe lullen hier trouwens, ben ik nu echt zo'n jonkie?
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:29 schreef Kluts het volgende:
Wat een ouwe lullen hier trouwens, ben ik nu echt zo'n jonkie?
Bordeel, pardon?quote:
Voor mij welquote:Op woensdag 23 november 2011 13:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is op zich niet zo heel moeilijk.
Sorry pa.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat zullen we nou krijgen? Vlegel!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |