*proestquote:Op woensdag 23 november 2011 14:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar dan? Nou? nou? Nou?
We vonden je alleen niet zo pittig. Dat is een constatering en ik durf te beweren eentje die de meeste hier zullen delen.
Als jij dat als negatief ziet....
Jij met je Neukenquote:
Ho! Jij hebt niets gezegd over naar ze moeten kijken!quote:
Ik word in ieder geval IRL altijd afgeschilderd als "pittig"quote:Op woensdag 23 november 2011 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een pittig kapsel.
Woon je bij de nonnetjes?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik word in ieder geval IRL altijd afgeschilderd als "pittig"
Whaha! Maar ik ga er hier ook echt bewust niet op in.quote:
Dat is dan wel weer wat flauw.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Whaha! Maar ik ga er hier ook echt bewust niet op in.
Neuj, ik heb mezelf echt bewust afgeleerd om dat te doen. Zeker bij Godt. En al die andere opmerkingen zijn vaak zo makkelijk te ondervangen dat ik er totaal geen uitdaging in zie.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Tering, is het open deur-dag ofzo, straks kan je van seks nog zwanger worden ofzo.
KUN JE VAN SEKS ZWANGER WORDEN?!?!?!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Tering, is het open deur-dag ofzo, straks kan je van seks nog zwanger worden ofzo.
Ik ben nog niet zwanger geweest hoor!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
KUN JE VAN SEKS ZWANGER WORDEN?!?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
Jij niet barbje, jij nietquote:Op woensdag 23 november 2011 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
KUN JE VAN SEKS ZWANGER WORDEN?!?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]"Over de uitslag van het onderzoek kan niet worden gediscussieerd"
Je moet het allemaal niet zo serieus nemen joh.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Neuj, ik heb mezelf echt bewust afgeleerd om dat te doen. Zeker bij Godt. En al die andere opmerkingen zijn vaak zo makkelijk te ondervangen dat ik er totaal geen uitdaging in zie.
Ja, zonder discussie heb ik ook altijd gelijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:14 schreef missbehavin het volgende:
Het was vast een manquote:Op woensdag 23 november 2011 14:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, zonder discussie heb ik ook altijd gelijk.
gewoon terecht.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:14 schreef missbehavin het volgende:
Verpest het nou niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je moet het allemaal niet zo serieus nemen joh.
Pfoei, das een opluchting. Want tig kleine Barbjes op deze planeet, das de apocalyps.quote:
En wat is de laatste keer dat jij seks hebt gehad?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |