quote:Op woensdag 23 november 2011 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wat is de laatste keer dat jij seks hebt gehad?
Dat zijn we dan roerend eens!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een beetje gemuts, dit.
Volgens mij begrijp je me verkeerd.quote:
Ja zucht! Ik doe er ook even geen moeite meer voor hoor!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je me verkeerd.
Laat maar idd.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja zucht! Ik doe er ook even geen moeite meer voor hoor!
Nee. Leg eens uit?quote:
Ik bedoel maar, als dat artikel klopt, dan lul je iedere vrouw zó het bed in natuurlijk.quote:
Jij moet daarvoor eerst discussies voeren?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, als dat artikel klopt, dan lul je iedere vrouw zó het bed in natuurlijk.
Nu vind ik een beetje discussie wel aantrekkelijk...quote:Op woensdag 23 november 2011 14:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij moet daarvoor eerst discussies voeren?
Als je er argumenten tegenaan moet gooien om een vrouw je bed in te krijgen, lijkt mij niks.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu vind ik een beetje discussie wel aantrekkelijk...
Jij wordt liever vanaf de straat aan je haren iemands grot in getrokken zonder dat er ook maar één woord gesproken is?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij moet daarvoor eerst discussies voeren?
Nee niet in het frans. Maar daar is barb wel achter inmiddels denk ikquote:Op woensdag 23 november 2011 14:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je er argumenten tegenaan moet gooien om een vrouw je bed in te krijgen, lijkt mij niks.
Daarnaast, discussieren in het Frans, ja daaaag.
Een discussie is wat anders dan een gesprek.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij wordt liever vanaf de straat aan je haren iemands grot in getrokken zonder dat er ook maar één woord gesproken is?
One trick ponyquote:
Ja, duh, waarom denk je dat ik dat zeg. Dat zegt DeeDee dan toch de hele tijd.quote:
MNR heeft godt duidelijk uitgeput.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, duh, waarom denk je dat ik dat zeg. Dat zegt DeeDee dan toch de hele tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |