Heb al een paar dagen geen beautyblogs meer gekeken, maar ga nu toch even bjoetiesien bekijkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:33 schreef BGTes het volgende:
Jullie gaan te hard:D
En Lindy, ja, Debbie van Beautyscene
(Per 2 dec trouwens ook een in Arnhemis maar 20 minuutjes reizen met de trein!
)
Ze zei het op twitterquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb al een paar dagen geen beautyblogs meer gekeken, maar ga nu toch even bjoetiesien bekijken
Wat zei ze op twitter dan? Ik snap twitter niet, dus wil je even quoten?quote:
twitter:MrsBeautyscene twitterde op dinsdag 22-11-2011 om 18:25:30Oh helemaal nog niet verteld, maar gisteren heb ik nog wat locaties gehoord van nieuwe MAC counters :-) Wanna guess? reageer retweet
twitter:MrsBeautyscene twitterde op dinsdag 22-11-2011 om 18:52:14Ik heb al wat goede antwoorden gehoord........Breda........#nietverdervertellen reageer retweet
Maar die vind ik niet leuktwitter:MrsBeautyscene twitterde op dinsdag 22-11-2011 om 18:54:46Zijn er geen MAC fans in Noord-Holland? :-) #zandvoort #haarlem #heemstede #alkmaar reageer retweet
Aah okequote:Op dinsdag 22 november 2011 19:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, ik dacht dat het ging om irritante reacties op beautyblogs, maar bedenk net dat het IJs was die dat zei
Sorry, beetje moe en gaar van drukke heftige dag weer...
Sephora in Breda en Den Bosch, MAC in Eindhoven... Is nooit handig in 1 tripje vanuit Tilburgquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Bij mij zitten volop Sephora's en MAC's in de buurt
Oh en L'Occitane, ook een gave winkel
Als ik dat moet gaan eten pleeg ik zelfmoordquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
o hai![]()
Goedkoop eten: Pakje kant en klare pannenkoeken van 80 cent, kan ik 3 dagen van eten.
Zeker!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
o hai![]()
Goedkoop eten: Pakje kant en klare pannenkoeken van 80 cent, kan ik 3 dagen van eten.
Weleens in L'Occitane geweest? Die hebben lekkere luchtjes, zeepjes, smeersels en soms ook wel mooie (naturel) make-upquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sephora in Breda en Den Bosch, MAC in Eindhoven... Is nooit handig in 1 tripje vanuit Tilburg
Uiensoep!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als ik dat moet gaan eten pleeg ik zelfmoord
Kun je beter zelf pannenkoeken van bakken, studenten hebben toch tijd zat daarvoor en die zijn tig keer lekkerder.
Soep vond ik altijd een goeie cheapo oplossing, veel variatie mogelijk, gezond en goedkoop.
Ja, ik moet voor een vakje bloggen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, ik dacht dat het ging om irritante reacties op beautyblogs, maar bedenk net dat het IJs was die dat zei
Sorry, beetje moe en gaar van drukke heftige dag weer...
Nog nooitquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Weleens in L'Occitane geweest? Die hebben lekkere luchtjes, zeepjes, smeersels en soms ook wel mooie (naturel) make-up
Waar is je blog?? EINZ!!111!1!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik moet voor een vakje bloggen.En reacties geven
![]()
DAT IS PRIVÉ.quote:
Ja maar kokenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als ik dat moet gaan eten pleeg ik zelfmoord
Kun je beter zelf pannenkoeken van bakken, studenten hebben toch tijd zat daarvoor en die zijn tig keer lekkerder.
Soep vond ik altijd een goeie cheapo oplossing, veel variatie mogelijk, gezond en goedkoop.
Why??? For gods sake....quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik moet voor een vakje bloggen.En reacties geven
![]()
Jonge, we hebben het over el cheapo gerechten voor studenten. Niet te hoge eisen!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Smac??? Ik moet huilen hier![]()
(ik ben ooit nog eens mod in CUL geweest, maar moet echt huilen van die eet-suggesties die ik voorbij zie komen)
Ah, kakquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
DAT IS PRIVÉ.
Nah, staat op blackboard.
Ja, zoiets.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Why??? For gods sake....![]()
Colleges die hip willen zijn zeker, met "social media" enzo
Ik hou van koken, maakt mijn hoofd rustig als ik te "vol" zit. Zie het als een soort alternatief voor meditatie, helemaal op gaan in je etenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar koken.
Groentensoep is ook een goede inderdaad. Dan twee dagen achter elkaar en de rest in zakjes in de diepvries
Het gaat over een woord, niet bepaald boeiend ofzo. Dan is zogezegd m'n andere "blog" nog boeiender.quote:
Als student ging ik juist uitgebreid en el cheapo creatief koken, lekker studie ontwijkend gedragquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jonge, we hebben het over el cheapo gerechten voor studenten. Niet te hoge eisen!!
Ik heb nog steeds een beeld bij jou van 2 kleine kinderen, hond op de bank en een muffige Al Bundy-echtgenoot, om een of andere reden past dat bij jou in mijn hoofdquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een hele tijd gedaan dat ik twee keer in de week een maal maakte waar ik 4 dagen van kon eten. Eens in de zoveel tijd kon ik dan een hele week uit de diepvries eten.
Nu ben ik zelfs daar te lam voor. Brood is ook avondetenMaar ik ben ook elke dag pas om 7 uur thuis, dan heb ik geen zin meer om ook nog een half uur in de keuken te staan.
Jeuk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:54 schreef BGTes het volgende:
http://www.bysjanty.nl/lifestyle/tip-twiet-magazine/
Dit is pas een vervelend 'kijk ons eens hip zijn met social media' ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Die hond gaat er nog komen, die kinderen zeker niet, die al bundy-echtgenoot loop ik nog best kans op met mijn mate van huishoudelijk zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een beeld bij jou van 2 kleine kinderen, hond op de bank en een muffige Al Bundy-echtgenoot, om een of andere reden past dat bij jou in mijn hoofd![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb vandaag ook geen zin om te koken hoor, heb het zojuist op mijn echtgenoot afgeschoven
Morgen doe ik het wel weer heb ik net gezegdHahahahaha, EINZ!!!!111!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Ik heb vandaag ook geen zin om te koken hoor, heb het zojuist op mijn echtgenoot afgeschoven
Morgen doe ik het wel weer heb ik net gezegdLike a boss.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:54 schreef BGTes het volgende:
http://www.bysjanty.nl/lifestyle/tip-twiet-magazine/
Dit is pas een vervelend 'kijk ons eens hip zijn met social media' ding
Alleen dat alquote:zo’n 1,5 miljoen Nederlanders die dagelijks bij elkaar meer dan 250 miljoen berichtjes bestaande uit maximaal 140 tekens de digitale wereld insturen.
Morgen doe ik het wel weer heb ik net gezegdGoeden tactiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ik betrap me er weleens op dat ik als Al Bundy op de bank zitquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die hond gaat er nog komen, die kinderen zeker niet, die al bundy-echtgenoot loop ik nog best kans op met mijn mate van huishoudelijk zijn.
Lekker met de hand in de broek, dan drukt die broekband niet op je buikquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik betrap me er weleens op dat ik als Al Bundy op de bank zit
Ohja!!!! Ik was hem alweer vergetenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh Lindy, ben benieuwd naar je reactie als je "liptick" binnen is
Als het goed is morgen bij je thuis
Precies, 'en een warme handquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lekker met de hand in de broek, dan drukt die broekband niet op je buik
Die heb ik nooitquote:
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja!!!! Ik was hem alweer vergeten
Ik laat het je weten
Ja, daarom dus ook die hand in je broek, om te warmen aan je buikquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die heb ik nooit. Gebruik mijn buik om mijn hand te warmen
Ik hou ervan!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:04 schreef Jacqie1986 het volgende:
@BBQ deze avatar heeft Bubsel gemaakt![]()
O wacht, ik snap hemquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, daarom dus ook die hand in je broek, om te warmen aan je buik
Frankrijk?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:04 schreef Jacqie1986 het volgende:
En nu nooit meer vergeten waar ik woon he?
quote:
Ken je die South Park aflevering van "Fuck you whale, and fuck you dolphin"?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik niet, maar m'n paps wel
Ik in Harderwijk bij de dolfijnen
Nee, maar ik vind hem nu al leukquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ken je die South Park aflevering van "Fuck you whale, and fuck you dolphin"?
Met die Japanners?
Dat dusquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind hem nu al leuk.
Ik zou hem downloaden, hij doet me aan Jacques hier denkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind hem nu al leuk.
Snuffelen???quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:10 schreef Jacqie1986 het volgende:
Ik was gisteravond kerststukje maken... En bij thuiskomst zaten er meteen 2 katten aan te snuffelen..
[ afbeelding ]
Ze duwden echt hun neusje in die beukenootjesdopjes.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Snuffelen???
Ze zitten gewoon evil plans te smeden om het helemaal aan gort te trekken![]()
Katten
Sien heeft vandaag niks geslooptquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:12 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ze duwden echt hun neusje in die beukenootjesdopjes.
En die linker was idd ook al aan het slopen vandaag
Tuurlijk wel, je hebt het alleen vast nog niet opgemerktquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sien heeft vandaag niks gesloopt![]()
![]()
En de dag is nog niet voorbijquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je hebt het alleen vast nog niet opgemerkt
Noesquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je hebt het alleen vast nog niet opgemerkt
Ik heb het nog nooit gezien, al lijkt het me wel grappig vanwege de plaatsen waar het is opgenomen. Wie doen dan slecht fake Haags?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben Seinpost Den Haag aan het uitzendinggemisten... Alleen maar omdat ik het zo ontzettend slecht vind dat het grappig wordt.
Vooral die lui die doen alsof ze Haags praten.
Den eeuwigen matigen voutquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Faalhaasdocenten.
"Ja, goed gedaan! Hier mijn op- en aanmerkingen!"
Uhm. Waar dan? Bijlage vergeten.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sien heeft vandaag niks gesloopt![]()
![]()
Er zit 1 echt ongelofelijk dikke agent in (wonder dat ze een politie-bloesje in die maat gevonden hebben) en die doet alsof hij Haags is. En soms het volk eromheen. Voor de rest spreekt dan weer niemand van die agenten Haagsquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien, al lijkt het me wel grappig vanwege de plaatsen waar het is opgenomen. Wie doen dan slecht fake Haags?
Gmail herkent het gelukkig als je zegt dat er een attachment is en hij zit er niet bijquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Inderdaad, hoe vaak ik niet aan onze secretaresse moet mailen: "bijlage vergeten???"
ZUCHT!!!!!!!!!
Nog leuker als je een groepsmail verstuurd en dan de bijlage vergeet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Inderdaad, hoe vaak ik niet aan onze secretaresse moet mailen: "bijlage vergeten???"
ZUCHT!!!!!!!!!
Krijg je een punt?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:18 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan in het college ook nog eens gaan zeggen dat ik het écht heel goed gedaan had. DE SPANNING.
Mijnes doet het gewoonquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Was het maar waar.Maar dan nog, ik wil gewoon mijn commentaar weten.
En waarom is mijn quoteknop stuque?
Klinkt wel als iets om je heerlijk bij op te vreten. Als ik mijn series weer bijgekeken heb ga ik wel opzoekenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er zit 1 echt ongelofelijk dikke agent in (wonder dat ze een politie-bloesje in die maat gevonden hebben) en die doet alsof hij Haags is. En soms het volk eromheen. Voor de rest spreekt dan weer niemand van die agenten Haags.
Maar sowieso is het heerlijk onrealistisch.
OHHHHHHHHHHH, da's slim!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gmail herkent het gelukkig als je zegt dat er een attachment is en hij zit er niet bij
Maar ze kunnen toch een vaccinatie halen als ze aangenomen zijn, of zeg ik nou iets heel geks? Moet dat een bepaalde tijd van tevoren ofzo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Vandaag weer ruzie gemaakt met mijn kansloze collega en met de opleiding waar wij stagiairs van begeleiden. Kansloze, brutale vlerken daar op die opleiding.
Ze blijven maar stagiairs brieven sturen met sollicitaties die geen bescherming (vaccinatie) hebben tegen hepatitis B enzo en dan schrijven ze voor niks die brief. Dus ik weer allemaal info opgestuurd en gevraagd of ze het nu in de stagemap willen stoppen omdat het geen zin heeft om te solliciteren als ze geen vaccinatie hebben gehad m'et aantoonbaar voldoende bescherming.
Komen ze wéér aanzetten met dat ze dat niet doen en dat we dat maar moeten aangeven na de sollicitatie.
ARGGGGGGGGGGGGGG, mensen die écht nadenken en een beetje logisch nadenken ook nog, zijn echt een zeldzaamheid geloof ik![]()
![]()
![]()
Ik word er zo treurig van
Zeker, ik zat laatst zo te kijken naar de popup op mijn schermquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
OHHHHHHHHHHH, da's slim!Mooi systeem!
Je hebt meer prikken nodig, en dan moet er nog bepaald worden of je genoeg anti stoffen hebtquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar ze kunnen toch een vaccinatie halen als ze aangenomen zijn, of zeg ik nou iets heel geks? Moet dat een bepaalde tijd van tevoren ofzo?
*van niks weten doet*
Sommige mensen kunnen niet nadenkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Vandaag weer ruzie gemaakt met mijn kansloze collega en met de opleiding waar wij stagiairs van begeleiden. Kansloze, brutale vlerken daar op die opleiding.
Ze blijven maar stagiairs brieven sturen met sollicitaties die geen bescherming (vaccinatie) hebben tegen hepatitis B enzo en dan schrijven ze voor niks die brief. Dus ik weer allemaal info opgestuurd en gevraagd of ze het nu in de stagemap willen stoppen omdat het geen zin heeft om te solliciteren als ze geen vaccinatie hebben gehad m'et aantoonbaar voldoende bescherming.
Komen ze wéér aanzetten met dat ze dat niet doen en dat we dat maar moeten aangeven na de sollicitatie.
ARGGGGGGGGGGGGGG, mensen die écht nadenken en een beetje logisch nadenken ook nog, zijn echt een zeldzaamheid geloof ik![]()
![]()
![]()
Ik word er zo treurig van
Gebeurt hier elke 2 weken weer bij het doorsturen van nieuwe besprekingslijstenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nog leuker als je een groepsmail verstuurd en dan de bijlage vergeet.![]()
Dat je dan de hele club er een mail achteraan moet sturen met "en ditmaal met de bijlage erbij"
Faal
Bescherming bouw je op in een programma wat minimaal ongeveer een half jaar duurt, stage duurt 5 maandenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar ze kunnen toch een vaccinatie halen als ze aangenomen zijn, of zeg ik nou iets heel geks? Moet dat een bepaalde tijd van tevoren ofzo?
*van niks weten doet*
ah ik snapquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je hebt meer prikken nodig, en dan moet er nog bepaald worden of je genoeg anti stoffen hebt
Bwhehehehhehehequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ah ik snap.
O en ik moest lachen:
[ afbeelding ]
hahahahahahahaaquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ah ik snap.
O en ik moest lachen:
[ afbeelding ]
Krijg je dan problemen met Fok? (buiten dat ik weet dat je een ban kan krijgen, maar weet niet hoe en of ze dat kunnen zien enzoquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh. Sjonge jonge. Ik heb adblock draaien voor buiten fok, maar blijkbaar pakt 'ie m'n uitzondering niet meer. ERGERNIS.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ah ik snap.
O en ik moest lachen:
[ afbeelding ]
Dan doen dus de knopjes het niet meer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Krijg je dan problemen met Fok? (buiten dat ik weet dat je een ban kan krijgen, maar weet niet hoe en of ze dat kunnen zien enzo)
hahaha, hendig!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan doen dus de knopjes het niet meer.
Oooh, daarom doet ie het dan ook niet bij m'n moeder op de pc! Snapte al niet waarom spoilers en quoten het niet deed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan doen dus de knopjes het niet meer.
Daarom dus. Even adblock opnieuw een uitzondering laten maken, die is blijkbaar veranderd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oooh, daarom doet ie het dan ook niet bij m'n moeder op de pc! Snapte al niet waarom spoilers en quoten het niet deed.
Een HTCquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben lui.... mijn iPhone doet raar en is supertraag dus ik moet hem opnieuw installeren enzo, maar ben eigenlijk meer in staat gewoon online een nieuwe Android te bestellen
Nee een Nexus of zoietsquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben lui.... mijn iPhone doet raar en is supertraag dus ik moet hem opnieuw installeren enzo, maar ben eigenlijk meer in staat gewoon online een nieuwe Android te bestellen
Erg he...quote:
lekker zinloos idd om een nieuwe telefoon te kopen alleen omdat je te lui bent om 5 minuten te updaten?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Erg he...
Ga het wel doen hoor, eerst die telefoon proberen te fixen, maar goed... het speelt door mijn hoofd
Ik las: "Oh Kipje"quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
O kip je moet echt de meest recente aflevering van die serie zien.
"liefede maak blind, zow lang de doad u schet. Doe me zo'n wef"
"vroegah in duindorrep".
Zelfs ik spreek betah hags
Helemaal als je naar Android wil.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lekker zinloos idd om een nieuwe telefoon te kopen alleen omdat je te lui bent om 5 minuten te updaten?
Ik weet hetquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lekker zinloos idd om een nieuwe telefoon te kopen alleen omdat je te lui bent om 5 minuten te updaten?
Ruilen? Dan krijg je er gehamer en geboor voor terugquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:41 schreef Lindytje het volgende:
Het is gezellig bij de buurman.... LEKER HARD PRATEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lees wat je wil lezen meidquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik las: "Oh Kipje"
Maaruh, ik zal het eens kijken
Ik snap geen kloot van je post, maar Osiris doet denken aan de HRO, toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
Falerds op mijn school.
Ik stuur een mailtje met de vraag of het wel klopt dat ik me alleen voor toetsgelegenheid nummer 2 in kan schrijven voor een bepaald vak. Keep in mind dat dit al de 3de week is waarin we ons kunnen inschrijven.
Gaat er vervolgens een groepsmail naar het hele jaar: DRINGEND!! inschrijven toets signaleren en verwijzen in Osiris.
Dat was dus niet te bedoeling. Zijn ze lekker snel mee.
Oh Oh Kipje.....quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lees wat je wil lezen meid![]()
Zal ik even o Kipje tegen je zeggen dan?
Hmmm, nah, laat maar...quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:44 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ruilen? Dan krijg je er gehamer en geboor voor terug
Glas tegen de muur houden!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hmmm, nah, laat maar...
Volgens mij is er iemand bij hem en zijn ze fijn ruzie aan het maken. Ik kan alleen nét niet verstaan waar het over gaat
IT'S A TRICK, DON'T FALL FOR IT! EINZ!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn vent redt zich niet in de keuken, want hij vindt het een te grote teringzooi om te koken... dus ik ga toch maar even een beetje helpen
Arme jijquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn vent redt zich niet in de keuken, want hij vindt het een te grote teringzooi om te koken... dus ik ga toch maar even een beetje helpen
Nou, wij mogen elke toets die we doen in principe 1 keer herkansen. Omdat we met bijna 200 leerlingen zijn rouleert het welke klas wanneer welk vak heeft (we werken met 4 blokken in een jaar namelijk). Dit vak was in Blok A al aan een klas gegeven en wij krijgen het nu in blok B. Maar dat hadden ze niet goed in het systeem staan, dus konden wij ons alleen inschrijven voor de herkansing. Als dat zo blijft staan denkt het systeem dat we poging 1 al gehad hebben, en zijn we die dus kwijt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik snap geen kloot van je post, maar Osiris doet denken aan de HRO, toch?
En de HRO betekent enkel ellende, zie mijn post hier eerder over stageopleiding waar we mee samen werken
Stervende telefoons zijn kut.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:01 schreef Mss het volgende:
Nog een maand en dan mag ik ook aan de iPhone. En dat gaat tijd worden want ik doe al 2 maanden met een stervende telefoon
Hij is fucking engquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:04 schreef Sharana_LV het volgende:
heerlijk luiheid, gwen is thee aan het maken omdat ze de cooker zo leuk vind
Zegggeee ga jij weer es ff gamenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:06 schreef Michhas het volgende:
Hoi.
Ik heb altijd nagellak op. Hoor ik er nu bij?
Oke gr gr Jos, Anja en de kids
Ik dacht dat jij Pizza quick op je nagels smeerde..quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:06 schreef Michhas het volgende:
Hoi.
Ik heb altijd nagellak op. Hoor ik er nu bij?
Oke gr gr Jos, Anja en de kids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okéquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zegggeee ga jij weer es ff gamen
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Pizza quick op je nagels smeerde..Heeft Nick je dat verteld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft hij ook de foto laten zien die ik naar hem had gestuurd?
![]()
Ja, ik heb vamiddag zelfs tosti's met pizza quick voor hem gemaaktquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oké
[..]
Heeft Nick je dat verteld?Heeft hij ook de foto laten zien die ik naar hem had gestuurd?
ik moet bij dit nr aan jou denkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, ik heb vamiddag zelfs tosti's met pizza quick voor hem gemaakt
Baasquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, ik heb vamiddag zelfs tosti's met pizza quick voor hem gemaakt
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Baas
Hij stuurde me vanmiddag heel trots een foto dat hij die shit ook had gehaald
Hij was zelf weer achter zijn werklaptop gekropen toen ik spullen stond op te ruimen in de keuken, de galbak...quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IT'S A TRICK, DON'T FALL FOR IT! EINZ!
Klinkt ook wel als de HRO, auch chance-losquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, wij mogen elke toets die we doen in principe 1 keer herkansen. Omdat we met bijna 200 leerlingen zijn rouleert het welke klas wanneer welk vak heeft (we werken met 4 blokken in een jaar namelijk). Dit vak was in Blok A al aan een klas gegeven en wij krijgen het nu in blok B. Maar dat hadden ze niet goed in het systeem staan, dus konden wij ons alleen inschrijven voor de herkansing. Als dat zo blijft staan denkt het systeem dat we poging 1 al gehad hebben, en zijn we die dus kwijt.
Ik zit op de Hogeschool Utrecht, maar dat is ook een hoop ellende.
Wimperparasieten!!!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sjaan roept BEESTJES BEESTJES BEDWANTSEN
Ik heb jeuk
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Klinkt ook wel als de HRO, auch chance-los
Ik heb ooit 4 reguliere tentamens en 1 hertentamen op hetzelfde tijdstip gepland gehad daar, waarvan 2 in hetzelfde lokaal en 1 met 40 man in een lokaal waar er maar max 8 in kunnen (vissenkommetje).
Ik heb zo vaak geklaagd bij de examencommissie, dat ze me er nu nog kennenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Zo erg is het bij ons dan weer niet!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak geklaagd bij de examencommissie, dat ze me er nu nog kennen![]()
Als ik mijn naam zeg hoef ik het niet eens te spellen ofzo en ze weten direct voor welke afdeling binnen de faculteit ik bel, dat zegt denk ik genoeg
Verbaast me daarom ook eigenlijk niks dat het zo kut loopt met die stagiairs...
Nee joh, ik was zo naīef toen, dacht oprecht dat ze er wat mee gingen doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat is geen goed teken nee! Wel goed dat je zo volhardend bleef klagen.
Aaaaaw! Dat vind ik dan ook weer niet zo netjes. Maarja, daarover klagen schiet dan ook niet op.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee joh, ik was zo naīef toen, dacht oprecht dat ze er wat mee gingen doen.
Ik kreeg pas argwaan (lees: realitycheck) toen mijn projecten en solotoetsen ineens veel lager beoordeeld werden dan die van medestudenten en ook veel lager dan mijn multiple-gok-toetsen![]()
Ach, zo leer je weer wat in de wereld he... politiek het spelletje meespelen bijvoorbeeld
Ik vind dat je erbij hoort hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:32 schreef Michhas het volgende:
Jongens ik weet dat ik nieuw ben enzo, maar ik voel me niet echt geaccepteerd hier
Waarom doen jullie zo flauw?
Eerst een mooie nailart laten zien!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:32 schreef Michhas het volgende:
Jongens ik weet dat ik nieuw ben enzo, maar ik voel me niet echt geaccepteerd hier
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:33 schreef BGTes het volgende:
[..]
Eerst een mooie nailart laten zien!
It was good... Uiteraard nog wel even een correctie moeten geven (tartaartje nog even terug naar de pan), maar het was lekkerquote:
Er zitten hier ook geen jongens, enkel hete vrouwen met grote tettenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:32 schreef Michhas het volgende:
meldquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Er zitten hier ook geen jongens, enkel hete vrouwen met grote tetten
Hehehehehe, lekker fout, heerlijk!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Haiiii
Ik heb net lekker scream 4 gehuurd omdat ik gister deel 3 heb gezienBaggerhorror
Oh en Kip, ja ik d8 ook al dat hij Lindy beter zou staanBtje zonde als hij mijn kant op was gegaan. En wat felle lipsticks betreft, ik heb alleen ervaring met rode
lymfatische encephalitis?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en Kip, mijn vriendin heeft Limbische encephalitis.
Ze had me een foto van een stukje tekst gestuurd en daar staan Limische. Iets over dat het lichaam dénkt dat het wordt aangevallen ofzo?quote:
Ik ben altijd een schijtbak met dat soort kleuren. Ben altijd bang dat mensen denken: 'Kijk háár nou.'quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehehehe, lekker fout, heerlijk!
Je ziet altijd al van mijlenver aankomen wie eraan gaat.
Ik denk dat roze, berry achtige kleuren jou heeeeel erg mooi staan![]()
Die Framboise Exquise van Bourjois naturel lipstick ofzo heet die kleur die ik in mijn hoofd heb, heel mooi
Vind ik leuk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Er zitten hier ook geen jongens, enkel hete vrouwen met grote tetten
Als je je kleding lekker sobertjes houdt (grijs wollen jurkje ofzo, gecombineerd met zwart of juist wit), je haar leuk opsteken, knalkleur op je lippen en je ogen rustig houden, dan ziet dat er echt supergaaf uit!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben altijd een schijtbak met dat soort kleuren. Ben altijd bang dat mensen denken: 'Kijk háár nou.'
Whehehehe, ik vond 'em prachtig. Maar ik heb er geen verstand van hoor, heb amper nagels. Ik ben gewoon een keer komen aanwaaien in dit topicquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vind ik leuk.
Was mijn prachtige nailart voldoende?
Mijn telefoon kan ik alleen nog maar met een headset opnemen. Ik moet dan met de headset opnemen, vervolgens deze eruit trekken en dan kan ik pratenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stervende telefoons zijn kut.
Daarom heb ik de aanbiedingen bij verlengen maar opgegeven, ik bel toch amper, dus een sim only is veel voordeliger voor mij.
Will do.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als je je kleding lekker sobertjes houdt (grijs wollen jurkje ofzo, gecombineerd met zwart of juist wit), je haar leuk opsteken, knalkleur op je lippen en je ogen rustig houden, dan ziet dat er echt supergaaf uit!
Gewoon een keer proberen
je mag 3 maanden voor de verlenging je telefoon al he?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Mijn telefoon kan ik alleen nog maar met een headset opnemen. Ik moet dan met de headset opnemen, vervolgens deze eruit trekken en dan kan ik praten. Ik kan hem niet uitzetten want als hij uitvalt krijg ik hem niet meer aan
. 31 december mag ik dan eindelijk verlengen en dan wil ik afhankelijk van de prijs een iPhone 4 of 4s. Gelukkig net na de kerstdagers, dus ik hoop dat ze iets afprijzen!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Mijn telefoon kan ik alleen nog maar met een headset opnemen. Ik moet dan met de headset opnemen, vervolgens deze eruit trekken en dan kan ik praten. Ik kan hem niet uitzetten want als hij uitvalt krijg ik hem niet meer aan
. 31 december mag ik dan eindelijk verlengen en dan wil ik afhankelijk van de prijs een iPhone 4 of 4s. Gelukkig net na de kerstdagers, dus ik hoop dat ze iets afprijzen!
Je hebt je tieten nog niet laten zien!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:32 schreef Michhas het volgende:
Jouw tetmaat staat heul nog niet in de kalenderquote:
Dat is 31 december. Mijn abonnement loopt 31 maart af. Mijn telefoon is in september kapot gegaan, één dag nadat de garantie was afgelopenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je mag 3 maanden voor de verlenging je telefoon al he?
oh 70Dquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jouw tetmaat staat heul nog niet in de kalender
Wil je de mijne aanpassen naar 95FF? Eindelijk duidelijkheidquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jouw tetmaat staat heul nog niet in de kalender
Goede zaak.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whehehehe, ik vond 'em prachtig. Maar ik heb er geen verstand van hoor, heb amper nagels. Ik ben gewoon een keer komen aanwaaien in dit topic
Ask Space, zij kan beamen dat mijn tetten volstaan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Je hebt je tieten nog niet laten zien!
Ik heb het even opgezocht, is nogal zeldzaam.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ze had me een foto van een stukje tekst gestuurd en daar staan Limische. Iets over dat het lichaam dénkt dat het wordt aangevallen ofzo?
Het staat op het kaartjequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tetten zijn aangepast.
Mss, FF, bestaat dat echt?
Galaxy Squote:Op dinsdag 22 november 2011 22:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben (over het algemeen) heel blij met m'n HTC Desire.
Heb je de baasoren van mijn heund al gezien?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit beest heeft echt oren als een baas
[ afbeelding ]
Bedankt voor de moeite!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, is nogal zeldzaam.
Op zich kun je daar best nog wel iets bij revalideren en leren, maar lastig is het wel, omdat je op heel veel plekken in je hersenen micro-schade hebt, die er soms ook al best lang heeft gezeten voor ze het ontdekken, waardoor vrij veel functies stuk zijn.
Hoop dat ze nog wel gerichte therapie gaat krijgen, want er is best nog wel wat mogelijk, zeker omdat ze zo jong is. Kijk, wonderen moet je er niet van verwachten, maar wat je eruit kunt halen, moet je er natuurlijk proberen uit te halen
Was jouw die met die korte poten? Corky heet dat toch? Of was dat weer een andere hondquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb je de baasoren van mijn heund al gezien?
Dittquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb je de baasoren van mijn heund al gezien?
Corgi..... Hij is niet corkyquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
O en Mss, ik had mijn telefoon 5 maanden voordat mijn abo inging.
Was toen een aanbieding voor heul goedkoop internet en die wilde ik niet missen, bleek gewoon te kunnen
[..]
Was jouw die met die korte poten? Corky heet dat toch? Of was dat weer een andere hond
Ja doe eens wat garpige feiten delen danquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:09 schreef Sharana_LV het volgende:
zeg doe es wat dingen over mij dan ook in de kalendermijn regel is leeg!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja doe eens wat garpige feiten delen dan
Die heeft ook bazenoren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Corgi..... Hij is niet corky
[ afbeelding ]
Maar korte pootjes en grote oren idd !
Like a boss
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Sjaan has no soul.....................
en oppernerdquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:10 schreef Mss het volgende:
Sjaan houdt ook van Guitar Hero. En ze is opperfaler
quote:
Sjaan is ook nurd.. Gamerd.. Tetten like a boss !!!!quote:
Ik heb meteen zo'n natte honden lucht in mijn neus,quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dan heb je zo'n hond:
[ afbeelding ]
En dan noem je hem Fleur![]()
(ik zit op de dierenasiel-site te kijken, valt het op?)
Je moet ze ook niet nat maken jongequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb meteen zo'n natte honden lucht in mijn neus,![]()
Honden stinken
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Sjaan is ook nurd.. Gamerd.. Tetten like a boss !!!!![]()
No problemquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite!
Aan de ene kant vind ik dit wel heel erg kut nieuwsomdat ik toch nog een beetje had gehoopt op een happy ending (met natuurlijk wat sporen). Ik zal de volgende keer dat ik haar spreek eens goed doorvragen over de nabehandelingen.
staat in de op?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kan iemand even een linkje van de kalend0r droppen? Kan hem nergens meer terugvinden
Openingspost in het topic toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kan iemand even een linkje van de kalend0r droppen? Kan hem nergens meer terugvinden
Ja dat is een beetje lastig omdat het nog niet helemaal duidelijk is of ze terug mag komen en bij haar moeder in Almere wonen. Of dat ze begeleid gaat wonen in Arnhem. Nu ligt ze in het UMC.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
No problem
Waar zat zij ook alweer? Dan kan ik wel kijken of ik behandelaars in de buurt daar weet, en anders kan ik ze wel opzoeken.
Man jij hebt een onwijze titel gekregenquote:
Op zich wel hoor, wel jammer dat je geen ziel hebtquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaaaaaa ... hoezo niet goed dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik ging ook kijken, was teleurgesteldquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:12 schreef Mss het volgende:
Ik had ineens allemaal GAM-posters in mijn fobo lurken
Als er nog mensen leuke dingen weten?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Man jij hebt een onwijze titel gekregen
Als er meer bij moet moet je het roepen
LIKE A BOSSquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Had je tettenfoto's verwacht?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ging ook kijken, was teleurgesteld
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:16 schreef Puckzzz het volgende:
Ik voel trouwens een mega wraak-actie opkomen.
Petje stond lekker te douchen en toen gooide ik een glas ijskoud water tegen zijn kont () aan
![]()
Hij is het type wat het meestal even een tijdje laat broeden tot ik het alweer vergeten ben
mijn tetten like a bossquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Man jij hebt een onwijze titel gekregen
Als er meer bij moet moet je het roepen
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
LIKE A BOSS
![]()
Ik moet er nog eens in knijpen... Vergelijkingsmateriaal enzulks![]()
Dus puur voor professionele doeleinden ofcozdan ben je volgens mij de enige die er ongeveer nog niet aan gezeten heeft ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is priem haar troostboezemquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Als er nog mensen leuke dingen weten?
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan ben je volgens mij de enige die er ongeveer nog niet aan gezeten heeft ....
DIE LUCHT!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet nat maken jongeEINZ!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Op zich wel hoor, wel jammer dat je geen ziel hebt
ik heb wel een zielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik voel mij achtergesteldquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan ben je volgens mij de enige die er ongeveer nog niet aan gezeten heeft ....
fixedquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn tetten like a bossstaan er niet bij
anders staan er alleen maar freak dingen in
ik ook nietquote:
mag hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik voel mij achtergesteld
Maar heb je dan ook nog maar 1x gemeet. Volgende... Eerste wat ik doe als ik je begroet *squeek*
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een kruizing tussen een herder en een tekkel![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hebbe!
quote:
Jamaar ik weeeeeeel ;Dquote:
ik pm je even met een adres van iemand die daar in de buurt komt én qua behandelen erg goed is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje lastig omdat het nog niet helemaal duidelijk is of ze terug mag komen en bij haar moeder in Almere wonen. Of dat ze begeleid gaat wonen in Arnhem. Nu ligt ze in het UMC.
Ok ok, jij welquote:
Wobbelen ze?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:22 schreef Puckzzz het volgende:
Sjaan d'r tieten zijn echt mooi gelukt
Heb ik eik wel gevoeld Sjaan?Zou ik me toch herinneren of niet dan
jaquote:
neequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:22 schreef Puckzzz het volgende:
Sjaan d'r tieten zijn echt mooi gelukt
Heb ik eik wel gevoeld Sjaan?Zou ik me toch herinneren of niet dan
Kut, je deed me even aan Whoop denkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
Huu, ik vind verandering eng. Dus word helemaal niet blij van de nieuwe android market.
Liefquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik pm je even met een adres van iemand die daar in de buurt komt én qua behandelen erg goed is.
Lekkerquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea bewegen gewoon net als normale
ik durf nu gelijk niet meer te plassenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
SJAAN POST OP MIJN ACCOUNT ALS IK NAAR DE WC BEN
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
SJAAN POST OP MIJN ACCOUNT ALS IK NAAR DE WC BEN
Da's wel naar hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
LiefIk stuur het meteen naar dr door
aangezien ik niet op bezoek mag komen
En dat vonden ze van de mijne nou net niet! Terwijl de zwaartekracht daar ook al zijn grip op heeft gekregen FUUUUUU!!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea bewegen gewoon net als normale
En terecht.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik durf nu gelijk niet meer te plassen
Privacy, I haz nonequote:
Oh ja, op je feestboek staan wel tettersquote:
Volgens mij was het van mij en puckzz toch wel algemeen bekend? de rest zijn volgens mij wel allemaal vleesboobies .. wij hebben gesmokkeldquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lekker.
Het viel me al op dat jij zo ongeveer de enige in de lijst bent met een heul kleine omvang en grote tetten
Vergeet die van puckzzz niet ! Kunnen ook goed wobbelenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lekker.
Het viel me al op dat jij zo ongeveer de enige in de lijst bent met een heul kleine omvang en grote tetten
fatties bedoel jequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Volgens mij was het van mij en puckzz toch wel algemeen bekend? de rest zijn volgens mij wel allemaal vleesboobies .. wij hebben gesmokkeld
Ja?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, op je feestboek staan wel tetters
* BBQ-kip gerustgesteld is
jamaar dat ligt er ook aan wanneer je het hebt laten doen en watvoor, ik heb wel grof meer moeten betalen maar dan heb je wel natuurlijke bewegingen en weet ik et wat allemaalquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En dat vonden ze van de mijne nou net niet! Terwijl de zwaartekracht daar ook al zijn grip op heeft gekregen FUUUUUU!!!
Maarja er zit dan ook een slordige 200 cc meer in per tiet ofzo
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
De kittehs proberen vakkundig het doosje met kattennoms te openen
Maar Puckz heeft 80 en als je gewend bent aan 70 hebben lijkt 80 heel groot *referentiekader enzo*quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vergeet die van puckzzz niet ! Kunnen ook goed wobbelenHeb ik uitgebreid bestudeerd
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's wel naar hoor![]()
Maar prima, ik ga nu even de gegevens zoeken
k had trouwens een C cup, totdat ik opeens aan ging komen en naar de D ging, ik had die vent er niet een D cup in laten proppenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lekker.
Hoeveel cupmaten ben jij groter gegaan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jamaar dat ligt er ook aan wanneer je het hebt laten doen en watvoor, ik heb wel grof meer moeten betalen maar dan heb je wel natuurlijke bewegingen en weet ik et wat allemaalmaar wel blij met resultaat
Mag ik vragen naar de reden waarom je nepperts hebt Sjaan? Of is dat te serieus voor nu?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jamaar dat ligt er ook aan wanneer je het hebt laten doen en watvoor, ik heb wel grof meer moeten betalen maar dan heb je wel natuurlijke bewegingen en weet ik et wat allemaalmaar wel blij met resultaat
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar Puckz heeft 80 en als je gewend bent aan 70 hebben lijkt 80 heel groot *referentiekader enzo*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |