Heb al een paar dagen geen beautyblogs meer gekeken, maar ga nu toch even bjoetiesien bekijkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:33 schreef BGTes het volgende:
Jullie gaan te hard:D
En Lindy, ja, Debbie van Beautyscene
(Per 2 dec trouwens ook een in Arnhemis maar 20 minuutjes reizen met de trein!
)
Ze zei het op twitterquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb al een paar dagen geen beautyblogs meer gekeken, maar ga nu toch even bjoetiesien bekijken
Wat zei ze op twitter dan? Ik snap twitter niet, dus wil je even quoten?quote:
twitter:MrsBeautyscene twitterde op dinsdag 22-11-2011 om 18:25:30Oh helemaal nog niet verteld, maar gisteren heb ik nog wat locaties gehoord van nieuwe MAC counters :-) Wanna guess? reageer retweet
twitter:MrsBeautyscene twitterde op dinsdag 22-11-2011 om 18:52:14Ik heb al wat goede antwoorden gehoord........Breda........#nietverdervertellen reageer retweet
Maar die vind ik niet leuktwitter:MrsBeautyscene twitterde op dinsdag 22-11-2011 om 18:54:46Zijn er geen MAC fans in Noord-Holland? :-) #zandvoort #haarlem #heemstede #alkmaar reageer retweet
Aah okequote:Op dinsdag 22 november 2011 19:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, ik dacht dat het ging om irritante reacties op beautyblogs, maar bedenk net dat het IJs was die dat zei
Sorry, beetje moe en gaar van drukke heftige dag weer...
Sephora in Breda en Den Bosch, MAC in Eindhoven... Is nooit handig in 1 tripje vanuit Tilburgquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Bij mij zitten volop Sephora's en MAC's in de buurt
Oh en L'Occitane, ook een gave winkel
Als ik dat moet gaan eten pleeg ik zelfmoordquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
o hai![]()
Goedkoop eten: Pakje kant en klare pannenkoeken van 80 cent, kan ik 3 dagen van eten.
Zeker!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
o hai![]()
Goedkoop eten: Pakje kant en klare pannenkoeken van 80 cent, kan ik 3 dagen van eten.
Weleens in L'Occitane geweest? Die hebben lekkere luchtjes, zeepjes, smeersels en soms ook wel mooie (naturel) make-upquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sephora in Breda en Den Bosch, MAC in Eindhoven... Is nooit handig in 1 tripje vanuit Tilburg
Uiensoep!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als ik dat moet gaan eten pleeg ik zelfmoord
Kun je beter zelf pannenkoeken van bakken, studenten hebben toch tijd zat daarvoor en die zijn tig keer lekkerder.
Soep vond ik altijd een goeie cheapo oplossing, veel variatie mogelijk, gezond en goedkoop.
Ja, ik moet voor een vakje bloggen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, ik dacht dat het ging om irritante reacties op beautyblogs, maar bedenk net dat het IJs was die dat zei
Sorry, beetje moe en gaar van drukke heftige dag weer...
Nog nooitquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Weleens in L'Occitane geweest? Die hebben lekkere luchtjes, zeepjes, smeersels en soms ook wel mooie (naturel) make-up
Waar is je blog?? EINZ!!111!1!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik moet voor een vakje bloggen.En reacties geven
![]()
DAT IS PRIVÉ.quote:
Ja maar kokenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als ik dat moet gaan eten pleeg ik zelfmoord
Kun je beter zelf pannenkoeken van bakken, studenten hebben toch tijd zat daarvoor en die zijn tig keer lekkerder.
Soep vond ik altijd een goeie cheapo oplossing, veel variatie mogelijk, gezond en goedkoop.
Why??? For gods sake....quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik moet voor een vakje bloggen.En reacties geven
![]()
Jonge, we hebben het over el cheapo gerechten voor studenten. Niet te hoge eisen!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Smac??? Ik moet huilen hier![]()
(ik ben ooit nog eens mod in CUL geweest, maar moet echt huilen van die eet-suggesties die ik voorbij zie komen)
Ah, kakquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
DAT IS PRIVÉ.
Nah, staat op blackboard.
Ja, zoiets.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Why??? For gods sake....![]()
Colleges die hip willen zijn zeker, met "social media" enzo
Ik hou van koken, maakt mijn hoofd rustig als ik te "vol" zit. Zie het als een soort alternatief voor meditatie, helemaal op gaan in je etenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar koken.
Groentensoep is ook een goede inderdaad. Dan twee dagen achter elkaar en de rest in zakjes in de diepvries
Het gaat over een woord, niet bepaald boeiend ofzo. Dan is zogezegd m'n andere "blog" nog boeiender.quote:
Als student ging ik juist uitgebreid en el cheapo creatief koken, lekker studie ontwijkend gedragquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jonge, we hebben het over el cheapo gerechten voor studenten. Niet te hoge eisen!!
Ik heb nog steeds een beeld bij jou van 2 kleine kinderen, hond op de bank en een muffige Al Bundy-echtgenoot, om een of andere reden past dat bij jou in mijn hoofdquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een hele tijd gedaan dat ik twee keer in de week een maal maakte waar ik 4 dagen van kon eten. Eens in de zoveel tijd kon ik dan een hele week uit de diepvries eten.
Nu ben ik zelfs daar te lam voor. Brood is ook avondetenMaar ik ben ook elke dag pas om 7 uur thuis, dan heb ik geen zin meer om ook nog een half uur in de keuken te staan.
Jeuk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:54 schreef BGTes het volgende:
http://www.bysjanty.nl/lifestyle/tip-twiet-magazine/
Dit is pas een vervelend 'kijk ons eens hip zijn met social media' ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Die hond gaat er nog komen, die kinderen zeker niet, die al bundy-echtgenoot loop ik nog best kans op met mijn mate van huishoudelijk zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een beeld bij jou van 2 kleine kinderen, hond op de bank en een muffige Al Bundy-echtgenoot, om een of andere reden past dat bij jou in mijn hoofd![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb vandaag ook geen zin om te koken hoor, heb het zojuist op mijn echtgenoot afgeschoven
Morgen doe ik het wel weer heb ik net gezegdHahahahaha, EINZ!!!!111!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb vandaag ook geen zin om te koken hoor, heb het zojuist op mijn echtgenoot afgeschoven
Morgen doe ik het wel weer heb ik net gezegdLike a boss.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:54 schreef BGTes het volgende:
http://www.bysjanty.nl/lifestyle/tip-twiet-magazine/
Dit is pas een vervelend 'kijk ons eens hip zijn met social media' ding
Alleen dat alquote:zo’n 1,5 miljoen Nederlanders die dagelijks bij elkaar meer dan 250 miljoen berichtjes bestaande uit maximaal 140 tekens de digitale wereld insturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |