Ik heb het even opgezocht, is nogal zeldzaam.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ze had me een foto van een stukje tekst gestuurd en daar staan Limische. Iets over dat het lichaam dénkt dat het wordt aangevallen ofzo?
Het staat op het kaartjequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tetten zijn aangepast.
Mss, FF, bestaat dat echt?
Galaxy Squote:Op dinsdag 22 november 2011 22:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben (over het algemeen) heel blij met m'n HTC Desire.
Heb je de baasoren van mijn heund al gezien?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit beest heeft echt oren als een baas
[ afbeelding ]
Bedankt voor de moeite!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, is nogal zeldzaam.
Op zich kun je daar best nog wel iets bij revalideren en leren, maar lastig is het wel, omdat je op heel veel plekken in je hersenen micro-schade hebt, die er soms ook al best lang heeft gezeten voor ze het ontdekken, waardoor vrij veel functies stuk zijn.
Hoop dat ze nog wel gerichte therapie gaat krijgen, want er is best nog wel wat mogelijk, zeker omdat ze zo jong is. Kijk, wonderen moet je er niet van verwachten, maar wat je eruit kunt halen, moet je er natuurlijk proberen uit te halen
Was jouw die met die korte poten? Corky heet dat toch? Of was dat weer een andere hondquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb je de baasoren van mijn heund al gezien?
Dittquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb je de baasoren van mijn heund al gezien?
Corgi..... Hij is niet corkyquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
O en Mss, ik had mijn telefoon 5 maanden voordat mijn abo inging.
Was toen een aanbieding voor heul goedkoop internet en die wilde ik niet missen, bleek gewoon te kunnen
[..]
Was jouw die met die korte poten? Corky heet dat toch? Of was dat weer een andere hond
Ja doe eens wat garpige feiten delen danquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:09 schreef Sharana_LV het volgende:
zeg doe es wat dingen over mij dan ook in de kalendermijn regel is leeg!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja doe eens wat garpige feiten delen dan
Die heeft ook bazenoren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Corgi..... Hij is niet corky
[ afbeelding ]
Maar korte pootjes en grote oren idd !
Like a boss
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Sjaan has no soul.....................
en oppernerdquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:10 schreef Mss het volgende:
Sjaan houdt ook van Guitar Hero. En ze is opperfaler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |