Heb al een paar dagen geen beautyblogs meer gekeken, maar ga nu toch even bjoetiesien bekijkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:33 schreef BGTes het volgende:
Jullie gaan te hard:D
En Lindy, ja, Debbie van Beautyscene
(Per 2 dec trouwens ook een in Arnhemis maar 20 minuutjes reizen met de trein!
)
Ze zei het op twitterquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb al een paar dagen geen beautyblogs meer gekeken, maar ga nu toch even bjoetiesien bekijken
Wat zei ze op twitter dan? Ik snap twitter niet, dus wil je even quoten?quote:
twitter:MrsBeautyscene twitterde op dinsdag 22-11-2011 om 18:25:30Oh helemaal nog niet verteld, maar gisteren heb ik nog wat locaties gehoord van nieuwe MAC counters :-) Wanna guess? reageer retweet
twitter:MrsBeautyscene twitterde op dinsdag 22-11-2011 om 18:52:14Ik heb al wat goede antwoorden gehoord........Breda........#nietverdervertellen reageer retweet
Maar die vind ik niet leuktwitter:MrsBeautyscene twitterde op dinsdag 22-11-2011 om 18:54:46Zijn er geen MAC fans in Noord-Holland? :-) #zandvoort #haarlem #heemstede #alkmaar reageer retweet
Aah okequote:Op dinsdag 22 november 2011 19:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, ik dacht dat het ging om irritante reacties op beautyblogs, maar bedenk net dat het IJs was die dat zei
Sorry, beetje moe en gaar van drukke heftige dag weer...
Sephora in Breda en Den Bosch, MAC in Eindhoven... Is nooit handig in 1 tripje vanuit Tilburgquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Bij mij zitten volop Sephora's en MAC's in de buurt
Oh en L'Occitane, ook een gave winkel
Als ik dat moet gaan eten pleeg ik zelfmoordquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
o hai![]()
Goedkoop eten: Pakje kant en klare pannenkoeken van 80 cent, kan ik 3 dagen van eten.
Zeker!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
o hai![]()
Goedkoop eten: Pakje kant en klare pannenkoeken van 80 cent, kan ik 3 dagen van eten.
Weleens in L'Occitane geweest? Die hebben lekkere luchtjes, zeepjes, smeersels en soms ook wel mooie (naturel) make-upquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sephora in Breda en Den Bosch, MAC in Eindhoven... Is nooit handig in 1 tripje vanuit Tilburg
Uiensoep!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als ik dat moet gaan eten pleeg ik zelfmoord
Kun je beter zelf pannenkoeken van bakken, studenten hebben toch tijd zat daarvoor en die zijn tig keer lekkerder.
Soep vond ik altijd een goeie cheapo oplossing, veel variatie mogelijk, gezond en goedkoop.
Ja, ik moet voor een vakje bloggen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, ik dacht dat het ging om irritante reacties op beautyblogs, maar bedenk net dat het IJs was die dat zei
Sorry, beetje moe en gaar van drukke heftige dag weer...
Nog nooitquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Weleens in L'Occitane geweest? Die hebben lekkere luchtjes, zeepjes, smeersels en soms ook wel mooie (naturel) make-up
Waar is je blog?? EINZ!!111!1!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik moet voor een vakje bloggen.En reacties geven
![]()
DAT IS PRIVÉ.quote:
Ja maar kokenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als ik dat moet gaan eten pleeg ik zelfmoord
Kun je beter zelf pannenkoeken van bakken, studenten hebben toch tijd zat daarvoor en die zijn tig keer lekkerder.
Soep vond ik altijd een goeie cheapo oplossing, veel variatie mogelijk, gezond en goedkoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |