Bwhehehehhehehequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ah ik snap.
O en ik moest lachen:
[ afbeelding ]
hahahahahahahaaquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ah ik snap.
O en ik moest lachen:
[ afbeelding ]
Krijg je dan problemen met Fok? (buiten dat ik weet dat je een ban kan krijgen, maar weet niet hoe en of ze dat kunnen zien enzoquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh. Sjonge jonge. Ik heb adblock draaien voor buiten fok, maar blijkbaar pakt 'ie m'n uitzondering niet meer. ERGERNIS.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ah ik snap.
O en ik moest lachen:
[ afbeelding ]
Dan doen dus de knopjes het niet meer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Krijg je dan problemen met Fok? (buiten dat ik weet dat je een ban kan krijgen, maar weet niet hoe en of ze dat kunnen zien enzo)
hahaha, hendig!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan doen dus de knopjes het niet meer.
Oooh, daarom doet ie het dan ook niet bij m'n moeder op de pc! Snapte al niet waarom spoilers en quoten het niet deed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan doen dus de knopjes het niet meer.
Daarom dus. Even adblock opnieuw een uitzondering laten maken, die is blijkbaar veranderd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oooh, daarom doet ie het dan ook niet bij m'n moeder op de pc! Snapte al niet waarom spoilers en quoten het niet deed.
Een HTCquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben lui.... mijn iPhone doet raar en is supertraag dus ik moet hem opnieuw installeren enzo, maar ben eigenlijk meer in staat gewoon online een nieuwe Android te bestellen
Nee een Nexus of zoietsquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben lui.... mijn iPhone doet raar en is supertraag dus ik moet hem opnieuw installeren enzo, maar ben eigenlijk meer in staat gewoon online een nieuwe Android te bestellen
Erg he...quote:
lekker zinloos idd om een nieuwe telefoon te kopen alleen omdat je te lui bent om 5 minuten te updaten?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Erg he...
Ga het wel doen hoor, eerst die telefoon proberen te fixen, maar goed... het speelt door mijn hoofd
Ik las: "Oh Kipje"quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
O kip je moet echt de meest recente aflevering van die serie zien.
"liefede maak blind, zow lang de doad u schet. Doe me zo'n wef"
"vroegah in duindorrep".
Zelfs ik spreek betah hags
Helemaal als je naar Android wil.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lekker zinloos idd om een nieuwe telefoon te kopen alleen omdat je te lui bent om 5 minuten te updaten?
Ik weet hetquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lekker zinloos idd om een nieuwe telefoon te kopen alleen omdat je te lui bent om 5 minuten te updaten?
Ruilen? Dan krijg je er gehamer en geboor voor terugquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:41 schreef Lindytje het volgende:
Het is gezellig bij de buurman.... LEKER HARD PRATEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lees wat je wil lezen meidquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik las: "Oh Kipje"
Maaruh, ik zal het eens kijken
Ik snap geen kloot van je post, maar Osiris doet denken aan de HRO, toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
Falerds op mijn school.
Ik stuur een mailtje met de vraag of het wel klopt dat ik me alleen voor toetsgelegenheid nummer 2 in kan schrijven voor een bepaald vak. Keep in mind dat dit al de 3de week is waarin we ons kunnen inschrijven.
Gaat er vervolgens een groepsmail naar het hele jaar: DRINGEND!! inschrijven toets signaleren en verwijzen in Osiris.
Dat was dus niet te bedoeling. Zijn ze lekker snel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |