quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb vandaag ook geen zin om te koken hoor, heb het zojuist op mijn echtgenoot afgeschoven
Morgen doe ik het wel weer heb ik net gezegdGoeden tactiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ik betrap me er weleens op dat ik als Al Bundy op de bank zitquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die hond gaat er nog komen, die kinderen zeker niet, die al bundy-echtgenoot loop ik nog best kans op met mijn mate van huishoudelijk zijn.
Lekker met de hand in de broek, dan drukt die broekband niet op je buikquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik betrap me er weleens op dat ik als Al Bundy op de bank zit
Ohja!!!! Ik was hem alweer vergetenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh Lindy, ben benieuwd naar je reactie als je "liptick" binnen is
Als het goed is morgen bij je thuis
Precies, 'en een warme handquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lekker met de hand in de broek, dan drukt die broekband niet op je buik
Die heb ik nooitquote:
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja!!!! Ik was hem alweer vergeten
Ik laat het je weten
Ja, daarom dus ook die hand in je broek, om te warmen aan je buikquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die heb ik nooit. Gebruik mijn buik om mijn hand te warmen
Ik hou ervan!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:04 schreef Jacqie1986 het volgende:
@BBQ deze avatar heeft Bubsel gemaakt![]()
O wacht, ik snap hemquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, daarom dus ook die hand in je broek, om te warmen aan je buik
Frankrijk?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:04 schreef Jacqie1986 het volgende:
En nu nooit meer vergeten waar ik woon he?
quote:
Ken je die South Park aflevering van "Fuck you whale, and fuck you dolphin"?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik niet, maar m'n paps wel
Ik in Harderwijk bij de dolfijnen
Nee, maar ik vind hem nu al leukquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ken je die South Park aflevering van "Fuck you whale, and fuck you dolphin"?
Met die Japanners?
Dat dusquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind hem nu al leuk.
Ik zou hem downloaden, hij doet me aan Jacques hier denkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind hem nu al leuk.
Snuffelen???quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:10 schreef Jacqie1986 het volgende:
Ik was gisteravond kerststukje maken... En bij thuiskomst zaten er meteen 2 katten aan te snuffelen..
[ afbeelding ]
Ze duwden echt hun neusje in die beukenootjesdopjes.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Snuffelen???
Ze zitten gewoon evil plans te smeden om het helemaal aan gort te trekken![]()
Katten
Sien heeft vandaag niks geslooptquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:12 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ze duwden echt hun neusje in die beukenootjesdopjes.
En die linker was idd ook al aan het slopen vandaag
Tuurlijk wel, je hebt het alleen vast nog niet opgemerktquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sien heeft vandaag niks gesloopt![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |