Sjaan is ook nurd.. Gamerd.. Tetten like a boss !!!!quote:
Ik heb meteen zo'n natte honden lucht in mijn neus,quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dan heb je zo'n hond:
[ afbeelding ]
En dan noem je hem Fleur![]()
(ik zit op de dierenasiel-site te kijken, valt het op?)
Je moet ze ook niet nat maken jongequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb meteen zo'n natte honden lucht in mijn neus,![]()
Honden stinken
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Sjaan is ook nurd.. Gamerd.. Tetten like a boss !!!!![]()
No problemquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite!
Aan de ene kant vind ik dit wel heel erg kut nieuwsomdat ik toch nog een beetje had gehoopt op een happy ending (met natuurlijk wat sporen). Ik zal de volgende keer dat ik haar spreek eens goed doorvragen over de nabehandelingen.
staat in de op?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kan iemand even een linkje van de kalend0r droppen? Kan hem nergens meer terugvinden
Openingspost in het topic toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kan iemand even een linkje van de kalend0r droppen? Kan hem nergens meer terugvinden
Ja dat is een beetje lastig omdat het nog niet helemaal duidelijk is of ze terug mag komen en bij haar moeder in Almere wonen. Of dat ze begeleid gaat wonen in Arnhem. Nu ligt ze in het UMC.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
No problem
Waar zat zij ook alweer? Dan kan ik wel kijken of ik behandelaars in de buurt daar weet, en anders kan ik ze wel opzoeken.
Man jij hebt een onwijze titel gekregenquote:
Op zich wel hoor, wel jammer dat je geen ziel hebtquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaaaaaa ... hoezo niet goed dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik ging ook kijken, was teleurgesteldquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:12 schreef Mss het volgende:
Ik had ineens allemaal GAM-posters in mijn fobo lurken
Als er nog mensen leuke dingen weten?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Man jij hebt een onwijze titel gekregen
Als er meer bij moet moet je het roepen
LIKE A BOSSquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Had je tettenfoto's verwacht?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ging ook kijken, was teleurgesteld
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:16 schreef Puckzzz het volgende:
Ik voel trouwens een mega wraak-actie opkomen.
Petje stond lekker te douchen en toen gooide ik een glas ijskoud water tegen zijn kont () aan
![]()
Hij is het type wat het meestal even een tijdje laat broeden tot ik het alweer vergeten ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |