Ik weet hetquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lekker zinloos idd om een nieuwe telefoon te kopen alleen omdat je te lui bent om 5 minuten te updaten?
Ruilen? Dan krijg je er gehamer en geboor voor terugquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:41 schreef Lindytje het volgende:
Het is gezellig bij de buurman.... LEKER HARD PRATEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lees wat je wil lezen meidquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik las: "Oh Kipje"
Maaruh, ik zal het eens kijken
Ik snap geen kloot van je post, maar Osiris doet denken aan de HRO, toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
Falerds op mijn school.
Ik stuur een mailtje met de vraag of het wel klopt dat ik me alleen voor toetsgelegenheid nummer 2 in kan schrijven voor een bepaald vak. Keep in mind dat dit al de 3de week is waarin we ons kunnen inschrijven.
Gaat er vervolgens een groepsmail naar het hele jaar: DRINGEND!! inschrijven toets signaleren en verwijzen in Osiris.
Dat was dus niet te bedoeling. Zijn ze lekker snel mee.
Oh Oh Kipje.....quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lees wat je wil lezen meid![]()
Zal ik even o Kipje tegen je zeggen dan?
Hmmm, nah, laat maar...quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:44 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ruilen? Dan krijg je er gehamer en geboor voor terug
Glas tegen de muur houden!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hmmm, nah, laat maar...
Volgens mij is er iemand bij hem en zijn ze fijn ruzie aan het maken. Ik kan alleen nét niet verstaan waar het over gaat
IT'S A TRICK, DON'T FALL FOR IT! EINZ!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn vent redt zich niet in de keuken, want hij vindt het een te grote teringzooi om te koken... dus ik ga toch maar even een beetje helpen
Arme jijquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn vent redt zich niet in de keuken, want hij vindt het een te grote teringzooi om te koken... dus ik ga toch maar even een beetje helpen
Nou, wij mogen elke toets die we doen in principe 1 keer herkansen. Omdat we met bijna 200 leerlingen zijn rouleert het welke klas wanneer welk vak heeft (we werken met 4 blokken in een jaar namelijk). Dit vak was in Blok A al aan een klas gegeven en wij krijgen het nu in blok B. Maar dat hadden ze niet goed in het systeem staan, dus konden wij ons alleen inschrijven voor de herkansing. Als dat zo blijft staan denkt het systeem dat we poging 1 al gehad hebben, en zijn we die dus kwijt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik snap geen kloot van je post, maar Osiris doet denken aan de HRO, toch?
En de HRO betekent enkel ellende, zie mijn post hier eerder over stageopleiding waar we mee samen werken
Stervende telefoons zijn kut.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:01 schreef Mss het volgende:
Nog een maand en dan mag ik ook aan de iPhone. En dat gaat tijd worden want ik doe al 2 maanden met een stervende telefoon
Hij is fucking engquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:04 schreef Sharana_LV het volgende:
heerlijk luiheid, gwen is thee aan het maken omdat ze de cooker zo leuk vind
Zegggeee ga jij weer es ff gamenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:06 schreef Michhas het volgende:
Hoi.
Ik heb altijd nagellak op. Hoor ik er nu bij?
Oke gr gr Jos, Anja en de kids
Ik dacht dat jij Pizza quick op je nagels smeerde..quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:06 schreef Michhas het volgende:
Hoi.
Ik heb altijd nagellak op. Hoor ik er nu bij?
Oke gr gr Jos, Anja en de kids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okéquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zegggeee ga jij weer es ff gamen
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Pizza quick op je nagels smeerde..Heeft Nick je dat verteld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft hij ook de foto laten zien die ik naar hem had gestuurd?
![]()
Ja, ik heb vamiddag zelfs tosti's met pizza quick voor hem gemaaktquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oké
[..]
Heeft Nick je dat verteld?Heeft hij ook de foto laten zien die ik naar hem had gestuurd?
ik moet bij dit nr aan jou denkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, ik heb vamiddag zelfs tosti's met pizza quick voor hem gemaakt
Baasquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, ik heb vamiddag zelfs tosti's met pizza quick voor hem gemaakt
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Baas
Hij stuurde me vanmiddag heel trots een foto dat hij die shit ook had gehaald
Hij was zelf weer achter zijn werklaptop gekropen toen ik spullen stond op te ruimen in de keuken, de galbak...quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IT'S A TRICK, DON'T FALL FOR IT! EINZ!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |