meldquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Er zitten hier ook geen jongens, enkel hete vrouwen met grote tetten
Hehehehehe, lekker fout, heerlijk!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Haiiii
Ik heb net lekker scream 4 gehuurd omdat ik gister deel 3 heb gezienBaggerhorror
Oh en Kip, ja ik d8 ook al dat hij Lindy beter zou staanBtje zonde als hij mijn kant op was gegaan. En wat felle lipsticks betreft, ik heb alleen ervaring met rode
lymfatische encephalitis?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en Kip, mijn vriendin heeft Limbische encephalitis.
Ze had me een foto van een stukje tekst gestuurd en daar staan Limische. Iets over dat het lichaam dénkt dat het wordt aangevallen ofzo?quote:
Ik ben altijd een schijtbak met dat soort kleuren. Ben altijd bang dat mensen denken: 'Kijk háár nou.'quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehehehe, lekker fout, heerlijk!
Je ziet altijd al van mijlenver aankomen wie eraan gaat.
Ik denk dat roze, berry achtige kleuren jou heeeeel erg mooi staan![]()
Die Framboise Exquise van Bourjois naturel lipstick ofzo heet die kleur die ik in mijn hoofd heb, heel mooi
Vind ik leuk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Er zitten hier ook geen jongens, enkel hete vrouwen met grote tetten
Als je je kleding lekker sobertjes houdt (grijs wollen jurkje ofzo, gecombineerd met zwart of juist wit), je haar leuk opsteken, knalkleur op je lippen en je ogen rustig houden, dan ziet dat er echt supergaaf uit!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben altijd een schijtbak met dat soort kleuren. Ben altijd bang dat mensen denken: 'Kijk háár nou.'
Whehehehe, ik vond 'em prachtig. Maar ik heb er geen verstand van hoor, heb amper nagels. Ik ben gewoon een keer komen aanwaaien in dit topicquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vind ik leuk.
Was mijn prachtige nailart voldoende?
Mijn telefoon kan ik alleen nog maar met een headset opnemen. Ik moet dan met de headset opnemen, vervolgens deze eruit trekken en dan kan ik pratenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stervende telefoons zijn kut.
Daarom heb ik de aanbiedingen bij verlengen maar opgegeven, ik bel toch amper, dus een sim only is veel voordeliger voor mij.
Will do.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als je je kleding lekker sobertjes houdt (grijs wollen jurkje ofzo, gecombineerd met zwart of juist wit), je haar leuk opsteken, knalkleur op je lippen en je ogen rustig houden, dan ziet dat er echt supergaaf uit!
Gewoon een keer proberen
je mag 3 maanden voor de verlenging je telefoon al he?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Mijn telefoon kan ik alleen nog maar met een headset opnemen. Ik moet dan met de headset opnemen, vervolgens deze eruit trekken en dan kan ik praten. Ik kan hem niet uitzetten want als hij uitvalt krijg ik hem niet meer aan
. 31 december mag ik dan eindelijk verlengen en dan wil ik afhankelijk van de prijs een iPhone 4 of 4s. Gelukkig net na de kerstdagers, dus ik hoop dat ze iets afprijzen!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Mijn telefoon kan ik alleen nog maar met een headset opnemen. Ik moet dan met de headset opnemen, vervolgens deze eruit trekken en dan kan ik praten. Ik kan hem niet uitzetten want als hij uitvalt krijg ik hem niet meer aan
. 31 december mag ik dan eindelijk verlengen en dan wil ik afhankelijk van de prijs een iPhone 4 of 4s. Gelukkig net na de kerstdagers, dus ik hoop dat ze iets afprijzen!
Je hebt je tieten nog niet laten zien!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:32 schreef Michhas het volgende:
Jongens ik weet dat ik nieuw ben enzo, maar ik voel me niet echt geaccepteerd hier
Waarom doen jullie zo flauw?
Jouw tetmaat staat heul nog niet in de kalenderquote:
Dat is 31 december. Mijn abonnement loopt 31 maart af. Mijn telefoon is in september kapot gegaan, één dag nadat de garantie was afgelopenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je mag 3 maanden voor de verlenging je telefoon al he?
oh 70Dquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jouw tetmaat staat heul nog niet in de kalender
Wil je de mijne aanpassen naar 95FF? Eindelijk duidelijkheidquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jouw tetmaat staat heul nog niet in de kalender
Goede zaak.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whehehehe, ik vond 'em prachtig. Maar ik heb er geen verstand van hoor, heb amper nagels. Ik ben gewoon een keer komen aanwaaien in dit topic
Ask Space, zij kan beamen dat mijn tetten volstaan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Je hebt je tieten nog niet laten zien!
Ik heb het even opgezocht, is nogal zeldzaam.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ze had me een foto van een stukje tekst gestuurd en daar staan Limische. Iets over dat het lichaam dénkt dat het wordt aangevallen ofzo?
Het staat op het kaartjequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tetten zijn aangepast.
Mss, FF, bestaat dat echt?
Galaxy Squote:Op dinsdag 22 november 2011 22:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben (over het algemeen) heel blij met m'n HTC Desire.
Heb je de baasoren van mijn heund al gezien?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit beest heeft echt oren als een baas
[ afbeelding ]
Bedankt voor de moeite!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, is nogal zeldzaam.
Op zich kun je daar best nog wel iets bij revalideren en leren, maar lastig is het wel, omdat je op heel veel plekken in je hersenen micro-schade hebt, die er soms ook al best lang heeft gezeten voor ze het ontdekken, waardoor vrij veel functies stuk zijn.
Hoop dat ze nog wel gerichte therapie gaat krijgen, want er is best nog wel wat mogelijk, zeker omdat ze zo jong is. Kijk, wonderen moet je er niet van verwachten, maar wat je eruit kunt halen, moet je er natuurlijk proberen uit te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |