Klinkt ook wel als de HRO, auch chance-losquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, wij mogen elke toets die we doen in principe 1 keer herkansen. Omdat we met bijna 200 leerlingen zijn rouleert het welke klas wanneer welk vak heeft (we werken met 4 blokken in een jaar namelijk). Dit vak was in Blok A al aan een klas gegeven en wij krijgen het nu in blok B. Maar dat hadden ze niet goed in het systeem staan, dus konden wij ons alleen inschrijven voor de herkansing. Als dat zo blijft staan denkt het systeem dat we poging 1 al gehad hebben, en zijn we die dus kwijt.
Ik zit op de Hogeschool Utrecht, maar dat is ook een hoop ellende.
Wimperparasieten!!!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sjaan roept BEESTJES BEESTJES BEDWANTSEN
Ik heb jeuk
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Klinkt ook wel als de HRO, auch chance-los
Ik heb ooit 4 reguliere tentamens en 1 hertentamen op hetzelfde tijdstip gepland gehad daar, waarvan 2 in hetzelfde lokaal en 1 met 40 man in een lokaal waar er maar max 8 in kunnen (vissenkommetje).
Ik heb zo vaak geklaagd bij de examencommissie, dat ze me er nu nog kennenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Zo erg is het bij ons dan weer niet!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak geklaagd bij de examencommissie, dat ze me er nu nog kennen![]()
Als ik mijn naam zeg hoef ik het niet eens te spellen ofzo en ze weten direct voor welke afdeling binnen de faculteit ik bel, dat zegt denk ik genoeg
Verbaast me daarom ook eigenlijk niks dat het zo kut loopt met die stagiairs...
Nee joh, ik was zo naïef toen, dacht oprecht dat ze er wat mee gingen doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat is geen goed teken nee! Wel goed dat je zo volhardend bleef klagen.
Aaaaaw! Dat vind ik dan ook weer niet zo netjes. Maarja, daarover klagen schiet dan ook niet op.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee joh, ik was zo naïef toen, dacht oprecht dat ze er wat mee gingen doen.
Ik kreeg pas argwaan (lees: realitycheck) toen mijn projecten en solotoetsen ineens veel lager beoordeeld werden dan die van medestudenten en ook veel lager dan mijn multiple-gok-toetsen![]()
Ach, zo leer je weer wat in de wereld he... politiek het spelletje meespelen bijvoorbeeld
Ik vind dat je erbij hoort hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:32 schreef Michhas het volgende:
Jongens ik weet dat ik nieuw ben enzo, maar ik voel me niet echt geaccepteerd hier
Waarom doen jullie zo flauw?
Eerst een mooie nailart laten zien!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:32 schreef Michhas het volgende:
Jongens ik weet dat ik nieuw ben enzo, maar ik voel me niet echt geaccepteerd hier
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:33 schreef BGTes het volgende:
[..]
Eerst een mooie nailart laten zien!
It was good... Uiteraard nog wel even een correctie moeten geven (tartaartje nog even terug naar de pan), maar het was lekkerquote:
Er zitten hier ook geen jongens, enkel hete vrouwen met grote tettenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:32 schreef Michhas het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |