Kut, je deed me even aan Whoop denkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
Huu, ik vind verandering eng. Dus word helemaal niet blij van de nieuwe android market.
Liefquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik pm je even met een adres van iemand die daar in de buurt komt én qua behandelen erg goed is.
Lekkerquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea bewegen gewoon net als normale
ik durf nu gelijk niet meer te plassenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
SJAAN POST OP MIJN ACCOUNT ALS IK NAAR DE WC BEN
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
SJAAN POST OP MIJN ACCOUNT ALS IK NAAR DE WC BEN
Da's wel naar hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
LiefIk stuur het meteen naar dr door
aangezien ik niet op bezoek mag komen
En dat vonden ze van de mijne nou net niet! Terwijl de zwaartekracht daar ook al zijn grip op heeft gekregen FUUUUUU!!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea bewegen gewoon net als normale
En terecht.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik durf nu gelijk niet meer te plassen
Privacy, I haz nonequote:
Oh ja, op je feestboek staan wel tettersquote:
Volgens mij was het van mij en puckzz toch wel algemeen bekend? de rest zijn volgens mij wel allemaal vleesboobies .. wij hebben gesmokkeldquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lekker.
Het viel me al op dat jij zo ongeveer de enige in de lijst bent met een heul kleine omvang en grote tetten
Vergeet die van puckzzz niet ! Kunnen ook goed wobbelenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lekker.
Het viel me al op dat jij zo ongeveer de enige in de lijst bent met een heul kleine omvang en grote tetten
fatties bedoel jequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Volgens mij was het van mij en puckzz toch wel algemeen bekend? de rest zijn volgens mij wel allemaal vleesboobies .. wij hebben gesmokkeld
Ja?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, op je feestboek staan wel tetters
* BBQ-kip gerustgesteld is
jamaar dat ligt er ook aan wanneer je het hebt laten doen en watvoor, ik heb wel grof meer moeten betalen maar dan heb je wel natuurlijke bewegingen en weet ik et wat allemaalquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En dat vonden ze van de mijne nou net niet! Terwijl de zwaartekracht daar ook al zijn grip op heeft gekregen FUUUUUU!!!
Maarja er zit dan ook een slordige 200 cc meer in per tiet ofzo
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
De kittehs proberen vakkundig het doosje met kattennoms te openen
Maar Puckz heeft 80 en als je gewend bent aan 70 hebben lijkt 80 heel groot *referentiekader enzo*quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vergeet die van puckzzz niet ! Kunnen ook goed wobbelenHeb ik uitgebreid bestudeerd
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's wel naar hoor![]()
Maar prima, ik ga nu even de gegevens zoeken
k had trouwens een C cup, totdat ik opeens aan ging komen en naar de D ging, ik had die vent er niet een D cup in laten proppenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lekker.
Hoeveel cupmaten ben jij groter gegaan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jamaar dat ligt er ook aan wanneer je het hebt laten doen en watvoor, ik heb wel grof meer moeten betalen maar dan heb je wel natuurlijke bewegingen en weet ik et wat allemaalmaar wel blij met resultaat
Mag ik vragen naar de reden waarom je nepperts hebt Sjaan? Of is dat te serieus voor nu?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jamaar dat ligt er ook aan wanneer je het hebt laten doen en watvoor, ik heb wel grof meer moeten betalen maar dan heb je wel natuurlijke bewegingen en weet ik et wat allemaalmaar wel blij met resultaat
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar Puckz heeft 80 en als je gewend bent aan 70 hebben lijkt 80 heel groot *referentiekader enzo*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |