SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Alstead - Alstead
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjuniorHet Minecraft bruidspaar:quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Fipo en bedankt voor de inspiratie Joost.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
You have been trolled.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik ook. Veeeeel te vroeg.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Half 2 pas. En ik heb gisteren sushi gegeten en dat merk ik nu wel.
quote:Op maandag 21 november 2011 08:47 schreef TJV het volgende:
Half 2 pas. En ik heb gisteren sushi gegeten en dat merk ik nu wel.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Flierp.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Is bukkit er al?echt kut kan door problemen niet meer minecraften
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Er is een dev build die vrij goed draait.quote:Op maandag 21 november 2011 10:16 schreef bobbernaut het volgende:
Is bukkit er al?echt kut kan door problemen niet meer minecraften
![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 10:43 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
ZIe het al, verwarring met ingame naam.
Jep dnb en drumpie hebben gisteren bukkit erop geknald. Nu draait hij veel beter.quote:Op maandag 21 november 2011 11:17 schreef MissionPhailed het volgende:
Blocklag was gisteravond nagenoeg verdwenen merkte ik ...![]()
![]()
Een jaar geleden was jij nog een zygotequote:Op maandag 21 november 2011 11:51 schreef Flodder450 het volgende:
een jaar geleden was minecraft #8 net gepost ;o![]()
plannen voor de kerk Kathedraal zijn gewijzigd
als je wil weten hoe de gevel er ongeveer uit gaat zien, google: West Facade Cologne Cathedral![]()
Het had wel even doorgegeven mogen worden dat de spawns gereset waren hoor, al mijn stuff kwijt nu. Thanks.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Jawel, maar je bedspawn is er niet meer.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Plexcon saved my ass, wat een topmod.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Wel een mogelijk catastrofaal foutje. 2x mijn stuff verliezen in 2 dagen was ik niet meer te boven gekomen.quote:Op maandag 21 november 2011 12:25 schreef Mender het volgende:
[..]
Volgens mij is dit gebeurd nadat bukkit erop gezet was. Was dus gewoon een foutje.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Als je liever blocklag hebt is dat ook goed hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 12:27 schreef TJV het volgende:
[..]
Wel een mogelijk catastrofaal foutje. 2x mijn stuff verliezen in 2 dagen was ik niet meer te boven gekomen.![]()
![]()
Vanavond maar even verder met mijn ozzo en daarna beginnen aan een geheime metro lijn richting de spawn![]()
GEWOON ALLEBEI NIET SNAP DAT DAN.quote:Op maandag 21 november 2011 12:29 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Als je liever blocklag hebt is dat ook goed hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Het idee van bedspawn is dat je een dutje doet, en daar dan vervolgens heen kunt teleporten wanneer je wil?![]()
nee, als je dood gaat en je hebt in je bed gelegen dan spawn je naast je bed i.p.v. de normale spawn..quote:Op maandag 21 november 2011 13:11 schreef knappert_ het volgende:
Het idee van bedspawn is dat je een dutje doet, en daar dan vervolgens heen kunt teleporten wanneer je wil?![]()
gooide zonet bijna salpeter zuur ipv zoutzuur in een zeewateroplossing.
2 sec van disaster___!
Een van de admins, logblock is mogelijk op bukkit
http://diddiz.insane-architects.net:8080/job/LogBlock/43/![]()
Mender en ik waren al van plan vanavond wat dingen te gaan testen, inclusief multiverse.quote:Op maandag 21 november 2011 13:49 schreef MineraalWater het volgende:
Een van de admins, logblock is mogelijk op bukkit
http://diddiz.insane-architects.net:8080/job/LogBlock/43/![]()
![]()
We willen trouwens deze meteen gaan gebruiken, scheelt weer werk later; http://forums.bukkit.org/(...)k-and-hawkeye.33907/![]()
Ziet er goed uitquote:Op maandag 21 november 2011 13:52 schreef dnbrainwash het volgende:
We willen trouwens deze meteen gaan gebruiken, scheelt weer werk later; http://forums.bukkit.org/(...)k-and-hawkeye.33907/![]()
![]()
Flodder, ik wil dat je die kerk in dresden na gaat maken, dan speel ik en Engelse bommenwerper en maak ik er een ruine van, wat vind je er van?Fear is the grease of society.![]()
Yogscast heeft Notch geinterviewd. Ik heb het gezien.... ging helemaal nergens over.quote:Op maandag 21 november 2011 14:35 schreef vogelkooi het volgende:
En wat was er dat notch boos was op yogscast?![]()
Ze beledigde Notch ook doodleuk enzo.Maar Notch maakte ook wel een keer een beledigende opmerking terug.
Voor de rest een hoop gezever.
![]()
![]()
NOopOOOoOoO wou niet mijn meloenzaadjes incasseren
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
well, shit neeequote:Op maandag 21 november 2011 14:28 schreef vogelkooi het volgende:
Flodder, ik wil dat je die kerk in dresden na gaat maken, dan speel ik en Engelse bommenwerper en maak ik er een ruine van, wat vind je er van?![]()
Dan is dit alleen maar goed toch?quote:Op maandag 21 november 2011 15:05 schreef Jajong het volgende:
NOopOOOoOoO wou niet mijn meloenzaadjes incasserenIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Zeg daar maar dag dag tegenquote:Op maandag 21 november 2011 15:05 schreef tuut-chips het volgende:
Goddammit er ligt een stack wood van mij op de grond![]()
![]()
Neem ik Dokucraft als nieuwe TP of gewoon maar weer good ol' X-ray?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Stomme cheaters. Vanilla only.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Hallo meneer-kijk-mij-eens-stoer-doen-omdat-ik-games-speel-zoals-ze-gemaakt-zijn-en-te-lui-ben-om-ze-aan-te-passen-naar-mijn-eigen-wensen.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Dokucraft, een van de beste texture packs die er isquote:Op maandag 21 november 2011 15:08 schreef TJV het volgende:
Neem ik Dokucraft als nieuwe TP of gewoon maar weer good ol' X-ray?![]()
![]()
Welke versie is het mooist?quote:Op maandag 21 november 2011 15:12 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Dokucraft, een van de beste texture packs die er is![]()
ik was altijd een fan van Dokucraft High, door de vele ornamenten (versieringen) op bijvoorbeeld de kisten, rail en glass, light is ook wel leukquote:![]()
![]()
Ik vid TP's niet echt leuk, iemand maakt een facking lelijk huis maar zegt: JA MET MIJN TP IS IE MOOI!!!1!!1!1!1!1!1! ....Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Dit is waarom texture packs kut zijn inderdaad.quote:Op maandag 21 november 2011 15:18 schreef bobbernaut het volgende:
Ik vid TP's niet echt leuk, iemand maakt een facking lelijk huis maar zegt: JA MET MIJN TP IS IE MOOI!!!1!!1!1!1!1!1! ....![]()
![]()
die kerk is daar oh zo schuldig aanquote:Op maandag 21 november 2011 15:18 schreef bobbernaut het volgende:
Ik vid TP's niet echt leuk, iemand maakt een facking lelijk huis maar zegt: JA MET MIJN TP IS IE MOOI!!!1!!1!1!1!1!1! ....![]()
![]()
ik gheb schijt aan alleschquote:Op maandag 21 november 2011 15:18 schreef bobbernaut het volgende:
Ik vid TP's niet echt leuk, iemand maakt een facking lelijk huis maar zegt: JA MET MIJN TP IS IE MOOI!!!1!!1!1!1!1!1! ....It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Deze is ook leuk!quote:
Oke de worlds werken goed, creative zowel survival. Nu even configureren en done.If not now, then when.![]()
Oh jullie hebben 't over texturepacks. Ja dat moet je zelf wetenquote:Op maandag 21 november 2011 15:11 schreef TJV het volgende:
[..]
Hallo meneer-kijk-mij-eens-stoer-doen-omdat-ik-games-speel-zoals-ze-gemaakt-zijn-en-te-lui-ben-om-ze-aan-te-passen-naar-mijn-eigen-wensen.. Ik ga denk ik die van docm77 downloaden, die heeft gewoon vanilla alleen dan hogere resolutie. Ziet er net een tikje beter uit
Geen PM's sturen naar Mender aub want hij is aan het werk. Als de server online is lees je het hier.If not now, then when.![]()
Als werken uit je neus vreten is.quote:Op maandag 21 november 2011 15:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Geen PM's sturen naar Mender aub want hij is aan het werk. Als de server online is lees je het hier.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 15:47 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Als werken uit je neus vreten is.
If not now, then when.![]()
Ligt 't aan mij of zijn de 2 mods allebei jonger dan 16. Ik vind dat leeftijdsdiscriminatie dus kom maar hier met die powers. Ik ben namelijk oud en wijs.
Ik ga meer af op hun gedrag op 't forum en in-game.
notch Markus Perssonquote:Op maandag 21 november 2011 15:51 schreef -Datdus- het volgende:
Hier was notch niet blij mee.
"Fuck me."
I'm very sorry about the behavior of the people we won't work with any more. Celebrity or not, you don't f-bomb kids.
Tja, ik snap hem wel.![]()
Beetje hypocriet aan de andere kant ook wel, maarja hij moet zo'n standpunt wel innemen denk ik.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Omdat hij een partij in het rond scheld?quote:Op maandag 21 november 2011 15:54 schreef Jajong het volgende:
Beetje hypocriet aan de andere kant ook wel, maarja hij moet zo'n standpunt wel innemen denk ik.![]()
![]()
Nee, maar de kinderen die daar komen spelen Minecraft, en kijken youtube, en hebben internet, en kijken TV. Van een paar keer fuck horen worden ze echt niet anders hoorquote:Op maandag 21 november 2011 15:55 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Omdat hij een partij in het rond scheld?.
Notch zei zelf in het interview met yogscast dat hij sex had gehad met de moeder van Simon etc..
En dan gaat hij nu klagen over het woordje fuck?
Beetje triest hoor.![]()
Hij werd ontzettend uitgelokt, en dat was niet 'openbaar'.quote:Op maandag 21 november 2011 15:56 schreef MineraalWater het volgende:
Notch zij zelf in het interview met yogscast dat hij sex had gehad met de moeder van Simon etc..
Beetje triest hoor.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Klopt, hij werd inderdaad opgenaaid.quote:Op maandag 21 november 2011 15:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij werd ontzettend uitgelokt, en dat was niet 'openbaar'.![]()
Link?quote:Op maandag 21 november 2011 15:56 schreef MineraalWater het volgende:
Notch zei zelf in het interview met yogscast dat hij sex had gehad met de moeder van Simon etc..
Beetje triest hoor.![]()
![]()
En heeft hij enige toevoegende waarde voor MC of is't gewoon een presentator-lulletje?quote:Dit stukje hoort niet bij m'n post hoor.![]()
Portals zijn aangemaakt, world naar world transportation is mogelijk. Nog paar dingen instellen en dan moet het werken.If not now, then when.![]()
ik was eerderquote:Op maandag 21 november 2011 16:04 schreef gogosweden het volgende:
wtf waarom ben ik niet meer whitelisted?![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 16:06 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
DRUMPIE IS AAN HET TESTEN, DINGEN DIE HET DAGLICHT NIET KUNNEN VERDRAGENSuikoden heerst![]()
Niets met Mojang daarom lijkt het mij ook zo sterk dat het klopt.quote:Op maandag 21 november 2011 16:03 schreef Precizionist het volgende:
[..]
En heeft hij enige toevoegende waarde voor MC of is't gewoon een presentator-lulletje?
The Yogscast is een community, Presentator was die snol met haar paarse haren die steeds te hard in haar microfoon zat te schreeuwen.![]()
WHOOOHOOOOOOOquote:Op maandag 21 november 2011 16:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Niets met Mojang daarom lijkt het mij ook zo sterk dat het klopt.
The Yogscast is een community, Presentator was die snol met haar paarse haren die steeds te hard in haar microfoon zat te schreeuwen.![]()
Okey dan is het both ways niet gevaarlijk voor mijn game experience thanksquote:Op maandag 21 november 2011 16:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Niets met Mojang daarom lijkt het mij ook zo sterk dat het klopt.
The Yogscast is een community, Presentator was die snol met haar paarse haren die steeds te hard in haar microfoon zat te schreeuwen.
Dit stukje hoort niet bij m'n post hoor.![]()
Nee niet zeggen dan moeten we langer wachten oellewapper.quote:Op maandag 21 november 2011 16:07 schreef gogosweden het volgende:
test gelijk of je nog kan glitchen enzoDit stukje hoort niet bij m'n post hoor.![]()
Kom op skype ik heb je zo ingame nodig.quote:Op maandag 21 november 2011 16:07 schreef gogosweden het volgende:
test gelijk of je nog kan glitchen enzoIf not now, then when.![]()
en anders zijn de verhoudingen weg omdat mensen hebben zitten glitchenquote:Op maandag 21 november 2011 16:09 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Nee niet zeggen dan moeten we langer wachten oellewapper.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
omwquote:Op maandag 21 november 2011 16:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kom op skype ik heb je zo ingame nodig.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Nee gebeurt niks meequote:Op maandag 21 november 2011 16:09 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Okey dan is het both ways niet gevaarlijk voor mijn game experience thanks
Wordt zelfs misschien beter, in december komt er als het goed is nog een nieuw iemand bij Mojang werken die API expert is![]()
![]()
-edit-
[ Bericht 96% gewijzigd door Morpheus2002 op 21-11-2011 16:14:41 ][i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
2 gouden blokjes maar? Wat een kut wijf. Doe dan diamant ofzoquote:Op maandag 21 november 2011 16:10 schreef -Datdus- het volgende:
Check 2e comment.![]()
http://www.reddit.com/r/M(...)ft_me_my_dad_and_10/![]()
@notchMarkus Persson
Yes, Yogscast.
2 minutes agovia web
Lolwut?Dit stukje hoort niet bij m'n post hoor.![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 16:10 schreef -Datdus- het volgende:
Check 2e comment.![]()
http://www.reddit.com/r/M(...)ft_me_my_dad_and_10/toepasselijk
heeft iemand trouwens nog leuke zinnen voor grafstenen?
beetje zoals:
"here lies ricko, he died like he lived, laying goddamn bricks"![]()
P. s. nol. Gestorven aan het kruis.quote:Op maandag 21 november 2011 16:14 schreef Flodder450 het volgende:
[..]toepasselijk
heeft iemand trouwens nog leuke zinnen voor grafstenen?
beetje zoals:
"here lies ricko, he died like he lived, laying goddamn bricks"![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 16:13 schreef maurisioo het volgende:
Wanneer gaat de server weer online? Tevens goeiemiddag![]()
Wanneeeeeeer dan?quote:Op maandag 21 november 2011 16:27 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Als de werkzaamheden klaar zijn.Suikoden heerst![]()
ahquote:Op maandag 21 november 2011 16:27 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Als de werkzaamheden klaar zijn.![]()
![]()
ik kon van de week vanuit mn slaapkamer op de 1e verdieping het pad langs de sloot niet meer zienquote:Op maandag 21 november 2011 16:27 schreef -Datdus- het volgende:
WTF ik kan hier door de mist de overkant niet meer zien. even IRL render distance op far zetten.![]()
![]()
jezus niet zo zeuren man, hij komt dadelijk online punt.
zeuren helpt nietWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ok gogosweden.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Hou je bek kutzweedtquote:Op maandag 21 november 2011 16:29 schreef gogosweden het volgende:
jezus niet zo zeuren man, hij komt dadelijk online punt.
zeuren helpt niet![]()
Al moet ik weg zeggen dat ik wel een beetje baal dat ie down is aangezien ik zo alweer loesoeboem moet.
twitter:notch twitterde op maandag 21-11-2011 om 09:59:05We also learned who not to work with at Minecon. Shame.. :/ reageer retweet
twitter:notch twitterde op maandag 21-11-2011 om 11:12:31I'm very sorry about the behavior of the people we won't work with any more. Celebrity or not, you don't f-bomb kids. reageer retweet
![]()
Xray is permban!http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Thanks man. Die hadden we nog niet gezien.quote:Op maandag 21 november 2011 16:31 schreef Berend. het volgende:
twitter:notch twitterde op maandag 21-11-2011 om 09:59:05We also learned who not to work with at Minecon. Shame.. :/ reageer retweet
twitter:notch twitterde op maandag 21-11-2011 om 11:12:31I'm very sorry about the behavior of the people we won't work with any more. Celebrity or not, you don't f-bomb kids. reageer retweet
Ik heb een halve stack diamantjes, wie wil er diamantjes kopen?
Ik nog niet hoor, meneer.quote:Op maandag 21 november 2011 16:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Thanks man. Die hadden we nog niet gezien.![]()
I see what you did there.quote:Op maandag 21 november 2011 16:33 schreef Mordecai het volgende:
Sorry, maar what the fuck is een f-bomb?![]()
Saying fuck when you probably shouldn't.quote:Op maandag 21 november 2011 16:33 schreef Mordecai het volgende:
Sorry, maar what the fuck is een f-bomb?![]()
waar gaat dat over?quote:Op maandag 21 november 2011 16:31 schreef Berend. het volgende:
![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 16:34 schreef Berend. het volgende:
[..]
Saying fuck when you probably shouldn't.
twitter:cccdn twitterde op maandag 21-11-2011 om 16:22:55@notch Jens said "shit" at least three times during the Cobalt demo. Is he getting fired? reageer retweet
OEHH ITS ON!twitter:tmoneyupinhere twitterde op maandag 21-11-2011 om 16:23:29@notch Given things you were saying in your interview with them, isn't that a bit of a dbl. standard? Not trying to be an ass, just honest. reageer retweet
![]()
KERFEES ://////////pp xDx D xD[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Biggie Notch gaat die rappertjes met die mic's tantoehard klapjes geven.quote:Op maandag 21 november 2011 16:38 schreef RickoKun het volgende:
HOEZO WAT IS DAN DIE PROBLEEMPJE G
Wat is deze verhaaltje achtergrond yoDit stukje hoort niet bij m'n post hoor.![]()
Grapje zekerquote:Op maandag 21 november 2011 16:39 schreef Mordecai het volgende:
Ik wist serieus niet wat een f-bomb was, maar nu wel, ongeveer :$.
Weet je dan ook niet wat de n-bomb is?
Of c-bomb...[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Cunt, ja.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Oke mutliworlds werkt, multi inventory's werkt, worldguard werkt.
Nog niet klaar overigens.If not now, then when.![]()
Doe maar rustig aan hoor Drumpor. Zolang je me maar modpowers geeft zo.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Naja ik neem me tijd hoor, alles moet goed werken zodat ik niet meer hoef te restarten zodalijk terwijl jullie spelen.
nu komt Drumpie met het lulverhaal aanzetten dat de wereld "per ongeluk" corrupt is gegaan en we weer overnieuw moeten beginnen![]()
jajong 4 mod!quote:Op maandag 21 november 2011 16:45 schreef Jajong het volgende:
Doe maar rustig aan hoor Drumpor. Zolang je me maar modpowers geeft zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
donker is het nog niet, wel aan het schemeren.. (en flink aan het misten)quote:Op maandag 21 november 2011 16:49 schreef Mordecai het volgende:
Wauw, wat is het al donker buiten...![]()
wees blij dat hij met zijn eigen geld de moeite neemt om een server voor ons te hosten. Het enigste wat jullie doen is die vent lastigvallen zodra er iets niet goed gaat.quote:Op maandag 21 november 2011 16:48 schreef Flodder450 het volgende:
nu komt Drumpie met het lulverhaal aanzetten dat de wereld "per ongeluk" corrupt is gegaan en we weer overnieuw moeten beginnen
Drumpie zijn server is een van de weinige servers die zo naar zijn spelers "luisterd" en die vrijwillig zonder donaties onderhouden word.
Inplaats van zeuren kunnen jullie hem ook eens bedanken en wat begrip tonen of niet dan?Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
omg. twitterdrama met notch.![]()
* MrEarcheese pakt de popcorn.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
zinds half 2 hier alquote:Op maandag 21 november 2011 16:49 schreef Mordecai het volgende:
Wauw, wat is het al donker buiten...
zet een paypal donatie link in de OPquote:Op maandag 21 november 2011 16:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wees blij dat hij met zijn eigen geld de moeite neemt om een server voor ons te hosten. Het enigste wat jullie doen is die vent lastigvallen zodra er iets niet goed gaat.
Drumpie zijn server is een van de weinige servers die zo naar zijn spelers "luisterd" en die vrijwillig zonder donaties onderhouden word.
Inplaats van zeuren kunnen jullie hem ook eens bedanken en wat begrip tonen of niet dan?![]()
![]()
AMEN.quote:Op maandag 21 november 2011 16:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wees blij dat hij met zijn eigen geld de moeite neemt om een server voor ons te hosten. Het enigste wat jullie doen is die vent lastigvallen zodra er iets niet goed gaat.
Inplaats van zeuren kunnen jullie hem ook eens bedanken en wat begrip tonen of niet dan?![]()
Wanneer kom jij weer op de server ?quote:Op maandag 21 november 2011 16:51 schreef MrEarcheese het volgende:
omg. twitterdrama met notch.![]()
* MrEarcheese pakt de popcorn.![]()
![]()
Slijmbal.quote:Op maandag 21 november 2011 16:54 schreef Mordecai het volgende:
Ik wil Drumpie best geld doneren, en als hij dat niet wil: Liefde en dankbaarheid![]()
![]()
In de meest letterlijke zin van het woord neem ik aan.quote:Op maandag 21 november 2011 16:54 schreef Mordecai het volgende:
Ik wil Drumpie best geld doneren, en als hij dat niet wil: Liefde en dankbaarheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.![]()
Werd er niet gewaarschuwd? :pquote:
Btw, alleen voor Datdus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst![]()
Planet Minecraft heeft weer kuren:
''Error: MySQL server has gone away''
De server is even een rookpauze houden? :/Suikoden heerst![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 17:00 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Werd er niet gewaarschuwd? :p
Btw, alleen voor Datdus:Ja, er werd gewaarschuwd maar was druk bezig met dat hout. Had net de hele vloer weggehakt toen ik in de chat keek "we gaan even offline" NOOOOOOOOOOOOOO!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*disconnected from server![]()
Ik wil zo graag spelen!quote:Op maandag 21 november 2011 16:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wanneer kom jij weer op de server ?Maar het is zó druk op school, niet leuk meer.
Ik heb morgen 2 deadlines, woensdag een Engels & Nederlands presentatie, donderdag moet ik mijn eigen ontworpen lettertype presenteren & printen en vrijdag moet ik 2 A5 schilderijen maken met als inspiratiepunt kubisme en expressionisme.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
/smelt.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Ah man, sucks...quote:Op maandag 21 november 2011 17:05 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik wil zo graag spelen!Maar het is zó druk op school, niet leuk meer.
Ik heb morgen 2 deadlines, woensdag een Engels & Nederlands presentatie, donderdag moet ik mijn eigen ontworpen lettertype presenteren & printen en vrijdag moet ik 2 A5 schilderijen maken met als inspiratiepunt kubisme en expressionisme.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
/smelt.
![]()
Ik hoop dat je binnekort toch is langskomt hoor!![]()
Zeker, Minecraft 1.0 gaat nu toch echt even voor school, als je 't mij vraagt. Ben benieuwd!quote:Op maandag 21 november 2011 17:08 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ah man, sucks...
Ik hoop dat je binnekort toch is langskomt hoor!A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 17:11 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Zeker, Minecraft 1.0 gaat nu toch echt even voor school, als je 't mij vraagt. Ben benieuwd!![]()
![]()
notch en jens hebben yogscast geunfollowed. inb4 ragediarree.![]()
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Dat laatste van dakduif zag ik langskomen in de chat toenquote:Op maandag 21 november 2011 17:17 schreef gogosweden het volgende:
hahaha van gisteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Suikoden heerst![]()
Volgens mij is er wel iets meer gebeurd dan ''shit'' enzo..quote:Op maandag 21 november 2011 17:16 schreef MrEarcheese het volgende:
notch en jens hebben yogscast geunfollowed. inb4 ragediarree.![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
vertaling " ik en elin komen straks ook even naar beneden, tot over ongeveer 25 minuten"quote:Op maandag 21 november 2011 17:22 schreef Mordecai het volgende:
Over 25 - 9 minuten gaat Mojang een aanslag plegen op de Yogscast?twitter:Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
iemand?quote:Op maandag 21 november 2011 17:16 schreef maurisioo het volgende:
eh die white-list ligt aan de server toch?![]()
![]()
whitelist is omdat ik datdus dnb en drumpie stuff aan het testen zijnWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ja ik test met dnb, vb en datdus.
Alles werkt naar behoren:
Multiworld
Multi inventory
Worldguard
Nu nog:
LWC mysql database opstellen
Logblock mysql database opstellen
en dan zijn jullie weer zoet.
quote:Op maandag 21 november 2011 17:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Multiworld
Multi inventory
Worldguard
Nu nog:
en dan zijn jullie weer zoet.![]()
![]()
Allebei.quote:Op maandag 21 november 2011 17:28 schreef drumstickNL het volgende:
Maarja, creative of survival .. ?
Ik ga nu eten. dus Iemand anders mag.quote:Op maandag 21 november 2011 17:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Multiworld
Multi inventory
Worldguard
Nu nog:
en dan zijn jullie weer zoet.![]()
![]()
survival voor de bazen en creative voor redstone testen enzoquote:Op maandag 21 november 2011 17:28 schreef drumstickNL het volgende:
Maarja, creative of survival .. ?
ik moet zeggen dat dat nu die portals daar staan naar creative het misschien wel handig is, omdat je anders niet in creative kan komen zegmaar als je ver van de spawn zitquote:Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
nou en moet je maar geen creative en survival door elkaar gaan spelenquote:Op maandag 21 november 2011 17:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat dat nu die portals daar staan naar creative het misschien wel handig is, omdat je anders niet in creative kan komen zegmaar als je ver van de spawn zit![]()
![]()
Weetje wat het is, zodra /spawn er is is heel het spannende weg van survival. Diep in een grot, inventory vol diamonds en stuff /spawn en hop je bent weer veilig. Kan je wel zeggen "daar kies je zelf voor" maar dan doe je het toch wel.quote:Op maandag 21 november 2011 17:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat dat nu die portals daar staan naar creative het misschien wel handig is, omdat je anders niet in creative kan komen zegmaar als je ver van de spawn zit![]()
![]()
Nee, daarom heb ik portals anders kun je alsnog snel weg.quote:Op maandag 21 november 2011 17:32 schreef gogosweden het volgende:
aight. een /warp creative dan zoals vroegah?If not now, then when.![]()
daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 21 november 2011 17:32 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Weetje wat het is, zodra /spawn er is is heel het spannende weg van survival. Diep in een grot, inventory vol diamonds en stuff /spawn en hop je bent weer veilig. Kan je wel zeggen "daar kies je zelf voor" maar dan doe je het toch wel.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ach die Simon van de Yogscast is toch lelijkquote:Op maandag 21 november 2011 17:33 schreef Berend. het volgende:
Notch zet zichzelf wel een beetje voor schut met die fight![]()
Fuck yogscast vieze dikke kneuzen, Notch heeft gelijk en staat voor zijn principes.quote:Op maandag 21 november 2011 17:33 schreef Berend. het volgende:
Notch zet zichzelf wel een beetje voor schut met die fightIf not now, then when.![]()
YogCast moest ook nog in mijn zin ja, maar Notch is hier wel de gene die professioneel moet blijvenquote:Op maandag 21 november 2011 17:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fuck yogscast vieze dikke kneuzen, Notch heeft gelijk en staat voor zijn principes.![]()
![]()
Principes in de zin van tijdens interviews "I fucked your mother" zeggen?quote:Op maandag 21 november 2011 17:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fuck yogscast vieze dikke kneuzen, Notch heeft gelijk en staat voor zijn principes.
Kom op zeg. Geen screening doen van een filmpje en dan, nadat je het hebt uitgezonden, iemand anders de schuld geven? Hypocriet en onprofessioneel. Helemaal om het dan ook nog eens op Twitter te gaan bespreken.
Reactie Yogscast
https://yogscast.com/show(...)ids-at-Minecon/page5
En koning TB
http://www.tweetdeck.com/twitter/Totalbiscuit/~vPxl4Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Dus wij wonen dadelijk weer een stuk van de spawn af? ;pquote:Op maandag 21 november 2011 17:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nieuwe spawn zal ergens anders komen in survival hoor.![]()
ah fijnquote:Op maandag 21 november 2011 17:40 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Dus wij wonen dadelijk weer een stuk van de spawn af? ;p![]()
waarom?quote:Op maandag 21 november 2011 17:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Huh hoezo?quote:Op maandag 21 november 2011 17:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee, hij staat nu op een berg bij het water, hij komt in de stad dichterbij de portals.If not now, then when.![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 17:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee, hij staat nu op een berg bij het water, hij komt in de stad dichterbij de portals.![]()
ow, dacht dat je em totaal ging veranderen (al ligt hij voor mij nu wel lekker gunstigquote:Op maandag 21 november 2011 17:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee, hij staat nu op een berg bij het water, hij komt in de stad dichterbij de portals.)
![]()
Oh beter.quote:Op maandag 21 november 2011 17:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee, hij staat nu op een berg bij het water, hij komt in de stad dichterbij de portals.![]()
Drump, je weet dat je de survivalspelers die ook wel eens creative spelen nu verplicht om op een kluitje bij de spawn te spelen?
Groetjes, een kluizenaar.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
als men wat orientatie punten maakt is er niet zoveel aan de hand lijkt mij?quote:Op maandag 21 november 2011 17:50 schreef TJV het volgende:
Drump, je weet dat je de survivalspelers die ook wel eens creative spelen nu verplicht om op een kluitje bij de spawn te spelen?
Groetjes, een kluizenaar.
de stad in survival moet trouwens wel beter verlicht worden, het krioelt van de mobs...![]()
dat probeerde ik ook al te zeggen zonet. En zodra survival groter word zullen er meer mensen verder van de stad gaan zitten.quote:Op maandag 21 november 2011 17:50 schreef TJV het volgende:
Groetjes, een kluizenaar.
Oplossing zou (eventueel) zijn meerdere portals naar creative. maarja zie dan maar eens naar de goede terug te komenWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
niemand is gewhitelist behalve ik drumpie en dnb om te testen eerst straks kan iedereen weer spelenquote:Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Link?quote:Op maandag 21 november 2011 17:59 schreef MineraalWater het volgende:
Er komt een V-log van Simon/Lewis straks op Yogscast.Ik kom daar nooit.
![]()
Coords opslaan ergens en lopen..quote:Op maandag 21 november 2011 17:50 schreef TJV het volgende:
Groetjes, een kluizenaar.Tevens is het ook leuker als iedereen van survival zo vaak mogelijk in de stad is.
Moet nog online komen.. (youtube.com/bluexephos)quote:
Dit posten Hannah (De Vrouw/Vriendin van Lewis)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fix een /spawn en 1 /home. Kan iedereen je gehucht in.quote:Op maandag 21 november 2011 18:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Coords opslaan ergens en lopen..Tevens is het ook leuker als iedereen van survival zo vaak mogelijk in de stad is.
kan je die commands niet met een countdown doen? dan boeit het niet wat DNB zei over snel weg tp'en als je aangevallen word door monsters
Liever niet, nu is het echt survival.quote:Op maandag 21 november 2011 18:03 schreef TJV het volgende:
[..]
Fix een /spawn en 1 /home. Kan iedereen je gehucht in.![]()
Dat is idd handig als je ff snel iets wilt ruilenquote:Op maandag 21 november 2011 18:03 schreef TJV het volgende:
[..]
Fix een /spawn en 1 /home. Kan iedereen je gehucht in.
Je quote me verkeerd.quote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef gogosweden het volgende:
kan je die commands niet met een countdown doen? dan boeit het niet wat DNB zei over snel weg tp'en als je aangevallen word door monsters
Ik zei ver onder de grond zit met diamonds en stuff.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 18:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dat is idd handig als je ff snel iets wilt ruilenzal de "multiplay" factor enorm vergrotenquote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef gogosweden het volgende:
kan je die commands niet met een countdown doen? dan boeit het niet wat DNB zei over snel weg tp'en als je aangevallen word door monstersWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
je snapt wat ik bedoel..quote:Op maandag 21 november 2011 18:07 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Je quote me verkeerd.
Ik zei ver onder de grond zit met diamonds en stuff.
2 minuten countdown bijvoorbeeldWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Of een plugin dat je een chest hebt met daarboven een sign.
Dat je dan in de chest iets doet en daarna een command met /send naam item amount
OF CREEPERS MET LASERS ENZO EN DAT WE DAN ALLEMAAL OP BEREN RONDRIJDEN!!11!EINZEE!!!!!quote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef bobbernaut het volgende:
Dat je dan in de chest iets doet en daarna een command met /send naam item amount![]()
Hoho, Waar ga je wel niet met je gedachten heen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef bobbernaut het volgende:
Dat je dan in de chest iets doet en daarna een command met /send naam item amount![]()
Pfffff gaan jullie toch naar creative, is speciaal voor jullie er bij gemaakt hoor.
Ik zag laatst ook al eentje die wilde dat de creeper damage eruit moest.
SURVIVAL = SURVIVAL, stelletje wimps/cheaters.![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
OF CREEPERS MET LASERS ENZO EN DAT WE DAN ALLEMAAL OP BEREN RONDRIJDEN!!11!EINZEE!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
OF CREEPERS MET LASERS ENZO EN DAT WE DAN ALLEMAAL OP BEREN RONDRIJDEN!!11!EINZEE!!!!!
Naar Hooters.quote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hoho, Waar ga je wel niet met je gedachten heen.Iedereen gewoon flans plane mod.quote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
OF CREEPERS MET LASERS ENZO EN DAT WE DAN ALLEMAAL OP BEREN RONDRIJDEN!!11!EINZEE!!!!!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef bobbernaut het volgende:
Dat je dan in de chest iets doet en daarna een command met /send naam item amount
quote:
Maar de server wordt toch niet gereset hé?![]()
Helemaal blij dat ik eindelijk de motivatie kon opbrengen om een boederij te maken..
Choking on those tossed salads and scrambled eggs![]()
neejoh, alles is er nog!quote:Op maandag 21 november 2011 18:13 schreef Euribob het volgende:
Helemaal blij dat ik eindelijk de motivatie kon opbrengen om een boederij te maken..
Nee manquote:Op maandag 21 november 2011 18:13 schreef Euribob het volgende:
Helemaal blij dat ik eindelijk de motivatie kon opbrengen om een boederij te maken..Suikoden heerst![]()
Zeer zeker niet, er komt nu een aparte wereld bij waar je in creative mode rond kan vliegen/bouwen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:13 schreef Euribob het volgende:
Helemaal blij dat ik eindelijk de motivatie kon opbrengen om een boederij te maken..![]()
![]()
Om even terug te komen op Gogo:
ja drumpie is inderdaad een van de weinige servers waar de admins zo flexibel zijn een geen machtsgeile eikels zijn
het was maar een grapje, ik kan niet wachten tot de server weer online komt ;D![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 18:14 schreef Flodder450 het volgende:
ja drumpie is inderdaad een van de weinige servers waar de admins zo flexibel zijn een geen machtsgeile eikels zijn
het was maar een grapje, ik kan niet wachten tot de server weer online komt ;D![]()
Eigenlijk best zielig dat iedereen mender/dnb/drumpie pusht voor die server...
daarom zeg ik, toon wat begrip voor die gastenquote:Op maandag 21 november 2011 18:14 schreef bobbernaut het volgende:
Eigenlijk best zielig dat iedereen mender/dnb/drumpie pusht voor die server...
gifje voor het wachtenquote:Op maandag 21 november 2011 18:14 schreef Flodder450 het volgende:
![]()
het zou wel fijn zijn als er de heflt van het aantal creepers spawnd, ik heb regelmatig dat er een stuk of 5-10 in de buurt van mijn huis zittenquote:Op maandag 21 november 2011 18:10 schreef RickoKun het volgende:
Pfffff gaan jullie toch naar creative, is speciaal voor jullie er bij gemaakt hoor.
Ik zag laatst ook al eentje die wilde dat de creeper damage eruit moest.
SURVIVAL = SURVIVAL, stelletje wimps/cheaters.(opzich wel geinig voor gunpoweder, maar anders, nah...)
![]()
Zit die kat nou serieus aan die tepel te zuigen?quote:Op maandag 21 november 2011 18:15 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
gifje voor het wachten [ afbeelding ]Betekend soms wel dat het een keigoede server is en dat mensen er plezier in hebbenquote:Op maandag 21 november 2011 18:15 schreef gogosweden het volgende:
[..]
daarom zeg ik, toon wat begrip voor die gasten![]()
![]()
ik heb daar dus echt bijna geen last van hequote:Op maandag 21 november 2011 18:17 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou wel fijn zijn als er de heflt van het aantal creepers spawnd, ik heb regelmatig dat er een stuk of 5-10 in de buurt van mijn huis zittenWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
tsja zo kan je het ook zienquote:Op maandag 21 november 2011 18:17 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Betekend soms wel dat het een keigoede server is en dat mensen er plezier in hebben
kan ik er wat aan doen dat de omgeving van die kerk haast niet verlicht is? ;\quote:Op maandag 21 november 2011 18:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb daar dus echt bijna geen last van he![]()
Ik kill ze altijd.quote:Op maandag 21 november 2011 18:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb daar dus echt bijna geen last van heIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: