Zeker, Minecraft 1.0 gaat nu toch echt even voor school, als je 't mij vraagt. Ben benieuwd!quote:Op maandag 21 november 2011 17:08 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ah man, sucks...
Ik hoop dat je binnekort toch is langskomt hoor!
quote:Op maandag 21 november 2011 17:11 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Zeker, Minecraft 1.0 gaat nu toch echt even voor school, als je 't mij vraagt. Ben benieuwd!
Dat laatste van dakduif zag ik langskomen in de chat toenquote:Op maandag 21 november 2011 17:17 schreef gogosweden het volgende:
hahaha van gisteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij is er wel iets meer gebeurd dan ''shit'' enzo..quote:Op maandag 21 november 2011 17:16 schreef MrEarcheese het volgende:
notch en jens hebben yogscast geunfollowed. inb4 ragediarree.![]()
[ afbeelding ]
vertaling " ik en elin komen straks ook even naar beneden, tot over ongeveer 25 minuten"quote:Op maandag 21 november 2011 17:22 schreef Mordecai het volgende:
Over 25 - 9 minuten gaat Mojang een aanslag plegen op de Yogscast?twitter:
iemand?quote:Op maandag 21 november 2011 17:16 schreef maurisioo het volgende:
eh die white-list ligt aan de server toch?
quote:Op maandag 21 november 2011 17:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja ik test met dnb, vb en datdus.
Alles werkt naar behoren:
Multiworld
Multi inventory
Worldguard
Nu nog:
LWC mysql database opstellen
Logblock mysql database opstellen
en dan zijn jullie weer zoet.
Allebei.quote:Op maandag 21 november 2011 17:28 schreef drumstickNL het volgende:
Maarja, creative of survival .. ?
Ik ga nu eten. dus Iemand anders mag.quote:Op maandag 21 november 2011 17:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja ik test met dnb, vb en datdus.
Alles werkt naar behoren:
Multiworld
Multi inventory
Worldguard
Nu nog:
LWC mysql database opstellen
Logblock mysql database opstellen
en dan zijn jullie weer zoet.
survival voor de bazen en creative voor redstone testen enzoquote:Op maandag 21 november 2011 17:28 schreef drumstickNL het volgende:
Maarja, creative of survival .. ?
ik moet zeggen dat dat nu die portals daar staan naar creative het misschien wel handig is, omdat je anders niet in creative kan komen zegmaar als je ver van de spawn zitquote:
nou en moet je maar geen creative en survival door elkaar gaan spelenquote:Op maandag 21 november 2011 17:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat dat nu die portals daar staan naar creative het misschien wel handig is, omdat je anders niet in creative kan komen zegmaar als je ver van de spawn zit
Weetje wat het is, zodra /spawn er is is heel het spannende weg van survival. Diep in een grot, inventory vol diamonds en stuff /spawn en hop je bent weer veilig. Kan je wel zeggen "daar kies je zelf voor" maar dan doe je het toch wel.quote:Op maandag 21 november 2011 17:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat dat nu die portals daar staan naar creative het misschien wel handig is, omdat je anders niet in creative kan komen zegmaar als je ver van de spawn zit
Nee, daarom heb ik portals anders kun je alsnog snel weg.quote:Op maandag 21 november 2011 17:32 schreef gogosweden het volgende:
aight. een /warp creative dan zoals vroegah?
daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 21 november 2011 17:32 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Weetje wat het is, zodra /spawn er is is heel het spannende weg van survival. Diep in een grot, inventory vol diamonds en stuff /spawn en hop je bent weer veilig. Kan je wel zeggen "daar kies je zelf voor" maar dan doe je het toch wel.
Ach die Simon van de Yogscast is toch lelijkquote:Op maandag 21 november 2011 17:33 schreef Berend. het volgende:
Notch zet zichzelf wel een beetje voor schut met die fight
Fuck yogscast vieze dikke kneuzen, Notch heeft gelijk en staat voor zijn principes.quote:Op maandag 21 november 2011 17:33 schreef Berend. het volgende:
Notch zet zichzelf wel een beetje voor schut met die fight
YogCast moest ook nog in mijn zin ja, maar Notch is hier wel de gene die professioneel moet blijvenquote:Op maandag 21 november 2011 17:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fuck yogscast vieze dikke kneuzen, Notch heeft gelijk en staat voor zijn principes.
Principes in de zin van tijdens interviews "I fucked your mother" zeggen?quote:Op maandag 21 november 2011 17:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fuck yogscast vieze dikke kneuzen, Notch heeft gelijk en staat voor zijn principes.
Dus wij wonen dadelijk weer een stuk van de spawn af? ;pquote:Op maandag 21 november 2011 17:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nieuwe spawn zal ergens anders komen in survival hoor.
ah fijnquote:Op maandag 21 november 2011 17:40 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Dus wij wonen dadelijk weer een stuk van de spawn af? ;p
waarom?quote:Op maandag 21 november 2011 17:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Huh hoezo?quote:Op maandag 21 november 2011 17:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2011 17:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee, hij staat nu op een berg bij het water, hij komt in de stad dichterbij de portals.
ow, dacht dat je em totaal ging veranderen (al ligt hij voor mij nu wel lekker gunstigquote:Op maandag 21 november 2011 17:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee, hij staat nu op een berg bij het water, hij komt in de stad dichterbij de portals.
Oh beter.quote:Op maandag 21 november 2011 17:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
als men wat orientatie punten maakt is er niet zoveel aan de hand lijkt mij?quote:Op maandag 21 november 2011 17:50 schreef TJV het volgende:
Drump, je weet dat je de survivalspelers die ook wel eens creative spelen nu verplicht om op een kluitje bij de spawn te spelen?
Groetjes, een kluizenaar.
dat probeerde ik ook al te zeggen zonet. En zodra survival groter word zullen er meer mensen verder van de stad gaan zitten.quote:Op maandag 21 november 2011 17:50 schreef TJV het volgende:
Drump, je weet dat je de survivalspelers die ook wel eens creative spelen nu verplicht om op een kluitje bij de spawn te spelen?
niemand is gewhitelist behalve ik drumpie en dnb om te testen eerst straks kan iedereen weer spelenquote:
Link?quote:Op maandag 21 november 2011 17:59 schreef MineraalWater het volgende:
Er komt een V-log van Simon/Lewis straks op Yogscast.
Coords opslaan ergens en lopen..quote:Op maandag 21 november 2011 17:50 schreef TJV het volgende:
Moet nog online komen.. (youtube.com/bluexephos)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fix een /spawn en 1 /home. Kan iedereen je gehucht in.quote:Op maandag 21 november 2011 18:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Coords opslaan ergens en lopen..Tevens is het ook leuker als iedereen van survival zo vaak mogelijk in de stad is.
Liever niet, nu is het echt survival.quote:Op maandag 21 november 2011 18:03 schreef TJV het volgende:
[..]
Fix een /spawn en 1 /home. Kan iedereen je gehucht in.
Dat is idd handig als je ff snel iets wilt ruilenquote:Op maandag 21 november 2011 18:03 schreef TJV het volgende:
[..]
Fix een /spawn en 1 /home. Kan iedereen je gehucht in.
Je quote me verkeerd.quote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef gogosweden het volgende:
kan je die commands niet met een countdown doen? dan boeit het niet wat DNB zei over snel weg tp'en als je aangevallen word door monsters
quote:Op maandag 21 november 2011 18:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dat is idd handig als je ff snel iets wilt ruilen
zal de "multiplay" factor enorm vergrotenquote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef gogosweden het volgende:
kan je die commands niet met een countdown doen? dan boeit het niet wat DNB zei over snel weg tp'en als je aangevallen word door monsters
je snapt wat ik bedoel..quote:Op maandag 21 november 2011 18:07 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Je quote me verkeerd.
Ik zei ver onder de grond zit met diamonds en stuff.
OF CREEPERS MET LASERS ENZO EN DAT WE DAN ALLEMAAL OP BEREN RONDRIJDEN!!11!EINZEE!!!!!quote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef bobbernaut het volgende:
Of een plugin dat je een chest hebt met daarboven een sign.
Dat je dan in de chest iets doet en daarna een command met /send naam item amount
Hoho, Waar ga je wel niet met je gedachten heen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef bobbernaut het volgende:
Dat je dan in de chest iets doet en daarna een command met /send naam item amount
quote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
OF CREEPERS MET LASERS ENZO EN DAT WE DAN ALLEMAAL OP BEREN RONDRIJDEN!!11!EINZEE!!!!!
quote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
OF CREEPERS MET LASERS ENZO EN DAT WE DAN ALLEMAAL OP BEREN RONDRIJDEN!!11!EINZEE!!!!!
Naar Hooters.quote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hoho, Waar ga je wel niet met je gedachten heen.
Iedereen gewoon flans plane mod.quote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef bobbernaut het volgende:
quote:
neejoh, alles is er nog!quote:Op maandag 21 november 2011 18:13 schreef Euribob het volgende:
Maar de server wordt toch niet gereset hé?![]()
Helemaal blij dat ik eindelijk de motivatie kon opbrengen om een boederij te maken..
Nee manquote:Op maandag 21 november 2011 18:13 schreef Euribob het volgende:
Helemaal blij dat ik eindelijk de motivatie kon opbrengen om een boederij te maken..
Zeer zeker niet, er komt nu een aparte wereld bij waar je in creative mode rond kan vliegen/bouwen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:13 schreef Euribob het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2011 18:14 schreef Flodder450 het volgende:
Om even terug te komen op Gogo:
ja drumpie is inderdaad een van de weinige servers waar de admins zo flexibel zijn een geen machtsgeile eikels zijn
het was maar een grapje, ik kan niet wachten tot de server weer online komt ;D
daarom zeg ik, toon wat begrip voor die gastenquote:Op maandag 21 november 2011 18:14 schreef bobbernaut het volgende:
Eigenlijk best zielig dat iedereen mender/dnb/drumpie pusht voor die server...
gifje voor het wachtenquote:Op maandag 21 november 2011 18:14 schreef Flodder450 het volgende:
Om even terug te komen op Gogo:
ja drumpie is inderdaad een van de weinige servers waar de admins zo flexibel zijn een geen machtsgeile eikels zijn
het was maar een grapje, ik kan niet wachten tot de server weer online komt ;D
het zou wel fijn zijn als er de heflt van het aantal creepers spawnd, ik heb regelmatig dat er een stuk of 5-10 in de buurt van mijn huis zittenquote:Op maandag 21 november 2011 18:10 schreef RickoKun het volgende:
Pfffff gaan jullie toch naar creative, is speciaal voor jullie er bij gemaakt hoor.
Ik zag laatst ook al eentje die wilde dat de creeper damage eruit moest.
SURVIVAL = SURVIVAL, stelletje wimps/cheaters.
Zit die kat nou serieus aan die tepel te zuigen?quote:Op maandag 21 november 2011 18:15 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
gifje voor het wachten [ afbeelding ]
Betekend soms wel dat het een keigoede server is en dat mensen er plezier in hebbenquote:Op maandag 21 november 2011 18:15 schreef gogosweden het volgende:
[..]
daarom zeg ik, toon wat begrip voor die gasten
ik heb daar dus echt bijna geen last van hequote:Op maandag 21 november 2011 18:17 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou wel fijn zijn als er de heflt van het aantal creepers spawnd, ik heb regelmatig dat er een stuk of 5-10 in de buurt van mijn huis zitten
tsja zo kan je het ook zienquote:Op maandag 21 november 2011 18:17 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Betekend soms wel dat het een keigoede server is en dat mensen er plezier in hebben
kan ik er wat aan doen dat de omgeving van die kerk haast niet verlicht is? ;\quote:Op maandag 21 november 2011 18:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb daar dus echt bijna geen last van he
Ik kill ze altijd.quote:Op maandag 21 november 2011 18:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb daar dus echt bijna geen last van he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |