vertaling " ik en elin komen straks ook even naar beneden, tot over ongeveer 25 minuten"quote:Op maandag 21 november 2011 17:22 schreef Mordecai het volgende:
Over 25 - 9 minuten gaat Mojang een aanslag plegen op de Yogscast?twitter:
iemand?quote:Op maandag 21 november 2011 17:16 schreef maurisioo het volgende:
eh die white-list ligt aan de server toch?
quote:Op maandag 21 november 2011 17:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja ik test met dnb, vb en datdus.
Alles werkt naar behoren:
Multiworld
Multi inventory
Worldguard
Nu nog:
LWC mysql database opstellen
Logblock mysql database opstellen
en dan zijn jullie weer zoet.
Allebei.quote:Op maandag 21 november 2011 17:28 schreef drumstickNL het volgende:
Maarja, creative of survival .. ?
Ik ga nu eten. dus Iemand anders mag.quote:Op maandag 21 november 2011 17:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja ik test met dnb, vb en datdus.
Alles werkt naar behoren:
Multiworld
Multi inventory
Worldguard
Nu nog:
LWC mysql database opstellen
Logblock mysql database opstellen
en dan zijn jullie weer zoet.
survival voor de bazen en creative voor redstone testen enzoquote:Op maandag 21 november 2011 17:28 schreef drumstickNL het volgende:
Maarja, creative of survival .. ?
ik moet zeggen dat dat nu die portals daar staan naar creative het misschien wel handig is, omdat je anders niet in creative kan komen zegmaar als je ver van de spawn zitquote:
nou en moet je maar geen creative en survival door elkaar gaan spelenquote:Op maandag 21 november 2011 17:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat dat nu die portals daar staan naar creative het misschien wel handig is, omdat je anders niet in creative kan komen zegmaar als je ver van de spawn zit
Weetje wat het is, zodra /spawn er is is heel het spannende weg van survival. Diep in een grot, inventory vol diamonds en stuff /spawn en hop je bent weer veilig. Kan je wel zeggen "daar kies je zelf voor" maar dan doe je het toch wel.quote:Op maandag 21 november 2011 17:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat dat nu die portals daar staan naar creative het misschien wel handig is, omdat je anders niet in creative kan komen zegmaar als je ver van de spawn zit
Nee, daarom heb ik portals anders kun je alsnog snel weg.quote:Op maandag 21 november 2011 17:32 schreef gogosweden het volgende:
aight. een /warp creative dan zoals vroegah?
daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 21 november 2011 17:32 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Weetje wat het is, zodra /spawn er is is heel het spannende weg van survival. Diep in een grot, inventory vol diamonds en stuff /spawn en hop je bent weer veilig. Kan je wel zeggen "daar kies je zelf voor" maar dan doe je het toch wel.
Ach die Simon van de Yogscast is toch lelijkquote:Op maandag 21 november 2011 17:33 schreef Berend. het volgende:
Notch zet zichzelf wel een beetje voor schut met die fight
Fuck yogscast vieze dikke kneuzen, Notch heeft gelijk en staat voor zijn principes.quote:Op maandag 21 november 2011 17:33 schreef Berend. het volgende:
Notch zet zichzelf wel een beetje voor schut met die fight
YogCast moest ook nog in mijn zin ja, maar Notch is hier wel de gene die professioneel moet blijvenquote:Op maandag 21 november 2011 17:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fuck yogscast vieze dikke kneuzen, Notch heeft gelijk en staat voor zijn principes.
Principes in de zin van tijdens interviews "I fucked your mother" zeggen?quote:Op maandag 21 november 2011 17:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fuck yogscast vieze dikke kneuzen, Notch heeft gelijk en staat voor zijn principes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |